Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö sen fiiliksen, kun hyvätuulisena menet kampaajalle ja penkillä katsoessa peiliin tunnet itsesi niin rumaksi.. :(

Vierailija
12.04.2018 |

Liekkö huono päivä vai mikä. Kampaus ok mutta väsyneenä en näyttänyt hyvälle..

Kommentit (145)

Vierailija
61/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiska meikkaamaan. Kampaajalle laitan ripsiväriä ja kotona nätti olo... vaan kyllä, se häviää kun sinne pahuksen tuoliin istun:D

Mulla on otsis ja jo se että se vedetään ylös näyttää silmiini tosi oudolta.... plus että ihoni reagoi kuumuuteen punoittamalla ja kuumahan sen kaavun alla tulee...jee että kyllä , hehkeetä on....:D

Vierailija
62/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedän! Näytän joka kerta aina vaan vanhemmalta, vaikka käyn 4-5 viikon välein. :-D

Hirmuset silläpussit, vaakaviivat otsalla, löysä iho, posket roikkuu ja vaikka meikkiä on, niin jotenkin on omat värit hävinneet.  Iho ei ole enää kuulas, ja kulmakarvoistakin on väri haalentunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne valot! Vaikka olisikin meikannut tummat silmänaluset piiloon niin ne valot kyllä on niin armottomat että näkyy jokaikinen ryppy ja juonne ja silmänaluset huutaa sinisenä. Siihen vielä se monen sentin juurikasvu ja se kaksoisleuan esiin taikova musta kaapu niin avot.

Vierailija
64/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan aina kampaajalle ja vaatekauppoihin juuri tuon takia. Niiden peileissä naama näyttää aivan kammottavalta. Meikkikään ei sitä efektiä poista, muttaa auttaa edes vähän.

Vierailija
65/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu on muuten passikuvaa otattaessa! Mulla on ainakin niin lyhyt selkä etten yllä siihen kameraan viritettyyn pituuteen, sit kuvaaja käskee nostaa selkää suoraksi ja päätä vielä ylöspäin -> posket levenevät entisestään ja kuvaan tallentuu hirveät silmäpussit just ton saman ylävalon takia.

Onko niin vaikeaa virittää kameraa asiakkaan mittojen mukaan eikä toisinpäin?

Vierailija
66/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ah ihanaa, luulin olevani ainoa, joka VIHAA omaa ulkonäköä siitä peilistä katsottuna!

olen siis ihan kaunis noin niinku muuten, mutta kampaamon peilistä näytän kamalalta.

Vierailija
67/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän! Siksi käyn kampaajalla aina kun olen työmatkoilla USA:ssa muutaman kk välein ja kun on omaa aikaa.

Suomessa leikkasivat aina hiukset ohuen näköisiksi ja tekevät kiillottoman pissisvaalennuksen vaikka pyytää raitoja!

USA:ssa leikkaavat aina hiukset niin että ne näyttävät paljon paksummilta, ja raidoittavat ohuesti ja monivärisesti ja ennen kaikkea luonnollisen näköiseksi vaniljan, karamellin ja vaalean kullan sävyillä. Tosin siellä leikkaa hiusmuotoilija ja värjäyksen hoitaa coloristi ja noihin on kunnon koulutuksetkin ja kuulemma jatkokoulutusta tehdään vuosittain kursseilla.

Lisäksi tuolla USA:ssa tuo käsittely tulee puolet edullisemmaksi kuin Suomessa. 

Vierailija
68/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on se märkä tukka päätä myöten valuen, etenkin kun jossain vaiheessa leikkaamista laitetaan se keskijakaus, jossa näyttää aivan järkyttävältä.

Vierailija
69/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA arvon toverit naiset, oletteko huomanneet, ettei kukaan muu käsittelyssä oleva asiakas siellä näytä ollenkaan yhtä huonolta/pahalta kuin me omissa silmissämme?

Ehkä tämä kaamea kriittisyys on vain meidän omassa päässä. Olemme ihan kauniita. Emme aina parhaimmillamme, mutta silti viehättäviä. Omat silmät huomaavat kaiken negatiivisen omassa naamassa heti, mutta muiden kasvoissa huomaa sekä negatiiviset että positiiviset piirteet. Tai ainakin näin minusta tuntuu :)

Aionkin seuraavalla kampaamokäynnillä hymyillä reilusti. Minulla on kaunis hymy. Aion keskittyä kauniisiin piirteisiini ja unohtaa ne "rumat".

Josko se auttaisi selviämään kampaamokäynnistä parempituulisena. :D

Vierailija
70/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää siinä kans se, että ei se kampaaja siinä mun takana näytä yhtään rumalta siinä peilissä, päinvastoin. Jotenkin vielä kamalampaa kattoa sitä omaa naamaa. Kerran kävin kampaamossa, missä se peili oli tosi iso ja näin koko kroppani siinä istuessa ennen kun se kaapu laitettiin päälle. Siinä vaiheessa tajusin kuinka paljon oonkaan lihonut vuosien mittaan...

Totta turiset! Minä kans olen muutaman kerran joutunut näkemään itseni siitä peilistä ennen kaavun laittamista ja ai jumankauta miten paksut reidet ja hirveät makkarat!  Naama on kalpea ja valju vaikka kuinka nätisti olisin yrittänyt meikata, etten näyttäisi siinä niin hirveältä. Ja vieressä seisoo tietysti se peilistäkin itseltään näyttävä, hoikka kampaaja.

Vierailija
71/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihan perusnätti nainen, mutta kampaajan peilistä takaisin katsoo aina huonoihoinen, mustilla silmänalusilla varustettu suohirviö, jonka piirteet ovat epäsymmetriset ja omituiset. Ei itseään viitsi edes katsoa, uppoudun lehteen.

Sieltä katsoo takaisin juurikin totuudenmukainen näky naisesta, jonka sinä olet kovin armeliaasti luokitellut perusnätiksi.

Wau, ehta ääliö linjoilla :D

Hienoa että osasit vastata asiallisesti ja viestin sisältöä etkä viestin kirjoittajaa kohti hyökäten. Juuri kuten fiksut ihmiset tekevät.

Oma viestintätapasi on niin fiksu että.. Katso peiliin, vastasit tuolle kirjoittajalle todella rumasti. Kertoo sinusta kaiken oleellisen.

Sinusta kertoo kaiken oleelllisen se, että käytät sanontaa "kertoo kaiken oleellisen". Olet n. 16-vuotias?

Minusta ei ole millään tavalla rumaa huomauttaa, että peili kertoo totuuden. Ehkä naisilla on omakuva vähän vääristynyt, kun he ovat niin tottuneita katsomaan itseään vain edullisesta kuvakulmasta ja mairittelevassa valaistuksessa, muokatuista kuvista puhumattakaan. Sitten kun pitäisi nähdä itsensä sellaisena kuin me muut näemme, niin se todellinen ulkonäkö onkin kestämättömän vaatimaton.

Miksipä se erityisen epäedullisesti valaistu kuvajainen olisi realistisempi ja "todempi" kuin erityisen mairitteleva? Molemmat vääristyneitä.

- eri

Ei se kampaajan valaistus ole mitenkään erityisen epäedullinen. Vertaapa omaa lärviäsi siihen 20-vuotiaaseen, oikeasti perusnättiin kampaajaneitoseen, niin ymmärrät, että sinä et vain oikeasti ole kovin viehättävän näköinen. Siksi näytät rumalta siinä peilissä.

Mä oon parikymppinen perusnätti nainen, joka näyttää rumalta kampaajalla. Näin myös kaikki kaverini ovat sanoneet ja he ovat minuakin paljon kauniimpia. Että ehkä kyse ei ole kuitenkaan siitä ;) Mutta me täällä vauvapalstalla ollaankin vaan tälläsiä rumiluksia, joilla on liian suuret luulot itsestään.

Vierailija
72/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

positiivisesti, et kuitenkaan niin tyhmäksi ja rumaksi kuin perään mankuva kinalaisklanisti...

Vierailija
73/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihan perusnätti nainen, mutta kampaajan peilistä takaisin katsoo aina huonoihoinen, mustilla silmänalusilla varustettu suohirviö, jonka piirteet ovat epäsymmetriset ja omituiset. Ei itseään viitsi edes katsoa, uppoudun lehteen.

Sieltä katsoo takaisin juurikin totuudenmukainen näky naisesta, jonka sinä olet kovin armeliaasti luokitellut perusnätiksi.

Wau, ehta ääliö linjoilla :D

Hienoa että osasit vastata asiallisesti ja viestin sisältöä etkä viestin kirjoittajaa kohti hyökäten. Juuri kuten fiksut ihmiset tekevät.

Oma viestintätapasi on niin fiksu että.. Katso peiliin, vastasit tuolle kirjoittajalle todella rumasti. Kertoo sinusta kaiken oleellisen.

Sinusta kertoo kaiken oleelllisen se, että käytät sanontaa "kertoo kaiken oleellisen". Olet n. 16-vuotias?

Minusta ei ole millään tavalla rumaa huomauttaa, että peili kertoo totuuden. Ehkä naisilla on omakuva vähän vääristynyt, kun he ovat niin tottuneita katsomaan itseään vain edullisesta kuvakulmasta ja mairittelevassa valaistuksessa, muokatuista kuvista puhumattakaan. Sitten kun pitäisi nähdä itsensä sellaisena kuin me muut näemme, niin se todellinen ulkonäkö onkin kestämättömän vaatimaton.

Miksipä se erityisen epäedullisesti valaistu kuvajainen olisi realistisempi ja "todempi" kuin erityisen mairitteleva? Molemmat vääristyneitä.

- eri

Ei se kampaajan valaistus ole mitenkään erityisen epäedullinen. Vertaapa omaa lärviäsi siihen 20-vuotiaaseen, oikeasti perusnättiin kampaajaneitoseen, niin ymmärrät, että sinä et vain oikeasti ole kovin viehättävän näköinen. Siksi näytät rumalta siinä peilissä.

Kyllä mulla oli ruma olo kampaajantuolissa jo teininä ja kun olin itse se 20v "neitonen". Lopetin kampaamokäynnit 24-vuotiaana.

Vierailija
74/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tiedän! Näytän joka kerta aina vaan vanhemmalta, vaikka käyn 4-5 viikon välein. :-D

Hirmuset silläpussit, vaakaviivat otsalla, löysä iho, posket roikkuu ja vaikka meikkiä on, niin jotenkin on omat värit hävinneet.  Iho ei ole enää kuulas, ja kulmakarvoistakin on väri haalentunut.

Rumassa naisessa menee kampaajalla käynti hukkaan

Vierailija
75/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis köyhä 50v nainen.

Itkisin onnesta jos pääsisin kampaajalle

No huolet ne on itsensä rumiksi syöneilläkin

Vierailija
76/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä sinun sinne kampaajalle tarvitsee mennä, kun olet jo niin kaunis, ettei ole mitään parannettavaa. 50 veenä vain sädehtivä niori kaunotar katsoisi kampaamon kovassa valossa olevasta peilistä.

Vierailija
77/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä sinun sinne kampaajalle tarvitsee mennä, kun olet jo niin kaunis, ettei ole mitään parannettavaa. 50 veenä vain sädehtivä niori kaunotar katsoisi kampaamon kovassa valossa olevasta peilistä.

Naama on kaunis, hiukset ovat ohutta vauvamaista karvaa

Vierailija
78/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri kampaajalta. Peiliin katsominen siellä on aina kovin väkinäistä. Koko totuus lyödään näkyville kirkkaissa valoissa. No alkava kevät ja uusi kampaus kuitenkin piristävät.

Vierailija
79/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon parikymppinen perusnätti nainen, joka näyttää rumalta kampaajalla. Näin myös kaikki kaverini ovat sanoneet ja he ovat minuakin paljon kauniimpia. Että ehkä kyse ei ole kuitenkaan siitä ;) Mutta me täällä vauvapalstalla ollaankin vaan tälläsiä rumiluksia, joilla on liian suuret luulot itsestään.[/quote]

Syy siihen että näyttää "rumalta" kampaajan tuolissa johtuu siitä, että peiliä katsoo toisen ihmisen läsnäollessa. Kotioloissa tai sovituskopista tulee aina otettua "peili-ilme", eli vähän syvempi/pirteämpi katse, pientä hymyä jne. Toisen läsnäollessa tätä muikistelua ei viitsi tehdä, ja tulee nähneeksi naamansa peruslukemilla.

Vierailija
80/145 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon parikymppinen perusnätti nainen, joka näyttää rumalta kampaajalla. Näin myös kaikki kaverini ovat sanoneet ja he ovat minuakin paljon kauniimpia. Että ehkä kyse ei ole kuitenkaan siitä ;) Mutta me täällä vauvapalstalla ollaankin vaan tälläsiä rumiluksia, joilla on liian suuret luulot itsestään.

Syy siihen että näyttää "rumalta" kampaajan tuolissa johtuu siitä, että peiliä katsoo toisen ihmisen läsnäollessa. Kotioloissa tai sovituskopista tulee aina otettua "peili-ilme", eli vähän syvempi/pirteämpi katse, pientä hymyä jne. Toisen läsnäollessa tätä muikistelua ei viitsi tehdä, ja tulee nähneeksi naamansa peruslukemilla.

No sähän oot sit kokoajan ruma ,jos toi on se perusilme?

Miksi tuhlaat aikaasi kampaajalla hiukan pyöreä kurvitar?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan