Lue keskustelun säännöt.
Helsinkiläinen Antti, 40, kävi treffeillä 200 naisen kanssa ja teki listan: Näin naiset kirjoittavat netissä ja tätä he oikeasti tarkoittavat
03.04.2018 |
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirvee sovinistinen yleistäjä, ylimielinen! Kiertäisin hyyyyyvin kaukaa, en ihmettele, että noin kauan (vuosikausia) on pelkästään deittaillut! Luulen, että tuo on katkera purkaus siitä, ettei ole kelvannut.
Voi ei mikä ulina ja kitinä alkaa kun naisista tehdään todenmukainen lista. Akat teheny listoja miehistä ties miten kauvan. Ei ole kuulunut ulinaa ja itkemistä. Nyt lopettakaa se itkeminen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä olen siis se alkuperäinen joka tuon kirjoitti.
Itse lähtisin aika vahvasti jo ihan siitä henkilökemiasta, tunnenko naisen kanssa mitään romanttistyyppistä vetoa. Sitten tulee tietysti luonnekysymykset ja se, haluammeko ylipäänsä elämältä ja suhteelta samantyyppisiä asioita. Aika kaukana tulee vasta se, että sattuuko kumpikin tykkäämään musiikkilajista tai artistista x. Itselläni tuolla ei ole lainkaan merkitystä. Tokihan jokainen saa muodostaa kriteeristönsä ihan itse, mutta hyvin vaikea on kyllä kuvitella että kumppanissa tärkein ominaisuus olisi rokista tykkääminen.