Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit yksin, voisitko asun miniasunnossa (15-20 m2 plus parvi)?

Vierailija
01.04.2018 |

https://www.hs.fi/koti/art-2000005622516.html

Minusta olisi ihanaa, kun sänky olisi piilossa, vaikka asunto pieni.

Jos olisit yksin, voisitko asun miniasunnossa (15-20 m2 plus parvi)?

Vaihtoehdot

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisin, mutta en mielelläni.

Vierailija
2/45 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mutta mieluummin ottaisin kyllä esim. 25-30 neliöisen asunnon ilman parvea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en usko että mahtuisin tuollaiseen asumaan :D

Tarvitsen kuitenkin tilaa tietokoneelle, pianolle, telkkarille, työpöydälle, sekä kirjahyllylle.

Vierailija
4/45 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tuollaisessa hyvin suunnitellussa, jonne kaikki tarvittava mahtuu hyvin. Sellaista normaalia parvisänkyä en missään nimessä haluaisi, jonne pitäisi kivuta tikapuita pitkin, etenkään jos katto on normaalilla korkaudella. Mutta tuollainen linkissä oleva kämppä olisi ihan jees. Tällä hetkellä asun 16 neliön soluhuoneessa, ja kelpuuttaisin kaikki asunnot, joihin tämänhetkinen sisustus mahtuu kivasti.

Vierailija
5/45 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin asua tuon kokoisessa talossa/mökissä olettaen että harrastusvälineille olisi/saisi rakentaa varastotilaa

Vierailija
6/45 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut alle 10m2 asunnossa joten kyllä tuo olemiseen riittäisi.

Vierailija
7/45 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana! Voisin miehenkin kanssa asua mutta lapsi (tai lähinnä tavarat) on jo liikaa.

Vierailija
8/45 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa voisitko, tekstissä haluaisitko.

Vierailija
9/45 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijana menis, kun koululla vois tehdä tehtäviä, mutta kyllä näin aikuisena kaipaisin vähintään kaksiota, jossa makuutilat erillään ja kunnollinen keittiö ja vieraitakin voi joskus käydä.

Vierailija
10/45 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana! Voisin miehenkin kanssa asua mutta lapsi (tai lähinnä tavarat) on jo liikaa.

Vierailija
11/45 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, kunhan hinta olisi selkeästi halvempi kuin isommassa asunnossa. Ja ehdottomasti enemmän huonekorkeutta että parvellakin mahtuu seisomaan.

Vierailija
12/45 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Poikkeuksetta tuollaisessa parviratkaisussa se parvi on lämpimämpi kuin muu osa asuntoa. Minä nukun aina kylmässä, joten tuskin pystyisin nukkumaan tuollaisessa. Lisäksi liian ahtaissa tiloissa iskee ahtaanpaikankammo, jos joudun liian kauan viettämään niissä. Minä olen niitä, joiden pitää saada asua yhdessä tasossa ja tilan ympäröimänä. Olen valmis maksamaan siitä ekstraa.

Vierailija
13/45 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin asua. En viihdy isoissa asunnoissa, ne tuntuvat kolkoilta. Asuin aiemmin ok-talossa, sen jälkeen isossa rivarikämpässä ja nyt olen muuttanut kerrostaloon kaksioon. Välillä tuntuu että täälläkin on ihan liikaa tilaa ympärillä.

Vierailija
14/45 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi,ehkä voisin jos olisi pakko.Onneksi ei ole.

Vierailija
15/45 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin asua ihan hyvin. Tosin 25-30 olisi ideaali.

En viihdy Suomessa kovinkaan hyvin, joten en koe tarpeelliseksi maksaa seinistä. Aina kun on enemmän vapaata, olen jossain muualla kuin kotimaassa.

Vierailija
16/45 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita tapailisi kahvilassa, elämä olisi kodin ulkopuolella. Tavallaan ulkoistaisi ison osan tavallisesti kotona tehtävistä asioista ja maksaisi siitä sen verran,mitä teoriassa vuokrassa säästää.

Vierailija
17/45 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rastitin kohdan "ehkä". Käytännössä minun pitäisi myydä kirjojani ja sähkökitaroitani ja muuta roinaa pois, että mahtuisin. Kuitenkin kaikki elämän kannalta olennainen mahtuisi pieneenkin asuntoon. Itse asiassa en oikein pidä isosta asunnosta. En jaksa sellaisen siivoamista ja ylläpitämistä.

Vierailija
18/45 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi halpa ja hyvällä sijainnilla, mutta paljonko tuollaiset maksaa?

Vierailija
19/45 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi asua niin pienessä, koska minulla on koira.  35neliöisessä olen asunut ja oli sopivan kokoinen, kavereitakin mahtui kyläilemään.

Vierailija
20/45 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan voisi. Mielenterveyteni pettäisi melko pian, jos joutuisin kyseisessä purkissa elelemään. Haluan vaeltaa asunnossani sinne tänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi