Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkiläinen Antti, 40, kävi treffeillä 200 naisen kanssa ja teki listan: Näin naiset kirjoittavat netissä ja tätä he oikeasti tarkoittavat

Kommentit (242)

Vierailija
161/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on erilainen yksilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syrjäytyneenä, yksinasuvana miehenä arvostan kyllä kaveria. Itse en tuollaista "urakkaa" olisi kyllä millään jaksanut. Mitä tulee huomioihin, niin ilkeästi sanottuna; "totuus sattuu". Kyllähän nuo helvetin hyvin pitävät paikkansa.

Suurin osa naisista vain ei kykene objektiivisesti käytännössä koskaan omaa touhuaa tarkastelemaan. Voidaan loputtomasti vatvoa mitä tahansa asioita vaikka kaverin kanssa, mutta se aidosti rehellinen, kiihkoton juuri oman toiminnan arviointi puuttuu suurimmalta osalta kokonaan.

Naisena puolestani voin sanoa tuon miehen kunniaksi, ettei hän arvostellut ilkeästi naisten ulkonäköä tai painoa, vaan heidän kirjoitustyyliään ja sitä, kuinka se vastasi persoonaa (ja joo, jossakin määrin sänkytaitojaan, mutta niitähän miehiltäkin arvostellaan).

Eli hän ei ollut sillä tavalla pinnallinen kuin deittailevien miesten yleensä väitetään olevan.

Persoonan typistäminen muutamaan ennakkoluuloiseen ja yleistävään haukkuun se vasta loukkaavaa onkin...

Ulkonäkö kuitenkin on makuasia, joten sen arvioimisen ymmärtäisikin.  Tuskin tuo tutustui kehenkään sen tarkemmin, siis juurkin persoonaan...

Mielestäni tuo vasta pinnallinen olikin  - tyyliin "naisella on marsu, yöks"...

Luetko sinä koskaan millaisen ryöpytyksen kohteeksi täällä joutuu jokainen mies joka ei suostu nuolemaan mammojen takapuolia verbaalisesti? Oletko koskaan nähnyt muuta mielikuvaa miehistä, kuin että he ovat ulisijoita, lassukoita, peräkammarin poikia, kaljamahaisia, kaljuja jne jne?

Tuo kaveri sentään on tavannut jokaisen daamin naamatusten joten hänen arvionsa naisista on todella realistisia.

Vierailija
162/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syrjäytyneenä, yksinasuvana miehenä arvostan kyllä kaveria. Itse en tuollaista "urakkaa" olisi kyllä millään jaksanut. Mitä tulee huomioihin, niin ilkeästi sanottuna; "totuus sattuu". Kyllähän nuo helvetin hyvin pitävät paikkansa.

Suurin osa naisista vain ei kykene objektiivisesti käytännössä koskaan omaa touhuaa tarkastelemaan. Voidaan loputtomasti vatvoa mitä tahansa asioita vaikka kaverin kanssa, mutta se aidosti rehellinen, kiihkoton juuri oman toiminnan arviointi puuttuu suurimmalta osalta kokonaan.

Jos sä et juuri deittaile naisia, varsinkaan kovin kattavasti, niin miten voit tietää, pitävätkö nuo johtopäätökset paikkaansa?

Millainen dorka ajattelee, ettei ihmisistä saa mitään selville ilman deittailemista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiva muija kirjoitti:

Yritettiinkö tuossa yhdessä kohdassa sheimata naisia joilla on kostumisongelmia? Eli kuivuudesta kärsivät naiset eivät ole hyviä kumppaniaehdokkaita?

Eiku nyt käsitinkin väärin... tämä tyyppihän arvioi profiilien perusteella sitä onko nainen hyvä pano vai ei. Jännä juttu, naiset etsivät suurimmaksi osaksi treffisivustoilla elämänkumppaneita, mutta miehet näköjään vain panoja. 

Sinä kuvittelet kaiken.

Vierailija
164/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea, katsoin kuvan, en olisi lähtenyt toisille treffeille (eikä Antti olisi saanut).

En olisi lähtenyt treffeille ollenkaan, sori vaan ukot, mutta tuo Antti on aika epäsiistin näköinen ja oloinen.

Vierailija
165/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tuollaisia miehiä ne naiset valitsevat deittipalstalta. Minusta aika urpon näköinen ja urpo muutenkin eivätkä analyysit naisista olleet minusta kovin osuvia ja halventavat naista. Vaan mitäpä minä miehenä näistä ymmärtäisin, kun en saa deittipalstalta sitä ensimmäistäkään.

Mistä sinä tietäisit, ovatko osuvia, jos et kerran saa naisia deittipalstalta?

Et siis tiedä asiasta mitään, mutta haluat osoittaa solidaarisuuttaa naisiin, siis näihin valittaja-närkästyjä-naisiin palstalla, myötäilemällä heidän mielipiteitä. Tämä ei kannata, ei tuo sinulle ainuttakaan treffiä naisen kanssa, eikä varsinkaan piparia. 

Valkoinen ritari on typerys, älä ole semmoinen.

Totta! Valkoinen ritari on kaikista ihmistyypeistä säälittävin.

Vierailija
166/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi keltään "irtoaa"? Eikö nyt mitään positiivisempaa tapaa ole puhua asiasta. Ikään kuin naiset, joiden kanssa mies harrastaa seksiä, olisivat jotenkin huonompia, koska alentuvat tähän toimintaan (kyseisen?) miehen kanssa. 

Ylianalysoit ja pahasti. Teetkö niin ykeisestikin? Todella epämiellyttävä piirre ihmisessä.

Vierailija
167/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän olisi voinut tehdä hauskasti ja kiinnostavasti, nyt en saanut mitään irti. En pääse edes selville siitä oliko mun tarkoitus provosoitua, nauraa vai mitä ihmettä.

Eikä mua löytynyt listasta :(

Vierailija
168/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirvee sovinistinen yleistäjä, ylimielinen! Kiertäisin hyyyyyvin kaukaa, en ihmettele, että noin kauan (vuosikausia) on pelkästään deittaillut! Luulen, että tuo on katkera purkaus siitä, ettei ole kelvannut.

Menikö tunteisiin?

Vierailija
169/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirvee sovinistinen yleistäjä, ylimielinen! Kiertäisin hyyyyyvin kaukaa, en ihmettele, että noin kauan (vuosikausia) on pelkästään deittaillut! Luulen, että tuo on katkera purkaus siitä, ettei ole kelvannut.

Menikö tunteisiin?

Onko fraasivaraston rippeetkin nyt varmasti kaavittu?

Vierailija
170/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saaks ton näkönen jäbä noin paljon nais seuraa?

Siis tuohan on hemmetin komea? Antaisin toisen munuaiseni, jos näyttäisin nelikymppisenä tuollaiselta

Hemmetin komea, häh? Verrattuna johonkin paavo väyryseen ehkä, muuten täysin hajuton ja mauton. Multa ei ois saanut treffeillä. Tosin ei ois päässyt edes treffeille asti.

No mun mielestä on. Eikä Paavokaan ole mitenkään pahan näköinen, jos vertaa esim. minuun. Mutta ehkä miehet näkevät toiset miehet paremman näköisinä kuin mitä naiset näkevät

Ei kannata ottaa tämän palstan naisten juttuja kovin tosissaan. Katkeruuttaan purkavat vain useimmat heistä. Kai Vainekaan ei ole monien mammojen mielestä komea, joten siinä vähän referenssiä.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3113601/onko-kai-vaine-sinusta-komea-ku…

Kai Vainehan on tuohon naisten luokittelijaan verrattuna jumala.

Kommentistasi on hyvin rivien välistä luettavissa, että arvioosi Antin ulkonäöstä vaikutti se, että peppukipuilit tuossa artikkelissa kirjoitettuja asioita. Eli "kostoksi" haukut hänen ulkonäköään, kuten naiselta sopii odottaakin.

Kuriositeettina mainittakoon, että suurempi osuus palstamammoista pitää Krista Pärmäkoskea kauniina kuin Kai Vainetta komeana, mikä osoittaa hienosti miten armollisesti naiset oman sukupuolensa ulkonäköä arvioivat verrattuna siihen miten miehiä ruotivat. Eipä ihme, että naiset pitävät itseään kauniimpana sukupuolena. :D

https://www.vauva.fi/keskustelu/3109714/onko-krista-parmakoski-kaunis

Minulla ihmisen luonne vaikuttaa paljon siihen miten miellyttävän näköisenä ihmistä pidän.

Vierailija
171/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinenylimielinen kusipää, luulee itse vissiin olevansa kovinkin ainutlaatuinen 😄 paska jätkä pitää olla että 200treffit ei oo poikineet mitään. Haista Antti vittu ja ole sitten yksin loppuelämäsi mutta älä sysää sitä muiden niskoille 😀

Vierailija
172/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tiedoksi: Monta loukkaa se, että naiset eivät pidä siitä, miltä Antti näyttää.

"Naisilla on epärealistiset kriteerit."

Te mittaatte toisten perunoita omalla kapallanne.

"Naisen pitää olla x ikäinen, x painoinen, tukan pitää olla x pitkä ja x värinen, rintojen x kokoiset ja muotoiset." Tällaista saa usein lukea.

Naiset arvioivat laajemmin.

Puhun tietysti varmasti vain omasta puolestani. Kuulun niihin, joista Antti näyttää epämiellyttävältä. Se ei johdu silmälaseista, nenän muodosta eikä parrasta.

Hänen olemuksensa henkii sulkeutuneisuutta, tylyä jäykkyyttä, silmien ilme on epäystävällinen. Hän katsoo epäluuloisesti ja koppavasti. Suoraan sanoen olemuksessa ei ole mitään, mikä houkuttaisi katsomaan toisenkin kerran, synnyttäisi halun tutustua edes kahvikupillisen verran.

Tämän voitte ottaa tiedoksenne. Tästä johtuu, että, Adoniksenkaan näköinen mies ei ehkä saa seuraa. Siinä missä te etsitte panoa, nainen etsii rakkautta.

Epäsympaattinen mies ei pääse jatkoon.

Vierailija
173/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuota tyyppiä ei koskaan kutsuta Uutisvuotoon tai Hyviin ja huonoihin uutisiin. Menis hauskat ohjelmat pelkäksi myötähäpeäksi.

Vierailija
174/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinenylimielinen kusipää, luulee itse vissiin olevansa kovinkin ainutlaatuinen 😄 paska jätkä pitää olla että 200treffit ei oo poikineet mitään. Haista Antti vittu ja ole sitten yksin loppuelämäsi mutta älä sysää sitä muiden niskoille 😀

Mä en muusta tiedä, mutta täällä ketjussa väitetään äijän nykyään olevan varattu.

Pakko myöntää, jotenkin katkeralta tyyppi kyllä vaikuttaa. Missä kaikki ihanat miehet ja heidän hyvät kirjoituksensa?? Ois kiva välillä lukea sellaisia, että palautuis usko mukaviin maanläheisiin miehiin. Tuntuu että nykyään lehdet/media on täynnä vain jotain negatiivista pahoinvointioksennusta. 

Vierailija
175/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt treffeillä yli 40 naisen kanssa. En enää muista tarkkaa lukua mutta alle 50 se kuitenkin on. Tuollakin kokemusella voin vahvistaa Antin kertoman ja olen itsekin tavannut monta noista tyyppinaisista. Vastaan on tullut puolihullujakin ja pipo kireällä olevia uskovaisia joista yksi oli kaikkein epämiellyttävin tapaus. Yleensä itsensä normaalipainoiseksi tai vähän tukevaksi kuvanneet naiset ovat olleet reilusti ylipainoisia minkä nämä ovat kätkeneet kuvissa. Sitten kaksi superlihavaa olivat aivan oma lukunsa. Seksiä on irronnut juuri näiltä rempseiltä naisilta jotka ovat kuitenkin loppupeleissä paljastuneet luonnevikaisiksi.

Siis mitä tyyppiä nämä puolihullut ja uskovaiset sitten ovat olleet? Eihän tuossa sinun kertomassasi ole yhtäläisyyksiä tähän juttuun, kuin tuo viimeinen lause.

Onko tässä nyt siis vain tarkoitus sanoa, että kaikki naiset valehtelevat ja ovat hulluja, tyypistä riippumatta? Miksi ihmeessä pitää edes jakaa tyyppeihin, jos näillä ei lopulta ole mitään eroja, eikä millään tyypillä ole mitään ilmiselvää yhteyttä siihen hänen luonnehdintaansa. Heitetään vain kaikki naisten ikävät piirteet yhteen kasaan ja arvotaan, mihin tyyppiin mikäkin piirre liitetään. 

Kotinaisetn hippinaiset, tietää mitä haluaa, uranaiset, maailmanparantajat, kaikki hyvin naiset, kolmannessa persoonassa naiset ja tyhjät profiilit kaikki nähty.

Niin, kyllä minäkin nämä tyypit tunnistan ja tunnustan, mutta näitä johtopäätöksiä heistä en nyt näin vain niele. Eli jännittävätkö "kaikki hyvin" -tyypit sängyssä, ja onko naisilla, jotka eivät tiedä, mitä hakevat, matalampi koulutustaso. Eihän kukaan varmasti noita eri tyyppejä kiellä, mutta ne Antin omat "totuudet" ovat ihan irrallisia. 

Vierailija
176/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en muusta tiedä, mutta täällä ketjussa väitetään äijän nykyään olevan varattu.

Pakko myöntää, jotenkin katkeralta tyyppi kyllä vaikuttaa. Missä kaikki ihanat miehet ja heidän hyvät kirjoituksensa?? Ois kiva välillä lukea sellaisia, että palautuis usko mukaviin maanläheisiin miehiin. Tuntuu että nykyään lehdet/media on täynnä vain jotain negatiivista pahoinvointioksennusta. 

Ei ainakaan internetissä. Mukava, normaali ihminen täyttänee elämänsä jollain muulla. Joo, tappelin miehen kanssa pahasti ja oon nyt landella evakossa ja itken vauva.fillä, ei tulis normaalisti mieleenkään 😄

Vierailija
177/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei hänellä ole vielä puolisoa?

Vierailija
178/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan myös vähän vieraantuu ihmisyydestä jos tekee tommoista sarjadeittailua ja näkee ne naiset jotenkin tutkimuksen kohteina. Antti voi ihan itse laittaa itsensä sinne stereotypioiden joukkoon, aivotoimintaa meillä on kaikilla ja rekisteröidään samoja asioita mitä meille tuutataan...

Vierailija
179/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä et juuri deittaile naisia, varsinkaan kovin kattavasti, niin miten voit tietää, pitävätkö nuo johtopäätökset paikkaansa?

Millainen dorka ajattelee, ettei ihmisistä saa mitään selville ilman deittailemista?

Noista joka toisessa oli jonkinlainen luonnehdinta siitä, millaista seksi heidän kanssaan on. Mistä voit sen tietää, ellet edes deittaile? Pelkkää mielikuvitustarinointiako tämä nyt olikin? 

Vierailija
180/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän monia tuollaisia naisia, jotka ihastuu kun niitä kohtelee välinpitämättömästi ja töykeästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme