Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahinta mitä nykyinen kumppanisi on sinulle koskaan tehnyt

Vierailija
10.04.2018 |

Aloitan: Kerran riidan yhteydessä kutsui minua h*oraksi ja paiskasi maljakon seinään.

Kommentit (264)

Vierailija
21/264 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehdellut, pettänyt, pitänyt mykkäkouluja, puhumattomuutta ja kaikkea tuollaista kivaa...(mutta ei juopottelua lainkaan eikä väkivaltaa).

Vierailija
22/264 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että olen hyvälle tottunut. Varsinkin kun lukee tällasia ketjuja, niin kyllä ihmettelen mistä näitä tällasia miehiä oikein tulee. Enpä voi sanoa, että mun mies olis mitään pahaa tehnyt, pahempi minä olen suustani kuin se. Huonosti nukun kun se ei ole kotona, se on pahin mitä se on tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/264 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyönyt kuhmuja päähäni. Potkinut kuin sikaa. Jyrsinyt huonekaluja. Reikiä seinässä ulostetta pitkin poikin.

Narkki, mt potilas vai koira?

Vierailija
24/264 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mieheni ole tehnyt mulle mitään pahaa. Ihana mies jota rakastan. Miksi tehdä rakkaalleen pahaa? Olis kyl aika nopeasti ex jos alkais ehdoin tahdoin pahoittaa minun mieltäni.

Vierailija
25/264 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyönyt kuhmuja päähäni. Potkinut kuin sikaa. Jyrsinyt huonekaluja. Reikiä seinässä ulostetta pitkin poikin.

Narkki, mt potilas vai koira?

Kummatkin ollaan kumpiakin.

Vierailija
26/264 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kotiin aamukuudelta...

Vierailija
27/264 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätti kesken makoisten päikkäreiden koska "sä et saa unta yöllä jos vedät liian pitkät päikkärit". Hemmetin kiva uni keskeytyi!

Vierailija
28/264 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lätkäs mua hikisellä vehkeellään poskelle. Mikälie kesäkiimakohtaus, muuten normaalilla miehellä. Ehkä se oli auringonpistos.

Vierailija
29/264 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää (tahallaan varmaan) reikäisiä alushousuja, joista karvainen kives pilkottaa. Olen siitä niin mieleni pahoittanut... :(

Vierailija
30/264 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raiskannut, pahinpidellyt jne. mitä näitä nyt on.

Mitä...? Eikö tämä kuuluisi hoitoon tai vankilaan, ja toiseksi, kyseessä oli nykynen kumppani, toivon, että et huomannut otsikkoa oikein.

Ei huvita kirjottaa, kun täällä olikin niin raakaa settiä, etten halu valittaa pienestä hassusta ''hv'' viestistä...

Nyksä on. Joskus uhkaillu tappaakkin ja yrittänytkin.

Nonniin. Ei kait siinä muutaku tärkeimmät vaatteet/pikkutavarat laukkuun ja ystävälle/sukulaiselle/jonnekin muualle, että löytyy asunto ja vaikka puhelinnumero vaihtoon ja salaiseksi, ja terapiaan.

Tietysti noin pitää toimia, mutta kun on pahimmassa myrskyn silmässä ja täysin pahan kontrollissa, niin se on helppo neuvoa. Pienemmältä paikkakunnalta varsinkaan ykskaks lähdetä.

Kun itsetunto on täysin poistettu, pahimmassa tapauksessa vielä odottaa sen kiusaajan tukea päätökseen, ja sitähän ei tule.

Vierailija
31/264 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jättänyt kertomatta tärkeitä asioita ja puuhastellut selän takana, ei siis pettämistä, mutta luottamuksen pettämistä kyllä. Asiat tulivat tietooni mutkan kautta ja sen jälkeen asiaa ensin yritettiin selvittää, mutta sen käydessä mahdottomaksi peli vihellettiin poikki ja otin muutaman päivän aikalisän. Mies sai sillä aikaa mietittyä käytöstään ja totesi sen olleen todellakin epäasiallista. Kävimme tilanteen läpi ja sovimme tiettyjä suhteemme pelisääntöjä. Tämän jälkeen meillä ei ole ollut mitään vastaavaa tai lähimainkaan yhtä vakavaa konfliktia. Tästä on pian 2 vuotta aikaa, eli uskon miehen ymmärtäneen asian.

En todellakaan jatkaisi suhdetta sellaisen epäasiallisen käytöksen jäljeen, jota toinen ei ihan aidosti ja vastuun ottavalla tavalla katuisi ja joka ei loppuisi siihen saman tien.

Enkä todellakaan sääli naisia, jotka jäävät raiskaajan, pahoinpitelijän tai alistajan kanssa suhteeseen. Jääminen on sallimista.

Vierailija
32/264 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt on asiat hyvin ettei ole tapahtunut mitään järkyttävää. Eniten on loukannut luoton puute. Ei ikinä lainaa esimerkiksi kännykkäänsä mistään syystä. En siis tavallisesti toisen kännykkää käytä, mutta esimerkiksi jos omani ei satu olemaan lähellä ja pitäisi netistä nopeasti katsoa jokin juttu, ei mieheni suostu lainaamaan. Sen sijaan mieheni kyllä tietää salasanani ja saa lainata. En todellakaan katsoisi hänen viestejään tms. Ei vain luota jostain syystä.

Toinen on tyhjät lupaukset eli luvataan tehdä jotain ja sitä ei sitten koskaan tapahdu.

Te joilla on oikeita ongelma, raiskataan tms. niin lähtekää menemään!!

Vierailija
33/264 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule oikeasti mieleen yhtään mitään pahaa, mitä mies ois mulle tehny. Joskus syöny suurimman osan karkeista tms. mikä ei ole haitannut mua mitenkään. :D

Vierailija
34/264 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koristelimme piparkakkutaloa, ja hän haukkui minun esteettistä silmääni. Toisaalta se ei ollut mikään ilkeä kommentti, sillä esteettisen silmäni kyvyt ovat yleisesti tiedossa.

Vierailija
35/264 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin sitä tuomaan Omar-munkkeja niin se SAATANA toi berliininmunkkeja 😭

Vierailija
36/264 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyönyt niin että nenä murtui.

Vierailija
37/264 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta mitä mieheni on minulle tehnyt on luokkaa söi viimeisen palan pizzaa, jonka olin säästänyt välipalaksi. Että suhteellisen mukavasti meillä taitaa mennä. Itse kyllä olen ollut sanallisesti vttumainen hänelle ja pettänyt häntä.

Kerros pettämisestä miehellesi, niin rupeaa tapahtumaan.

Vierailija
38/264 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt sen elämästä helvetin eikä se voi edes lähteä koska lapset. Se on ihan yksin enkä mä ymmärrä yhtään missä se on henkisesti. Jos se kuolisi niin mä en pystyisi huolehtimaan lapsista, joten sen pitää pysyä elossa. Mä olen alinta kuraa ja paha ihminen.

Vierailija
39/264 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kosinut silloin kun halusin. Yritti myöhemmin korvata mutta se tiedä annanko anteeksi.

Vierailija
40/264 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisi sängyssä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi