Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsytän ihmisiä, mutta en tiedä miksi

Vierailija
12.04.2018 |

Olen huomannut, että ärsytän monia ihmisiä. Eniten puolituttuja tai sellaisia, erityisesti naispuoleisia. En vain yhtään tiedä miksi. Olen useammalta minut hyvin tuntevalta ihmiseltä kysynyt että mikä minussa on sellaista, että se ärsyttää monia uusia ihmisiä, mutta en ole saanut vastausta. Kuvittelet itse olevani uusille ihmsille ja puolitutuille ja kavereiden kavereille ja sellaisille ystävällinen, kohtelias, mukava jne. Miten saan selville että miksi ärsytän? En halua olla sellainen, josta ei tykätä.

Kommentit (222)

Vierailija
221/222 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität pyytämättä järjestää ja määräilöä muiden ihmisten työpaikkoja ja puolisoita? 

Vierailija
222/222 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ilmiö todentotta! Koen itse samaa. Viimeksi menin uutena harrastusporukkaan ja yksi ihminen tuli heti kertomaan miten minun tulisi vaikka nyt maalata posliinia eri tavalla ja eri väreillä. Toinen tuli komppaamaan ja totesin että maalaan mielelläni näin. Sen jälkeen he halusivat auttaa minua tekemään heidän tavallaan ja jouduin sanomaan selväsanaisemmin etten tarvitse apua, olen maalannut ennenkin, kiitos vain. Toinen pahoitti mielensä että hän yritti vain auttaa, ja miksi minä koen hyökkäävänä kun he opettavat minulle uusia tekniikoita. Olisin voinut kuunnella ja katsoa opastusta edes pari minuuttia. Tässä vaiheessa harrastuksen vetäjä tajusi tukalan tilanteeni, tuli keskeyttämään keskustelun ja ohjasi heidän omille paikoilleen pahoillaan olevan oloisena.

Ja tämä toistuu, se alkoi jo ala-asteella, se jatkuu töissä, harrastuksissa ja tuttavien seurassa. Minun ei tarvitse kuin taluttaa koiraani kadulla, niin joku tulee opastamaan ja ärsyyntyy ja kääntää syyn minuun jos haluan jatkaa matkaani. Olen pärjännyt hyvin sekä taideharrastuksissa että eläinten kanssa, nuorempana vedin koirakoulua ja minulla on ollut taidenäyttely. En siis missään tapauksessa ole tumpelo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän