Pahinta mitä nykyinen kumppanisi on sinulle koskaan tehnyt
Aloitan: Kerran riidan yhteydessä kutsui minua h*oraksi ja paiskasi maljakon seinään.
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
Luki viestit, facebookit ym.poisti kavereita siellä, pahoinpiteli, haki seksiseuraa netissä ja tinderissä selkäni takana, joi, valehteli, manipuloi, mursi itsetuntoni, nöyryytti julkisesti, puhui rumasti, haukkui lasta lapsen kuullen, haukkui ystäväni ja sukulaiseni, soitti poliisit perääni kun yritin paeta häntä, käytti taloudellisesti hyväksi, torjui ja oli tunnekylmä, kun olisin kaivannut lohtua, pani toista naista asunnossani minun ollessa lomamatkalla jne... Pahinta, että sai minut uskomaan, että rakastaa minua ja me olemme tarkoitettu toisillemme enkä tule ikinä löytämään ketään toista, joka rakastaa minua. Kyllä, olen sairas.
Et ole sairas vaan toinen on. Tämän tyyppiset kaverit projisoivat ongelmansa toisille ja uhriutuvat syyttäen muita ollen itse viattomia.
Tällainen toimiva kaveri on kyvytön ja haluton rakastamaan ketään, loppupeleissä edes itseään.
Työnsi anaaliini hehkulampun kun nukuin.
Kun heräsin ja nousin ylös niin räsähti rikki rumpassani. Viikon sairaalareissu. :(
Kihlattuni harrasti seksiä isäni kanssa. Pidin molempia heteroina. Vanhempani pysyivät yhdessä, mutta omat hääni jäivät tanssimatta. Jos joku tuttu lukee, terveisiä!
Puhunut suhteestamme epäkunnioittavasti "läpällä" (kännissä) muiden ihmisten kuullen.
Toistuvasti.
Kun viimein (monennen kerran jälkeen) otin asian sillä lailla vakavasti puheeksi, että jos suhteemme on noin ala-arvoinen ja sinun mielestä pelkkä ns. hauska läppä, niin ymmärrän vihdoin minäkin, että virhehän tämä on, enkä enää tahdo olla tyhmän läpän osallinen, mitä tapahtui? Mies suuttui, loukkaantui, yms. yms. mutta ymmärsi vihdoin viimein, että rakastan häntä ja siksihän tommoinen tyhmäily sattuukin. Pyysi anteeksi ja korjasi käyttäytymistään - sitä tyhmää vitsiä ei ole enää tarvinnut kuunnella (vaikka monta muuta tyhmää vitsiä koko ajan kuuleekin, elämää...).
Muuten mies on ihana, siivoaa, laittaa ruokaa (huonosti), huolehtii asioista osaltaan, hoitaa oman taloutensa, on hyvä rakastaja, piristää ja lohduttaa minua kun olen daun), on hauska ja älykäs, pelaa niitä pelejä joista minäkin tykkään, lukee kirjoja ja on kiinnostunut osittain samoista asioista kuin minä - ja osittain eri asioista, mikä on hyvä sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta mitä mieheni on minulle tehnyt on luokkaa söi viimeisen palan pizzaa, jonka olin säästänyt välipalaksi. Että suhteellisen mukavasti meillä taitaa mennä. Itse kyllä olen ollut sanallisesti vttumainen hänelle.
Minulla oli Faxerin Remix pussi piilotettuna työhuoneessa kirjoituspöydän laatikkoon. Mies oli löytänyt sen ja syönyt kaikki hyvät karkit niin , että minulle jäi ne tosi happamat greipin makuiset kolmiot, joita vihaan.
Minusta ne kolmiot on just parhaita:-)
Ei kertonut että oli sotkenut raha-asiat melko pahasti. Jäi kuitenkin sitten kiinni. Selvittiin, ja edelleen ollaan yhdessä.
Katsoi yhden sarjan jakson ilman minua.
Heitti esikoiseni kadulle juuri yo-kirjoitusten alla, koska heillä ei oikein synkannut ja meni hermo pojan masentuneisuuteen (oli tullu bänät tyttöystävän kanssa ja oli aika maissa jonkun aikaa). Eikä siis suostunut koskaan ottamaan takaisin kotiin. Tämä on ehdottomasti pahin juttu enkä anna sitä koskaan kokonaan anteeksi, vaikka miehet keskenään ovatkin jo asian sopineet. Tämä hakkaa mennen tullen kaikki pahoinpitelyt, känniörvellykset, pystyynhaukkumiset, tappouhkaukset (paloittelusurma on ehkä hilpein jonka oon saanut kuulla), valehtelut, epätasa-arvoisuuden kotitöissä ja lasten hoidossa sekä yleisen epäarvostamisen.
Joo ja niin, oon kait aika rassukka kun rakastan tätä miestä edelleen. Mutta juju on siinä, ettei se oo läpeensä paha ihminen, paljon on hyvääkin.
12 tunnin mykkäkoulu kun kieltäydyin seksistä sukulaisen lakanoissa.
Pieraisi Stockmanin täydessä hississä, ja laittoi sen mun piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Heitti esikoiseni kadulle juuri yo-kirjoitusten alla, koska heillä ei oikein synkannut ja meni hermo pojan masentuneisuuteen (oli tullu bänät tyttöystävän kanssa ja oli aika maissa jonkun aikaa). Eikä siis suostunut koskaan ottamaan takaisin kotiin. Tämä on ehdottomasti pahin juttu enkä anna sitä koskaan kokonaan anteeksi, vaikka miehet keskenään ovatkin jo asian sopineet. Tämä hakkaa mennen tullen kaikki pahoinpitelyt, känniörvellykset, pystyynhaukkumiset, tappouhkaukset (paloittelusurma on ehkä hilpein jonka oon saanut kuulla), valehtelut, epätasa-arvoisuuden kotitöissä ja lasten hoidossa sekä yleisen epäarvostamisen.
Joo ja niin, oon kait aika rassukka kun rakastan tätä miestä edelleen. Mutta juju on siinä, ettei se oo läpeensä paha ihminen, paljon on hyvääkin.
Joo, onhan se ihan kiva kun vaan kännissä hakkaa ja selvänäkin joskus jos oikeen raivostuu, ja vaan kerran uhannut palottelusurmalla.
Ihan oikeasti, nyt herätys ja vauhdilla. Todella pelottavaa luettavaa, ja teillä vielä lapsia tuon kaiken keskellä? Mieti, minkä lapsuuden he saavat tuollaisessa kodissa.
Vierailija kirjoitti:
Huhuh et sinäkään mikään empaattinen yksilö tunnu olevan... Toivottavasti olet provoilija!
- Tuonut kaupasta maustamattoman tomaattisoseen tilalle sellaista valmista pastakastiketta (vielä joku tyyliin euroshopper tosi pahanmakuinen), koska ei kuulemma koko kaupassa myyty yhtään tomaattimurskaa. Lähdin siitä yhdessä miehen kanssa takaisin meidän pieneen lähikauppaan ja löytyi heti, useampaa merkkiä vielä. Sapetti.
- Ostanut tosi pieniä perunoita, vaikka tiesi että ne menee uunivuokaan eli pitää kuoria.
- Syönyt kaikki vierasvarat. Monta kertaa.
- Jättänyt omat pyykkinsä kuivausrumpuun useaksi päiväksi, kun ei ole jaksanut viikata niitä kaappiin. Toistuva ongelma.
- Tappanut lähes kaikki huonekasvit kun olin pidemmällä työreissulla. Oli kyllä yrittänyt hoitaa ja olin ohjeet antanut. Ilmeisesti kasteli aina kerralla liikaa. Onneksi oli vienyt ne mun äidille tehohoitoon ennen kuin palasin, koska tiesi että tykkään noista kasveista. No jotkut pelastui, ei kaikki.
- Voittanut mut lautapeleissä monta kertaa. Sitten sillä on sellainen virne naamalla, sellainen pidättelen ilonkiljahduksia naama.
- Viimeisin on eilisillalta. Maattiin sängyllä yliväsyneinä ja naurettiin kaikelle tyhmälle vedet silmissä. Mä irvistin ja kysyin ketä mä esitän ja se vastasi siihen ihan pokkana että ihan kuule omaa itseäsi. Katsottiin hetki toisiamme ja molemmilla alkoi huutonauru. Hirvee mies.
8 vuotta katsellut tätä menoa...
Yhdessä oltu vuositolkulla. Kävi joskus vuosi sitten ilmi, että mun ollessa pakollisilla ja ihan helvetin raskailla reissuilla työn puolesta, mies oli ottanut asiakseen harrastaa cyberseksiä jonkun puolen tusinan naisen kanssa (eli siis webbikameran kautta touhuamista sun muuta). Miehen mukaan meidän omassa seksielämässä ei moittimisen sanaa ollut, päin vastoin, halusi vain vaihtelua kun on kuulemma tässä iässä "seksuaalisen toimintansa huipulla". Luottamus meni täysin.
Ei mitään, on niin hyvä mies. Ne, jotka ovat tehneet pahaa, ovat syystäkin entisiä.
Tuli kerran 90 luvulla baarissa känniin ja mua nolotti, lähdettiin sitten kotiin vähän aikaisemmin kuin oli suunnitelma
En usko masennukseen, on kuitenkin työstään ja harrastuksestaan innostunut. Olen moneen kertaan sanonut että myydään talo pois, ei mitään reaktiota siihenkään.