Mitä te naiset teette, joiden miehet suorastaan palvoo teitä?
Minä tänään soitin miehelleni kesken työpäivän, kysyin rakastaako ja mies sanoi Hyvin Painokkaasti: Paljon! Ei voinut puhua tarkemmin, kun asiakkaat siinä vieressä. Muutenkin mun mies _ihan_ aidosti_rakastaa_ja_palvoo. Etenkin kun olen käynyt salilla ja pudottanut painoa ja kroppa ns kuosissa.
Mikä nostaa teidät ylitse muiden naisten miestenne silmissä?
OK, minulla se että lähtökohtaisesti mies rakastui ennenkaikkea luonteeseeni ja persoonaani. Hän osasi arvostaa naiseuttani, kiltteyttäni, hellyyttäni, herkkyyttäni, jopa nautinnonhaluani (sisältää seksin ja ruoan) ja että olen koti-ihminen, pidän kodin aina siistinä ja edustavana, rakastan hemmotella läheisiäni herkkuruilla ja leipomuksilla, ja rakastan seksiä. Ja siihen lisäksi lempeä, empaattinen, hyväntahtoinen, rauhaa rakastava, naisellinen luonne ja paljon yleissivistystä kovan lukemisen takia. Tadaa, mieheni rakastaa.
Muita???
Mikä sai miehesi rakastumaan ja kiintymään syvästi??? Nyt paljastukset kehiin :)
Mikä sai miehesi heikoksi edessäsi???
Kommentit (70)
Ei hyvänen aika. Tämä ketju on hyvää vauhtia menossa kohti sitä pistettä, missä sitä luetaan huutonaurun kanssa. (Vertaa munsalan kansallispuku)
Erikoisihmisiä kehumassa salaista solaansa. Huoh...
Hui, olisi pelottavaa, jos mieheni palvoisi minua.
Arvostan aitoa rakkautta, palvonta ei kuulosta hyvältää.
Tietty rakastumisen huumassa on oma viehätyksensä, ja siihen voi kuulua hyvinkin palavat tunteet, mutta se vaihe ei loppujen lopuksi kestä kauaa.
Jättäisin miehen jos lässyttäisi noin. Seurustellaan suurimmaksi osaksi taloudellisista syistä ja ollaan enemmän parhaita kavereita kuin seurustelukumppaneita. Raha kuitenkin ratkaisee meidän suhteessa, ei seksi kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin miehen jos lässyttäisi noin. Seurustellaan suurimmaksi osaksi taloudellisista syistä ja ollaan enemmän parhaita kavereita kuin seurustelukumppaneita. Raha kuitenkin ratkaisee meidän suhteessa, ei seksi kiinnosta.
Kuulostat vaan katkeralta. Miksi et anna tilaa rakkaudelle? Raha ei ole ratkaisu. Onni tulee aidosta rakastamisesta. Anna itsellesi aidon rakkauden mahdollisuus. Unohda raha!!!
Tuntuu siltä, että näet todella kovasti vaivaa miellyyttääksesi miestäsi. Ehkä vähän liikaakin. Itse myös pidän "markkina-arvoni" korkealla kuntoilemalla ja muuten ulkonäöstä huolehtimalla. Mut mä myös opiskelen ja luen myös paljon ja mulla on myös omia, mieheeni liittymättömiä, mielenkiinnonkohteita ja harrastuksia. Tuntuu, siltä että mä pidän miehen mielenkiinnon korkealla sillä, että mä en ole aina 24/7 tavoitettavissa vaan mulla on omiakin juttuja. Huom. en todellakaan petä miestäni ja hän luottaa muhun. Meillä se mies soittaa mulle kesken työpäivän tai lähettää lemmen- tekstaria.
Enemmän kuin se, että miten me naiset "raadamme ja uhraudumme", saadaksemme miehen rakkauden (koska lopulta me palamme loppuun ja olemme opettaneet miehemme pitämään "hyvää palvelua" itsestäänselvyytenä, eikä se enää edes kiitä.) kiinnostaa, että miten joku Tuksun kaltainen eukko saa miehet tekemään mitä ikinä haluaa, uhraamaan jopa omaisuutensa.
OK, täällä av:lla siis ei saa paljastaa, että mies palvoo. Eikä sitä miksi palvoo; koska pidän kodin aina siistinä, kuntoilen, tykkään hemmotella läheisiäni herkkuruilla, ja että rakastan seksiä. OK!
Hankin siis liikakiloja, lopetan kodin siistinä pidon ja alan tekemään pahaa ruokaa ja pihtaamaan seksissä, niin olen vaatimaton ihminen, ja hyväksyttävissä av mammoille!
Mieheni exä on luonnehäiriöinen hirviö ja kävelevä katastrofi. Häneen verrattuna olen enkeli, vaikka olen ihan tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
OK, täällä av:lla siis ei saa paljastaa, että mies palvoo. Eikä sitä miksi palvoo; koska pidän kodin aina siistinä, kuntoilen, tykkään hemmotella läheisiäni herkkuruilla, ja että rakastan seksiä. OK!
Hankin siis liikakiloja, lopetan kodin siistinä pidon ja alan tekemään pahaa ruokaa ja pihtaamaan seksissä, niin olen vaatimaton ihminen, ja hyväksyttävissä av mammoille!
Missasit pointin. Niin kuin varmaan yleensäkin, jos et ymmärtänyt vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin uskoa, että älyni ja luonteeni ovat ne syyt. Mutta käytännössä todennäköisesti rinnat ja salainen sola, joita pääsee yksinoikeudella käyttämään.
Salainen sola.
Onks toi se sama paikka mitä Pirkko Arstila tarkoitti siinä kohukolumnissaan....?
Todennäköisesti ainakin samoilla huudeilla liikutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä se nyt kovin tunnu rakastavan, jos pitää kysymällä sekin asia lypsää.
Ei pelkoa, aiheesi on ihan turha. Nimittäin mieheni sanoo aamulla ensimmäisenä, että huomenta söpöliini ja pussaa. Tai sanoo seksikkääksi, vaikka ei todellakaan tunnu siltä tukka pörrössä. Mut mies ensimmäisenä on aina sanomassa jotain kaunista minusta. Ja viikonloppuna odottaa tietty tekee mulle aaimaisen:)
Apua, söpöä joo, mutta tavasta millä kerrot suhteestasi voin päätellä että ensimmäinen rakkaussuhteesi ja alle vuoden kestänyt seurustelu?
Mä tein 15v demiin avauksia miten mun ihQ poikaystävä rakastaa mua ja halusin just kuulla miten muiden miehet käyttäytyy.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu siltä, että näet todella kovasti vaivaa miellyyttääksesi miestäsi. Ehkä vähän liikaakin. Itse myös pidän "markkina-arvoni" korkealla kuntoilemalla ja muuten ulkonäöstä huolehtimalla. Mut mä myös opiskelen ja luen myös paljon ja mulla on myös omia, mieheeni liittymättömiä, mielenkiinnonkohteita ja harrastuksia. Tuntuu, siltä että mä pidän miehen mielenkiinnon korkealla sillä, että mä en ole aina 24/7 tavoitettavissa vaan mulla on omiakin juttuja. Huom. en todellakaan petä miestäni ja hän luottaa muhun. Meillä se mies soittaa mulle kesken työpäivän tai lähettää lemmen- tekstaria.
Enemmän kuin se, että miten me naiset "raadamme ja uhraudumme", saadaksemme miehen rakkauden (koska lopulta me palamme loppuun ja olemme opettaneet miehemme pitämään "hyvää palvelua" itsestäänselvyytenä, eikä se enää edes kiitä.) kiinnostaa, että miten joku Tuksun kaltainen eukko saa miehet tekemään mitä ikinä haluaa, uhraamaan jopa omaisuutensa.
Nyt oli kyllä aika kovaa ylianalysointia. Anteeksi, mutta mitä ”uhrautumista” multa vaatii se, että omasta ilosta teen herkkuruokia? Ruoanlaitto ja leipominen on mulle nautinto, pystyn kehittymään siinä rajattomasti. Suurta nautintoa tuottaa kun rakkaat aidosti rakastavat ruokaa mitä olet kaikella intohimollasi tehnyt?? Saan mielihyvää kun koko perhe tykkää ruoastani mitä olen tehnyt. Hyvä ja erityisen maukas ruoka on nautinto!
Toisekseen liikun koska siitä tulee hyvä olo! Ja mun kroppa on itsellekkin yllättäen yllättäen urheilullinen, olen luonnostani taipuisa ja kertyvän lihasmassaa ja voimaa helposti; on tosi koukuttavaa liikkua kun ”tulos” tulee tosi helposti. En todellakaan ajattele mitään markkina-arvoa, miksi??? Mulle markkina-arvon käsite itselleni henk.koht. on nolla!! En kaipaa tai halua muiden miesten iskuyrityksiä, ne lähinnä naurattaa ja ahdistaa!!
Ja siisti koti on minulle kuten monille naisille nautinto.
Anteeksi vaan, että nautin liikunnasta, ruoanlaitosta, ja siististä ja puhtaasta kodista. Seksiäkin tarvitsen. Mun mies onneksi osaa arvostaa näitä piirteitä minussa, yritin aloittaa keskustelua, mitä piirteitä mies Sinussa arvostaa mutta an:n tapaan saan vain vittule**ia kommentteja takas.
Vierailija kirjoitti:
Eihän av-mammojen pidä sua hyväksyä, vaan sen miehesi. Tästä nyt tuli mieleen yks kiukutteleva bloggari.
Onks nää näitä: mies rakastaa jos nainen on nuori, kaunis, hoikka, naisellinen, alistuvainen jne? Eli naisen on oltava suorastaan virheetön ja täydellinen, jotta voisi saada miehen 'palvovan' rakkauden? Muun tyyppisiin naisiin vain tyydytään.
Jalat vei alta ulkonäköni. Rakastui luonteeseeni.
Rakastaa arvostaa ja kunnioittaa, mutta kultti ei liittomme ole.
Kehuu vieläkin vaikka kotiäitinä olen hompsuinen ja karvainen ja väsynyt. Seksin ympärillä suhde ei pyöri, läheisyyttä sen sijaan paljonkin.
Mies tietää löytäneensä aarteen kuten minäkin.
Enemmän kiinnostaa mitä eräät naiset tekee, että miehet kosiskelee heitä ja piirittää vaikka ulkonäkö ja luonne ois 2 laatua.
Yksi tämmöinen lähipiirissä mutta miehet lakoavat. Iloinen ja sosiaalinen kylläkin mutta erittäin hyväksikäytyävä. Miehet saa kylmää kyytiä ja silti ovat polvillaan
AP, älä välitä negatiivisista kommenteista. Kun sunkin suhde joskus arkipäiväistyy, ymmärrät että aloituksesi on vähän hassu, mutta nauti noista fiiliksistä mitä sulla nyt on ja jatka samaan malliin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä se nyt kovin tunnu rakastavan, jos pitää kysymällä sekin asia lypsää.
Ei pelkoa, aiheesi on ihan turha. Nimittäin mieheni sanoo aamulla ensimmäisenä, että huomenta söpöliini ja pussaa. Tai sanoo seksikkääksi, vaikka ei todellakaan tunnu siltä tukka pörrössä. Mut mies ensimmäisenä on aina sanomassa jotain kaunista minusta. Ja viikonloppuna odottaa tietty tekee mulle aaimaisen:)
Apua, söpöä joo, mutta tavasta millä kerrot suhteestasi voin päätellä että ensimmäinen rakkaussuhteesi ja alle vuoden kestänyt seurustelu?
Mä tein 15v demiin avauksia miten mun ihQ poikaystävä rakastaa mua ja halusin just kuulla miten muiden miehet käyttäytyy.[/quoteNo joo on kyllä ensimmäinen suhteeni, kun neitsyenä tapasin ja enkä ole ketään ennen edes suudellut. Joten tältä osin mulle mies on ainutlaatuinen, mulla ei ole kokemusta millään tavalla muista. Ja tämäkin seikka muuten nostaa mun arvoa mieheni silmissä, sori siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä tänään soitin miehelleni kesken työpäivän, kysyin rakastaako ja mies sanoi Hyvin Painokkaasti: Paljon! Ei voinut puhua tarkemmin, kun asiakkaat siinä vieressä. Muutenkin mun mies _ihan_ aidosti_rakastaa_ja_palvoo. Etenkin kun olen käynyt salilla ja pudottanut painoa ja kroppa ns kuosissa.
Mikä nostaa teidät ylitse muiden naisten miestenne silmissä?
OK, minulla se että lähtökohtaisesti mies rakastui ennenkaikkea luonteeseeni ja persoonaani. Hän osasi arvostaa naiseuttani, kiltteyttäni, hellyyttäni, herkkyyttäni, jopa nautinnonhaluani (sisältää seksin ja ruoan) ja että olen koti-ihminen, pidän kodin aina siistinä ja edustavana, rakastan hemmotella läheisiäni herkkuruilla ja leipomuksilla, ja rakastan seksiä. Ja siihen lisäksi lempeä, empaattinen, hyväntahtoinen, rauhaa rakastava, naisellinen luonne ja paljon yleissivistystä kovan lukemisen takia. Tadaa, mieheni rakastaa.
Muita???
Ei ihan noin sokerista, mutta suurinpiirtein noin.
Pidän huolta, osoitan välittäväni ja annan hänen olla juuri sellainen kun on.
Hei kuule av negailija! Ymmärsin täysin kommenttisi, joka oli negatiivinen ja halusit mitätöidä toisen kokemusmaailman, mutta koska en halunnut antaa valtaa ikäville kusi”***lle niin vastasin, kuten vastasin inhoan negatiivisuutta. En ole tyhmä, en vain halunnut ottaa vittui**aa kommenttiasi vastaan.
Lillu itse omissa liemissäsi, minä tarkoitin aloitukseni positiivisesti mutta kiitos kaltaisesi saadaan sekin hyvä tarkoitus tuhottua. Onnea elämääsi, ja valirsemallesi tielle.
U