Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkiläinen Antti, 40, kävi treffeillä 200 naisen kanssa ja teki listan: Näin naiset kirjoittavat netissä ja tätä he oikeasti tarkoittavat

Kommentit (242)

Vierailija
21/242 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syrjäytyneenä, yksinasuvana miehenä arvostan kyllä kaveria. Itse en tuollaista "urakkaa" olisi kyllä millään jaksanut. Mitä tulee huomioihin, niin ilkeästi sanottuna; "totuus sattuu". Kyllähän nuo helvetin hyvin pitävät paikkansa.

Suurin osa naisista vain ei kykene objektiivisesti käytännössä koskaan omaa touhuaa tarkastelemaan. Voidaan loputtomasti vatvoa mitä tahansa asioita vaikka kaverin kanssa, mutta se aidosti rehellinen, kiihkoton juuri oman toiminnan arviointi puuttuu suurimmalta osalta kokonaan.

Naisena puolestani voin sanoa tuon miehen kunniaksi, ettei hän arvostellut ilkeästi naisten ulkonäköä tai painoa, vaan heidän kirjoitustyyliään ja sitä, kuinka se vastasi persoonaa (ja joo, jossakin määrin sänkytaitojaan, mutta niitähän miehiltäkin arvostellaan).

Eli hän ei ollut sillä tavalla pinnallinen kuin deittailevien miesten yleensä väitetään olevan.

Persoonan typistäminen muutamaan ennakkoluuloiseen ja yleistävään haukkuun se vasta loukkaavaa onkin...

Ulkonäkö kuitenkin on makuasia, joten sen arvioimisen ymmärtäisikin.  Tuskin tuo tutustui kehenkään sen tarkemmin, siis juurkin persoonaan...

Mielestäni tuo vasta pinnallinen olikin  - tyyliin "naisella on marsu, yöks"...

Vierailija
22/242 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei olisi vapautumassa markkinoille kun edelleen miettii treffailuja pariutuneena. Tai sitten halusi oman hetkensä julkisuudessa, nykyäänhän sen saa millaisella paskalla tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/242 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ollut enemmän iloa tuosta artikkelista, jos olisi listannut, millainen sen ilmoituksen sitten pitäisi olla?

Eipä silti, ihan vastaavat kategoriat löytyy miehistäkin. Miehetkin kuvaavat olevansa milloin valo-olentoja, milloin karvaturreja, milloin ikuisia pikkupoikia. On myös blancomiehiä. Oma lukunsa on ne, joilla on egon jatkeena moottoripyörä. Jne

Vierailija
24/242 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisiahan suuri osa naisista kirjoittaa. Olen itse miettinyt treffi-ilmoituksen tekemistä. Ja just ajatellut välttää kaikkea tuota, mitä tämä Antti luettelee.

Vierailija
25/242 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo koko artikkeli myös hyvä mainos. Jos kaveria kiinnostaa kirjoittaa esim. joku pakinoita sisältävä kirja, niin tuollainen profilointi on hyvä alku bisnekselle. Näin hiukan kyynisesti sanottuna.

Tuollaisen ulkomuodon omaava kaveri kirjoittaa hiukan sarkastisesti naissuhteista (ja naisista) kertovan kirjan, niin kirjamessuilla on kaikenikäistä rouvaa nimmarijonossa valtavasti.

Suurinta osaa naisista kiehtoo nimenomaan tuollainen hiukan tyly kulttuuri-äijä. Pelkästään jo se premissi, että kaveri on täräyttänyt valtavan joukon naisia, takaa hänelle varman saannin. Osaa naisista nimittäin tälläinen "hyväksi koettu", sopivasti "paha poika", kiehtoo valtavasti. Varsinkin kun ei kuitenkaan ole mikään rikollinen, vaan jonkinlainen semi-älykkö.

Vierailija
26/242 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on erilainen yksilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syrjäytyneenä, yksinasuvana miehenä arvostan kyllä kaveria. Itse en tuollaista "urakkaa" olisi kyllä millään jaksanut. Mitä tulee huomioihin, niin ilkeästi sanottuna; "totuus sattuu". Kyllähän nuo helvetin hyvin pitävät paikkansa.

Suurin osa naisista vain ei kykene objektiivisesti käytännössä koskaan omaa touhuaa tarkastelemaan. Voidaan loputtomasti vatvoa mitä tahansa asioita vaikka kaverin kanssa, mutta se aidosti rehellinen, kiihkoton juuri oman toiminnan arviointi puuttuu suurimmalta osalta kokonaan.

Naisena puolestani voin sanoa tuon miehen kunniaksi, ettei hän arvostellut ilkeästi naisten ulkonäköä tai painoa, vaan heidän kirjoitustyyliään ja sitä, kuinka se vastasi persoonaa (ja joo, jossakin määrin sänkytaitojaan, mutta niitähän miehiltäkin arvostellaan).

Eli hän ei ollut sillä tavalla pinnallinen kuin deittailevien miesten yleensä väitetään olevan.

Persoonan typistäminen muutamaan ennakkoluuloiseen ja yleistävään haukkuun se vasta loukkaavaa onkin...

Ulkonäkö kuitenkin on makuasia, joten sen arvioimisen ymmärtäisikin.  Tuskin tuo tutustui kehenkään sen tarkemmin, siis juurkin persoonaan...

Mielestäni tuo vasta pinnallinen olikin  - tyyliin "naisella on marsu, yöks"...

