Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahinta mitä nykyinen kumppanisi on sinulle koskaan tehnyt

Vierailija
10.04.2018 |

Aloitan: Kerran riidan yhteydessä kutsui minua h*oraksi ja paiskasi maljakon seinään.

Kommentit (264)

Vierailija
61/264 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luki viestit, facebookit ym.poisti kavereita siellä, pahoinpiteli, haki seksiseuraa netissä ja tinderissä selkäni takana, joi, valehteli, manipuloi, mursi itsetuntoni, nöyryytti julkisesti, puhui rumasti, haukkui lasta lapsen kuullen, haukkui ystäväni ja sukulaiseni, soitti poliisit perääni kun yritin paeta häntä, käytti taloudellisesti hyväksi, torjui ja oli tunnekylmä, kun olisin kaivannut lohtua, pani toista naista asunnossani minun ollessa lomamatkalla jne... Pahinta, että sai minut uskomaan, että rakastaa minua ja me olemme tarkoitettu toisillemme enkä tule ikinä löytämään ketään toista, joka rakastaa minua. Kyllä, olen sairas.

Vierailija
62/264 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luki viestit, facebookit ym.poisti kavereita siellä, pahoinpiteli, haki seksiseuraa netissä ja tinderissä selkäni takana, joi, valehteli, manipuloi, mursi itsetuntoni, nöyryytti julkisesti, puhui rumasti, haukkui lasta lapsen kuullen, haukkui ystäväni ja sukulaiseni, soitti poliisit perääni kun yritin paeta häntä, käytti taloudellisesti hyväksi, torjui ja oli tunnekylmä, kun olisin kaivannut lohtua, pani toista naista asunnossani minun ollessa lomamatkalla jne... Pahinta, että sai minut uskomaan, että rakastaa minua ja me olemme tarkoitettu toisillemme enkä tule ikinä löytämään ketään toista, joka rakastaa minua. Kyllä, olen sairas.

Kuulostaa mun elsältä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/264 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mun elsältä..

No hyvä, että ex eikä nyksä.

Vierailija
64/264 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pitänyt yhteyttä exäänsä vuosikausia yli +10 vuotta kertomatta siitä minulle mitään. Kun asia selvisi niin totesi minun olevan sairaan mustasukkainen, pieni sieluinen ihminen ja minun pitäisi hakeutua terapiaan.

Oli siinä kaikenlaista "pientä, hassua yhteensattumaa" ulkomaanreissuja, soittelua öisin, meilaamista töistä työsähköpostin kautta ja muuta ihan "normaalia" menoa..

Sitten kun kyselin asioista niin käytännössä keksi/valehteli asioista aina, kun avasi suunsa. Nyt sitten ihmettelee miksi en saa nukuttua kuin 4-5 yössä. Olen miettinyt eroa vuoden verran ja olisinkin lähtenyt tästä elämäni ylivoimaisesti paskimmasta parisuhteesta hevonvi#tuun ellen ajattelisi lapsen etua.

Vierailija
65/264 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkunut ulkonäköni, vähätellyt älyäni ja kykyjäni ja sanonut olevansa parempitasoinen kuin minä ja kieltäytynyt pyytämästä anteeksi ja suuttunut, kun en ole pyytänyt tai antanut anteeksi itse. Salasi olleensa naimisissa aiemmin. Kävi kerran käsiksi, muttei satuttanut. On tälkä hetkellä ihan unelmamies ja kehuu kauniiksi montakertaa päivässä, mutta liian myöhään, jotta enää uskoisin.

Vierailija
66/264 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatinut päästä exänsä kanssa lomalle, koska olivat ns. sopineet asiasta ennen eroa.

Vierailija
67/264 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran ihan kunnon raivarit, joissa mua ei nyt haukuta, mutta syytellään kummista asioista maan rakoon ja alan pelätä häntä.

Yhden tällaisen kohtauksen jälkeen erosinkin, mutta palattiin yhteen.

Mies on aina katuva, kun selviää tuosta kiihkostaan, eikä itsekään ymmärrä miksi muuttuu noin. Lupasi joskus mennä puhumaan suuttumisestaan ammattilaiselle, mutta ei ole vielä mennyt, kun on ollut tasaista.

Tilanteisiin on liittynyt stressiä, vähäistä yöunta, huonoa syömistä, tupakoinnin lopettamista jne.

Vierailija
68/264 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkään haaveillut lapsista. Kun sitten oli pikkulapsiaika ja olisin vihdoin saanut nauttia tavallisesta arjesta mies alkoi juomaan. Hoiti työnsä mutta muuten oli ihan alkkis. Olen vieläkin katkera kun ”vei” minulta nuo tärkeät vuodet. Seksiä ei ole antanut kolmeen vuoteen. Ei hoida raha-asioitaan. Kohtelee minua ja myös lapsia välillä huonosti. On satuttanut minua fyysisesti lasten nähden. Mököttää, ei puhu. Suuttuu helposti, mielensäpahoittaja. Ai että mä kärsin.

Vierailija
69/264 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää käyttäkö tekosyynä että ette eroa lasten takia. Kyllä lapsetkin kärsii huonosta isästä/äidistä. Lopulta saattavat katkaista välit molempiin vanhempiin. Lapset vaistoavat tunnelman paremmin kuin useat aikuiset.

Vierailija
70/264 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osti ruman maton minulta kysymättä ja söi joulusuklaat. Tämän ketjun perustella minulla on oikea helmi, suklaanhimoineenkin !

Vierailija
71/264 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti, tai ainakin toivottavasti ex? Joo ei todellakaan rakasta sua, jos tollasta tekee...

Vierailija
72/264 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva 4kk ikäinen, mies jättänyt vauvan- ja kodinhoidon täysin mulle koska olen "lomalla" ja pari viikkoa sitten vielä meni ja petti kännissä. En oikein tiedä erotakko vai ei, lapsen takia tahtoisin olla yhdessä.

Vierailija
73/264 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettänyt, oli panolomalla kavereidensa kanssa thaimaassa

Haukkunut "vituntyhmäksi mielisairaaksi idiootiksi"

Ei ole pitkä siitä, kun mietin, että miksi ihmeessä jäin..

Hei! Olikohan meidän "miehet" samalla reissulla? Väittää kivenkovaan ettei ole pettänyt, mutta epäilys ei koskaan jätä rauhaan!

Vierailija
74/264 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukkunut ulkonäköni, vähätellyt älyäni ja kykyjäni ja sanonut olevansa parempitasoinen kuin minä ja kieltäytynyt pyytämästä anteeksi ja suuttunut, kun en ole pyytänyt tai antanut anteeksi itse. Salasi olleensa naimisissa aiemmin. Kävi kerran käsiksi, muttei satuttanut. On tälkä hetkellä ihan unelmamies ja kehuu kauniiksi montakertaa päivässä, mutta liian myöhään, jotta enää uskoisin.

Käytös on muuttunut, koska vaistoaa sun pettymyksen ja pelkää, että jätät hänet. Jos annat piirunkin siimaa takas, sama huono käytös jatkuu.

Vierailija
75/264 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raiskannut, pahinpidellyt jne. mitä näitä nyt on.

Mitä...? Eikö tämä kuuluisi hoitoon tai vankilaan, ja toiseksi, kyseessä oli nykynen kumppani, toivon, että et huomannut otsikkoa oikein.

Ei huvita kirjottaa, kun täällä olikin niin raakaa settiä, etten halu valittaa pienestä hassusta ''hv'' viestistä...

Nyksä on. Joskus uhkaillu tappaakkin ja yrittänytkin.

Oletko kenties läheisriippuvainen, jolla on pakko olla koko ajan joku "puoliso", oli tämä sitten minkälainen hirviö tahansa? Jotain itsekunnioitusta nyt ja lähde pois tuollaisen miehen/naisen luota.

Vierailija
76/264 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies peitteli nettipokeririippuvuuttaan suhteemme alkuaikoina. Tunnusti, kun aloin ihmettelemään miten palkastaan ei jäänyt enemmän käteen laskujen jälkeen. Asia puitiin ja tein selväksi että naimisiin en mene miehen kanssa, joka tuhlaa satasia kuukaudessa uhkapeleihin.

Mies pelailee edelleen satunnaisesti, muutamia kymppejä korkeintaan, mutta on päässyt kai pahimmasta riippuvuudesta yli. Pienimuotoinen pelaaminen ei haittaa minuakaan, mutta pidän silmäni auki jos alkaa olla merkkejä siitä että summat kasvaa.

Vierailija
77/264 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui pelaamaan tietokonepeliä vaikka sovittiin tekevämme jotain yhdessä :D No silloin kun ehkäisy aiheutti mulle kauheita itkukohtauksia, pahensi tilannetta ottamatta asiaa vakavasti. 5 vuotta yhdessä. Oon aina tiennyt olevani onnekas, mutta tätä ketjua lukiessa tekee mieli järkätä avokille kiitos-juhlat.

Vierailija
78/264 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on varmaan se, kun hänen kavereidensa kanssa unohti minun olemassaoloni kokonaan. Mentiin siis yhdessä vaikka johonkin pippaloihin, joissa en tuntenut ketään. Mies sinkosi heti ovelta kavereidensa seuraan. Minä taas, joka en ole kovin sosiaalinen ja vähän ujo, en ole tyyppi joka pystyy tuosta vaan seurustelemaan kenen kanssa tahansa, vaan olisin kaivannut mieheltä jotain tukea, edes esittelyjen verran. Näin kävi joka kerta, ja asiasta keskusteltiin. Yhden kerran jälkeen (taas uusi kaveriporukka, hänellä on paljon harrastuksia ja eri kaveriporukat niissä..) lähdin mitään ilmoittamatta kotiin, ja totesin seuraavana päivänä, että jos ne kaverit on niin paljon tärkeämpiä kuin minä, ettei minuun voi käyttää edes esittelyjen verran aikaa, niin eiköhän tämä ollut tässä. Edelleen ollaan yhdessä, eikä enää ole hylännyt heti ovelta, vaan katsoo että homma lähtee luistamaan. Ja esittelee!

Menköön kavereidensa kanssa ihan vapaasti, mutta jos mut on pakko raahata mukaan (mieluummin jättäisin yleensä menemättä, olen introvertti ja viihdyn paljon paremmin yksin kotona kuin jossain pippaloissa), niin sitten on syytä katsoa, että minäkin viihdyn.

Vierailija
79/264 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vasta huomaa kuinka onnellisessa parisuhteessa on, kun alkaa miettimään tätä kysymystä ja huomaa, ettei tule mieleen muuta kun tyyliin "jätti kuivatavarakaapin oven auki ja kissa oli käynyt puhkaisemassa jauhopussin kylkeen reiän."

Vierailija
80/264 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkunut huoraksi useita kertoja, puhuu muutenkin rumasti ja alentavasti(esim. kutsuu sukunimellä, arvostelee kroppaa, matkii nauruani), ehdottelee samaan aikaan treffejä muille naisille, valehtelee, on väkivaltainen .....

Ensi kuussa muutto pois 🙏🙏🙏

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme