Rehellisesti, miksi alapää- ja kainalokarvoitus "ei sovi naiselle"?
Mitä te ihan rehellisesti ajattelette naisesta joka ei ajele alapäätään tai kainaloitaan? Ja tarkoitan nyt sitä, että alapäätä ei ajella eikä saksita, ei siis kyse kiitoradasta vaan (nuoresta) naisesta jolla on aivan luomu tuuhea tuhero. Mitä luulette esimerkiksi suuseksistä, voiko odottaa spontaanisti saavansa?
Entä kylpylöihin/saunailtoihin meneminen jos alapäässä on todella massiivinen reuhka. Eikö teitä hävettäisi jos olisitte sieltä kovin "runsas"?
Ja kainalokarvoitus naisella, miksi se muka ei sovi kun sopii miehillekin? MIksi?
Naisillahan monesti on yhtä paljon alapää- ja kainalokarvaa kuin miehellä eli ne eivät ole "miesten karvoitusta" kuten on parta ja rintakarvat.
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ainakaan hävetä vaikka meen alapää- ja kainalokarvoilla kylpylään. Vähemmän mulla silti on karvoja kuin kylpylän miehillä. Ja parrat ne vasta epähygieenisiä on, kun on ruuanjämiä ym. Moniko mies pesee partansa ennen altaaseen menoa?
Ethän ole tosissasi, että parta on epähygeniininen? Kainalokarvat sekä alapään runsas karvoitus on epähygieenistä, koska sijaitsevat paikoissa mitkä hikoilevat. Siksi niitä tarvitsee pestä. Parta ei sijaitse sellaisella alueella mihin hiki kerääntyy.
Kyllä miehetkin pesevät partansa päivittäin ja käyttävät hoitavia aineita.
Ainakin jos ei ole epähygieeninen sika.
Kerran olen sheivannut. Tai no en itse sitä tehnyt, vaan silloinen poikaystäväni.
En tykännyt ollenkaan.
Tuli ihan pikkutyttö-olo ja koin sheivatut paikkani noloiksi.
Ei saanut se poikaystävä seksiä ennen kuin oli karvat kasvaneet takaisin.
Eikä koko suhdekaan lopulta jatkunut kovin pitkään, sillä mies oli tyyppiä "nainen on luotu miehen viihdykkeeksi".
Se oli aika rasittavaa.
Myöhemmissä suhteissa ei ole ollut karvaepisodeja.
Olen saanut olla ihan oma itseni karvoja myöten.
Minun mielestäni karvat yksinkertaisesti haisevat näillä alueilla. Alapäässä en voi käyttää muita kuin allergia shampoita, muuten saan hiivatulehduksen. Kuukautisten aikana on vessareissut tosi ällöttäviä, kun veripaakut yms tarttuvat alapään karvoihin. Kainaloissa hiki haisee paljon helpommin deodorantista huolimatta, vaikka kuinka olisi käynyt suihkussa. Tästä syystä ajan karvat näiltä aluieilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös se kummastuttaa, että miksi ei voi antaa suuseksiä jos on karvat? Levittää vaan häpyhuulia auki ja alkaa lipomaan. Ei sieltä vaginasta mitään karvaa kasva.
Ei suussakaan kasva karvoja, mutta mitä mieltä itse olet kalapuikkoviiksivallun suutelemisesta verrattuna partansa höylällä sileäksi ajaneen miehen suuteluun?
🤗
Parrakkaat miehet on hot.
Paljon komeampia kuin parrattomat.
Eikä parta tai viikset suutelemista häiritse millään tavalla.
Alapää sopii, kainalo ei. Etenkään jos käyttää hihattomia puseroita. Muuten ei väliä siitäkään.
Paljas alapää on suoraan sanottuna ruokottoman ruma! Karvat kaunistaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni karvat yksinkertaisesti haisevat näillä alueilla. Alapäässä en voi käyttää muita kuin allergia shampoita, muuten saan hiivatulehduksen. Kuukautisten aikana on vessareissut tosi ällöttäviä, kun veripaakut yms tarttuvat alapään karvoihin. Kainaloissa hiki haisee paljon helpommin deodorantista huolimatta, vaikka kuinka olisi käynyt suihkussa. Tästä syystä ajan karvat näiltä aluieilta.
Siis mitä sinä käytät alapään pesuun? Eihän alapäätä ole tarkoitus pestä muulla kuin vedellä. Kaikki muut aineet ovat turhia ja juurikin saattavat aiheuttaa hiivaa ja alapään haisemista.
Vuosia sitten itse ihmettelin, kun alapää haisee todella pahalle ja silloin pesin sitä saippualla/suihkugeeleillä. Luin sitten jostain gynekologin kirjoituksen, että alapäähän ei suositella käytettäväksi muuta kuin vettä. Noh aloin pesemään pelkästään vedellä (tietysti muun kropan pesun/huuhtelun yhteydessä menee puhdistusainetta jonkun verran alapäähänkin, mutta en tarkoituksella pese sitä kuten ennen) ja alkuun tuntui ettei puhdistu kunnolla, mutta n. kuukauden kuluttua huomasin ettei alapää enää haissut yhtään, eikä myöskään kutittanut, mitä teki pesuaineiden kansssa. Vesipesua olen jatkanut siitä lähtien, eikä mitään ongelmia ole ollut enää.
Karvoja siistin joskus, kun viitsin tai muistan, mutta posliinina en ole koskaan pitänyt.
Käy teidän miehiä sääliksi 😂 oikeesti hyi. Ei kukaan mies voi kiihottua puskasta. Tai jos kiihottuu, ei oo mun ongelma . Itse olen karvaton ja hyvä näin. Eipä pursua tummat karvat koko ajan holtittomasti alushousuista ja olokin on mukava. Ei ihmehajuja tai kutinaa.
Ihan rehellisesti en ajattele mitään. Minua ei kiinnosta toisten karvat. Omille karvoillenikaan en tee mitään koska ne vain ovat, eivät haittaa minua, eikä kiinnosta mitä muut niistä ajattelevat.
Elämä on ainutkertainen, eikä se kestä loppujen lopuksi kovin pitkään, jotkut lähtevät täältä jo aiemmin. Olisi surullista jos tuhlaisin sitä minulle annettua suhteellisen lyhyttä aikaa niinkin pieneen asiaan kuin oman karvoitukseni pähkäilyyn.
Ironista on vain, että tälläkin hetkellä istun tietokoneeni ääressä ja luen mammapalstaa vaikka olen lomalla ja ulkona on kaunis ilma. Voi sitä elämää tälläkin tavalla tuhlata, mutta taidankin tästä lähteä ulos. Suosittelen teille muille samaa.
Hei, hei!
No esim. oikein tuheroiseen jää kusi dunkkaamaan.
Miehellä se sentään tulee ulokkeesta vaikka olisikin karvainen.
Minusta ne ovat ok ihan niin kauan kuin eivät tursuile vaatteista ulos. Jotkut kauheat tupsut hiattoman topin kanssa tai majavanperkeet biksujen reunojen ulkopuolelle törröttämässä ovat kamalat, ja ne ovat ihan yhtä kamalat miehillä.
Muuten minusta täysin parturoitu alakerta on kauhea, tulee mieleen alaikäinen lapsi ja pedo-seksi. Sori, mutta näin tosiaan ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saa olla mun puolesta, en sillä tavalla välitä. Itse sheivaan siksi kun tykkään siitä sileästä tunteesta, ja mulla alkaa kutisemaan alapää jos on karvoitusta enemmän. Naisella on oikeus itse päättää karvoistaan ja mun mielestä naisen karvoitusta pitäis normalisoida, mua kehoitettiin sheivaamaan jalat ekaa kertaa jo ala-asteella, se kertoo paljon siitä että ikään kuin naisella ei saisi olla karvan karvaa muuta kun hiukset kulmat jne..
Suuseksiä en odottaisi jos alapää on oikeasti todella karvainen, se ei vaan ole mukavaa. Miehen karvoitus ei suuseksissä haittaa. Jos se penis olisi aika karvainen niin olishan sitä kamalaa suihin ottaa.
terveisin bi nainen
Mutta eihän naisellakaan karvoja siellä limakalvolla kasva. Eihän suuseksissä mitään häpykukkulaa nuolla.
Minulla ainakin kasvaa karvaa (ulkoisten) häpyhuulien päällä, kyllä ne on varmasti inhottavat myös miehen mielestä. No, minusta ainakin on, joten siksi sheivaan nimenomaan ne. Muuten siistin eli pidän lyhyen karvoituksen+ sheivaan sivuilta, ettei rönsyile bikinien yli.
Vierailija kirjoitti:
Käy teidän miehiä sääliksi 😂 oikeesti hyi. Ei kukaan mies voi kiihottua puskasta. Tai jos kiihottuu, ei oo mun ongelma . Itse olen karvaton ja hyvä näin. Eipä pursua tummat karvat koko ajan holtittomasti alushousuista ja olokin on mukava. Ei ihmehajuja tai kutinaa.
Oi voi näitä keskenkasvusia... Joka kerta kun saan mieheltäni suuseksin seurauksena varpaat kipristävän orgasmin niin kiitän onneani etten ole törmännyt hyi karvat -tyyppeihin. Olisi raskasta tuhlata aikaansa jatkuvaan sheivaamiseen että saa seksiä. Eikä haise eikä kutise. Mulla käy sääliksi näitä hyi karvat -ihmisiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös se kummastuttaa, että miksi ei voi antaa suuseksiä jos on karvat? Levittää vaan häpyhuulia auki ja alkaa lipomaan. Ei sieltä vaginasta mitään karvaa kasva.
Ei suussakaan kasva karvoja, mutta mitä mieltä itse olet kalapuikkoviiksivallun suutelemisesta verrattuna partansa höylällä sileäksi ajaneen miehen suuteluun?
