Olen saanut monesti kommenttia ihmisiltä "oudoista" varpaistani
Pitäisikö näitä käydä näyttämässä jossain? Mielestäni ihan tavalliset paitsi ehkä vähän pidemmät kuin yleensä.
Kommentit (9)
Näyttää ihan pikkusen venytetyiltä.
Onko sinulla myös pitkät sormet ja ohuet ranteet, plus raajat? Ylettyykö peukalosi pikkurillin päälle (tai toisinpäin) ranteesi ympäri?
Oletko kuullut ikinä marfanin syndroomasta?
Jos nyt on oikeat varpaat... Jos on, eikä ne aiheuta sulle vaivaa, miksi niitä kenellekään pitäisi näyttää? Eri asia jos on kipeät. Sitten tietysti lääkäriin.
Mullakin on aikamoiset sormivarpaat, mutta tämä vaikuttaa jo kuvamanipulaatiolta.
Marfanin syndrooma tulee väkisin mieleen, sori. Onhan nuo melkoisen ulottuvat räpylät.
Ka mä kun luulin että mulla on pitkät varpaat. Mikä kengänkoko sulla on?
Eikö kukaan terveydenhoitajakaan tai lääkäri ole aikaisemmin mitään kommentoinut kouluaikoina? Meillä piti sukat ottaa pois kun pituus ja paino mitattiin.
Käy katsomassa tämä sivu ja ehkä hyvä kysyä lekurilta sillä tuo marfan voi olla hengenvaarallinen jos sydänoireita tulee. http://www.marfan.fi/?page_id=6
Ei helvetti mitkä räpylät :DD Noi on ehdottomasti erikoisimmat näkemäni varpaat. Anteeksi, jos nää nyt muka oikeasti on sun omat varpaat.