Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Isäksi huijaaminen" on esimerkki miehisestä seksikulttuurista, joka ei ole pysynyt kehityksen perässä

Vierailija
04.04.2018 |

Nykyään on varmat testit eikä isyyttä pääse pakoon niin kannattaa alkaa vähän itsekin miettiä mihin sitä kikulia tunkee. Ei voi elää pellossa ja pomppia huoletta kukasta kukkaan niinkuin esi-isät joilla oli se etu että isyyttä ei voitu todistaa mitenkään. Silloin ei ollut edes aborttia.

Kommentit (691)

Vierailija
341/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama sen Muuramen pedarin kanssa. Sehän oli myös joku isien oikeuksia huoltajuuteen aktiivisesti ajava henkilö. Niin, miksiköhän olisi halunnut huoltajuuden? Jotta voisi helpommin hyväksikäyttää lapsia vai kasvattaa heistä "kunnon kansalaisia"? :D

Hyvät motiivit näyttää joillain olevan yksinhuoltajuudelle.

Suurin osa pedareista on naisia, huomattavasti suurin osa :DDDD

Vierailija
342/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te naiset olette mieltä jos mies ottaa kondomin pois seksin aikana kertomatta teille? Ja sitten kun tuleekin raskaaksi, mies sanoo että olisit käyttänyt pilleriä. Onhan naisillakin velvollisuutensa ehkäisyssä. Tälläistä logiikkaa täällä palstalla käytetään miestä vastaan.

Tätähän on käyty jo monta kertaa läpi. Nainen, joka ehdottomasti ei halua ottaa riskiä raskaudesta, ehkäisee ihan siitä huolimatta, mitä mies tekee. Tietysti, naisellahan ne riskit ovat, kuka niitä ehdoin tahdoin ottaa (paitsi ketjun miehet)?

Eikö sinun mielestä siinä mitään väärää jos mies lupaa käyttää kortsua mutta ottaakin sen pois seksin aikana KERTOMATTA seksikumppanilleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä se sekaisin olet. Ensinnäkään hyvin harva mies haluaa huoltajuutta, koska tietää, ettei pärjäisi lasten kanssa yksin, kun ei ole pärjännyt silloinkaan kun hoitamassa on ollut ollut toinenkin ihminen. moni mies lähtee nimenomaan lapsiperheen arjen raskautta pakoon erotessaa. Ja tiedämpä sellaisenkin miehen halunneen lapsen huoltajuutta, joka käytti itse omia nuorempia sisaruksiaan  seksuaalisesti hyväkseen. onneksi ei saanut.

Huh huh, ootte te katkerat ja yksinäiset foorumiakat kyllä ihan sekasin...

Kyllä enemmistö miehistä haluaa sen huoltajuuden itselleen, mutta ei ikinä saa sitä koska hallitukset on hyvin puolueellisia, poliitikkojen kaikkien ollessa aikamoisia feministejä.

Toiseksi, mitä pointtia edes mainita jotain pedoja jotka on joku yksi kymmenestä tuhannesta ihmisestä tai vielä harvinaisempia. Tai varsinkaan kun noin 60% maailman pedofiileistä on naisia, ammut vähän itseäsi jalkaan tuolla argumentilla, koska totuus on se, että jos kaikki yksinhuoltajuudet olisi miehillä niin lasten hyväksikäyttöä tapahtuisi vähemmän kuin jos kaikki yksinhuoltajuudet olisi naisilla. Tilastollinen fakta.

Maailman pedofiileistä 60% ovat naisia? Tarkoitit siis, että uhrit ovat tyttölapsia ja loput 40% ovat poikia? 

Jos miehet synnyttäisivät ja kantaisivat lapset, ymmärtäisin silloin, että miehet olisivat ensisijaisia yksinhuoltajuuteen. Siksi kehittäkää ne keinokohdut, näin päästään siihen tasa-arvo tilanteeseen. 

Vierailija
344/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ovat yhtä arvokkaita tai arvottomia, miten sen kukakin näkee.

Lapsellinen ja viallinen maailmankatsomus. Kaikki eivät ole tasa-arvoisia. Se on valhe jota meille on hoettu viimeiset sata vuotta, mutta totuus on päinvastainen.

Vierailija
345/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä se sekaisin olet. Ensinnäkään hyvin harva mies haluaa huoltajuutta, koska tietää, ettei pärjäisi lasten kanssa yksin, kun ei ole pärjännyt silloinkaan kun hoitamassa on ollut ollut toinenkin ihminen. moni mies lähtee nimenomaan lapsiperheen arjen raskautta pakoon erotessaa. Ja tiedämpä sellaisenkin miehen halunneen lapsen huoltajuutta, joka käytti itse omia nuorempia sisaruksiaan  seksuaalisesti hyväkseen. onneksi ei saanut.

Huh huh, ootte te katkerat ja yksinäiset foorumiakat kyllä ihan sekasin...

Kyllä enemmistö miehistä haluaa sen huoltajuuden itselleen, mutta ei ikinä saa sitä koska hallitukset on hyvin puolueellisia, poliitikkojen kaikkien ollessa aikamoisia feministejä.

Toiseksi, mitä pointtia edes mainita jotain pedoja jotka on joku yksi kymmenestä tuhannesta ihmisestä tai vielä harvinaisempia. Tai varsinkaan kun noin 60% maailman pedofiileistä on naisia, ammut vähän itseäsi jalkaan tuolla argumentilla, koska totuus on se, että jos kaikki yksinhuoltajuudet olisi miehillä niin lasten hyväksikäyttöä tapahtuisi vähemmän kuin jos kaikki yksinhuoltajuudet olisi naisilla. Tilastollinen fakta.

Maailman pedofiileistä 60% ovat naisia? Tarkoitit siis, että uhrit ovat tyttölapsia ja loput 40% ovat poikia? 

Jos miehet synnyttäisivät ja kantaisivat lapset, ymmärtäisin silloin, että miehet olisivat ensisijaisia yksinhuoltajuuteen. Siksi kehittäkää ne keinokohdut, näin päästään siihen tasa-arvo tilanteeseen. 

Pienellä googlailulla tuomituista vain 3-4% on naisia. 

Vierailija
346/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama sen Muuramen pedarin kanssa. Sehän oli myös joku isien oikeuksia huoltajuuteen aktiivisesti ajava henkilö. Niin, miksiköhän olisi halunnut huoltajuuden? Jotta voisi helpommin hyväksikäyttää lapsia vai kasvattaa heistä "kunnon kansalaisia"? :D

Missähän tynnyrissä oikein elät? :D :D

Laitahan lähdettä tuolle väitteelle.

Tilastojen mukaan lähes 100 % kiinni jääneistä pedareista kun on miehiä! :D

Vierailija
347/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehinen seksikulttuuri"?

Kyllä ne on naiset jotka Suomessa panee. Vanha viisaushan menee niin, että vaikka mies pitäisi itseään millaisena panomiehenä tahansa, sen vaimo on pannut kymmenen kertaa enemmän.

Näin se vain.

Aika noloa, että mammat laittoivat alapeukkua tälle. On tainnut omat nuoruusvuodet unohtua...

Onhan se niin, että naiset panee ja väittävät olevansa impiä, miehet sanoo panneensa, mutta ovat todellisuudessa kokemattomia. Muutamia tapauksia lukuunottamatta.

Kynnys panemiseen on huomattavasti matalampi nuorella naisella kuin nuorella miehellä.

Sori vaan, kanssasiskot. Aika kultaa muistot (tai peittää ne).

- Mamma vm 1981

Kenen kanssa ne naiset oikein panee, jos miehet kerran on impiä? Tuo yhtälö on vaan kertakaikkiaan mahdoton. Heteroseksiin kun tarvitaan sekä mies että nainen. Vai nämä muutama tapausko panee kaikki suomen naiset?

Noin 17% miehistä panee 80% naisista. Eli aika lailla oikein päättelit.

Täyttä potaskaa

Ei ole. Homma ei tapahdu niin, että koko ajan tilanne olisi tama vaan isossa kuvassa. Jos autiolle saarelle lähetettäisiin 5m ja 5n, niin parin vuoden päästä yksi miehistä olisi pannut 4 naisen kanssa. yksi mies ei kenenkään kanssa ja pariskuntia olisi muodostunut 3 tai 4.

Vierailija
348/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa lukea? Noin 60% maailman pedofiileistä on naisia. Voin yrittää selventää teille vähä-älyisille vielä: noin 60% niistä aikuisista jotka hyväksikäyttää lapsia, ovat naisia.

Huomattava enemmistö maailman pedareista on naisia. Katso vaikka mistä rikostilastoista, ihan julkista informaatiota.

Vierailija
349/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monia lapsia varmaan hyväksikäytettäisi, jos suurin osa yhäreistä olisi miehiä :(

Vierailija
350/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa lukea? Noin 60% maailman pedofiileistä on naisia. Voin yrittää selventää teille vähä-älyisille vielä: noin 60% niistä aikuisista jotka hyväksikäyttää lapsia, ovat naisia.

Huomattava enemmistö maailman pedareista on naisia. Katso vaikka mistä rikostilastoista, ihan julkista informaatiota.

Minä katsoin ja esim USAssa vain 4-5% pedareista on naisia, loput 95-96% miehiä. 

Vierailija
351/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahah, mistä luit, jostain sanomalehden nettisivuilta? Jonkun blogilta? FBI rikostilastojen mukaan vähän yli 60% tuomituista pedofiileistä naisia.

Vierailija
352/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se lapsi on 50 % miehen. Rahoitus kuuluu siis puoleksi miehelle. Tosin yleensä on niin, että ne elarit eivät taida kattaa edes kolmasosaa todellisista kuluista ja silti nämä sankarit vinkuvat kuinka epäreilusti heitä kohdellaan. Hävetkää.

Häpeä itse, miten voit olla noin moraaliton. Jos se mies ei saa itse lastaan kasvattaa, ei saa olla 100% osa lapsen perhettä ja kotia niin hänen ei todellakaan kuuluisi maksaa yhtäkään senttiä sen kasvatuksesta. Se on täysin naisen oma vika siinä tilanteessa että rikkoi perheen. Lapsi jota en saa itse kasvattaa, kiellän lapsekseni ja otan pois perinnöstä.

Tätä piirrettä olen aina miehissä ihmetellyt. Miehet voi elää ilman minkäänlaista syyllisyyttä siitä , että on tehnyt oman lapsen jonnekin, josta ei yhtään piittaa tai välitä miten lapsi voi ja pärjää. miestä ei kiinnosta huolehtia omasta lapsestaan edes sen vertaa, että huolehtisi, ettei tämä kuole nälkään.  Rahojaan vaan laskee, mutta mitään ei soisi edes omalle lapselleen.  Minä olen vähästäni antanut ihan vieraallekin lapselle (intiasta kummilapsi), että jollakin lapsella olisi parempi elämä. Itse en ikinä voisi olla niin ällö, että en haluaisi huolehtia omasta lapsesta, vaikka tämä asuisi jonkun muun kuin minun luonani. Ikinä en voisi olla sellainen kusipää, että jättäisin oman lapseni heitteille. Nämä miehet, jotka kostaa viattomalle lapselle sen, että ovat eronneet lapsen äidistä, ovat pahinta pohjasakkaa.

Ei ole mitään "omaa lasta" jos nainen synnyttää lapsen vastoin miehen tahtoa. Se on täysin sen naisen lapsi kaikin muin tavoin paitsi paperilla. 

Eikä tämä liity hyväntekeväisyyteen (jota muuten luultavasti olen tehnyt moninkertaisesti sinuun verrattuna) tai kostamiseen mitenkään.

Tuskin tiedät mitä "hyväntekeväisyys " on. Ja tuo mitä sanot, että sinun oma lapsesi ei edes ole sinun muuta kuin paperilla vahvistaa juuri tuon sanomani. Vain mies voi olla noin kylmä(ja miehistäkin vain osa,, narsisti ehkä?)ettei edes halua tuntea omaa lastaan, jonka on itse alulle vapaaehtoisesti pannut. Jos nainen on sinut raiskannut, voin ymmärtää vastenmielisyyden omaakin lastaan kohtaan, muuten en. Raiskaamalla alkuun saatettua lasta voisi olla vaikea rakastaa. Tästä tuskin sinun  kohdallasi on kysymys? Ja tuskin sinulla lasta onkaan. Ei noin katkera ihminen ole kenenkään sänkyyn päässyt:)

Voi vitsi, vai että ihan saamattomaksi jäänyt :( 

Olipas omaperäistä matskua, olet varmaan ylpeä :)

Vierailija
353/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se lapsi on 50 % miehen. Rahoitus kuuluu siis puoleksi miehelle. Tosin yleensä on niin, että ne elarit eivät taida kattaa edes kolmasosaa todellisista kuluista ja silti nämä sankarit vinkuvat kuinka epäreilusti heitä kohdellaan. Hävetkää.

Häpeä itse, miten voit olla noin moraaliton. Jos se mies ei saa itse lastaan kasvattaa, ei saa olla 100% osa lapsen perhettä ja kotia niin hänen ei todellakaan kuuluisi maksaa yhtäkään senttiä sen kasvatuksesta. Se on täysin naisen oma vika siinä tilanteessa että rikkoi perheen. Lapsi jota en saa itse kasvattaa, kiellän lapsekseni ja otan pois perinnöstä.

Just. Kaikkien alkkisten, narkkareiden ja vaimonhakkaajien kanssa tulee vain pysyä yhdessä, muuten "otat pois perinnön". Ikää oli 14? Noin lapsellista tekstiä ei kyllä aikuiselta mieheltä tule. :D

Herää kyllä kysymys, että miksi nainen harrastaa suojaamatonta seksiä alkkisten, narkkareiden ja vaimonhakkajien kanssa?

Vierailija
354/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahah, mistä luit, jostain sanomalehden nettisivuilta? Jonkun blogilta? FBI rikostilastojen mukaan vähän yli 60% tuomituista pedofiileistä naisia.

Linkitäppäs tämä "FBI:n rikostilastot" 

Vierailija
355/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, mitä teillä huijaamisesta puhuvilla on sanottavaa siihen, mitä itselleni kävi? Miesystäväni täysin tiedostaen, etten käytä ehkäisyä, otti salaa kumin pois. Useampaan otteeseen. Kun sain tämän tietää, pistin poikki, mutta silloin oli jo myöhäistä. Olin jo raskaana, ja pohtiessani pitäisinkö lapsen vai en, mies valitti kovaan ääneen, kuinka yritän huijata hänet isäksi. Haluaisin tietää, mitä sanottavaa teillä on tälläiseen, kuinka kovaan ääneen tuomitsette, ja kenet?

Ihme fantasiatarina jolla yrität sepittää agendan jonka mukaan tuollaista tapahtuisi. Mieti nyt hetki kuinka typerältä valheesi kuulostaa. Mies otti kondomin pois, etkä huomannut kuinka erilaiselta tuntuu? Ja pidätkö jatkuvasti silmiä kiinni seksin aikana vai miten et nähnyt ettei kondomia ole enää? Miten et tuntenut kuinka mällit tuli sisään? Niin huono valhe, ei ole mitenkään mahdollista että olisit huomannut asian vasta kun olit raskaana.

Jos mitään tuollaista tapahtui niin selvästi liiottelet tapahtumia suuresti ja totuus on pikemminkin niin, että olit täysin tietoinen kondomin puutteesta etkä vastustanut seikkaa mitenkään.

Eli et edes usko, että mies on voinut noin kusisesti käyttäytyä? Kertoo ihan riittävästi sinusta. Vaikka et uskoisi koko asiaa, pystynet silti kertomaan, kuka mielestäsi on asiassa väärin toiminut? Aika vaikea on nähdä mitä mies tekee, kun ei ole silmiä selässä (joo, me molemmat tykättiin eniten takaapäin), eikä tehnyt sitä silloin kun oltiin kasvokkain, kun tiesi etten hyväksy. Ja ei, minä en ikinä ole huomannut eroa paljaalla tai kumin kanssa, molempia on tullut harrastettua reilusti, enkä ole ikinä tuntenut mällien tuloa sisään. Olenkin kyllä aika tunnoton alapäästäni, sen myönnän, en ole ikinä saanut orgasmia miehen kanssa, yksin, enkä leluilla.

Eli et huomannut kun mällit valui ulos?

Vierailija
356/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etenkin pedofiileistä nimenomaan. Niissä harvoissa tapauksissa, joissa nainen jää kiinni uhri on yleensä jo murrosiässä, siis esim. yli 13v., joilloin nainen ei ole pedofiili. Pikkulasten, joista pedofiilit ovat kiinnostuneita, hyväksikäyttö tilastojen mukaan on nimenomaan miesten erityisalaa.

Vierailija
357/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehinen seksikulttuuri"?

Kyllä ne on naiset jotka Suomessa panee. Vanha viisaushan menee niin, että vaikka mies pitäisi itseään millaisena panomiehenä tahansa, sen vaimo on pannut kymmenen kertaa enemmän.

Näin se vain.

Aika noloa, että mammat laittoivat alapeukkua tälle. On tainnut omat nuoruusvuodet unohtua...

Onhan se niin, että naiset panee ja väittävät olevansa impiä, miehet sanoo panneensa, mutta ovat todellisuudessa kokemattomia. Muutamia tapauksia lukuunottamatta.

Kynnys panemiseen on huomattavasti matalampi nuorella naisella kuin nuorella miehellä.

Sori vaan, kanssasiskot. Aika kultaa muistot (tai peittää ne).

- Mamma vm 1981

Kenen kanssa ne naiset oikein panee, jos miehet kerran on impiä? Tuo yhtälö on vaan kertakaikkiaan mahdoton. Heteroseksiin kun tarvitaan sekä mies että nainen. Vai nämä muutama tapausko panee kaikki suomen naiset?

Noin 17% miehistä panee 80% naisista. Eli aika lailla oikein päättelit.

Täyttä potaskaa

Ei ole. Homma ei tapahdu niin, että koko ajan tilanne olisi tama vaan isossa kuvassa. Jos autiolle saarelle lähetettäisiin 5m ja 5n, niin parin vuoden päästä yksi miehistä olisi pannut 4 naisen kanssa. yksi mies ei kenenkään kanssa ja pariskuntia olisi muodostunut 3 tai 4.

Ei muuten varmasti olisi

Vierailija
358/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä piirrettä olen aina miehissä ihmetellyt. Miehet voi elää ilman minkäänlaista syyllisyyttä siitä , että on tehnyt oman lapsen jonnekin, josta ei yhtään piittaa tai välitä miten lapsi voi ja pärjää. miestä ei kiinnosta huolehtia omasta lapsestaan edes sen vertaa, että huolehtisi, ettei tämä kuole nälkään.  Rahojaan vaan laskee, mutta mitään ei soisi edes omalle lapselleen.  Minä olen vähästäni antanut ihan vieraallekin lapselle (intiasta kummilapsi), että jollakin lapsella olisi parempi elämä. Itse en ikinä voisi olla niin ällö, että en haluaisi huolehtia omasta lapsesta, vaikka tämä asuisi jonkun muun kuin minun luonani. Ikinä en voisi olla sellainen kusipää, että jättäisin oman lapseni heitteille. Nämä miehet, jotka kostaa viattomalle lapselle sen, että ovat eronneet lapsen äidistä, ovat pahinta pohjasakkaa.

Jättäväthän naisetkin ihan ilman syyllisyyttä omia lapsiaan adoptoitaviksi. Onko se jotenkin vähemmän paha asia kuin jatkaa yhdynnän jälkeen omaa elämäänsä kuten ennenkin vaikka saisikin jostain vuoden päästä viestin, että olet saanut lapsen?

Mistä tiedät, ettei naiset tunne syyllisyyttä, kun antavat lapsen adoptoitavaksi? ja Suomessa ei kyllä juurikaan lapsia adoptioon tule.

Vierailija
359/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksikäyttö ja pedarius on muutenkin kaksi eri asiaa.

Vierailija
360/691 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä katsoin ja esim USAssa vain 4-5% pedareista on naisia, loput 95-96% miehiä. 

Suomessa luku taisi olla 98 % miesten hyväksi.