Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkiläinen Antti, 40, kävi treffeillä 200 naisen kanssa ja teki listan: Näin naiset kirjoittavat netissä ja tätä he oikeasti tarkoittavat

Kommentit (242)

Vierailija
101/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tää ei ollut hauska eikä nokkela vaan lähinnä väsynyt, mutta ei myöskään mitenkään törkeä. Naiset tekevät vastaavia myös ja tää oli ihan ok.

t. feministi

Vierailija
102/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirvee sovinistinen yleistäjä, ylimielinen! Kiertäisin hyyyyyvin kaukaa, en ihmettele, että noin kauan (vuosikausia) on pelkästään deittaillut! Luulen, että tuo on katkera purkaus siitä, ettei ole kelvannut.

Ollut nykyisen puolisonsa kanssa vuodesta 2012.

?

Ja tekemässä jotain listoja? Eikö mitään parempaa tekemistä keksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin tätä. Nainen saa pakit kahdelta mieheltä ja miettii, että mikä hänessä on vikana. Mies saa pakit 200 naiselta ja miettii, mikä kaikissa naisissa on vikana.

Hah hah naulankantaan 🤣🤣 tätähän se just on. Tämä Anttikin on todennäköisesti hakenut ihan muuta kuin omaa tasoaan ja aika selvästi tossa listauksessa puhutaan esim. miten helppoa saada heti seksiä miltäkin naistyypiltä että siinähän sitä syytä löytyy ihan Antin omasta päästä.

Vierailija
104/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin itseni ja kavereitakin :DD

Kaikki hyvin - nainen täällä, päivää vaan

Vierailija
105/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi toi juttu aiheuttaa näin paljon mielipahaa naisissa,kun naisten lehdet on pullollaan miestyyppejä ja profilointeja. :D 

Ei minussa aiheuttanut ainakaan mielipahaa, vaan pikemminkin hämmennystä ja myötähäpeää. Onhan noita listauksia, mutta niiden pitäisi olla jotenkin osuvia tai hauskoja. Tämä ei ollut kumpaakaan.

eihän siinä mitään hauskaa olekaan, jos ei ole joutunut noita naisten profiileja selailemaan.

Vierailija
106/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen heikosti tyyppi ymmärtää naisia.

Pitäisikö määrän sijasta panostaa hiukan pitempään tuttavuuteen?

Jos naiset synnyttävät hänessä noin ivallista kommentointia, ihmeen ahkerasti hän jaksaa treffeillä ravata.

Kommenttini Antista: Passiivis-aggressiivinen pseudoälykkö. Tuntee sivistyssanoja, muttei tiedä niiden merkityksiä. Analyysikone, puolipehmeä pikapano. Tunnekylmä, tilannetaju heikko. Ei jatkoon.

👏🤣

Vierailija
107/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirvee sovinistinen yleistäjä, ylimielinen! Kiertäisin hyyyyyvin kaukaa, en ihmettele, että noin kauan (vuosikausia) on pelkästään deittaillut! Luulen, että tuo on katkera purkaus siitä, ettei ole kelvannut.

Ollut nykyisen puolisonsa kanssa vuodesta 2012.

?

Ja tekemässä jotain listoja? Eikö mitään parempaa tekemistä keksi?

Mikä on parempaa kuin kirjan kirjoittaminen? Nämä listaukset liittyvät olennaisesti hänen esikoiskirjaansa, ja ainakin minusta tämä on todella nerokas tapa mainostaa kirjaansa ilmaiseksi. 

https://atena.fi/kirjailijat/antti-kivimaki

Vierailija
108/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää luulee olevansa, joku deittailujumala? Ei ollut edes hauska.

Miksi te valehtelette itsestänne deitti-ilmoituksissa? Senhän tuo paljastaa.

Ja sitten tulette haukkumaan Antin ulkonäön jne. 

Tuohan (agressio) johtuu siitä kun tunnistatte itsenne yhdeksi noista pahimmista tyypeistä. Tosiasiat täytyy tunnustaa.

Jos nämä ovat esimerkkejä siitä, että naiset valehtelevat deitti-ilmoituksissa, niin ei voi kuin ihmetellä miten oudosti miehet naisten ilmoituksia tulkitsevat. Suurimmassa osassa kategorioita naisen käytös treffeillä vaikuttaa minusta olevan ihan linjassa ilmoituksen kanssa.

Kotinaiset vaikuttavat olevan oikeastikin juuri sellaisia kuin deitti-ilmoituksessa antavat ymmärtää. Samoin hörhönaiset. Naiset jotka eivät tiedä mitä haluavat niinikään kertovat sen jo deitti-ilmoituksessa, eikä näyttänyt Antti sen paremmin osaavan erotella mitä he oikeasti haluavat. Naiset ovat siis olleet ihan rehellisiä sanoessaan, että eivät tiedä mitä haluavat.

Myös hörröpörrönaiset vastaavat ihan täysin deitti-ilmon kuvausta, samoin naiset, jotka haluavat että miehessä on haastetta. Ja ota itse selvää-naiset käyttäytyvät Antin kuvauksen mukaan juuri sillä tavalla kuin deitti-ilmon perusteella voi olettaa. Siis jos nainen ei ilmoituksessa kerro itsestään juuri mitään ja haluaa miehen ottavan selvää, niin kai tuosta tyhmempikin tajuaa, että nainen luulee olevansa jotain niin erityistä, että vain muiden ihmisten pitää nähdä vaivaa tutustumisen eteen.

En löytänyt valehtelua myöskään naisista, jotka puhuvat itsestään kolmannessa persoonassa taikka vertauskuvin. Jos ihminen on niin erikoinen, että puhuu itsestään kolmannessa persoonassa, niin mitä muuta voi odottaa kuin tietynlaista itsekeskeisyyttä ja itsensä erityiseksi kuvittelua? Ranskan aurinkokuningas puhui itsestään kolmannessa persoonassa, joten jos tavistreffitiina tekee samoin, niin ei kannata varmaan edes odottaa, että se olisi muista ihmisistä niin kiinnostunut kuin itsestään.

Varsinaista valehtelua noissa naistyypeissä ei tainnut olla kuin parissa kategoriassa kun taas suurin osa näyttäisi minusta vastaavan ihan sitä, mitä itse ilmon perusteella olettaisinkin. Turhaa syyttelyä taas koko juttu, kun kerran naiset pysyvät tuon perusteella totuudessa vähintään yhtä paljon kuin miehetkin.

Vierailija
109/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ihmiset kertovat seuranhakuilmoissaan hyvistä puolistaan. Aika tyhmä pitäisi olla jos listaisi ne negatiiviset.

Vierailija
110/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo osaa edes alkeellisimpia pilkkusääntöjä!

Ja toisekseen. Deittaili ENNEN vuotta 2012, nyt on jo vuosi 2018. Kuusi vuottako kirjoitti juttuaan, vaikka  on onnellisessa parisuhteessa olevinaan.

Vierailija
111/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo osaa edes alkeellisimpia pilkkusääntöjä!

Ja toisekseen. Deittaili ENNEN vuotta 2012, nyt on jo vuosi 2018. Kuusi vuottako kirjoitti juttuaan, vaikka  on onnellisessa parisuhteessa olevinaan.

Kunka monta pilkkuvirhettä löysit? Kirjoitti siinä ohessa kirjankin. Jokos sinä olet julkaissut omasi?

Vierailija
112/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, mutta en itse olisi edes vastannut noiden naisten kirjoituksiin.

Itselle merkitsee ehkä eniten musamaku..plussaa jos tykkää lukea (ei pakko), harrastaa jotain, miellyttää silmää (ei tarvi olla bodari) ..ulkonäössä rock henkisyyttä...:)

Vierailija
113/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saaks ton näkönen jäbä noin paljon nais seuraa?

Ihan vaan tämmöinen ihan pikkunen prosessi aivoissani käynnistyi kun näin tuon "jäbän" mikä näyttää tyypilliseltä akateemiselta mieheltä joka juo viiniä ja syö hyviä ruokia ravintoloissa deitti seuralaistensa kanssa, joihin lukeutuu Suomessa kymmeniätuhansia naisia.

"Saaks ton näkönen jäbä noin paljon nais seuraa" - Siis *facepalm*. Miten jonkun aivot ei kynene näkemään maailmaa kokonaisena kuvana ja yhdistelminä, vaan automaattisesti kolleroi joitain yhdistelmiä ulkoisesta maailmasta omaan vajaaseen sisäiseen maailman kuvaansa. V*ttu ihmiset on tyhmiä.

Vierailija
114/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti on nousemassa julkisuuteen kirjoittamalla (ainakin jossain määrin) tylyjä kommentteja naisista. Näin Antti on varmistanut takuuvarman saannin hamaan tulevaisuuteen osassa naispopulaatiota.

Tämä on FAKTA, mitä juuri yksikään nainen ei suostu rehellisesti myöntämään.

Jos tämä on FAKTA, miksi kaikki naisettomat ruikuttajat eivät varmista takuuvarmaa saantia hamaan tulevaisuuteen tuolla samalla strategialla, vaan parkuvat pitkin nettiä, että kun kukaan nainen ei kiinnostu eikä anna.

Vierailija
115/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvästihän noi sen huomiot paikkaansa pitävät, kaikki tuollaisia naisia on kohdannut.

