Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tappajakoíra tappoí taas Saksassa.

Vierailija
04.04.2018 |

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hs:n uutiseenkin korjattu rotu amstaffiksi

Vierailija
82/86 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon näköinen koira asui meidän rapussa. Riuhtoi aina omistajaansa kun mikä tahansa liikkuva tuli vastaan ja haukkui julmetusti.

Olen niiiiiin kiitollinen kun muuttivat pois.

Tuon tyyppiset koirat pitäisi olla luvanvaraisia vain ainoastaan niille jotka todella pystyy ne hallitsemaan tai mielluummin kieltää nämä rodut kokonaan.

Alunperin taistelukoiria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on hs:n uutiseenkin korjattu rotu amstaffiksi

Eli taistelukoirarotua. Eipä ollut yllätys.

Vierailija
84/86 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä näiden koirien hankkijat sanovat. Totuus on se, että heitä viehättää kyseisessä rodussa juuri se vaaran riski. Se, millainen maine näillä tietyillä roduilla on. Ja se egon pönkitys, että itse omistaa sellaisen koiran. Kuka tämän haluaisi myöntää, ei kukaan. Koska silloinhan todistaisi oman typeryytensä. Reppanoitahan nämä on.

Apua, itse valitsin kyseisen rodun sen perusteella kun kyseinen rotu on koko ikäni ollut elämässäni. Kun synnyin vanhemmillani oli staffi, ja se on ollut menoa se. On ne vaan niin lepposia, lapsiystävällisiä, leikkisiä, lojaaleja ja iloisia tyyppejä :) en voisi ikinä harkitakkaan muuta rotua! Olen taaperosta asti leikkinyt staffin kanssa ja aion niin kauan pitää staffia kun vain pystyn.

Kunnes kuolema erottaa.., näinhän sitä valat vannotaan.Mahdolliset lukkopurentaominaisuudet piilovikana hyvä muistaa.

Vierailija
85/86 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävää kun täällä puhutaan koko ajan jostain taistelukoirista, kun taistelukoiria ei ole enää olemassakaan länsimaissa. Ne ovat seurakoiria.

Niin, länsimaissa käytetään näitä taistelukoiria seurakoirina.

Vierailija
86/86 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkoaherätti kirjoitti:

Tuon näköinen koira asui meidän rapussa. Riuhtoi aina omistajaansa kun mikä tahansa liikkuva tuli vastaan ja haukkui julmetusti.

Olen niiiiiin kiitollinen kun muuttivat pois.

Tuon tyyppiset koirat pitäisi olla luvanvaraisia vain ainoastaan niille jotka todella pystyy ne hallitsemaan tai mielluummin kieltää nämä rodut kokonaan.

Alunperin taistelukoiria.

Tämä. Täyskielto, korkeintan joksikin sotakoiriksi puremaan vihollisia jalkovälistä.