Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lääketieteen tohtori. Kysy mitä tahansa!

Vierailija
01.04.2018 |

?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuorisopsykiatrien omat lapset on pääsääntöisesti huonosti käyttäytyviä, ylimielisiä, kiukuttelevia ja koulukiusaavia kakaroita? Eikö heitä kasvateta kotona vai ulkoistetaanko se isovanhemmille, uskotellaanko heille että kun on riittävästi rahaa, voi toisia kohdella miten vain?

Vierailija
42/56 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako terveyskeskus ottaa yhteyttä psyk.poliklinikkaan ilman potilaan lupaa, tämän selän takana, jos tiedossa, että hoitokontakti täällä. Potilas ei suisidaalinen ja täysin realiteeteissa. Ahdistunut, mutta täysin toimintakykyinen.

Kyllä saa.

AP

Millä perusteella? 

Älä kysy enää tolta mitää, se on pelkkä feikki. (:xd

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on perinnöllinen sairaus, voidaanko saada terveitä lapsia ja miten? Perinnöllisyys on autosomaalisesti dominoiva.

Riippuu tietenkin sairauden vakavuudesta ja sen rajoittavuudesta. Siis että lähtisinkö yrittämäänkään biologista lasta. Jos sinä et kantaja, terveen lapsen mahdollisuus 25%. 

AP

44/56 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka käyttää päihteitä onko hän muka sairas? Ei ole koska ne on kaikista menestyneimpiä ihmisiä. Jenkeissä kaikki wallstreetillä olevat opiskelijat käyttää adderallii.

Vierailija
45/56 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko kaikkiin diagnooseihin? (et ehkä huomannut kommenttia :))

Vierailija
46/56 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta että betasalpaajien syöminen migreenin estolääkkeenä vuosikaupalla olisi jotenkin vaarallista/huono asia? Olen syönyt jo pitkään ja toinen migreenikko sanoi ettei niin saisi tehdä. Onko mitään perää?

Vierailija
47/56 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on perinnöllinen sairaus, voidaanko saada terveitä lapsia ja miten? Perinnöllisyys on autosomaalisesti dominoiva.

Riippuu tietenkin sairauden vakavuudesta ja sen rajoittavuudesta. Siis että lähtisinkö yrittämäänkään biologista lasta. Jos sinä et kantaja, terveen lapsen mahdollisuus 25%. 

AP

No eikös se terveen mahis oo 50%, sillä itse olen aa ja puoliso Aa, kun hän on perinyt geenin vain toiselta vanhemmalta. Kyseessä munuaissairaus.

Sama

Vierailija
48/56 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä avuksi siihen, että takapuoli on herkkä hikoilemaan? Etenkin tämä ilmenee silloin kun on virtsa- tai ulostehätä, tai muuten vaan hermostuttaa.

Onko olemassa mitään toimenpiteitä, millä ”katkaistaan” hikoilu kankkusten välistä? Hikoilisin paljon mieluummin huomattavasti enemmän kainaloiden kautta.

Vierailija
49/56 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanheneva sinkkulisensiaatti, ja iän karttuessa huomaan tulevani yhä neuroottisemmaksi. Luin juuri tutkimuksesta, jossa todettiin erityisesti naisten neuroottisuuden vähenevän parisuhteessa. Olen yrittänyt löytää sopivaa kumppania jo yli 30 vuotta, siinä onnistumatta (sopimattomia olen kyllä löytänyt).

Onko sinulla antaa mitään ohjetta, miten löytäisin toisen osapuolen parisuhteeseen, tai pääsisin muuten irti neuroottisista käytöstavoistani?

Kiitos etukäteen.

Vierailija
50/56 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Npsy, et ole vastannut kysymykseen, joka nimenomaan olisi alaasi.

Vierailija
51/56 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ja hyvästi. 

AP

Vierailija
52/56 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "vastaanotto" kesti vain 1t. 10min. Etkä edes vastannut kaikkiin kysymyksiin. Miksi aloitit näin heikon ketjun?

Vierailija
53/56 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sulta xanoreita?

Vierailija
54/56 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yleistynut ahdistuneisuushäiriö parannetaan?

Vierailija
55/56 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko transient global amnesia olla migreenin oire?

Vierailija
56/56 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sun väikkärissä mitään uutta ja ihmiskuntaa hyödyttävää vai onks se tehty vaan jotta sä saisit jonkun viran?