Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talouselämä: Syntyvyyden lasku johtuu miesten syrjäytymisestä, köyhät/kouluttamattomat miehet eivät pääse lisääntymään

Vierailija
08.04.2018 |

Pelkän perusasteen suorittaneista 40–45-vuotiaista miehistä 35 % on lapsettomia. Ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneista heitä on vain 22 %.

https://www.talouselama.fi/uutiset/syntyvyys-putoaa-kuin-kivi-tarkeana-…

Kommentit (961)

Vierailija
261/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa minusta siltä että oikea syy on naisten nirsous, eikä miesten syrjäytyminen. Tietenkään tätä ei voi tasa-arvo Suomessa ääneen sanoa, huonostihan siinä kävisi totuuden puhujalle.

Itse olen 31v yliopiston käynyt mies, töissä, ja muutenkin kaikki on hyvin, naisia ei vaan kiinnosta lainkaan. Eipä ole todellakaan kukaan yrittänyt repiä käsistä. Jos en löydä seuraavina vuosina naista ulkomailta niin todennäköisesti jään minäkin lapsettomaksi sinkuksi. En syytä tästä itseäni, koska olen tehnyt elämässäni kaiken oikein, ja lisäksi kaiken minkä pystyn sen eteen että kiinnostaisin naisia. Jos se ei riitä niin minkäs teet...

Suuntaa katseesi välittömästi Filippiineille. Etsit sieltä kunnollisen naisen, jolle uskonto merkitsee jotain, niin parempaa naista saat etsiä. Ovat kauniita, mukavia ja uskollisia, sekä perhekeskeisiä. Kunnioittavat sinua miehenä toisin kuin nämä suomalaiset irviöt.

Kunnioittavatko miehet sitten näitä naisia yhtä lailla? Vai haluavatko nämä suomalaiset miehet sitten nimenomaan suhteen, jossa buddhalaisuus tai joku muu naisia alistava uskonto määrää miten nainen kohtelee miestä, eikä naisen oma vilpitön tahto?

Mistä johtuu että filippiiniläiset naiset ovat yliedustettuina turvakodeissa?

Ai yliedustettuina suhteessa filippiiniläisiin turvakoteihin?

Ehh, heitä hakeutuu enemmän suomalaisiin turvakoteihin kuin heidän osuutensa perustella voisi olettaa. Näissä suhteissa on siis enemmän väkivaltaa kuin muissa parisuhteissa.

Vierailija
262/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein mediassa syyttävä sormi osoittaa naisiin, että nämä muka eivät halua lisääntyä, mutta ongelma on siinä että esim. Helsingissä asuva korkeakoulutettu nainen haluaisi kyllä lapsia mutta ei ole sopivaa miestä. Ei hänellä ole mitään yhteistä pelkän peruskoulun käyneen kainuulaisen poikamiehen kanssa.

Hehe, ei kelpaa kainuulainen poikamies, ei humanistinen flanellipaitanaamalävärimies, eikä se tavallinen perus-dippainssikään. Pitäisi olla se Christian Grey tai nuorimiljonäärihughgrant, eli ikää max 28 vuotta, leveä leuka, paksu miehekäs parransänki (ei muuten onnistu tämäkään lähellekään kaikilta, ainakaan tuossa iässä), porsche-katumaasturi ja kasuaalisti lomailla portofinossa että olisi edes siedettävä mies. Huom, ei siis vielä hyvä mies. Sitten pitäisi suorittaa seksiä aina naisen halut edellä, kyyditä leidiä bodypumppiin ja ekogeeniseen kuitumattojoogaan jne. Vaatimuksia kyllä riittää, ja jos kaikki kohdat täyttyy niin sitten keksitään lisää.

Itsellä akateeminen tutkinto, pituutta, urheilutaustaa, tuuheat tummat hiukset, tyylitajua, sivistystä ja melkein kaikkea mitä noissa listoissa näkee. Silti en saa edes hymyä tai katsetta muuta kuin niiltä rumimmilta naisilta jotka on menneet jo tekemään kersan tai pari jonkun mäntin kanssa. Pitää varmaan alkaa katsella ulkomailta itsekin josko siellä olisi paremmin vientiä.

Ihan hyvät setit. Mielenkiintoisessa tilanteessa teikäläinen. Jotain sussa on joka saa naiset hyljeksimään

Tuskin se niin menee. Naiset ymmärtävät, ettei oma taso riitä lähellekään tuon miehen tasoa ja siksi naisten on "hyljeksittävä" pelastaakseen kasvonsa muiden silmissä.

Suomalainen nainen on varsin koominen tapaus aina, kun se yrittää epätoivoisesti löytää miehen itselleen. :)

No tosiaan aika omituisella tavalla naiset yrittävät epätoivoisesti hankkia tasokasta miestä jos he hyljeksivät tätä valioyksilöä niin ettei hän pääse edes ensitreffeille. Täytyy kyllä sanoa, että onneksi itse pariuduin suht vaivattomasti perinteisillä menetelmillä.

Yksi omakohtaisesti koettu syy on ollut se, ettei naiset kestä kilpailua. Jos jotku toisetkin naiset osoittavat kiinnostusta, nainen huomaa sen heti ja vetäytyy. Ja toisaalta, itsekin kiinnitin turhankin herkästi niiden vähemmän viehättävien naisten flirttiin, koska se oli paljon suorasukaisempaa ja vähän jopa puistattavaa.

Eikös tämä nyt sodi sitä palstamiesten mantraa vastaan, että kaikki naiset haluavat miehen, jonka muutkin naiset haluavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset elävät unelmaansa. Syrjäytyvien miesten lisääntymättömyys kuuluu naiseuteen. Ongelma on siinä, että korkeakoulutettu saattaakin omata keskiverto ÄO:n, mutta on vain muuten analyyttisempi tiedontulkinnassaan, mikä auttaa merkittävästi. Eli naiset saattavat kuvitella ajavansa evoluutiota eteenpäin, mutta näin ei välttämättä olekkaan.

Njaa, mulla on maisterintutkinto, vaativa työ jossa vuositulot 70 donaa ja ainakin omasta mielestä olen ihan hyvää seuraa, mutta en mä silti kelpaa naisille. Suomalaisille siis. Mm. Espanjassa ja Aasiassa olen kyllä kuuminta hottia. Kumma juttu.

Se, että käy taikuissa maksullisissa kummasti vähentää naisten kiinnostusta täällä kotimaassa. 

Sinä peräkammarin vähäjärkinen tytär kun et koskaan ole maailmalla kiertänyt, et voi käsittääkään, miten asia oikeasti on. Minäkin olen huomannut eron, vaikka olen ollut myös naisten suosiossa myös täällä Suomessa, eikä koskaan ole vielä tarvinnut tyytyä maksettuun naiseen missäänpäin maailmaa.

Tuo on sitäpaitsi harhakuva, ettei mies muka kelpaa suomalaisille naisille. Sehän menee niin, että narsistiset naiset tajuavat itsekin, etteivät ole yhtä korkealla tasolla miesten kanssa, mutta kääntävät asian päälaelleen, eli eivät muka kelpuuta miestä.

Testasin vuosia sitten senkin, että inhoaako naiset oikeasti naiset sellaista miestä myös kasvotusten, jonka kanssa ovat olleet napit vastakkain keskustelufoorumeilla. Kas kummaa, jokainen nainen levitti auliisti reitensä, mutta suuttuivat tietenkin siitä, kun en kelpuuttanut kuin pelkäksi kertapanoksi.

No nyt.

Ei oikein tiedä pitäiskö nauraa vai myötähävetä, sen verran noloa settiä tämä...

"Peräkammarin vähäjärkinen tytär" on oikein hyvä vastasivallus joka paikassa pakotetulle peräkammarinpojalle, joka ei ole mitään muuta kuin rasistinen slurri. Otan heti omaan käyttöön.

No täysin älytön ja nolohan tuo on. Menettelisi ehkä, jos tuollaisia naisia oikeasti olisi olemassa, mutta nyt on vähän sama kuin nainen haukkuisi miestä kouvolatukkaiseksi siiderivalashoroksi tai jotain.

Kyllä niitä on. Mistä muuten tuollainen mies- ja naisviha kumpuaisi ellei vähäjärkisten peräkammarin tyttärien näppäimistöiltä.

Ai täällä eivät nyt sitten kirjoittelekaan palstalla prse homeessa makaavat mammat ja ylikoulutetut, lapsettomat huuhaahumanistit vaan kouluttautumattomat, vähäjärkiset peräkammarin tyttäret. Tässähän tulee kohta identiteettikriisi.

No, kyllä sä melkein sama asia olet miesten silmissä. Älä suotta kriisiydy.

Mikä sama asia ja kenen miesten silmissä? Voisitko opetella ilmaisemaan itseäsi ymmärrettävästi.

Vierailija
264/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset elävät unelmaansa. Syrjäytyvien miesten lisääntymättömyys kuuluu naiseuteen. Ongelma on siinä, että korkeakoulutettu saattaakin omata keskiverto ÄO:n, mutta on vain muuten analyyttisempi tiedontulkinnassaan, mikä auttaa merkittävästi. Eli naiset saattavat kuvitella ajavansa evoluutiota eteenpäin, mutta näin ei välttämättä olekkaan.

Njaa, mulla on maisterintutkinto, vaativa työ jossa vuositulot 70 donaa ja ainakin omasta mielestä olen ihan hyvää seuraa, mutta en mä silti kelpaa naisille. Suomalaisille siis. Mm. Espanjassa ja Aasiassa olen kyllä kuuminta hottia. Kumma juttu.

Ulkomaiset naiset arvostavat enemmän miehen koulutusta ja siihen liittyviä ominaisuuksia kuin suomalaiset naiset. Pätee myös ihan Keski-Euroopassa

ohis

Tuo johtuu ihan siitä, että valtaosalla naisia on joku täysin hömppäkoulutus, jota eivät alitajuisesti edes itse arvosta, siksi miehenkään koulutusta ei osata arvostaa, vaikka miehet tekevätkin koulutuksensa eteen ihan oikeasti paljon töitä.

Naiset hankkivat yliopistosta tuosta vaan kevyesti koulutuksen, mutta mies tekee tuon koulutuksen eteen ihan oikeasti paljon töitä. Mitä te sanoittekaan ketjun alkupuolella tyttöjen koulumenestyksestä? Että se tulee siksi kun tyttöjä suositaan? Tämä sama menoko jatkuu yliopistoja myöten (jotka ovat edelleen opettajistoltaan varsin miesvaltaisia...)?

Niin, mies- ja naislääkäri ilmeisesti käyvät ihan eri kouluja, naisille on se kevyt hömppälääkis ja miehille sitten se oikea, jossa tehdään kovasti töitä. Vai?

Jopas hömpälle meni tunteisiin. Naiset nyt usein hankkivat vain sen maisterin tutkinnon, joka ei ole käytännössä vielä yhtään mitään.

Ymmärsitköhän yhtään miten lapsellinen koko kommenttisi oli?

Vierailija
265/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että käy taikuissa maksullisissa kummasti vähentää naisten kiinnostusta täällä kotimaassa. 

Sinä peräkammarin vähäjärkinen tytär kun et koskaan ole maailmalla kiertänyt, et voi käsittääkään, miten asia oikeasti on. Minäkin olen huomannut eron, vaikka olen ollut myös naisten suosiossa myös täällä Suomessa, eikä koskaan ole vielä tarvinnut tyytyä maksettuun naiseen missäänpäin maailmaa.

Tuo on sitäpaitsi harhakuva, ettei mies muka kelpaa suomalaisille naisille. Sehän menee niin, että narsistiset naiset tajuavat itsekin, etteivät ole yhtä korkealla tasolla miesten kanssa, mutta kääntävät asian päälaelleen, eli eivät muka kelpuuta miestä.

Testasin vuosia sitten senkin, että inhoaako naiset oikeasti naiset sellaista miestä myös kasvotusten, jonka kanssa ovat olleet napit vastakkain keskustelufoorumeilla. Kas kummaa, jokainen nainen levitti auliisti reitensä, mutta suuttuivat tietenkin siitä, kun en kelpuuttanut kuin pelkäksi kertapanoksi.

No nyt.

Ei oikein tiedä pitäiskö nauraa vai myötähävetä, sen verran noloa settiä tämä...

"Peräkammarin vähäjärkinen tytär" on oikein hyvä vastasivallus joka paikassa pakotetulle peräkammarinpojalle, joka ei ole mitään muuta kuin rasistinen slurri. Otan heti omaan käyttöön.

No täysin älytön ja nolohan tuo on. Menettelisi ehkä, jos tuollaisia naisia oikeasti olisi olemassa, mutta nyt on vähän sama kuin nainen haukkuisi miestä kouvolatukkaiseksi siiderivalashoroksi tai jotain.

Kyllä niitä on. Mistä muuten tuollainen mies- ja naisviha kumpuaisi ellei vähäjärkisten peräkammarin tyttärien näppäimistöiltä.

Ai täällä eivät nyt sitten kirjoittelekaan palstalla prse homeessa makaavat mammat ja ylikoulutetut, lapsettomat huuhaahumanistit vaan kouluttautumattomat, vähäjärkiset peräkammarin tyttäret. Tässähän tulee kohta identiteettikriisi.

Eikö tuo eka ja kolmas ryhmä ole samoja?

Vierailija
266/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset voivat hankkia lapsia ilman ainaista huomiota mankuvan miehen läsnäoloa. Yksinolevat naiset hankkivat lapsia hedelmöityshoitojen avulla yhä enenevässä määrin. Yhden illan suhteesta voi myös hankkia lapsen ja siitä ei tarvitse tälle miehelle koskaan yhtään mitään kertoa.

Ja se on mielestäsi oikein ja hieno asia? Naiset miesvihassaan tuhisevat kuinka eivät löydä sopivaa miestä (lähes loputtoman vaatimuslistansa takia) ja hankkiutuvat raskaaksi ties millä keinolla. Lapsen elämä on ajatuksissa paljonkin?

No onhan se lapsen elämä ajatuksissa jos nainen perustaa perheen suuremmalla vaivalla, ettei lapsen tarvitse kasvaa kalskeassa rakkaudettomassa ilmapiirissä ja toisilleen epäsopivien aikuisten riitojen keskellä.  Oikeastaan näitä naisia pitäisi jopa palkita siitä hyvästä, että tekevät niitä kaivattuja veronmaksajia Suomeen. Ja kun se kainuulainen peräkammarin poika ei ole opettamassa lapselle saamattomuutta, epäsosiaalisuutta, päihteidenkäyttöä tai kouluvihaa, niin on lapsen tulevaisuuden ennustekin parempi. Huraa itselliset äidit!

Paljon syvempää piilotettua miesvihaa ei ole kuin tämä. Olet siis sitä mieltä, että lähtökohtaisesti miehen läsnäolo lapselle on haitallista ja naisen parempaa?

Lapsen tekeminen yksin on parempi vaihtoehto kuin 1. Lapsi epäsopivan ihmisen kanssa 2. Ei lasta ollenkaan. Sukupuolella ei muuten ole väliä, mutta fyysisesti tämä on helpompaa naisille. Kannatan myös sitä, että itselliset miehet ryhtyvät adotoimaan!

Palstamiehet tuskin läpäisevät adoptiohaastatteluita...

Onpa täällä aika monta epäkelpoa adoptioäidiksikin. Voi lapsiparkoja mikä teitä odottaa.

