Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely yh-äideistä ja lapsen sukupuolesta

Vierailija
01.04.2018 |

Tunnetko yh-äitejä, joilla on yksi lapsi? Mitä sukupuolta lapsi on?

Kysely yh-äideistä ja lapsen sukupuolesta

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useampia sekä että, itselläni oli tytär kun olin yksinhuoltaja. Yleensä ne yksinhuoltajat eivät ole ikuisesti yksinhuoltajia vaan menevät naimisiin ja saavat ehkä lisää lapsiakin, kuten minäkin.

Miksi tämä kysely? Onko mielestäsi harvinaista että yksinhuoltajalla on vain yksi lapsi vai pitäisikö lapsen sukupuolen jotenkin vaikuttaa johonkin?

Vierailija
2/7 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen useampia sekä että, itselläni oli tytär kun olin yksinhuoltaja. Yleensä ne yksinhuoltajat eivät ole ikuisesti yksinhuoltajia vaan menevät naimisiin ja saavat ehkä lisää lapsiakin, kuten minäkin.

Miksi tämä kysely? Onko mielestäsi harvinaista että yksinhuoltajalla on vain yksi lapsi vai pitäisikö lapsen sukupuolen jotenkin vaikuttaa johonkin?

Olen lukenut tutkimuksista, joissa todettiin, että poikalapsi sitouttaa miehen vahvemmin parisuhteeseen kuin tyttölapsi. Tätä tässä vain mietin. Tulosta seliteltiin poikalasten suuremmalla resurssininvestoinnilla, eli poika vaatii suuremman panostuksen tullakseen aikuisena voittajaksi ja paremmaksi kuin muut pojat, ja saaden itselleen paremman puolison. Tyttölapsi taas ei vaadi suurempaa panostusta menestyäkseen aikuisena, jolloin mies voi helpommin lähteä suhteesta ilman, että jälkeläisen biologinen menestys kärsisi.

- AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimus pitää paikkaansa!

Vierailija
4/7 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/7 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ohoh, todella mielenkiintoinen tulos!

Vierailija
6/7 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat, tyttö ja poika. Isä pieruna Saharassa, eipä ole kiinnostanut.

Eikä muuhun kyllä kelpaakaan.

Vierailija
7/7 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sikoja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi