Pahinta mitä nykyinen kumppanisi on sinulle koskaan tehnyt
Aloitan: Kerran riidan yhteydessä kutsui minua h*oraksi ja paiskasi maljakon seinään.
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi joskus ikinä tehnyt jotain pahaa, niin ei oltais yhdessä!! Arvostakaa itseänne perkele, ja lähtekää huonosta suhteesta!
No en ole missään suhteessa tällä hetkellä, vaikka tähän ketjuun kommentoinkin. Mutta en tiedä, muuttuuko mikään silti eri miehen myötä (toki väkivalta ym. on eri asia, sillä suurin osa on kuitenkin ei-väkivaltaisia miehiä). Onhan tässä jo elämää nähnyt, ja usein samat asiat tulevat vastaan.
Monissa miehissä ei ole sellaista joustavuutta, ymmärrystä, tasavertaisuutta, molemminpuolisuutta, epäitsekkyyttä, analyyttisyytta ja kompromissihalua, jota minä kaipaan. Kaikki tuntuu olevan vaan sitä, että minäminä ja mut kun mä haluun ja mut kun mä en tykkää, kun teet noin. Mentaliteetti tuntuu hyvin usein olevan se, että nallekarkit nyt eivät vaan mene tasan, ja näin se vaan menee. Mies jakelee käskyjä, joita sitten nainen noudattaa tai sitten laitetaan lusikat jakoon, jos ei noudata. Harvoin sitä törmää mieheen, jonka kanssa onnistuisi palaveri siitä, että okei, tehdäänpä tässä nyt kunnon pelisäännöt eli minä haluaisin näin, mitä sinä haluaisit, käviskö sulle tämä, no ok, tässä ois demokraattinen kompromissi. En ymmärrä logiikkaa, miksi täytyisi elää toisen ehdoilla ja miksi taas ne omat ehtoni ovat jotenkin huonommat. Miksi toinen ei itse suin surminkaan jousta niihin?
Millaisia miehiä oikein tapailet??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi joskus ikinä tehnyt jotain pahaa, niin ei oltais yhdessä!! Arvostakaa itseänne perkele, ja lähtekää huonosta suhteesta!
No en ole missään suhteessa tällä hetkellä, vaikka tähän ketjuun kommentoinkin. Mutta en tiedä, muuttuuko mikään silti eri miehen myötä (toki väkivalta ym. on eri asia, sillä suurin osa on kuitenkin ei-väkivaltaisia miehiä). Onhan tässä jo elämää nähnyt, ja usein samat asiat tulevat vastaan.
Monissa miehissä ei ole sellaista joustavuutta, ymmärrystä, tasavertaisuutta, molemminpuolisuutta, epäitsekkyyttä, analyyttisyytta ja kompromissihalua, jota minä kaipaan. Kaikki tuntuu olevan vaan sitä, että minäminä ja mut kun mä haluun ja mut kun mä en tykkää, kun teet noin. Mentaliteetti tuntuu hyvin usein olevan se, että nallekarkit nyt eivät vaan mene tasan, ja näin se vaan menee. Mies jakelee käskyjä, joita sitten nainen noudattaa tai sitten laitetaan lusikat jakoon, jos ei noudata. Harvoin sitä törmää mieheen, jonka kanssa onnistuisi palaveri siitä, että okei, tehdäänpä tässä nyt kunnon pelisäännöt eli minä haluaisin näin, mitä sinä haluaisit, käviskö sulle tämä, no ok, tässä ois demokraattinen kompromissi. En ymmärrä logiikkaa, miksi täytyisi elää toisen ehdoilla ja miksi taas ne omat ehtoni ovat jotenkin huonommat. Miksi toinen ei itse suin surminkaan jousta niihin?
Millaisia miehiä oikein tapailet??
Ilmeisesti aika kusipäitä, mutta olen toisaalta todennut, että kaikki ovat ihan samanlaisia. Ei miehet vaan jaksa asioita yhtään samalla tavalla kuin naiset. Kaiken pitäisi olla helppoa, sujuvaa ja hauskaa. Vakavat puheenaiheet pelottavat ja niiden takia äksyillään ja ilkeillään ja juostaan pakoon.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran ihan kunnon raivarit, joissa mua ei nyt haukuta, mutta syytellään kummista asioista maan rakoon ja alan pelätä häntä.
Yhden tällaisen kohtauksen jälkeen erosinkin, mutta palattiin yhteen.Mies on aina katuva, kun selviää tuosta kiihkostaan, eikä itsekään ymmärrä miksi muuttuu noin. Lupasi joskus mennä puhumaan suuttumisestaan ammattilaiselle, mutta ei ole vielä mennyt, kun on ollut tasaista.
Tilanteisiin on liittynyt stressiä, vähäistä yöunta, huonoa syömistä, tupakoinnin lopettamista jne.
Tämä kuulostaa minun mieheltä, meillekkin tuli ero ja hän hakeutui terapiaan. Siitä oli ihan mieletön apu, en muuten olisi palannut takaisin yhteen. Nykyään saa joskus näitä "kohtauksia" mutta ovat laantuneet normaalin ihmisen kiukutteluksi. Suosittelen terapiaa miehellesi!
Ei ole tehnyt mitään pahaa. Mies on kyllä hajamielinen ja monesti asiat eivät mene niin kuin olisin halunnut ja suutunkin välillä miehelle, mutta rehellisyyden nimissä on sanottava, että turhaan . Jutut on just sarjaa "toi väärää jogurttia kaupasta" tai "unohti tilata renkaidenvaihdon".
Vierailija kirjoitti:
Heräsin siihen, että vaimoni pani "ystävääni" viereisessä huoneessa. Minulle tuli heti kolme ajatusta mieleeni. Haen kirveen, häivyn talosta tai menen keittämään kahvit ja koputan oveen ja kysyn, että maistuuko nyt kahvi?
Mitä te olisitte tehnyt ?
Vastaavassa tapauksessa olisin häipynyt talosta. Kirveen käytöstä joutuu pahempiin hankaluuksiin ja kahvin keittoon olisin liian vttuuntunut.
Ymmärtäisin, jos ketjussa kerrottaisiin eksien edesottamuksista. Mutta nykyisten! Kyllä mullakin eksästä olisi pari tarinaa, mutta onneksi se on mennyttä.
Ja pahinta, mitä se nykyinen on tehnyt... Sai mut muuttamaan vakaan päätöksen, että ei enää miestä mun elämään. Niin ja osti lennot Pariisiin vaikka oikeasti olisin halunnut Roomaan.
On se niin täydellinen. Riidassakin. Täydellinen idiootti.
Jatkuva henkinen pahoinpitely. Sain eropaperit postitse täytenä yllätyksenä. Syynä se ettei mies saanut pikkulapsiperheessä tarpeeksi seksiä. Olis pitänyt lähteä silloin mutta jäin.
Vierailija kirjoitti:
Pyysin sitä tuomaan Omar-munkkeja niin se SAATANA toi berliininmunkkeja 😭
Tää on paha! Kai sulla on seuraavalle kerralle varattuna avioeropaperi? :-D
Hakkasi ja potki, makkarat hotki
kengät jalassa sisään asti
Tultuaan kalasta eteisen sotki
sitten pieksi mut holtittomasti
Petti puolivuotta nuoren työkaverin kanssa. Järjesteli eroa seläntakana ja kaikki kaverinsa tiesivät. Nyt on tuskallista yrittää jatkaa tästä.
Joka päivä joudun pettymään, mies on puhumaton, ajoittain flegmaattinen suorastaan. On jättänyt omakotitalon työt minun vastuulleni, niin nk. miesten kuin naistenkin työt. Viimeksi alkuviikolla taas sanoin asiasta. On pahoillaan mutta ei kuitenkaan lupaa muuttua.
On valehdellut ja jättänyt kertomatta asioista.
Pitää minua koko ajan jollain tavalla etäällä vaikka olemme tosi läheisiä. Olen ilmeisesti myös itsestäänselvyys. Mietin suhteen järkevyyttä/järjettömyyttä päivittäin.
Ensimmäiset 3 vuotta olivat erilaisia, kohta 8vuotta yhdessä.
Lyhyesti: pahinta on päivittäinen välinpitämättömyys.
Minusta on järjettömän outoa, että ketjussa, jossa puhutaan nykyisistä kumppaneista, tulee vastaan kommentteja raiskauksista ja väkivallasta. Ne kuuluisivat ehdottomasti ketjuun "entiset kumppanit".
Ei mulla muuta.
Kamalaa luettavaa. Pahinta mun puolisossa varmaan se, että ei aina osaa ajatella molempia. Eli tyyliin syö loput jogurtit ilman että kysyy haluaisinko myös...
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa luettavaa. Pahinta mun puolisossa varmaan se, että ei aina osaa ajatella molempia. Eli tyyliin syö loput jogurtit ilman että kysyy haluaisinko myös...
Pikkujuttu sinällään, mutta tässä se tiivistyykin silti miesten yleinen piirre. Minäminä. Päässä ei välähdä, että hei, tuossahan on tuo toinenkin. Jos välähtääkin, siitä ei välitetä, koska "minullahan oli nälkä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkujuttu sinällään, mutta tässä se tiivistyykin silti miesten yleinen piirre. Minäminä. Päässä ei välähdä, että hei, tuossahan on tuo toinenkin. Jos välähtääkin, siitä ei välitetä, koska "minullahan oli nälkä".
No joo, kyllä se harmittaa. Tuntuu vaan niin pieneltä muihin tämän ketjun kommentteihin. Kyllä se on nyt vähän oppinut, kun siitä on sanonut. On näitä varmasti naisissakin...
Kerran ei meinannu antaa, mutta antoi sitten kuitenkin kun vähän patisti.
Ah tämä mielikuva miehestä jyrsimässä huonekaluja 😂😂😂
Ja miten se mies ulostaa seiniin?