Vierailija
267/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on aivan sama, miten eri tavoilla naiset ja miehet määrittelevät tasot, tai jopa kieltävät moisten olemassaolon. Totuus on kuitenkin nähtävissä ihan deittisovelluksissa. Kun katson naisten profiileja, niin jos naisella on puolikas kuva kasvoistaan tai ei kuvaa ollenkaan, tai vähän vaatimattomamman näköinen, niin tekstissä mieheltä toivotaan mukavuutta, kunnollisuutta ja hyvää käytöstä. Sitten kun on selkeä kuva, jossa näkyvät keskimääräistä nätimmät tai jopa kauniit kasvot, niin sittenhän tekstissä odotetaan lisäksi sukkien pyörimistä jaloissa, mitä erilaisimpia huumorintajuja, sitä että mies saa naisen nauramaan, on supliikkimies, määrätietoinen, mielikuvituksellinen, liikunnallisuutta jne. Tai joskus nämä kaunottaret eivät vaivaudu kirjoittamaan kuin yhden lauseen, ja jättävät koko homman miesten harteille.

Kaikki kuitenkin ymmärtävät, minkä "tasoisen" kelpaa kenellekin.

No miksi sun pitäisi saada näitä halutuimpia naisia jos itsekkin tiedät ettet kelpaa? Laske vaan itsekkin rimaa ja tyydy siihen mitä sinulle on tarjolla.

En haluakaan kaikista halutuimpia naisia, mutta sellaisen, joka kuitenkin sytyttää itsenikin. Ei vaan ole mun juttu, että pitäisi olla joku naisen viihdyttäjä ja naurattaja, joka pyörittelee naisen sukkia.

En ole itsekään mikään seinästä reväistyn näköinen, ja muutenkin pärjään elämässäni, niin luulisi löytyvän nätti nainen, jolla on kuitenkin jalat vielä lähellä maata, ja hieman kärsivällisyyttä.

Miksi naisella pitää olla jalat lähellä maata ja ennenkaikkea tuo kärsivällisyys ihmetyttää. Miten mielestäsi tämä suhteen muodostus siis tapahtuu, mikäli et halua ponnistella naista miellyttääksesi? Miksi nainen valitsisi juuri sinut?

En sanonut, ettenkö ponnistelisi yhtään. Se suhteen muodostus, tai ylipäätään ensitapaaminen, on kuitenkin molemminpuolinen juttu, eikä siinä kai vaan mieheltä odoteta viihdyttävyyttä. Käytän sitä huumoria, jota itselläni on, tarjoan treffeillä jne. En sitten tiedä, mitähän ne ponnistelut näiden "tasokkaiden" naisten mielestä pitäisi olla.

Olisko ongelmana se, että tulet lähtökohtaisesti altavastaajana treffeille? Naiset eivät odota pitävänsä susta mutta antavat kuitenkin tilaisuuden voittaa puolelleen. Tuollaisesta asetelmasta on paljon vaikeampi onnistua kuin jos molemmat ovat motivoituneina liikkeellä. Toimii ihan siitä riippumatta miten päin sukupuolet menevät tilanteessa.

Sekin voi olla mahdollista. On helpompaa olla se ei-altavastaaja, ja sitä tässä yritänkin, että kumpikaan ei olisi altavastaaja tai toisen viihdyttäjä, vaan että molemmat ovat yhtä kiinnostuneita. Eräskin nainen oli viesteissään ihan fiiliksissä ennen kuin oltiin tavattu. Lähetteli paljon viestejä. Parit kuvat oltiin myös vaihdettu. Treffitkin menivät mielestäni ihan hyvin ja rennosti. Kuitenkin niiden jälkeen hän hiljeni totaalisesti. Ihmettelin asiaa, mutta eipä voi mitään. Näköjään olin sitten tylsä tai jotain.

Tai sitten et ollut. Ei kannata aina selittää asiaa itsestäsi lähtien, usein niin tulee vaan paha mieli aiheetta. Sitten toki jos on selvä oppimistilanne, mutta tämä case ei kuulosta siltä että johtopäätökset olisi selkeitä eikä siltä että ne olisivat rakentavia.

Jotkut naiset nyt vaan viestii eloisasti ja ilmeikkäästi ja viihdyttää toisiaan ja itseään sosiaalisissa tilanteissa käyttäytymällä tavalla jonka suomalainen ja/tai mies helposti tulkitsee todellisuutta voimakkaammaksi ihailuksi, pitämiseksi tai kiinnostukseksi. Itsekin teen tuota, ja vakuutan ettei siinä ole mitään valheellista tai pahantahtoista. Se on yleisesti ottaen tosi toimiva tapa olla tekemisissä ihmisten kanssa, mutta sillä on tämä yksi failuremode.

Monilla treffeillä käy niin että yhdessä on kivaa ja tullaan hyvin juttuun. Tämä saa tietenkin näkyä, olisi taukkia teeskennellä ettei viihdy tai pidä toisesta kun pitää ja viihtyy. Mutta pitäminen ja viihtyminen ei vielä välttämättä tarkoita sitä että suhteeseen olisi motivaatiota, jolloin niitä toisia treffejä ei kannata pitää. Tällaisessa tilanteessa on erityisen kurjaa olla se toinen osapuoli, etenkin jos itsellä olisi riittänyt motivaatiota, mutta minkäs teet.

Vierailija
268/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein mediassa syyttävä sormi osoittaa naisiin, että nämä muka eivät halua lisääntyä, mutta ongelma on siinä että esim. Helsingissä asuva korkeakoulutettu nainen haluaisi kyllä lapsia mutta ei ole sopivaa miestä. Ei hänellä ole mitään yhteistä pelkän peruskoulun käyneen kainuulaisen poikamiehen kanssa.

Hehe, ei kelpaa kainuulainen poikamies, ei humanistinen flanellipaitanaamalävärimies, eikä se tavallinen perus-dippainssikään. Pitäisi olla se Christian Grey tai nuorimiljonäärihughgrant, eli ikää max 28 vuotta, leveä leuka, paksu miehekäs parransänki (ei muuten onnistu tämäkään lähellekään kaikilta, ainakaan tuossa iässä), porsche-katumaasturi ja kasuaalisti lomailla portofinossa että olisi edes siedettävä mies. Huom, ei siis vielä hyvä mies. Sitten pitäisi suorittaa seksiä aina naisen halut edellä, kyyditä leidiä bodypumppiin ja ekogeeniseen kuitumattojoogaan jne. Vaatimuksia kyllä riittää, ja jos kaikki kohdat täyttyy niin sitten keksitään lisää.

Itsellä akateeminen tutkinto, pituutta, urheilutaustaa, tuuheat tummat hiukset, tyylitajua, sivistystä ja melkein kaikkea mitä noissa listoissa näkee. Silti en saa edes hymyä tai katsetta muuta kuin niiltä rumimmilta naisilta jotka on menneet jo tekemään kersan tai pari jonkun mäntin kanssa. Pitää varmaan alkaa katsella ulkomailta itsekin josko siellä olisi paremmin vientiä.

Suosittelen. Minä olen ihan komea ja fiksu mies, mutta katsoin viisaimmaksi etsiä naisellisen, kauniin ja nuoren naisen Filippiineiltä. On mahtavaa elää parisuhteessa, missä on rakkautta ja kunnioittamista.

Tätä minäkin suosittelen kaikille naisettomuudesta kärsiville. Rahat tiskiin vaan, niin thaikuista, venäjältä, Filippiineiltä rupeaa morsmaikkuja ja rakkautta ja kunnioitusta irtoamaan. Nöyriäkin ovat sekä hyvin siistejä ja ahkeria. Muutama tällainen on tällekin peräkylälle tuotu ja hyvin kestävät vaatimattomiakin olosuhteita.

Huomaa kyllä, että olet peräkylän naisia.

Kyllä. Mutta olen itse koulutettu ja minulla on pitkä, tumma, komea ja viehättävä mies ja kolme lasta hänen kanssaan.

Joo, niinhän teillä aina tahtoo olla. Ei sellaista peräkylän rupinaamaa olekaan, etteikö sillä keskustelufoorumilla ole pitkä, tumma, komea ja viehättä mies ja ainakin kolme lasta. Niin ja tietenkin vielä korkeasti koulutettukin, vaikka peräkylällä on enää muutamassa talossa asukkaita.

Vierailija
269/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvät setit. Mielenkiintoisessa tilanteessa teikäläinen. Jotain sussa on joka saa naiset hyljeksimään

Tuskin se niin menee. Naiset ymmärtävät, ettei oma taso riitä lähellekään tuon miehen tasoa ja siksi naisten on "hyljeksittävä" pelastaakseen kasvonsa muiden silmissä.

Suomalainen nainen on varsin koominen tapaus aina, kun se yrittää epätoivoisesti löytää miehen itselleen. :)

No tosiaan aika omituisella tavalla naiset yrittävät epätoivoisesti hankkia tasokasta miestä jos he hyljeksivät tätä valioyksilöä niin ettei hän pääse edes ensitreffeille. Täytyy kyllä sanoa, että onneksi itse pariuduin suht vaivattomasti perinteisillä menetelmillä.

Yksi omakohtaisesti koettu syy on ollut se, ettei naiset kestä kilpailua. Jos jotku toisetkin naiset osoittavat kiinnostusta, nainen huomaa sen heti ja vetäytyy. Ja toisaalta, itsekin kiinnitin turhankin herkästi niiden vähemmän viehättävien naisten flirttiin, koska se oli paljon suorasukaisempaa ja vähän jopa puistattavaa.

En nyt ymmärrä. Siis naiset osoittavat niin paljon kiinnostusta, että syntyi jopa kilpailutilanne ja kokemuksesta voit sanoa mihin se päättyy. Voit verrata rumien ja kauniiden tapoja flirtata sinulle ja silti ihan pokkana selität, kun ei saa naista?

Varmasti naiset vetäytyvät kun miehestä tulee esille pelimiehen luonne. Eli paljon naisia ympärillä. Ketä sellaisen haluaa puolisoksi?

Vierailija
270/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa minusta siltä että oikea syy on naisten nirsous, eikä miesten syrjäytyminen. Tietenkään tätä ei voi tasa-arvo Suomessa ääneen sanoa, huonostihan siinä kävisi totuuden puhujalle.

Itse olen 31v yliopiston käynyt mies, töissä, ja muutenkin kaikki on hyvin, naisia ei vaan kiinnosta lainkaan. Eipä ole todellakaan kukaan yrittänyt repiä käsistä. Jos en löydä seuraavina vuosina naista ulkomailta niin todennäköisesti jään minäkin lapsettomaksi sinkuksi. En syytä tästä itseäni, koska olen tehnyt elämässäni kaiken oikein, ja lisäksi kaiken minkä pystyn sen eteen että kiinnostaisin naisia. Jos se ei riitä niin minkäs teet...

Suuntaa katseesi välittömästi Filippiineille. Etsit sieltä kunnollisen naisen, jolle uskonto merkitsee jotain, niin parempaa naista saat etsiä. Ovat kauniita, mukavia ja uskollisia, sekä perhekeskeisiä. Kunnioittavat sinua miehenä toisin kuin nämä suomalaiset irviöt.

Kunnioittavatko miehet sitten näitä naisia yhtä lailla? Vai haluavatko nämä suomalaiset miehet sitten nimenomaan suhteen, jossa buddhalaisuus tai joku muu naisia alistava uskonto määrää miten nainen kohtelee miestä, eikä naisen oma vilpitön tahto?

Mistä johtuu että filippiiniläiset naiset ovat yliedustettuina turvakodeissa?

Ai yliedustettuina suhteessa filippiiniläisiin turvakoteihin?

Ehh, heitä hakeutuu enemmän suomalaisiin turvakoteihin kuin heidän osuutensa perustella voisi olettaa. Näissä suhteissa on siis enemmän väkivaltaa kuin muissa parisuhteissa.

Niin siis enemmän kuin muissa suomalaisissa parisuhteissa.

Vierailija
271/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen voisin vielä hyväksyä hylkysyyksi että on "asennevikaa" kun en halua mennä massan mukana, eli ostaa uusinta bemaria ja kallista kivitaloa lainalla, esittäen jotain mitä en ole. Mutta tuo paljastuu vasta siinä vaiheessa kun jutellaan syvemmin. Jokin tuntuu ärsyttävän ilmeisesti jo ulkomuodossa niin ettei edes ensikontaktia tapahdu.

Tarkoitat siis, että kuljet kymmenen vuotta vanhoissa verkkareissa, kotisi näyttää kulahtaneelta kirppari asunnolta etkä huolehdi paljoa ulkonäöstäsi. 

Lue nyt uudestaan mitä tuo mies kirjoitti aiemmin, äläkä ala itseäsi kuvailemaan tänne.

"Tuo mies" näyttää olevan kovin uuttera kommentoimaan itesään kolmannessa persoonassa :D

Sinulla on skitsofrenian oireita. Tyypillinen typerä nainen.

Vierailija
272/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt.

Eikö tuo eka ja kolmas ryhmä ole samoja?

Eikö tuo peräkammarin vähälahjainen tyttönen ollutkaan vanhapiikia? Että ihan mamma siellä peräkammarissa. Alkaa olla pojilla käsitteet niin sikin sokin että ei enää seitsenpäinenkään selvää ota. 

Vierailija
273/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä sitten on että varsin iso osa miehistä ei aikuistu vaan jäädään sinne vanhempien helmoihin? Eivät he kaikki mitään kehitysvammaisia ole mutta muuten jättäytyvät lapsen asemaan. Tunnetko tällaisia miehiä? Mikä meni pieleen?

Tiedän monta tällaista miestä. En tiedä yhtään tällaista naista.

Niin, mikä meni pieleen?

Mikä on sitten maaseudun peräkammarin poikien ero näihin vanhempiaan hoitaviin iki-neitoihin, joita vielä varsinkin maaseudulla näkee. Peräkammarin pojat katsovat ikääntyneiden vanhempiensa perään ja käyvät kaupassa kun on auto. Sitten kun he kuolevat tuleekin tenkkapoo, iki-neidoille ja peräkammarinpojille.

No ei kai siinä muuta isompaa eroa olekaan kuin tuo huima määrällinen ero. Tuollaisia miehiä on valtavan paljon enemmän.

Tietämäni peräkammarin pojat eivät kyllä juurikaan auttele kotona, ennemminkin aiheuttavat vanhemmilleen lisätyötä. Pyykkäys, ruuanlaitto, se kaupassa käyminenkin vanhan äitimuorin harteilla.

Nykyaikainen peräkammarin poika on aika monitaitoinen, osaa mm. kokata kiinalaista ruokaa. Itse asun ajoittain sydänmaaseudulla ja toden sanoakseni nämä passiiviset peräkammarin pojat ovat kadonneet jonnekin. Naimattomia miehiä kyllä on, mutta hehän reissaavat ulkomailla jatkuvasti kun on aikaa.

Vierailija
274/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) millaisen naisen itse "kelpuuttaisit"?

2) mitä itse pidät syynä naisten mielenkiinnon puutteeseen? Voisiko olla mahdollista, että luonteesi on ikävä, asenteesi naisia kohtaan huono ja/tai sosiaaliset taitosi puutteelliset? Eli siis, voisiko olla mahdollista että naisilta ei ole lainkaan nirsoilua sivuuttaa sinut, vaan he aiheellisesti katsovat parisuhteen tärkeimpien edellytysten jäävän sinussa vajaiksi?

En siis mitenkään hyökkää tai syyttele, ihan hyvässä hengessä haluaisin vaan ymmärtää paremmin tilanteessasi olevan miehen ajatuksenjuoksua. Miten vastaatte itsellenne näihin yleisimpiin ja ilmeisimpiin huomioihin, ja voisiko olla mahdollista että naiset leimaavat teidät aiheettomasti.

Vähän epäilen, että yliopistosta valmistuneet miehet ovat yleensä niin köyhiä, että perheen perustaminen on vaikeaa. Toisaalta Diplomi-insinöörit ovat jotenkin huonoja sosiaalisissa taidoissa, joten kunnon ihmissuhteita ei tahdo syntyä. Voiko akateeminen humanisti vihervassarinainen seurustella konepuolen DI:n kanssa ja voivatko he edes kohdata, näin karrikoidusti. Itse olen yht.maist. mies 53v

En usko että voivat. Toisaalta minua ihmetyttää se, että vihervassariushan on naisille perhanan vaarallista, kun niissä piireissä lähes jokainen nainen on raiskattu tai häiritty seksuaalisesti. Mikä ihme vihervassarimiehiä oikein vaivaa?

Vierailija
275/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaiset naiset arvostavat enemmän miehen koulutusta ja siihen liittyviä ominaisuuksia kuin suomalaiset naiset. Pätee myös ihan Keski-Euroopassa

ohis

Tuo johtuu ihan siitä, että valtaosalla naisia on joku täysin hömppäkoulutus, jota eivät alitajuisesti edes itse arvosta, siksi miehenkään koulutusta ei osata arvostaa, vaikka miehet tekevätkin koulutuksensa eteen ihan oikeasti paljon töitä.

Naiset hankkivat yliopistosta tuosta vaan kevyesti koulutuksen, mutta mies tekee tuon koulutuksen eteen ihan oikeasti paljon töitä. Mitä te sanoittekaan ketjun alkupuolella tyttöjen koulumenestyksestä? Että se tulee siksi kun tyttöjä suositaan? Tämä sama menoko jatkuu yliopistoja myöten (jotka ovat edelleen opettajistoltaan varsin miesvaltaisia...)?

Niin, mies- ja naislääkäri ilmeisesti käyvät ihan eri kouluja, naisille on se kevyt hömppälääkis ja miehille sitten se oikea, jossa tehdään kovasti töitä. Vai?

Jopas hömpälle meni tunteisiin. Naiset nyt usein hankkivat vain sen maisterin tutkinnon, joka ei ole käytännössä vielä yhtään mitään.

Ymmärsitköhän yhtään miten lapsellinen koko kommenttisi oli?

Jos haluat vaikuttaa edes vähän vakuuttavammalta, jätä nyt herran tähden edes tuo kulunuttakin kuluneempi teinifraasi tunteisiin menemisestä käyttämättä.

-eri

Vierailija
276/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen laiska ja kysyn muilta: 

Onko tutkimuksessa selvitetty mikä on lapsettomuuden takana? Voiko olla niin, että epäsosiaalisuus, päihteet ja mielenterveysongelmat aiheuttaisivat sen ettei haluta/pystytä hankkia perhettä, koulut jäävät, syrjäytyy, rahattomuus? 

Niin ettei vika olisikaan taas pelkästään naisten pahuudessa. 

Varmasti monissa tapauksissa syitä ovat juurikin nuo naisten päihteiden käyttö ja mielenterveysongelmat. Ei edes kainuulainen poikamies ole niin epätoivoinen että sellaisen ottaisi riesakseen.

No hei, jos ne Kainuun poikamiehet ovat ihan omasta tahdostaan ja nirsouttaan poikamiehiä, niin eihän tässä ole mitään ongelmaa. Ihan turhaa pulinaa taas parikymmentä sivua.

Vierailija
277/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö miehet ymmärrä, että naisen elämä voi olla oikein hyvää, mielenkiintoista ja mukavaa ilman parisuhdetta ja lapsiakin? Jotta nainen menisi miehen kanssa parisuhteeseen, parisuhteessa naisen elämän täytyy olla sinkkuelämää parempaa, mielenkiintoisempaa ja mukavampaa. Tämän vuoksi naisille ei kelpaa kuka tahansa jamppa. Hyvin harvalle naiselle riittää, että kunhan vaan on joku. Elämänlaadun täytyy parisuhteessa nousta verrattuna sinkkuelämään. Jos mies on sellainen, että elämänlaatu - joka siis on eri asia kuin elintaso - laskisi, miksi ihmeessä nainen haluaisi parisuhteeseen?

No listataanpas sitten niitä elämänlaatua parantavia asioita, joita parisuhteesta saa, että saadaan vähän konkretiaa. Ja listataan myös negatiivisia asioita, joita yleensä välttämättä tulee myös parisuhteen myötä. Eli miltä näyttää se lista, jolla nainen lähtee parisuhteeseen?

Lista elämänlaatua parantavista asioista on hyvin lyhyt, kun miettii, mitä ei voi saada sinkkuna vaan ainoastaan parisuhteessa. Rakkaus. Se, että saa rakastaa ja tuntee olevansa rakastettu. Seksi rakastamansa ihmisen kanssa. Läheisyys rakastamansa ihmisen kanssa. Yhteisen tulevaisuuden rakentaminen rakastamansa ihmisen kanssa. Tunne olla erityinen ja tuntea toisen olevan erityinen. 

Negatiivisia asioita ovat kompromissit, riidat, mahdollinen kotityömäärän lisääntyminen, elintason lasku ja oman henkilökohtaisen elämän rajoittaminen. 

Vierailija
278/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö miehet ymmärrä, että naisen elämä voi olla oikein hyvää, mielenkiintoista ja mukavaa ilman parisuhdetta ja lapsiakin? Jotta nainen menisi miehen kanssa parisuhteeseen, parisuhteessa naisen elämän täytyy olla sinkkuelämää parempaa, mielenkiintoisempaa ja mukavampaa. Tämän vuoksi naisille ei kelpaa kuka tahansa jamppa. Hyvin harvalle naiselle riittää, että kunhan vaan on joku. Elämänlaadun täytyy parisuhteessa nousta verrattuna sinkkuelämään. Jos mies on sellainen, että elämänlaatu - joka siis on eri asia kuin elintaso - laskisi, miksi ihmeessä nainen haluaisi parisuhteeseen?

No listataanpas sitten niitä elämänlaatua parantavia asioita, joita parisuhteesta saa, että saadaan vähän konkretiaa. Ja listataan myös negatiivisia asioita, joita yleensä välttämättä tulee myös parisuhteen myötä. Eli miltä näyttää se lista, jolla nainen lähtee parisuhteeseen?

Lista elämänlaatua parantavista asioista on hyvin lyhyt, kun miettii, mitä ei voi saada sinkkuna vaan ainoastaan parisuhteessa. Rakkaus. Se, että saa rakastaa ja tuntee olevansa rakastettu. Seksi rakastamansa ihmisen kanssa. Läheisyys rakastamansa ihmisen kanssa. Yhteisen tulevaisuuden rakentaminen rakastamansa ihmisen kanssa. Tunne olla erityinen ja tuntea toisen olevan erityinen. 

Negatiivisia asioita ovat kompromissit, riidat, mahdollinen kotityömäärän lisääntyminen, elintason lasku ja oman henkilökohtaisen elämän rajoittaminen. 

Eikö kotityömäärä nimenomaan vähene ja elintaso kasva, jos ei tee lapsia?

ohis

Vierailija
279/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja onkin ihan hyvä ettei semmoiset vätykset lisäänny, jotka ei kumminkaan pysty jälkeläisilleen tarjoamaan kunnon mahdollisuuksia.

Nehän juuri eniten lisääntyy. Elämämkoululaiset. Elävät monilla eri sosiaalituilla.

Vierailija
280/961 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) millaisen naisen itse "kelpuuttaisit"?

2) mitä itse pidät syynä naisten mielenkiinnon puutteeseen? Voisiko olla mahdollista, että luonteesi on ikävä, asenteesi naisia kohtaan huono ja/tai sosiaaliset taitosi puutteelliset? Eli siis, voisiko olla mahdollista että naisilta ei ole lainkaan nirsoilua sivuuttaa sinut, vaan he aiheellisesti katsovat parisuhteen tärkeimpien edellytysten jäävän sinussa vajaiksi?

En siis mitenkään hyökkää tai syyttele, ihan hyvässä hengessä haluaisin vaan ymmärtää paremmin tilanteessasi olevan miehen ajatuksenjuoksua. Miten vastaatte itsellenne näihin yleisimpiin ja ilmeisimpiin huomioihin, ja voisiko olla mahdollista että naiset leimaavat teidät aiheettomasti.

1) Toki mullakin on naisille jotain kriteerejä, mutta aika monen suhteen olen valmis joustamaan. Ehkä helpompaa vastata millaisia naisia en missään nimessä ”kelpuuttaisi”. Tällaisia kovia kriteerejä ovat mm. ei yh (en ole valmis uusioperhekuvioihin, ja moni heistä ei tunnu haluavan lisää lapsia), samanikäinen tai nuorempi kuin minä, tai korkeintaan vähän vanhempi, pitää haluta lapsia joskus, ei sairaalloisen ylipainoinen/sellainen joka ei huolehdi yhtään terveydestään/kunnostaan. Naaman suhteen olisi toivottavaa että näyttäisi mieluummin ihmiseltä kuin marssilaiselta huonosti istuvassa ihmisvaleasussa (tämän kriteerin täyttää ainakin 95 prosenttia naisista).

2) Koska en ole treffeille asti päässyt ikinä niin pelkään vähän että se johtuu siitä etten ole tarpeeksi komea/hyvännäköinen. Tämä on harmillista koska en pysty asialle juuri enempää tekemään kuin mitä olen jo tehnyt :(

Vierailija kirjoitti:

Eli millaisesta käsistä repimisestä haaveilet? Olen aivan varma, että jos teet selväksi, että etsit vaimoa ja lapsillesi äiti ja tarkoituksesi on olla hyvä ja luotettava puoliso ja isä, niin monet naiset varsinkin yli 3kymppiset repivät käsistä. Mutta monen näiden yli 3kymppisten miesten ongelmaksi tulee sitten kuitenkin se nainen. Se ettei nainen ole laiha, lapseton, tarpeeksi nuori, seksinälkäinen, palkatussa työssä jne. Koska lopulta ei ole kyse naisesta tai omille lapsille saatavasta äidistä vaan oman prinssiunelman toteutuminen. Eikä siihen lihavat, yh:t, tai vanhat ja rumat kuulu.

Mielestäni se että nainen ei ole 100 kg painava ei ole paljon vaadittu. Yli 35-vuotiaiden kanssa ei taas ole mahdollista tehdä enää jälkikasvua, muuta vikaa heissä ei ole. Loput kävinkin jo aiemmin läpi. Olisiko ihan tavallinen nainen aivan liikaa pyydetty?