Hänhän korosti, että naiset eivät ole stereotyyppisiä, vaan ainoastaan huonoja kuvailemaan itseään.

Ja minä ainakin myönnän, että olisin tosi huono. Varmaan lankeaisin olemaan hauska, koska kaikki muu tuntuisi niin kököltä.

Vierailija
27/242 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla tuollainen hörröpörrö-nainen. 😂😂 Käytän paljon "hassuja" sanoja ja en aina muista, että ei ne kaikkia naurata. En tosin kuvittele olevani hauska vain itsekeskeinen. Ihan hauska juttu.

Vierailija
28/242 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä et juuri deittaile naisia, varsinkaan kovin kattavasti, niin miten voit tietää, pitävätkö nuo johtopäätökset paikkaansa?

Vierailija
29/242 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirvee sovinistinen yleistäjä, ylimielinen! Kiertäisin hyyyyyvin kaukaa, en ihmettele, että noin kauan (vuosikausia) on pelkästään deittaillut! Luulen, että tuo on katkera purkaus siitä, ettei ole kelvannut.

Nuo hänen kanssaan deiteille päätyneet tuskin ovat tienneet näistä hänen yleistyksistään.

Sen sijaan hän tyypittelyidensä avulla on todennäköisesti onnistunut sanomaan aika monelle juuri ne asiat, joita nainen on halunnut kuulla. Sänkyyn se on voinut ihan hyvin johtaa, mutta pitemmän päälle ei sellaiselle pohjalle voi suhdetta rakentaa.

Vierailija
30/242 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä et juuri deittaile naisia, varsinkaan kovin kattavasti, niin miten voit tietää, pitävätkö nuo johtopäätökset paikkaansa?

Tavallisen miehen on turha deittailla, koska saanti on nolla. Vai tapailisitko itse ammattikoulutettua miestä?

Vierailija
31/242 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saaks ton näkönen jäbä noin paljon nais seuraa?

Tämä oli aikana ennen Tinderiä, jolloin kirjoitustaidolla oli enemmän merkitystä.

Mutta osaako tuo "tutkimuksen" tekijä kirjoittaa? Paikoittain aika sekavaa sepustusta, minusta.

Vierailija
32/242 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirvee sovinistinen yleistäjä, ylimielinen! Kiertäisin hyyyyyvin kaukaa, en ihmettele, että noin kauan (vuosikausia) on pelkästään deittaillut! Luulen, että tuo on katkera purkaus siitä, ettei ole kelvannut.

Huumorintajuton nainen?

Vierailija
33/242 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen mukahauskaa

Vierailija
34/242 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallisen miehen on turha deittailla, koska saanti on nolla. Vai tapailisitko itse ammattikoulutettua miestä?

No mutta mistä siis tiedät, että nuo pitävät paikkaansa?

Vierailija
35/242 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut hei oikeesti miten numero 6 mies voi saada noin paljon naista, mutta minä lihaksikas 8 numeron mies isolla munalla en ole saanut kuin 4 naista elämäni aikana?

Numero 6 mies, joka on älykäs ja joka osaa kirjoittaa on aika lähellä kymppiä.

Lihaksikas, itseriittoinen numero 8 mies taas on turn off.

Vierailija
36/242 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ennen syrjäytymistä ja arkipäivään vaikuttuvia (fyysisen) terveyden ongelmia, minulla oli ainakin jonkinlainen sosiaalinen elämä ?

Vierailija
37/242 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kirjoittaja taitaa sitten olla mukahauska-mies. Luulee olevansa tosi nokkela, näyttääkin viisastelijalta. Luokittelee naisia ja laittaa vielä loppuun onko seksiä helppo saada tietynlaiselta naiselta. Huhhu :D mistä lie löytäny naisen vai onko manipuloinut jonkun raukan

Vierailija
38/242 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saaks ton näkönen jäbä noin paljon nais seuraa?

Siis tuohan on hemmetin komea? Antaisin toisen munuaiseni, jos näyttäisin nelikymppisenä tuollaiselta

Hemmetin komea, häh? Verrattuna johonkin paavo väyryseen ehkä, muuten täysin hajuton ja mauton. Multa ei ois saanut treffeillä. Tosin ei ois päässyt edes treffeille asti.

Vierailija
39/242 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut hei oikeesti miten numero 6 mies voi saada noin paljon naista, mutta minä lihaksikas 8 numeron mies isolla munalla en ole saanut kuin 4 naista elämäni aikana?

Numero 6 mies, joka on älykäs ja joka osaa kirjoittaa on aika lähellä kymppiä.

Lihaksikas, itseriittoinen numero 8 mies taas on turn off.

Toi äijä voi osata kirjoittaa, mutta ei lepertele sun korvaan yhtä hyvin kuin minä. Lausu runoja tai laula. Ei nosta sua vahvoilla käsillään syliin ja kanna. Ei nosta painavaa kivenlohkaretta sun päältä kun olet jäänyt sen alle kun talo sortui. Ei pysty puolustamaan sinua jos kimppuun käydään, koska liian älykäs mies on liian rationaalinen ja miettii pahoinpitelysyytettä. Kolikolla on aina kaksi puolta. Jos tykkäät kuivasta seurasta niin eihän siinä :)

Vierailija
40/242 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämäkin sellainen parikymppisiä jahtaava nelikymppinen. Yli 90% keski-ikäisistä miehistä tuntuu olevan sellaisia deittipalstoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi