Ihanaa! Pyöräilijät palaa katukuvaan.
Tänään bongasin pitkästäaikaa ihanan urheiluasuun sonnustautuneen pyöräilijän. Niin miehekkään lujaa polki kilpapyörällään kauppakeskus Jumbon lähettyvillä ajoradalla.
Ihailen niitä sporttisia pyöräilijöitä.
Kommentit (24)
Missä oikein katselet?
Itse olen pyöräillyt läpi talven.
En millään harjoituskilpapyörällä spandeksissa kylläkään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihailemista on autotiellä polkevassa sukkahousumiehessä?
Parempia ihmisiä ne on kuin laiskat yksityisautoilijat.
Nämä suorittajavispailijat mennä viuhtovat geelit pyöräilyshortseissa ja napit korvilla tuhatta ja sataa, hyvä kun eivät töni hitaampia kumoon ohittaessaan. Pitäisi olla nopeusrajoitus pyörillekin.
Keskuspuisto kirjoitti:
Nämä suorittajavispailijat mennä viuhtovat geelit pyöräilyshortseissa ja napit korvilla tuhatta ja sataa, hyvä kun eivät töni hitaampia kumoon ohittaessaan. Pitäisi olla nopeusrajoitus pyörillekin.
Niillehän on.
Viereisen ajoradan nopeus.
Etkö tunne liikennesääntöjä?
Näillä vauhtiapinoilla on sama raivo päällä vuoden ympäri. Liikunnanhan pitäisi tuoda hyvää oloa.
Oi, taas saa autolla odottaa vihreillä kun nämä polkevat alamäkeen päin punaisia, kun noissa pyörissä ei ilmeisesti ole jarruja. Ajan kyllä pyörällä itsekin, mutta mummopyörällä ja siksi osaan noudattaa liikennesääntöjä.
Nyt kun aloin miettimään, ei olekaan naisia juuri näkynyt pyörien selässä, joitain satunnaisia mummoja lukuunottamatta vaikka asun pyörähullujen kylässä. Nuoret likat ajelee korkeintaan skoottereilla aina ja vanhemmat naiset sitten varmaan autoilla jokapaikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Keskuspuisto kirjoitti:
Niillehän on.
Etkö huomannut nimimerkkiä? Keskuspuistossa ei ole ajoratoja.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun aloin miettimään, ei olekaan naisia juuri näkynyt pyörien selässä, joitain satunnaisia mummoja lukuunottamatta vaikka asun pyörähullujen kylässä. Nuoret likat ajelee korkeintaan skoottereilla aina ja vanhemmat naiset sitten varmaan autoilla jokapaikkaan.
Minäkin asun pyörähullujen kylässä (Oulu) ja täällä kyllä kaikennäköiset/ikäiset muidut menee fillareilla kesät talvet. Nuoret poitsut pääasiassa päristelevät mopoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan okei, kunhan eivät palaa jalkakäytäväkuvaan.
Missä mä sitten muka ajan??! Mulla on lapsikin peräkärryssä. En varmasti oke vaaraksi kenellekkään.
T. Pyöräilijäisukki Turust
Lapset pois käytäviltä ja edestä kun muuten nopeus putoaa alle 50km/h.
Vierailija kirjoitti:
No ei kukaan enää uskalla...mutta täällä on kyllä jopotyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä mä sitten muka ajan??! Mulla on lapsikin peräkärryssä. En varmasti oke vaaraksi kenellekkään.
T. Pyöräilijäisukki Turust
Yhen pyöräilijäisukin näin kerran stadissa ruuhka-aikana liikenteen seassa..vähän oli huiman näköistä..siinä jos ois äkkijarrutusta jonossa tullut niin penskalle olis käynyt hyvin huonosti..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskuspuisto kirjoitti:
Niillehän on.
99.99% nimimerkeistä on "vierailija", joten harvemmin mustalla tekstillä sattuu silmään.
Vierailija kirjoitti:
Näillä vauhtiapinoilla on sama raivo päällä vuoden ympäri. Liikunnanhan pitäisi tuoda hyvää oloa.
Puhutko nyt hiihtäjistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskuspuisto kirjoitti:
Niillehän on.
Kaupunkikeskustoissa on yleensä aluenopeusrajoitus. Koskee myös puistoja sillä alueella.