Lapset muodostuivat taas kerran ylitsepääsemättömäksi esteeksi :(
Olen 31v kahden 6v ja 4v pojan yksinhuoltajaäiti, ja olen normaalivartaloinen ja ihan perusnätti, asun pk-seudulla ja työskentelen vakuutusalalla.
Olen eronnut lasteni isästä 3 vuotta sitten jonka kanssa olin yli 10 vuotta ja vasta nyt hiljattain alkanut käydä treffeillä ja tuntuu että nuo minun lapset ovat muodustuneet aivan ylitsepääsemättömäksi esteeksi kaikille miehille joita olen tapaillut, viimeinenkin sanoi että "luonteemme ja elämäntilanteemme eivät sovi yhteen"
Kaikki tämä on tapahtunut aina kun on selvinnyt että minulla on jo lapsia ja että se minun lapsilukuni on jo täysi.
Tämä on ilmeisesti aika yleistä, en haluaisi elää koko loppuelämääni ilman miestä :(
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
No kuvittele itsesi vastapuolelle. Jos exälläsi olisi ollut tavatessanne kaksi lasta eikä hän olisi halunnut lapsia sinun kanssasi, olisitteko päätyneet yhteen?
No mutta, se on tyystin ERI asia, koska minä minä MINÄMINÄMINÄ!!!!!!!!!!!!!!!!
Itse olen mies ja viimeksi kun etsin uutta suhdetta kerroin että mulla on lapsia ja myöskin sen että lapsiluku on täynnä. Etsin vastaavaa ihmistä ja yllättäen se onnistuu peremmin kun on molemmille selvää mitä etsitään. Eli ihan vinkkinä: lapset on niin iso osa sinua että kerro niistä heti koska myöhemmin asian ilmaannuttua tilanne muuttuu toiseksi ja ymmärrän ettei suhde sen jälkeen jatku...
Vierailija kirjoitti:
Lapseton nainen ei vastaavasti ota lapsellista miestä. Miksi et ota eronnutta miestä jolla on jo lapset.Teillä on samanlaiset elämäntilanteet.Jos tuo ei sinulle käy, sinulla on epärealistiset odotukset.
Mikset ota varakasta vaimoonsa kyllästynyttä lapsellista miestä.
Hankkiudu vaikka kahvinkeittäjättäreksi töihin ison rahan firmaan...siellä on hyväpalkkaisia varattuja miehiä.
Rakkaus voittaa ja saat unelmiesi miehen:)
Varatussa vara parempi:)
Tavallaan kaiki miehet ovat sinulle mahdollisia.
Miksi rajata mahiksia..valehtelet reippaasti et joo suostut tekee lisää lapsia.
Sterilisoit itses tässä välissä..sit vaan panette paljaalla..mies tykkää:)
Muista vähän vanhemmat (40-50v) varatut miehet.
Alat salarakkaaksi..muista nauttia hotelliöistä ja lahjoista.
Ehkä saat elättäjän tälleen...
Voit myös pyörittää kahta miestä ja pitää lopuks kivemman....
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan kaiki miehet ovat sinulle mahdollisia.
Miksi rajata mahiksia..valehtelet reippaasti et joo suostut tekee lisää lapsia.
Sterilisoit itses tässä välissä..sit vaan panette paljaalla..mies tykkää:)
Muista vähän vanhemmat (40-50v) varatut miehet.
Alat salarakkaaksi..muista nauttia hotelliöistä ja lahjoista.
Ehkä saat elättäjän tälleen...Voit myös pyörittää kahta miestä ja pitää lopuks kivemman....
Maisa täällä hei vaan moi!
Tietty jos et näytä kropallisesti multa , voit unohtaa kaiken edellisen.
Tasan ei käy nallekarkit
Vierailija kirjoitti:
Olen 31v kahden 6v ja 4v pojan yksinhuoltajaäiti, ja olen normaalivartaloinen ja ihan perusnätti, asun pk-seudulla ja työskentelen vakuutusalalla.
Olen eronnut lasteni isästä 3 vuotta sitten jonka kanssa olin yli 10 vuotta ja vasta nyt hiljattain alkanut käydä treffeillä ja tuntuu että nuo minun lapset ovat muodustuneet aivan ylitsepääsemättömäksi esteeksi kaikille miehille joita olen tapaillut, viimeinenkin sanoi että "luonteemme ja elämäntilanteemme eivät sovi yhteen"
Kaikki tämä on tapahtunut aina kun on selvinnyt että minulla on jo lapsia ja että se minun lapsilukuni on jo täysi.
Tämä on ilmeisesti aika yleistä, en haluaisi elää koko loppuelämääni ilman miestä :(
Ei ihme. Yksikään Mies ei halua elättää toisen miehen Äpäriä.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on netissä treffi ilmoitus niin miksei siinä lue että sinulla on lapsia? Säästäisit miehiltä vaivan lähteä treffeille jotka ovat ajan hukkaa.
Lapsi tai lapset on niin olennainen asia että se on mainittava aina. Mitä muuta olet salannut tulisi oitis mieleen kun alkaa juttelemaan tarkemmin. Rehellisyys ensin.
On se tietysti noinkin, mutta kyllä minä ensin haluan tutustua toiseen ja tavata ainakin muutaman kerran ennen kuin kerron että minulla on lapsia, en salaa sitä mutta en myöskään ihan ensimmäiseksi sitä kerro, ennen kuin saan jonkun käsityksen että voisiko tästä kehittyä jotain vakavaa ja ehkä pysyvää. Ap
Miten kuvittelet itse saavasi ja vielä enemmän miehen saavan käsityksen suhteen tulevaisuudesta jos jätät noin olennaisen asian kertomatta. Kertomalla jättämisellä (tai siis sillä ettei asia näy sun treffiprofiilissa) saatat hyvinkin karsia ne miehet joilla on jo lapsia eivätkä uuden naisen kanssa enää enempää halua. Sun ikäisen naisen joka ei mainitse lapsista mitään, oletetaan roikkuvan treffipalstallakin pääasiassa siksi että lapset on vielä tekemättä ja biologinen kello tikittää.
Ongelma ei ole lapset vaan sinä. Miksi ihmeessä kukaan huolisi jonkun joka valehtelee noin isosta asiasta. Se että odottaa neljänsiä treffejä ennenkuin kertoo niin isosta asiasta kuin lapsista on valehtelua!
tässäkin lapset voivat muodostua esteeksi:
Voi kunpa kunpa en ikinä olisi tehnyt lapsia. Sain kolme neuropsykiatrisesti sairasta erityislasta. Mies lähti kun lapset olivat aivan pieniä kun ei kestänyt millaista elämä heidän kanssaan on. Minä käyn töissä lepäämässä ja muun ajan sitten pyöritän tätä hullun myllyä. Nyt taas kun on ollut lomapäivät, olen niin puhkipoikki, että itken ja rukoilen kädet ristissä, että tulisi tiistaiaamu ja pääsisi töihin. Ainoa toiveeni on enää, että kuolisi, niin saisi lopultakin levätä.
Kunhan kouluun katoavat, niin sun tsänssit paranee.
Ja varsinkin sit ku ovat yläasteella.
Vaikka sulla on nätti runko jne, niin mitä iloa siitä on ku sä hoet päivästä toiseen, että "hei älä nyt, lapset kuulee".
Penskat ulos pyörimään teinikamujensa kans aikanaan, niin pääsette kunnola pa neen.
Siks ne äijät ei maalaa itteään nurkkaan sun kanssas.
Nyt on tarjolla vaan rahanmenoa ja lapsiperheen arkea, jotka ei oo ees omia,
Pileä ja kahenkeskistä aikaa ne haluaa.
On muute jännä kun jos eronnut, miehellä on vientiä mut naisella ei koska lapset yleensä äidillä enimmäkseen :(
Älä luovu toivosta! Uskon täysin, että sieltä joku sopiva sinun tiellesi vielä osuu. Tärkeintä on, ettei hakemalla hae (se näkyy ja karkottaa) ja olla rehellinen heti alkuunsa (säästät ennen kaikkea omaa aikaasi ja säästyt pettymyksiltä). On ihan höpöhöpöä, että pitää tyytyä johonkin sen vuoksi, että on lapsia. Sitä saa kuulla kyllä ja paljon. Mieti nyt ennen kaikkea, mitä toivot; turvaa, seksiä, romantiikkaa, arkea? Mihin sitä toista ihmistä tarvitset ja lähde siltä pohjalta miettimään. Paras tulos tulee yleensä silloin, kun nimenomaan ei ole tutka päällä kovin aktiivisesti. Äläkä ikinä tingi siitä, että teet lisää lapsia vain siksi, että muuten et saa miestä! Siinäpä sitten soppa olisi, jos menisi uuden miehen kanssa sukset ristiin ja lapsia olisi vaan lisää huollettavana. Mieti sinun ja lasten parasta. Tarviiko kumppanin kanssa asua? Mitä haluat mahdollisen miehen kanssa jakaa? Pitääkö uudelle ihmiselle sälyttää vastuuta? Miksi pitäisi vai pitäisikö?
On hyvä seistä omilla jaloillaan ja tehdä selväksi, että ei etsi lapsilleen isää, elättäjää tai vastuunkantajaa. Minusta on aivan ok tehdä selväksi, että omien voimavarojen, rahan ym. syiden takia lapsia ei tule lisää, niin silloin kukaan ei siinä toivossa lähde rakentamaan kanssasi juttua. Jos joku siitä suuttuu ja lähtee, niin menköön. Tärkeintä on ymmärtää oma ja lasten hyvinvointi ja pitää siitä kiinni. On niin monta tapaa olla suhteessa. On niin monenlaisia miehiä ja naisia- niitäkin, jotka ovat itse lapsettomia ja ovat ok sen kanssa että toisella on lapsia ennestään, muttei lisääntymishalua.
Kaikki päättyy vielä hyvin, tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
No kuvittele itsesi vastapuolelle. Jos exälläsi olisi ollut tavatessanne kaksi lasta eikä hän olisi halunnut lapsia sinun kanssasi, olisitteko päätyneet yhteen?
En ole ap, mutta minä tykkäisin. Kun en halua lapsia, mutta toisten lapset on ok.
Kyllähän useimmat miehet haluavat naisen jolla on lapsia.
Onneksi oikeassa elämässä on sellaisia miehiä/naisia, jotka haluavat elää perheenä siten, että puolisolla on lapsia vaikka niitä ei itsellä olisikaan. Täällä saa vaan kamalan kylmäkiskoisen vaikutelman kaikesta, tyyliin "et kai kuvittele, että kukaan enää koskaan haluaa olla kanssasi kun sinulla on lapsia?". Minulla on mies, joka EI halua omia lapsia, mutta kasvattaa omiani kuin omiaan. Minä olisin valmis tekemään hänen kanssaan yhteisenkin lapsen, mutta sopii hyvin myös se, että emme lapsia enää tee.
Vierailija kirjoitti:
Kahdenlapsenisä kirjoitti:
kahdenlapsenisä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuttaudu siihen, että valtaosan mielestä olet valkoroskaa, miksi:
Eronnut, kun lapset tarvitsevat isää. Todennäköisesti eroat helpommin uudesta miehestä.
Lapset siinä isässä, että kaikki vain on yhtä helvettiä ja parisuhteelle ei jää aikaa.
Uudessa suhteessa spontaanius on se juttu ja nuo lapset on ankkurina kaikelle sellaiselle, myös spontaanille seksille
Lisään vielä: Kuka vittu jaksaa ihan oikeasti katsella sitä exää, joka on kairannut omaa naisystävää.
Zorry, nämä vain minun ja monen muunkin kaverini mielipiteitä...
SInä ja sinun kaverisi ilmeisesti treffailee vain neitsyitä?
Mulla ja kavereilla on varaa valita. Ei naisetkaan halua, että ex-naiset pyörivät kintuissa...
Voi luoja näitä naisia....miksi itse et ottanut eronutta kahden lapsen isää joka ei halua sinun kanssa lapsia ??????
Miten joku voi olla noin puusilmä ??????
Odotat että ne lähtee kotoa, eikö sinun muutenkin pitäisi keskittyä nyt lasten hoitoon eikä miesten etsintään ?
Vierailija kirjoitti:
Abba kirjoitti:
Noin 30-kymppiset miehet elää nykyään vielä nuoruuttaan. Aloille asettuminen eivä ole varmaan monenkaan mielessä 5-10 vuoteen. Kevyt seurustelu varmasti lähinnä mielessä.
Aloilleen asettumista pohtiva mies ei taatusti ole kiinnostunut yhäreistä mutta seksisuhteessa asialla ei ole väliä.
En kyllä tuollaista miestä huolisi parisuhteeseen. t. Lapseton ja lapsia haluava nainen
Ap, seksiä saa ilman parisuhdettakin. Sinä haet vain lompakkoa ja sen näkee kilometrien päähän.
Etkö saa itse tauluja seinille? Ei parisuhdetta siihenkään tarvita, lainaa poravasara. Tulee halvemmaksi kuin vakituinen mies, joka makaa sohvalla ja tyhjentää jääkaapin.
Asenteesi lapsiisi on järkyttävä. Soita lastensuojeluun ja anna heidät pois, kun et kerran heitä rakasta enemmän kuin miehenkipeää pilluasi.