Vierailija
116/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raaka ja hienhajuinen av mamma, treffailisin mielellään hyväkroppaista koulutettua herrasmiestä.

Vierailija
117/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauskoja huomioita Antilla, mutta artikkelin otsikko on taas niin harhaanjohtava, että ärsyttää. Minusta tämä Antti on vain tehnyt huomioita tapaamistaan erilaisista naisista ja deittimaailman kliseistä, hän ei itse missään kohdassa tunnu syyttelevän naisia epärehellisyydestä eikä väitä, että naiset jotenkin yleisesti sanovat deitti-ilmoituksissaan aivan eri asioita kuin mitä todellisuudessa ovat. Helsingin uutisten toimittaja on jostain ihan itse repinyt tuollaisen olettaman, ja pistänyt sen raflaavaksi otsikoksi jutulleen. Ja kuten kai tarkoituskin oli, ihmiset ovat takertuneet otsikkoon ja provosoituneet siitä. Itse juttua kaikki tähänkään ketjuun osallistuneet eivät selvästikään ole ajatuksen kanssa edes lukeneet.

Vierailija
118/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mikä kehuskelija! Pääpointti: olen saanut seksiä näin monelta! Tuosta olisi voinut saada aidosti syvällisen & hauskan, nyt oli kökkö ja pintapuolinen "tutkimus" ja mukahauska. 

Mitä hauskaa on esim. siinä, jos ilmoittaa olevansa koti-ihminen, ja oikeasti haluaa viettää kotona 9 iltaa kymmenestä? Nainenhan oli tällöin sanansamittainen?

Oikeasti tuosta paistoi aikamoinen naishalveksunta. Törkeä jätkä, ei jatkoon tai sänkyyn, on mun lopputuomioni! 

Vierailija
119/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla on niin paljon noloja kohtia, että ruodin vain itseäni koskevat. Eli jos olen oikeasti kotinainen, miksi hän väittää minun valehtelevan? 

Ei Antti sano sinun valehtelevan, se on näemmä toimittajan tulkinta jonka on vetänyt otsikoksi. Anttihan sanoo vain että kaikki naiset osuvat johonkin näistä kategorioista. Itse en ole nettitreffaillut, mutta kaikki nuo ovat kyllä naisten ilmoituksissa tullut vastaan kun niitä tuli joskus suomi24-aikaan seurattua. :D En yhtään ihmettele jos tinderissä on näitä samoja. Just pahimpina stereotypioina noi "etsin itselleni kesyttäjää" ja "ota selvää" -hirvitykset...

Olen myös kaikki hyvin -nainen, mutta miksi se estäisi minua etsimästä kumppania? Eikö kumppania saa etsiä, jos elämässa on kaikki hyvin? 

En tiedä mitä haen, niin, entä sitten? Kuten edellä jo kysyin, miksi se estäisi minua etsimästä kumppania ja pitämästä avoinna useampia mahdollisuuksia? 

Ja olen myös blanco-nainen. Juu, en kerro itsestäni oikein mitään, mutta entä sitten? Jos ketään ei minun profiilini kiinnosta, niin eikö se ole minun ongelmani eikä sinun. "Informaatiota on niin vähän, ettei kannata alkaa selvittää." Siis kenen ei kannata alkaa selvittää? Antin vai kenenkään? Jos Antille on ylitsepääsemättömän vaikeaa tutustua ihan vain keskustelemalla, niin miksi hän olettaa, että jollekulle muulle miehelle tämä olisi ongelma ja nämä naiset pitäisi sen takia kiertää kaukaa? 

Vähän yksinkertaiselta vaikuttaa tämä Antti. 

Ensinnä, et voi olla kaikkea yhtä aikaa. Onko se sinun treffi-ilmoituksesi tyhjä, vai lukeeko siinä että sinulla on kaikki hyvin tai et tiedä mitä haet?

Toiseksi, ei siinä ole mitään pahaa. Olet vain yksi monista jotka laittavat sen ihan samanlaisen ilmoituksen ja sen perusteella näemmä voi tehdä jotain johtopäätöksiä sen suhteen millainen olet. Antin mukaan olet keskivaikeasti masentunut ja bipolaari. Onko sinulla kostumisvaikeuksia, saatko helposti orgasmin?

Entä mitä niin ihmeellistä sinussa on, että kenenkään kannattaisi alkaa tonkia jos et esittelyyn laita yhtään mitään itsestäsi?

Vierailija
120/242 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hauskaa on esim. siinä, jos ilmoittaa olevansa koti-ihminen, ja oikeasti haluaa viettää kotona 9 iltaa kymmenestä? Nainenhan oli tällöin sanansamittainen?

Käykö koti-ihmiset baarissa puolentoista viikon välein?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä