Helsinkiläinen Antti, 40, kävi treffeillä 200 naisen kanssa ja teki listan: Näin naiset kirjoittavat netissä ja tätä he oikeasti tarkoittavat
Kommentit (242)
Taisin juuri feidata tuollaisen blanco-naisen (kaatoluokka). Osuu kyllä hyvin, halusi heti tavata muttei kertonut yhtään mitään itsestään. Itse tulee kirjoiteltua ehkä vähän liikaakin.
Njooh, mukahauskaa tosiaan, mutta on pahempaakin misogyniaa vastaan tullut. Veikkaan että joku wannabe kirjailija tai blogisti. Perästä kuuluu..
Antti on nousemassa julkisuuteen kirjoittamalla (ainakin jossain määrin) tylyjä kommentteja naisista. Näin Antti on varmistanut takuuvarman saannin hamaan tulevaisuuteen osassa naispopulaatiota.
Tämä on FAKTA, mitä juuri yksikään nainen ei suostu rehellisesti myöntämään.
Mikä tää luulee olevansa, joku deittailujumala? Ei ollut edes hauska.
Miksi Antti käy naisten kanssa treffeillä kun ei kerran naiset iske. Kokeilisi omaa uljasta sukupuoltaan jos vaikka saisi tyydyttävämmät kyydit.
Vierailija kirjoitti:
Olihan tuossa ihan osuviakin huomioita. 😂
.
Joo, ”muutama” 😅😂🤣
Ihmeen heikosti tyyppi ymmärtää naisia.
Pitäisikö määrän sijasta panostaa hiukan pitempään tuttavuuteen?
Jos naiset synnyttävät hänessä noin ivallista kommentointia, ihmeen ahkerasti hän jaksaa treffeillä ravata.
Kommenttini Antista: Passiivis-aggressiivinen pseudoälykkö. Tuntee sivistyssanoja, muttei tiedä niiden merkityksiä. Analyysikone, puolipehmeä pikapano. Tunnekylmä, tilannetaju heikko. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaks ton näkönen jäbä noin paljon nais seuraa?
Siis tuohan on hemmetin komea? Antaisin toisen munuaiseni, jos näyttäisin nelikymppisenä tuollaiselta
Hemmetin komea, häh? Verrattuna johonkin paavo väyryseen ehkä, muuten täysin hajuton ja mauton. Multa ei ois saanut treffeillä. Tosin ei ois päässyt edes treffeille asti.
No mun mielestä on. Eikä Paavokaan ole mitenkään pahan näköinen, jos vertaa esim. minuun. Mutta ehkä miehet näkevät toiset miehet paremman näköisinä kuin mitä naiset näkevät
Näyttää epäluuloiselta lipeäkalalta.
Silmissä ei huumorintajun pilkahdustakaan.
Tyyppi joka osaa pilkata kaikkea muuta kuin itseään.
En ymmärtänyt tuota asetelmaa naisen sanat vs. mitä nainen tarkoittaa. Esimerkiksi tämä kotinainen; sanoo etsivänsä miestä, jonka juossut on juostu ja joka arvostaa rauhallisia koti-iltoja. Ja tämä sitten, yllätys yllätys, tarkoittaa sitä, että nainen haluaa olla kotona yhdeksän iltaa kymmenestä ja haaveilee perheen perustamisesta.
Eli miten tuossa nainen muka sanoi jotain muuta kuin tarkoitti? Miten muka on yllättävää, että koti-illoista tykkäävää miestä hakeva nainen tykkää koti-illoista itsekin? Eikö ole loogista olettaa, että jos nainen haluaa miehen, joka on juoksunsa jo juossut, niin silloin se nainen ei itsekään tykkää laukata joka viikonloppu bailaamassa?
Vai ymmärsinkö mä jotenkin väärin tuon jutun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaks ton näkönen jäbä noin paljon nais seuraa?
Siis tuohan on hemmetin komea? Antaisin toisen munuaiseni, jos näyttäisin nelikymppisenä tuollaiselta
Hemmetin komea, häh? Verrattuna johonkin paavo väyryseen ehkä, muuten täysin hajuton ja mauton. Multa ei ois saanut treffeillä. Tosin ei ois päässyt edes treffeille asti.
Taas kerran hyvä esimerkki siitä miten epärealistiset vaatimukset naisilla on miesten ulkonäön suhteen.
Niin, joillakin naisilla, kuten myös joillakin miehillä, on epärealistiset vaatimukset vastakkaisen sukupuolen ulkonäön suhteen. Ihmiset ovat yksilöitä, ei kai tämä sinulle yllätys ollut?
Tämä Antti nyt kuitenkin on erinomainen esimerkki siitä, kuinka kaikilla naisilla ei ole epärealistiset vaatimukset miehen ulkonäön suhteen, onhan hän ulkonäkönsä puolesta kelvannut ainakin 200 naiselle. Ja jos se nyt sinua lohduttaa, niin minä olen nainen enkä näe Antin ulkonäössä mitään sellaista vikaa, että mulle esteeksi nousisi, jos mies persoonansa puolesta miellyttää. En pidä häntä erityisen komeana, mutta en mitään kalsarimallia kaipaakaan. En ole missi minäkään joten tuollainen Antin kaltainen tavis sopii mulle hyvin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt tuota asetelmaa naisen sanat vs. mitä nainen tarkoittaa. Esimerkiksi tämä kotinainen; sanoo etsivänsä miestä, jonka juossut on juostu ja joka arvostaa rauhallisia koti-iltoja. Ja tämä sitten, yllätys yllätys, tarkoittaa sitä, että nainen haluaa olla kotona yhdeksän iltaa kymmenestä ja haaveilee perheen perustamisesta.
Eli miten tuossa nainen muka sanoi jotain muuta kuin tarkoitti? Miten muka on yllättävää, että koti-illoista tykkäävää miestä hakeva nainen tykkää koti-illoista itsekin? Eikö ole loogista olettaa, että jos nainen haluaa miehen, joka on juoksunsa jo juossut, niin silloin se nainen ei itsekään tykkää laukata joka viikonloppu bailaamassa?
Mä jäin myös miettimään tota samaa kohtaa! 😂😂
Onko naisilla ennakkoluuloja pokeriammattilaisia kohtaan? Monellekohan noista 200 jo ammatin kuulemin on ollut täysi turn off?
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea, katsoin kuvan, en olisi lähtenyt toisille treffeille (eikä Antti olisi saanut).
Pinnallista.
Vierailija kirjoitti:
Minä tulkitsin niin, että tämän Antin mielestä tuo yksi ilta kymmenestä vietetään jossain baarissa ja se ei oikein kuvaa oikeasti koti-ihmistä, jos siellä baarissa sitten ollaan vähintää joka toinen viikonloppu.
Mutta itse ihmettelin, mikä itse olen, kun tosiaan olen kotona 360 iltaa 365:stä. Olenko hänen mielestään nyt jotenkin naurettava ja nolo?
Tuolla on niin paljon noloja kohtia, että ruodin vain itseäni koskevat. Eli jos olen oikeasti kotinainen, miksi hän väittää minun valehtelevan?
Olen myös kaikki hyvin -nainen, mutta miksi se estäisi minua etsimästä kumppania? Eikö kumppania saa etsiä, jos elämässa on kaikki hyvin?
En tiedä mitä haen, niin, entä sitten? Kuten edellä jo kysyin, miksi se estäisi minua etsimästä kumppania ja pitämästä avoinna useampia mahdollisuuksia?
Ja olen myös blanco-nainen. Juu, en kerro itsestäni oikein mitään, mutta entä sitten? Jos ketään ei minun profiilini kiinnosta, niin eikö se ole minun ongelmani eikä sinun. "Informaatiota on niin vähän, ettei kannata alkaa selvittää." Siis kenen ei kannata alkaa selvittää? Antin vai kenenkään? Jos Antille on ylitsepääsemättömän vaikeaa tutustua ihan vain keskustelemalla, niin miksi hän olettaa, että jollekulle muulle miehelle tämä olisi ongelma ja nämä naiset pitäisi sen takia kiertää kaukaa?
Vähän yksinkertaiselta vaikuttaa tämä Antti.
Ai tuollaisia miehiä ne naiset valitsevat deittipalstalta. Minusta aika urpon näköinen ja urpo muutenkin eivätkä analyysit naisista olleet minusta kovin osuvia ja halventavat naista. Vaan mitäpä minä miehenä näistä ymmärtäisin, kun en saa deittipalstalta sitä ensimmäistäkään.
Ääh. Tylsä ja omituinen. Kirjoittaja on todella outo, kun pitää noin montaa naista tavata ja tuollainen luokittelu tehdä.
Kävi treffeillä 200 naisen kanssa 7 vuoden aikana, missä ei sanottu että 200 naisen kanssa päädyttiin sänkyyn asti 🙄