Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te naiset teette, joiden miehet suorastaan palvoo teitä?

Vierailija
04.04.2018 |

Minä tänään soitin miehelleni kesken työpäivän, kysyin rakastaako ja mies sanoi Hyvin Painokkaasti: Paljon! Ei voinut puhua tarkemmin, kun asiakkaat siinä vieressä. Muutenkin mun mies _ihan_ aidosti_rakastaa_ja_palvoo. Etenkin kun olen käynyt salilla ja pudottanut painoa ja kroppa ns kuosissa.

Mikä nostaa teidät ylitse muiden naisten miestenne silmissä?

OK, minulla se että lähtökohtaisesti mies rakastui ennenkaikkea luonteeseeni ja persoonaani. Hän osasi arvostaa naiseuttani, kiltteyttäni, hellyyttäni, herkkyyttäni, jopa nautinnonhaluani (sisältää seksin ja ruoan) ja että olen koti-ihminen, pidän kodin aina siistinä ja edustavana, rakastan hemmotella läheisiäni herkkuruilla ja leipomuksilla, ja rakastan seksiä. Ja siihen lisäksi lempeä, empaattinen, hyväntahtoinen, rauhaa rakastava, naisellinen luonne ja paljon yleissivistystä kovan lukemisen takia. Tadaa, mieheni rakastaa.

Muita???

Mikä sai miehesi rakastumaan ja kiintymään syvästi??? Nyt paljastukset kehiin :)

Mikä sai miehesi heikoksi edessäsi???

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies rakastaa mua kaikista mun epätäydellisyyksistä huolimatta. Aito rakkaus ♥️

Vierailija
2/70 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä?

Kai se on aina yksilökohtaista kemiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika omituiselta, että soittelet miehelle kesken työpäivän ja kyselet rakastaako hän sinua. En kyllä itse tekisi moista, koska mieheni ei pidä siitä, että häntä häiritään kesken työpäivän triviaaleilla asioilla. Tiedän kuitenkin, että hän rakastaa minua hyvin paljon, vaikka olenkin joskus ihan mahdoton.

Vierailija
4/70 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palvo, mutta rakastaa.

Vierailija
5/70 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika omituiselta, että soittelet miehelle kesken työpäivän ja kyselet rakastaako hän sinua. En kyllä itse tekisi moista, koska mieheni ei pidä siitä, että häntä häiritään kesken työpäivän triviaaleilla asioilla. Tiedän kuitenkin, että hän rakastaa minua hyvin paljon, vaikka olenkin joskus ihan mahdoton.

Hahaa! Soitin, kun oli kysyttävää ihan toisesta asiasta. Kiitos av et koskaan petä! Kysyin siis ihan ohiksena asiaa:)

Mieheni on nimittäin se, joka mulle soittaa 99%sti.

Vierailija
6/70 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se nyt kovin tunnu rakastavan, jos pitää kysymällä sekin asia lypsää.

Vierailija
7/70 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin uskoa, että älyni ja luonteeni ovat ne syyt. Mutta käytännössä todennäköisesti rinnat ja salainen sola, joita pääsee yksinoikeudella käyttämään.

Vierailija
8/70 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kova juomaan kaljaa, annan b-rappua.

Vierailija
9/70 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se nyt kovin tunnu rakastavan, jos pitää kysymällä sekin asia lypsää.

Ei pelkoa, aiheesi on ihan turha. Nimittäin mieheni sanoo aamulla ensimmäisenä, että huomenta söpöliini ja pussaa. Tai sanoo seksikkääksi, vaikka ei todellakaan tunnu siltä tukka pörrössä. Mut mies ensimmäisenä on aina sanomassa jotain kaunista minusta. Ja viikonloppuna odottaa tietty tekee mulle aaimaisen:)

Vierailija
10/70 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen ikäiseni näköinen, kokoinen ja oloinen normaali norminainen, ja tykkään olla  semmonen.

Tavallisuus taitaa nykyään olla harvinaista koska joka toinen on jotenkin erityinen.

Vierailija
11/70 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kova juomaan kaljaa, annan b-rappua.

Yöks.

Vierailija
12/70 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aivan hulluna perseeseeni. Haluaa aina kosketella, puristella ja nuoleskelle sitä. En ymmärrä miksi.

Vierailija
13/70 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen ikäiseni näköinen, kokoinen ja oloinen normaali norminainen, ja tykkään olla  semmonen.

Tavallisuus taitaa nykyään olla harvinaista koska joka toinen on jotenkin erityinen.

Kuulostaa hyvältä!

Ps meistä jokainen on uniikki, ei ole toista samanlaista. Joten ole rauhassa ”erityinen”.

Vierailija
14/70 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks vaan, mutta olipa HARVINAISEN omahyväinen aloitus. Ja täällä sentään niitä riittää...

Vierailija
15/70 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies näyttää tykkäämisen käytännössä, mut on huono höpisemään söpösössösiirappilauseita.

Niitä jos haluan kuulla niin katon leffan.

Mulle passaa just hyvin näin. 

Vierailija
16/70 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksin hippulat vinkuen karkuun. Tuli hirveä ahdistus palvomisesta. 

Vierailija
17/70 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan palvon ja jumaloin miestäni. Tosin se häntä häiritsee, kun ei kohteliaisuuksista tykkää niin pyrin pitämään ajatukseni itselläni

Vierailija
18/70 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä!

Ps meistä jokainen on uniikki, ei ole toista samanlaista. Joten ole rauhassa ”erityinen”.

Sulle ei tainnu ihan aueta ko kommentin pointti, mut ei se mitään.

Ehkä se oli liian erityinen.

Vierailija
19/70 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on aivan hulluna perseeseeni. Haluaa aina kosketella, puristella ja nuoleskelle sitä. En ymmärrä miksi.

No mitä jos yrittäisit ymmärtää. Ajattele asiaa niin, että miehesi aidosti palvoo sitä yhtä asiaa. Anna toisen nauttia! Ajattele miten kiihottavaa on, että miehesi on maanisesti kiinnostunut sinusta ja siitä herkkupebasta! Hyviä hetkiä teille beban parissa;)

Vierailija
20/70 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin uskoa, että älyni ja luonteeni ovat ne syyt. Mutta käytännössä todennäköisesti rinnat ja salainen sola, joita pääsee yksinoikeudella käyttämään.

Salainen sola.

Onks toi se  sama paikka mitä Pirkko Arstila tarkoitti siinä kohukolumnissaan....?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä