Helsinkiläinen Antti, 40, kävi treffeillä 200 naisen kanssa ja teki listan: Näin naiset kirjoittavat netissä ja tätä he oikeasti tarkoittavat
Kommentit (242)
Minulle jäi epäselväksi miksi tämä oli kirjoitettu. Pilkatakseen seuraa hakevia ja treffeillä käyviä naisia, todistellaakseen miten paljon näiden yläpuolella on, hauskuuttakseen muita miehiä vai mikä tässä on idea.
Naiset ovat hänelle selvästikin tuntematonta aluetta.
Vierailija kirjoitti:
Suomi rotkot on hanurista. Ei ne tiedä mistään mitään. Vinkuu vaan tyhjistä asioista ja kusettaa ja pettää. Siks menin rajojen yli hakee muijan.
Tekstisi perusteella ymmärrän hyvin miksi suomalaiset rotkot eivät ole syttyneet sinusta :).
Onko kukaan palstalaisista käynyt 200 treffillä?
Kuulostaa niin pahalta...oikeesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen heikosti tyyppi ymmärtää naisia.
Pitäisikö määrän sijasta panostaa hiukan pitempään tuttavuuteen?Jos naiset synnyttävät hänessä noin ivallista kommentointia, ihmeen ahkerasti hän jaksaa treffeillä ravata.
Kommenttini Antista: Passiivis-aggressiivinen pseudoälykkö. Tuntee sivistyssanoja, muttei tiedä niiden merkityksiä. Analyysikone, puolipehmeä pikapano. Tunnekylmä, tilannetaju heikko. Ei jatkoon.
👏🤣
Pöh, tässähän oli kyse siitä, että suuret määrät alkavat nostaa esiin kuvioita ja ennustettavuutta. En tiedä oletko itse joutunut nettideittailemaan, mutta se on nimenomaan numeropeliä. Ahkera saa olla, jos meinaa jotain varteenotettavaa löytää. Paljon on hyviäkin ihmisiä, mutta pitäisi löytää se joka sopii juuri itselle ja vieläpä molemmin puolin. Tämä teksti oli kolumninomainen yritys tehdä hauskoja havaintoja deittailumaailmasta. Se joko iskee tai ei, mutta sen pohjalta on typerää tehdä noin hatusta vedettyjä arvioita tekstin kirjoittajasta, josta emme ihmisenä tiedä yhtään mitään. Toki ymmärrän, että teksti saattaa herättää mielensä pahoittamisen tunnetta, jos löytää itsensä sieltä eikä osaa nauraa itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää luulee olevansa, joku deittailujumala? Ei ollut edes hauska.
Miksi te valehtelette itsestänne deitti-ilmoituksissa? Senhän tuo paljastaa.
Ja sitten tulette haukkumaan Antin ulkonäön jne.
Tuohan (agressio) johtuu siitä kun tunnistatte itsenne yhdeksi noista pahimmista tyypeistä. Tosiasiat täytyy tunnustaa.
Jos nämä ovat esimerkkejä siitä, että naiset valehtelevat deitti-ilmoituksissa, niin ei voi kuin ihmetellä miten oudosti miehet naisten ilmoituksia tulkitsevat. Suurimmassa osassa kategorioita naisen käytös treffeillä vaikuttaa minusta olevan ihan linjassa ilmoituksen kanssa.
Kotinaiset vaikuttavat olevan oikeastikin juuri sellaisia kuin deitti-ilmoituksessa antavat ymmärtää. Samoin hörhönaiset. Naiset jotka eivät tiedä mitä haluavat niinikään kertovat sen jo deitti-ilmoituksessa, eikä näyttänyt Antti sen paremmin osaavan erotella mitä he oikeasti haluavat. Naiset ovat siis olleet ihan rehellisiä sanoessaan, että eivät tiedä mitä haluavat.
