Mitä te naiset teette, joiden miehet suorastaan palvoo teitä?
Minä tänään soitin miehelleni kesken työpäivän, kysyin rakastaako ja mies sanoi Hyvin Painokkaasti: Paljon! Ei voinut puhua tarkemmin, kun asiakkaat siinä vieressä. Muutenkin mun mies _ihan_ aidosti_rakastaa_ja_palvoo. Etenkin kun olen käynyt salilla ja pudottanut painoa ja kroppa ns kuosissa.
Mikä nostaa teidät ylitse muiden naisten miestenne silmissä?
OK, minulla se että lähtökohtaisesti mies rakastui ennenkaikkea luonteeseeni ja persoonaani. Hän osasi arvostaa naiseuttani, kiltteyttäni, hellyyttäni, herkkyyttäni, jopa nautinnonhaluani (sisältää seksin ja ruoan) ja että olen koti-ihminen, pidän kodin aina siistinä ja edustavana, rakastan hemmotella läheisiäni herkkuruilla ja leipomuksilla, ja rakastan seksiä. Ja siihen lisäksi lempeä, empaattinen, hyväntahtoinen, rauhaa rakastava, naisellinen luonne ja paljon yleissivistystä kovan lukemisen takia. Tadaa, mieheni rakastaa.
Muita???
Mikä sai miehesi rakastumaan ja kiintymään syvästi??? Nyt paljastukset kehiin :)
Mikä sai miehesi heikoksi edessäsi???
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Siis aivan uskomaton ketju. Tämä pitää nostaa esille 10 vuoden päästä ja tehdä tilannekatsaus siitä ketä mies palvoo siinä vaiheessa. Saattaa tulla vielä yllätyksiä, kun ikää karttuu.
Yhdessä 10v ja naimisissa 8v. Ikää meillä on keskimäärin 37v. Riittääkö?
Mä olen pahoillani, jos et ole kokenut tällasta. Ja mä olen järkyttynyt, jos et pysty edes kuvittelemaan tätä todeksi.
-55
Mulla on kuulemma valtava karisma, hymyni valaisee huoneen, kasvoni on kauniit ja luonne aivan valloittava. Kerron härskejä vitsejä, juon kuin miehet silloin kun juon, olen tiedonhaluinen, nautin seksistä ja olen kiinnostunut mieheni tekemisistä. Ollaan oltu 6 v yhdessä ja mennään pian naimisiin. Ikäeroa 10 vuotta - mies nuorempi.
Ai mitä teemme, joiden mies palvoo? Siis pitääkö sen eteen tehdä jotain?
No, mun mies rakastaa mua ja sen silmissä on hassu ilme kun se katsoo mua. Se kehuu vuolaasti, puristelee tms... Ja silloin varsinkin, kun katson sitä hassulla ilmeellä, pää vähän kallellaan.
Tarviiko rakkauden eteen tehdä jotain? Ei.
Ei tarvi kuin olla sellainen kuin olet, jos olet sattunut saamaan sen sinulle sopivimman miehen, hän kyllä rakastaa sinua vaikka olisit kuinka homssuinen ja joskus rasittavakin. Itse asiassa, mun mies hullaantuu musta eniten silloin, kun hiukset sojottavat vähän sinne tänne ja en tee mitään erityistä tai kun en ole laittautunut. Hän ihailee pehmeää taikinavatsaani (joka on ahdistava mielestäni, se maha siis).
Ei naisen tarvitse tehdä rakkauden ja "palvonnan" eteen mitään. Eikä tarvi miehenkään. Toki jos toista rakastaa, toista haluaa joskus myös hemmotella, mutta ei se saa olla rakastamisen tae.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu siltä, että näet todella kovasti vaivaa miellyyttääksesi miestäsi. Ehkä vähän liikaakin. Itse myös pidän "markkina-arvoni" korkealla kuntoilemalla ja muuten ulkonäöstä huolehtimalla. Mut mä myös opiskelen ja luen myös paljon ja mulla on myös omia, mieheeni liittymättömiä, mielenkiinnonkohteita ja harrastuksia. Tuntuu, siltä että mä pidän miehen mielenkiinnon korkealla sillä, että mä en ole aina 24/7 tavoitettavissa vaan mulla on omiakin juttuja. Huom. en todellakaan petä miestäni ja hän luottaa muhun. Meillä se mies soittaa mulle kesken työpäivän tai lähettää lemmen- tekstaria.
Enemmän kuin se, että miten me naiset "raadamme ja uhraudumme", saadaksemme miehen rakkauden (koska lopulta me palamme loppuun ja olemme opettaneet miehemme pitämään "hyvää palvelua" itsestäänselvyytenä, eikä se enää edes kiitä.) kiinnostaa, että miten joku Tuksun kaltainen eukko saa miehet tekemään mitä ikinä haluaa, uhraamaan jopa omaisuutensa.
Nyt oli kyllä aika kovaa ylianalysointia. Anteeksi, mutta mitä ”uhrautumista” multa vaatii se, että omasta ilosta teen herkkuruokia? Ruoanlaitto ja leipominen on mulle nautinto, pystyn kehittymään siinä rajattomasti. Suurta nautintoa tuottaa kun rakkaat aidosti rakastavat ruokaa mitä olet kaikella intohimollasi tehnyt?? Saan mielihyvää kun koko perhe tykkää ruoastani mitä olen tehnyt. Hyvä ja erityisen maukas ruoka on nautinto!
Toisekseen liikun koska siitä tulee hyvä olo! Ja mun kroppa on itsellekkin yllättäen yllättäen urheilullinen, olen luonnostani taipuisa ja kertyvän lihasmassaa ja voimaa helposti; on tosi koukuttavaa liikkua kun ”tulos” tulee tosi helposti. En todellakaan ajattele mitään markkina-arvoa, miksi??? Mulle markkina-arvon käsite itselleni henk.koht. on nolla!! En kaipaa tai halua muiden miesten iskuyrityksiä, ne lähinnä naurattaa ja ahdistaa!!
Ja siisti koti on minulle kuten monille naisille nautinto.
Anteeksi vaan, että nautin liikunnasta, ruoanlaitosta, ja siististä ja puhtaasta kodista. Seksiäkin tarvitsen. Mun mies onneksi osaa arvostaa näitä piirteitä minussa, yritin aloittaa keskustelua, mitä piirteitä mies Sinussa arvostaa mutta an:n tapaan saan vain vittule**ia kommentteja takas.
En mä ainakaan kenellekkään v*ttuile. Mä pidän myös ruuanlaitosta. Mulla on taskussa ravintola-ja sk-kokin paprut ja mun mummo oli pitokokki ja äippä keittiömestari joten tuli kaikki kesälomat ja muut lomat jo teininä vietettyä kauhanvarressa. vaihdoin sitten alaa kun aloin palaa loppuun. Mun mies tekee myös tosi hyvää ruokaa.
Ethän ole rakentanut itsetuntoasi miehesi "palvonnan" varaan? entäs ne päivät, kun miehesi ei pidäkkään jostain kokkailuistasi jonka parissa olet puuhaillut pari tuntia plus hänellä on ollut huono päivä ja hän töräyttää että ei nyt ole nälkä. söin juuri ja sitten hän tekee itse itselleen voikkuleivän? Romahdatko ja tunnet itsesi totaali-epäonnistujaksi? Entäs, kun olet tehnyt supersiivouksen ja pessyt wc.n kaakelitkin hammasharjalla, mutta mies ei noteeraa mitenkään tyyliin: jippiiiihananpuhdasta. sä ennen pitkää heittäydyt marttyyriksi.
Se, jos yrität saavuttaa täydellisyyden ja hyväksynnän miehesi silmissä. kielii epävarmuudesta ja sisäisestä tyhjyydestä. jos ruuanlaitto on todella intohimosi jossa haluat kehittyä, niin hakeudu alan koulutukseen ja hommiin. jos vain miehellesi kokkailu on intohimosi, niin surku tulee pian puseroon.
musta tuntuu, että mä olen vähän vanhempi kuin sä. Tai sitten en. Mutta näin oletusarvoisesti "isompana" voin kai neuvoa, että olet tosi hyvillä jäljillä siinä, että huolehdit kropastasi ja ulkonäöstäsi ja tajuat, kuinka tärkeää naiselle on osata laittaa ruokaa. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta. eli tosi hyviä harrastuksia mutta kannattaa löytää elämästä myös muita intohimoja ja kiinnostuksenkohteita jotka kannattelee sua silloin kun se mies ei jaksa kannatella sun itsetuntoas ylistämällä. silloin kun se mies ei tulekkaan kotiin syömään vaan menee töiden jälkeen kavereiden kanssa pubiin ja kebabille ja pitkittää kotiintuloa syyllisenä tietäen, että on rikkonut sinun "täydellinen nainen"-näytelmäsi sääntöjä ja siellä odottaa marttyyriulina
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kiinnostaa mitä eräät naiset tekee, että miehet kosiskelee heitä ja piirittää vaikka ulkonäkö ja luonne ois 2 laatua.
Yksi tämmöinen lähipiirissä mutta miehet lakoavat. Iloinen ja sosiaalinen kylläkin mutta erittäin hyväksikäytyävä. Miehet saa kylmää kyytiä ja silti ovat polvillaan
Itse olen luonteeltani ESFP, eli fun-lover/viihdyttäjä. Ulkonäkö ei ole 2-laatua, mutta mieheni palvoo minua ja tekee kotityöt ym, sillä en saa aikaiseksi itse. Masennuslääkityksellä nimittäin olen.
Palvoa voi jotain yliluonnollista, rakastaminen on asia erikseen.
Mies ei nyt joka päivä kerro rakastavansa, teot sen kyllä kertovat.
.
24 vuotta nyt kuljettu samaan suuntaan tähyten.
Vierailija kirjoitti:
OK, täällä av:lla siis ei saa paljastaa, että mies palvoo. Eikä sitä miksi palvoo; koska pidän kodin aina siistinä, kuntoilen, tykkään hemmotella läheisiäni herkkuruilla, ja että rakastan seksiä. OK!
Hankin siis liikakiloja, lopetan kodin siistinä pidon ja alan tekemään pahaa ruokaa ja pihtaamaan seksissä, niin olen vaatimaton ihminen, ja hyväksyttävissä av mammoille!
Okei, entä muut luonteenpiirteet? Provosoidutko helposti jos olette miehesi kanssa eri mieltä? Onko tämä hänelle ok?
Hei
Miehesi exä ei välttämättä ole hirviö.
Minä olen mieheni mielestä narsisti!
Mutta oikeasti en ole. Paloin loppuun ja masennuin. Ja paloin loppuun siksi koska en osannut sanoa ei, aina suostuin auttamaan.
Osoittain mieheni itse on ollut syyllinen myös, jos 10 vuotta käyttää toista hyväkseen ja jättää kaikki kotityöt rouvalle, niin onko joku ihme että vaimo on vähän kiukkunen?
Ihan oikeasti mun kaveri katto laiskaa itsekästä äijää 2,5vuotta ja otti avioeron.
Tämän lisäksi mies torjui mua seksuaalisesti, ikinä ei suudellut (sain vain pikku pusuja), ei esileikkejä/mitään panostusta seksiin. Vatkas mun jalkojen väliä ja jyysti loppuun ittensä.
Siis jos pelkkä orgasmi on pääasia niin siihen kyllä pystyy nainen itsekkin, rakastelu onkin sitte toinen juttu. Ei romantiikkaa, koskaan ei kehunut mitään ruumiinosaani, ilmeisesti siis varsin epämiellyttävä kokonaisuus. Ja se torjunta se sattui paljon.
Lopulta luovutin, mies ei käynyt verikokeissa (testosteroni) , sitä odotin hiljaa pari viikkoa, sitten kokeilin pyytää että käy verikokeissa, ei käynyt, itkin, huusin ja lopulta raivosin.
Sitten luovutin , huono homma koska siihe loppu läheisyys kokonaan, en nimittäin halunnut enää ikinä kokea torjuntaa. Paha vaan että kun läheisyys loppui, ei ollut enää mitään mistä ois tullut hyvä.olla.
Niinpä tämä yhdistettynä uupumukseen ja masennukseen ,= todella kiukkuinen akka.
Enkä todellakaan osoittanut pitäväni miehestä, päinvastoin.
Nyt ukko puhuu sukulaisilleen että mä oon narsisti. Eli just niinku sun ukon ex. Kannattaa juosta karkuun miestä joka puhuu exästään pahaa , nimittäin oot seuraava ex josta puhutaan pahaa jonain päivänä
Vierailija kirjoitti:
Mieheni exä on luonnehäiriöinen hirviö ja kävelevä katastrofi. Häneen verrattuna olen enkeli, vaikka olen ihan tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu siltä, että näet todella kovasti vaivaa miellyyttääksesi miestäsi. Ehkä vähän liikaakin. Itse myös pidän "markkina-arvoni" korkealla kuntoilemalla ja muuten ulkonäöstä huolehtimalla. Mut mä myös opiskelen ja luen myös paljon ja mulla on myös omia, mieheeni liittymättömiä, mielenkiinnonkohteita ja harrastuksia. Tuntuu, siltä että mä pidän miehen mielenkiinnon korkealla sillä, että mä en ole aina 24/7 tavoitettavissa vaan mulla on omiakin juttuja. Huom. en todellakaan petä miestäni ja hän luottaa muhun. Meillä se mies soittaa mulle kesken työpäivän tai lähettää lemmen- tekstaria.
Enemmän kuin se, että miten me naiset "raadamme ja uhraudumme", saadaksemme miehen rakkauden (koska lopulta me palamme loppuun ja olemme opettaneet miehemme pitämään "hyvää palvelua" itsestäänselvyytenä, eikä se enää edes kiitä.) kiinnostaa, että miten joku Tuksun kaltainen eukko saa miehet tekemään mitä ikinä haluaa, uhraamaan jopa omaisuutensa.
Nyt oli kyllä aika kovaa ylianalysointia. Anteeksi, mutta mitä ”uhrautumista” multa vaatii se, että omasta ilosta teen herkkuruokia? Ruoanlaitto ja leipominen on mulle nautinto, pystyn kehittymään siinä rajattomasti. Suurta nautintoa tuottaa kun rakkaat aidosti rakastavat ruokaa mitä olet kaikella intohimollasi tehnyt?? Saan mielihyvää kun koko perhe tykkää ruoastani mitä olen tehnyt. Hyvä ja erityisen maukas ruoka on nautinto!
Toisekseen liikun koska siitä tulee hyvä olo! Ja mun kroppa on itsellekkin yllättäen yllättäen urheilullinen, olen luonnostani taipuisa ja kertyvän lihasmassaa ja voimaa helposti; on tosi koukuttavaa liikkua kun ”tulos” tulee tosi helposti. En todellakaan ajattele mitään markkina-arvoa, miksi??? Mulle markkina-arvon käsite itselleni henk.koht. on nolla!! En kaipaa tai halua muiden miesten iskuyrityksiä, ne lähinnä naurattaa ja ahdistaa!!
Ja siisti koti on minulle kuten monille naisille nautinto.
Anteeksi vaan, että nautin liikunnasta, ruoanlaitosta, ja siististä ja puhtaasta kodista. Seksiäkin tarvitsen. Mun mies onneksi osaa arvostaa näitä piirteitä minussa, yritin aloittaa keskustelua, mitä piirteitä mies Sinussa arvostaa mutta an:n tapaan saan vain vittule**ia kommentteja takas.
En mä ainakaan kenellekkään v*ttuile. Mä pidän myös ruuanlaitosta. Mulla on taskussa ravintola-ja sk-kokin paprut ja mun mummo oli pitokokki ja äippä keittiömestari joten tuli kaikki kesälomat ja muut lomat jo teininä vietettyä kauhanvarressa. vaihdoin sitten alaa kun aloin palaa loppuun. Mun mies tekee myös tosi hyvää ruokaa.
Ethän ole rakentanut itsetuntoasi miehesi "palvonnan" varaan? entäs ne päivät, kun miehesi ei pidäkkään jostain kokkailuistasi jonka parissa olet puuhaillut pari tuntia plus hänellä on ollut huono päivä ja hän töräyttää että ei nyt ole nälkä. söin juuri ja sitten hän tekee itse itselleen voikkuleivän? Romahdatko ja tunnet itsesi totaali-epäonnistujaksi? Entäs, kun olet tehnyt supersiivouksen ja pessyt wc.n kaakelitkin hammasharjalla, mutta mies ei noteeraa mitenkään tyyliin: jippiiiihananpuhdasta. sä ennen pitkää heittäydyt marttyyriksi.
Se, jos yrität saavuttaa täydellisyyden ja hyväksynnän miehesi silmissä. kielii epävarmuudesta ja sisäisestä tyhjyydestä. jos ruuanlaitto on todella intohimosi jossa haluat kehittyä, niin hakeudu alan koulutukseen ja hommiin. jos vain miehellesi kokkailu on intohimosi, niin surku tulee pian puseroon.
musta tuntuu, että mä olen vähän vanhempi kuin sä. Tai sitten en. Mutta näin oletusarvoisesti "isompana" voin kai neuvoa, että olet tosi hyvillä jäljillä siinä, että huolehdit kropastasi ja ulkonäöstäsi ja tajuat, kuinka tärkeää naiselle on osata laittaa ruokaa. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta. eli tosi hyviä harrastuksia mutta kannattaa löytää elämästä myös muita intohimoja ja kiinnostuksenkohteita jotka kannattelee sua silloin kun se mies ei jaksa kannatella sun itsetuntoas ylistämällä. silloin kun se mies ei tulekkaan kotiin syömään vaan menee töiden jälkeen kavereiden kanssa pubiin ja kebabille ja pitkittää kotiintuloa syyllisenä tietäen, että on rikkonut sinun "täydellinen nainen"-näytelmäsi sääntöjä ja siellä odottaa marttyyriulina
Taisin juuri rakastua sinuun :-)
t. Heteronainen, joka ei (myöskään) usko rakkauden saamiseen tekemällä ja hyvältä näyttämällä
Siis aivan uskomaton ketju. Tämä pitää nostaa esille 10 vuoden päästä ja tehdä tilannekatsaus siitä ketä mies palvoo siinä vaiheessa. Saattaa tulla vielä yllätyksiä, kun ikää karttuu.