Täh? Pidän runsaasta karvoituksesta miehen kasvoilla ja muualla kropassa. Kysymyksesi on ihan outo. Ei minulla ole mitään oikeutta päättää pitääkö mies viiksiä ja partaa vai ei. Jos pidän miehestä suutelen ilmat pihalle vaikka olisi torahampaat ja lonkero kielen tilalla.
Vierailija kirjoitti:
Itse nuorena naisena ajelen kyllä ns alta mutta jätän häpykummun päälle karvat. Olen ne muutamaan kertaan ajellut ja tullut siihen tulokseen etten enää ikinä niitä ajele kun näyttää jotenkin niin väärältä omaan silmään. Jos miestä haittaa karvoitus niin ihan hyvä että semmoiset miehet karsiintuvat pois. Kainalokarvat kyllä ajelen.
Miksi ajelet alta? Siellähän se karvoitus juuri on suojaamassa ja lisäksi se ei näy minnekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saa olla mun puolesta, en sillä tavalla välitä. Itse sheivaan siksi kun tykkään siitä sileästä tunteesta, ja mulla alkaa kutisemaan alapää jos on karvoitusta enemmän. Naisella on oikeus itse päättää karvoistaan ja mun mielestä naisen karvoitusta pitäis normalisoida, mua kehoitettiin sheivaamaan jalat ekaa kertaa jo ala-asteella, se kertoo paljon siitä että ikään kuin naisella ei saisi olla karvan karvaa muuta kun hiukset kulmat jne..
Suuseksiä en odottaisi jos alapää on oikeasti todella karvainen, se ei vaan ole mukavaa. Miehen karvoitus ei suuseksissä haittaa. Jos se penis olisi aika karvainen niin olishan sitä kamalaa suihin ottaa.
terveisin bi nainen
Mutta eihän naisellakaan karvoja siellä limakalvolla kasva. Eihän suuseksissä mitään häpykukkulaa nuolla.
Kyllä ne vaan voi olla epämiellyttävät siinä nenälläkin. Pahoja hajujakin niissä joskus on ja kulkeutuvat myös suuhun, vaikkei karvaosaa nuolekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
terveisin bi nainen
Kyllä ne vaan voi olla epämiellyttävät siinä nenälläkin. Pahoja hajujakin niissä joskus on ja kulkeutuvat myös suuhun, vaikkei karvaosaa nuolekaan.
Kyllä hajujen syy on ihan jossain muualla kuin karvoissa. Mm. _karvattomuus_ on monesti syy koska kaikki eritteet, hiet ja pissat pääsevät suoraan iholle eivätkä kuivetu kuten karvatuheron kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan yhtå poikkeusta (exäni halusi ne ajella kerran) lukuunottamatta ajellut alapääkarvoja, olen siistinyt vain bikinirajat ja ehkä hieman "parturoinut". Tuntuu jotenkin turhalta ajatukselta ajella niitä. Alapää karvoineen on tavallaan nolon ja ruman näköinen, mutta on se nolo ja ruma ilmankin. Parempi on vain pitää housut jalassa. :)
Kainalokarvat ajelen melko säännöllisesti, sillä mielestäni ne ovat vähän "rivon" näköiset. En harrasta suuseksiä vastaanottavana enkä antavanakaan osapuolena; mielestäni sellainen on ainakin naisen ja miehen välillä kuvottavaa.
Ompa sulla kieroutunut suhde omaan kehoosi tai olwt hyvin nuori 😣 Alapää ei ole nolo, eikä ruma, ajeltuna tai ei, vaan kaunis osa naisen vartaloa ja seksuaalisuutta. Aiheeseen: ajelen itse aina kummatkin, tykkään olla pehmoinen ja mielestäni alapääni on kaunis karvattomana. Muiden karvoitus on mulle se ja sama. Suuseksiä tykkään miehellekin mielummin antaa kun on vähön saksinut, ei siis sheivannut kokonaan vaan vähön siistinyt, kuvittelisin suuseksin olevan miehelle miellytyävämpää ainakin hieman siistityn ”pöheikön” kanssa. Tätäkin kun kysyit.
Pidän luonnollisista naisista ja ihmettelen kovasti itsensä sheivaajia. Mitä he häpeävät ja miksi? Eihän siinä asiassa ole mitään muuta järkeä kuin kosmetiikkayritysten valtava rahannälkä, kun saadaan ihmiset ostamaan tuotteita, joita ei ennen edes tiedetty tarvittavan.
Seksi ja myös suu- sellainen on aina sujunut mainiosti kaikkien seksikumppaneitteni kanssa, karvoituksen määrästä riippumatta. Sellainen paljas "lapsen pinppikö" sitten on jonkun mielestä parempi?
Jos ajelee pimppakarvat, päivän päästä on jo ikävä sänki joka kuulemma pistelee palleja. Eli aina ennen seksiä täytyy ajella tai antaa kasvaa niin pitkäksi ettei pistele.
Kainalot ajelen muutaman päivän välein. Säärikarvat ajelen kesäisin muutaman päivän jälkeen. Talvella en jaksa.