Myös hörröpörrönaiset vastaavat ihan täysin deitti-ilmon kuvausta, samoin naiset, jotka haluavat että miehessä on haastetta. Ja ota itse selvää-naiset käyttäytyvät Antin kuvauksen mukaan juuri sillä tavalla kuin deitti-ilmon perusteella voi olettaa. Siis jos nainen ei ilmoituksessa kerro itsestään juuri mitään ja haluaa miehen ottavan selvää, niin kai tuosta tyhmempikin tajuaa, että nainen luulee olevansa jotain niin erityistä, että vain muiden ihmisten pitää nähdä vaivaa tutustumisen eteen.
En löytänyt valehtelua myöskään naisista, jotka puhuvat itsestään kolmannessa persoonassa taikka vertauskuvin. Jos ihminen on niin erikoinen, että puhuu itsestään kolmannessa persoonassa, niin mitä muuta voi odottaa kuin tietynlaista itsekeskeisyyttä ja itsensä erityiseksi kuvittelua? Ranskan aurinkokuningas puhui itsestään kolmannessa persoonassa, joten jos tavistreffitiina tekee samoin, niin ei kannata varmaan edes odottaa, että se olisi muista ihmisistä niin kiinnostunut kuin itsestään.
Varsinaista valehtelua noissa naistyypeissä ei tainnut olla kuin parissa kategoriassa kun taas suurin osa näyttäisi minusta vastaavan ihan sitä, mitä itse ilmon perusteella olettaisinkin. Turhaa syyttelyä taas koko juttu, kun kerran naiset pysyvät tuon perusteella totuudessa vähintään yhtä paljon kuin miehetkin.
Ei tuossa minustakaan valehtelusta ollut kyse, se ei ollut tekstin pointti.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta en itse olisi edes vastannut noiden naisten kirjoituksiin.
Itselle merkitsee ehkä eniten musamaku..plussaa jos tykkää lukea (ei pakko), harrastaa jotain, miellyttää silmää (ei tarvi olla bodari) ..ulkonäössä rock henkisyyttä...:)
Nainen? Ei taida olla vielä hirveän paljon elämää mittarissa, jos tärkein kriteeri kumppanissa on musamaku? Oikeasti? Teinixxx?
Johan täällä kalikat kalahtelee.
Oikeesti. Treffipalstoilla iso osa sekä naisista että miehistä on siellä ihan hyvästä syystä, on mt- ja vaikka minkälaista ongelmaa. Tää perustuu omiin kokemuksiin sekä deittailijana, että keskusteluihin kaveripiirin miesten ja naisten kanssa. Eihän tää kaveri yleistä kaikkia naisia, vaan tää koskee rajattua nettideittailijoiden ryhmää. Ja kaikille löytyy sitäpaitsi miespuolinen vastine.
N41
rwerwerwer kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle merkitsee ehkä eniten musamaku..plussaa jos tykkää lukea (ei pakko), harrastaa jotain, miellyttää silmää (ei tarvi olla bodari) ..ulkonäössä rock henkisyyttä...:)
Nainen? Ei taida olla vielä hirveän paljon elämää mittarissa, jos tärkein kriteeri kumppanissa on musamaku? Oikeasti? Teinixxx?
Musamaun perusteella valitsin:)
Nyt yhdessä 30v..käydään keikoilla ja rockataan
N50V
Voisiko joku kertoa onko käynyt vaikka 100 tindertreffeillä?
Vaikka joku mies..on aika sairasta meininkiä
Itse herkkänä tuntevana ihmisenä kärsisin
Kutsukaa vaikka tosikoksi
rwerwerwer kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat sinun kriteerisi?
Vierailija kirjoitti:
rwerwerwer kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yttöystäväni tulee täyttää seuraavat kriteerit:
1. Enintään kaksi aikaisempaa seksikumppania.
2. Ei ole harrastanut seksiä ennen 16 ikävuotta.
3. Harrastanut seksiä ainoastaan rakastavassa parisuhteessa.
4. Ei sukupuolitauteja.
5. Ei ole tehnyt aborttia.
6. Ei ole enää missään tekemisissä mahdollisten aiempien seksikumppaneidensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän monia tuollaisia naisia, jotka ihastuu kun niitä kohtelee välinpitämättömästi ja töykeästi.
Naisia, jotka haluavat että miehessä on haastetta, kuten Antti heidät kategorisoi. Myös miehistä löytyy tätä tyyppiä, miehiä jotka innostuvat siitä, että nainen on vaikeasti tavoiteltava. Joskus uskottiin peräti, että suurin osa miehistä olisi tällaisia, sillä neuvo näytellä vaikeasti tavoiteltavaa oli sellainen, mikä annettiin suunnilleen jokaisessa naisille suunnatussa parinhaun opaskirjassa. 1990-luvun hittikirja deittailugenressä The Rules luotti tähän neuvoon kuin vuoreen ja kirjan "miehet ovat metsästäjiä ja naiset saaliita"-ideologia kuulsi läpi suunnilleen jokaisessa kirjan neuvossa (tai säännössä kirjan nimen mukaisesti).
Onko kukaan käynyt edes 50 deitillä? anyone
Antti senkin supper pervo..on se kyllä niitä naisia pannu
Miksi muuten seksikuvaukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rwerwerwer kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4. Ei sukupuolitauteja.
6. Ei ole enää missään tekemisissä mahdollisten aiempien seksikumppaneidensa kanssa.
Taidat olla 30 vuotias jehovan todistaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rwerwerwer kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4. Ei sukupuolitauteja.
Öööh..pyydätkö naiselta hänen terveystietonsa?
Tenttaatko hänen ystäviltään onko ollut useita parisuhteita?
Tällä palstalla oli nainenm joka oli valehdellut miehelleen olevansa neitsyt. mies uskoi
Naisella oli ollut 60 rakastajaa..
Vierailija kirjoitti:
Olen 60v ukko. Olen pannut elamassani yli 6000 muijaa. Hunommat ovat suomalaiset kierot, paksut jotka katsovat ainoastaan rahaa. Parhaat ovat thaityttoset, hoikat, rehelliset ja osaavat antaa kunnolla. Nyt olen 10 vuotta asunnut Pattayalla nuoren tyttosen kanssa. Maksan kaikki laskut, plus annan hanelle 160e/k jonka han antaa vanhemmilleen. Han siisti talon ja tekee ruokaa. Ja joka ilta, tasan kello 20:00, han menee makaamaan sankyyni alasti, vatsalleen, ja mina panen hanta, takaapain, ilman kondoominia, noin 20 vetoa ja tulen nopesti ja valuu aika paljon spermaa. Taman jalkeen han menee pois ja mina jaan sankyyni lukemaan kirjaa ja sit nukkumaan. En jaksa enempaa kun 1 pano per ilta, mutta onpa sita pantu jo 3600 kertaa ja yha tuntuu hyvalta.
No nyt otetaan Antista mittaa
Vierailija kirjoitti:
Jeesus. Mutta mitä voi odottaa mieheltä, joka deittailee keskimäärin vähintään kahden ERI NAISEN KANSSA KUUSSA, ja kommenteista päätellen harrastaa useimpien kanssa myös seksiä... jumalattoman misogyyninen pukkihan tuo on, joten kommentit juuri siihen sopivia, muka-analyyttistä skeidaa.
Uuuh, mikä julma ja hävytön peto. Mitähän rovastikin tästä sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla on niin paljon noloja kohtia, että ruodin vain itseäni koskevat. Eli jos olen oikeasti kotinainen, miksi hän väittää minun valehtelevan?
Ei Antti sano sinun valehtelevan, se on näemmä toimittajan tulkinta jonka on vetänyt otsikoksi. Anttihan sanoo vain että kaikki naiset osuvat johonkin näistä kategorioista. Itse en ole nettitreffaillut, mutta kaikki nuo ovat kyllä naisten ilmoituksissa tullut vastaan kun niitä tuli joskus suomi24-aikaan seurattua. :D En yhtään ihmettele jos tinderissä on näitä samoja. Just pahimpina stereotypioina noi "etsin itselleni kesyttäjää" ja "ota selvää" -hirvitykset...
Olen myös kaikki hyvin -nainen, mutta miksi se estäisi minua etsimästä kumppania? Eikö kumppania saa etsiä, jos elämässa on kaikki hyvin?
En tiedä mitä haen, niin, entä sitten? Kuten edellä jo kysyin, miksi se estäisi minua etsimästä kumppania ja pitämästä avoinna useampia mahdollisuuksia?
Ja olen myös blanco-nainen. Juu, en kerro itsestäni oikein mitään, mutta entä sitten? Jos ketään ei minun profiilini kiinnosta, niin eikö se ole minun ongelmani eikä sinun. "Informaatiota on niin vähän, ettei kannata alkaa selvittää." Siis kenen ei kannata alkaa selvittää? Antin vai kenenkään? Jos Antille on ylitsepääsemättömän vaikeaa tutustua ihan vain keskustelemalla, niin miksi hän olettaa, että jollekulle muulle miehelle tämä olisi ongelma ja nämä naiset pitäisi sen takia kiertää kaukaa?
Vähän yksinkertaiselta vaikuttaa tämä Antti.
Ensinnä, et voi olla kaikkea yhtä aikaa. Onko se sinun treffi-ilmoituksesi tyhjä, vai lukeeko siinä että sinulla on kaikki hyvin tai et tiedä mitä haet?
Toiseksi, ei siinä ole mitään pahaa. Olet vain yksi monista jotka laittavat sen ihan samanlaisen ilmoituksen ja sen perusteella näemmä voi tehdä jotain johtopäätöksiä sen suhteen millainen olet. Antin mukaan olet keskivaikeasti masentunut ja bipolaari. Onko sinulla kostumisvaikeuksia, saatko helposti orgasmin?Entä mitä niin ihmeellistä sinussa on, että kenenkään kannattaisi alkaa tonkia jos et esittelyyn laita yhtään mitään itsestäsi?
Miten niin en voi olla kaikkea yhtä aikaa? En kerro profiilissani mitään, mutta kun keskustellaan, tulee ilmi, että olen koti-ihminen, en tiedä mitä haen ja olen elämääni tyytyväinen. Miten nämä asiat mielestäsi sulkevat toisensa pois? Eikö tässä nyt puhuttu kaikista deittipalstoilla olevista ylipäätään, eikä pelkästään profiileista.
Niin, tuota juuri en ymmärrä, millä perusteella olisin keksivaikeasti masentunut ja bipolaari tai että minulla olisi kostumisvaikeuksia? Sen perusteella, että minulla ei ole miehelle tai parisuhteelle täsmällisesti määriteltyjä toiveita? Vai sen perusteella, että en liehu baareissa?
Eihän tuossa väitettykään tieteellisen tarkasri, että kaikki olisivat, mutta tyyppi oli huomannut yhtäläisyyksiä tavattuaan aika paljon naisia. Älkää ottako niin vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Tuli käytyy tinderdeiteillä.. Hyvun meni, mutta ei se nainen tienny mitä ees ettii.. Miks sit vaivautu ees treffeille.
Tuo "en tiedä mitä etsin" on oikeasti ennakkovaroitus, jonka tarkoitus on etukäteen pehmentää sitä tilannetta jos treffikaveri ei sitten viehätäkään. Silloin on helppo paeta tuohon lauseeseen ja ei tarvitse sanoa että sori, mutta ei nyt oikein kipinät lentele. Eihän sitä toki kenenkään ole helppo sanoa ja yleensä treffit päättyvätkin siihen että "ollaan yhteyksissä" eikä sitten olla kuitenkaan. Kyllä nuokin naiset tasan tarkkaan tietävät mitä etsivät, varsinkin sitten jos se sattuu istumaan siihen pöydän toiselle puolelle. Ei kukaan huvikseen tee itselleen profiilia ja notku noissa masentavissa palveluissa.
Ivaa näitä naisia ja naisia ylipäänsä, mutta on jaksanut kuitenkin käydä 200 treffeillä. Miksi, vain analysoidakseen näitä deittejään ja todistellakseen teorioitaan? Eikö jätkällä ole parempaa tekemistä kuin hukata aikaansa tällaiseen soopaan.
Jos ei naiset iske niin muitakin vaihtoehtoja pn.
Tai jos tämän piti olla hauskaa tekstiä, niin mulla meni ohi.