Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapset muodostuivat taas kerran ylitsepääsemättömäksi esteeksi :(

Vierailija
01.04.2018 |

Olen 31v kahden 6v ja 4v pojan yksinhuoltajaäiti, ja olen normaalivartaloinen ja ihan perusnätti, asun pk-seudulla ja työskentelen vakuutusalalla.

Olen eronnut lasteni isästä 3 vuotta sitten jonka kanssa olin yli 10 vuotta ja vasta nyt hiljattain alkanut käydä treffeillä ja tuntuu että nuo minun lapset ovat muodustuneet aivan ylitsepääsemättömäksi esteeksi kaikille miehille joita olen tapaillut, viimeinenkin sanoi että "luonteemme ja elämäntilanteemme eivät sovi yhteen"

Kaikki tämä on tapahtunut aina kun on selvinnyt että minulla on jo lapsia ja että se minun lapsilukuni on jo täysi.

Tämä on ilmeisesti aika yleistä, en haluaisi elää koko loppuelämääni ilman miestä :(

Kommentit (203)

Vierailija
201/203 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani mutta tuon ikäiset pojat ovat usein aivan kauheita. Minulla on samanikäisiä kummilapsia, enkä siedä heitä silmissänikään edes sitä muutamaa pakollista kertaa vuodessa, saati että asuisin sellaisten riiviöiden kanssa.

Niin on. Väsyttäviä.

Kun niitä on vielä kaksi.

Kahden pojan äitinä sanon että tää on niin totta. Nuorin nyt 14 vuotta ja en jaksaisi enää kasvattaa yhtään poikaa.

Enkä kyllä ketään muutakaan lasta.

Vierailija
202/203 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi kenenkään pitäisi olla kiinnostunut vieraista muksuista? Tosi turn off.

Kun lapsettomiakin sinkkunaisia on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/203 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh äidit ovat ehdoton EI, ja seikka on saletti.