Lapset muodostuivat taas kerran ylitsepääsemättömäksi esteeksi :(
Olen 31v kahden 6v ja 4v pojan yksinhuoltajaäiti, ja olen normaalivartaloinen ja ihan perusnätti, asun pk-seudulla ja työskentelen vakuutusalalla.
Olen eronnut lasteni isästä 3 vuotta sitten jonka kanssa olin yli 10 vuotta ja vasta nyt hiljattain alkanut käydä treffeillä ja tuntuu että nuo minun lapset ovat muodustuneet aivan ylitsepääsemättömäksi esteeksi kaikille miehille joita olen tapaillut, viimeinenkin sanoi että "luonteemme ja elämäntilanteemme eivät sovi yhteen"
Kaikki tämä on tapahtunut aina kun on selvinnyt että minulla on jo lapsia ja että se minun lapsilukuni on jo täysi.
Tämä on ilmeisesti aika yleistä, en haluaisi elää koko loppuelämääni ilman miestä :(
Kommentit (203)
Voi kun tajuaisit että ei lapsesi ole este vaan se että kiellät mieheltä biologisen isyyden. Tapailet ilmeisesti 30-40- vuotiaita. Ja luulet ettei he halua omia lapsia.
Olen lapseton ja saman ikäinen nainen kuin sinä. En minäkään löydä miestä eikä minua haittaisi vaikka miehellä olisi lapsia.
Meidän ikäluokassa 27-35 taitaa olla vaikea löytää ketään kun hyvät miehet on suhteissa ja osa katselee nuorempia. Vanhemmat miehet ei minua kiinnosta. Nuoremmat taas ovat vähän lapsellisia. Mutta älä lannistu. Kyllä löydöt vielä miehen jota ei lapset haittaa.
Tuo että lapsiluku on täynnä on liian iso este monelle, ellei hänellä itsellään ole lapsia valmiiksi.
Onko noilla miehillä ollut lapsia? Tapaile miehiä joilla itsellään on lapsia.
Kerrot ihan heti alussa että sulla on lapsi . Niin mäkin tein . En tuhlannut kummankaan aikaa sellaiseen , jolle se ongelma .
Kyl se vaikeutti varmasti etsintää . Pari vuotta erosta löysin kuitenkin miehen ja ollaan menossa naimisiin . Olen onnellinen uudessa suhteessani :) hänellä ei ole lapsia ja minulla yksi .
Ei kukaan halua maksaa vieraiden lasten elämää. Vaikka kuinka yhteen mentyänne maksaisit itse omien lastesi menot, siltikin täytyy toisenkin puolison osallistua aina välillä lasten elämän rahoitukseen. Milloin bensakuluihin, milloin huvipuistohattaroihin. Kahden ihmisen kustannusten jakaminen on ihan eri asia kuin se, että toisella puolella on kolme ja toisella yksi.
Kasvata lapset aikuisiksi ja etsi vasta sitten uusi mies. Tai vaihtoehtoisesti hommaa vakipano, joka asuu eri asunnossa mutta joka on sitoutunut sinuun niin, ettei makaa muiden kanssa.
Miksi ihmiset eivät ymmärrä, että pitää ensin etsiä uusi kumppani ennen kuin jättävät entisen, jos eivät ole valmiita sitoutumaan yksinäisyyteen 15 vuodeksi? Itse en koskaan ottaisi miestä, jolla on lapsia entisestä suhteesta. En jaksaisi sitä eksä-nyksä-viikonloppulapset-sotkua.
Kolmikymppisiä lapsettomia löytyy vaikka kuinka paljon, miksi kukaan haluaisi lapsellista kun mahdollisuus ydinperheeseen? Neljäkymppisenä sitten alkaa jo melkein kaikilla jo olemaan lapsia, tule silloin uudestaan.
Jos haluat hyvän kunnollisen miehen niin sun on joustettava tuosta lapsiluku on täynnä asenteesta. Vain seksiin ehkä kelpaat mutta oikeaa suhdetta et tule saamaan niin kauan kuin olet tuollainen. Näin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat hyvän kunnollisen miehen niin sun on joustettava tuosta lapsiluku on täynnä asenteesta. Vain seksiin ehkä kelpaat mutta oikeaa suhdetta et tule saamaan niin kauan kuin olet tuollainen. Näin se vaan on.
Paitsi mulla, joka 26-v yh:na menin kimppaan velamiehen kanssa. Oma lapsiluku oli täynnä jo tuolloin. Meillä on lapsi lentämässä pesästä, ollaan onnellisia edelleen. Tai nyt vasta ollaankin, tämähän vain paranee. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi mulla, joka 26-v yh:na menin kimppaan velamiehen kanssa. Oma lapsiluku oli täynnä jo tuolloin. Meillä on lapsi lentämässä pesästä, ollaan onnellisia edelleen. Tai nyt vasta ollaankin, tämähän vain paranee. ;)
Toisin sanoen miehen on kestettävä ja jaksettava sitä kumppanin lasta ja odotettava kärsivällisesti vuosikaudet, että lapsi lentää pesästä, ennen kuin elämä paranee. Harva mies viitsii lähteä tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on netissä treffi ilmoitus niin miksei siinä lue että sinulla on lapsia? Säästäisit miehiltä vaivan lähteä treffeille jotka ovat ajan hukkaa.
Lapsi tai lapset on niin olennainen asia että se on mainittava aina. Mitä muuta olet salannut tulisi oitis mieleen kun alkaa juttelemaan tarkemmin. Rehellisyys ensin.
Minä olen 32-vuotias ja en itse löydä mistään miestä joka haluaisi sitoutua ja saada kanssani lapsia. Ole kiitollinen lapsistasi! Moni ei saa lapsia ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun tajuaisit että ei lapsesi ole este vaan se että kiellät mieheltä biologisen isyyden. Tapailet ilmeisesti 30-40- vuotiaita. Ja luulet ettei he halua omia lapsia.
Ikähaarukka on 28v-45v miehistä joita olen tapaillut mikä on mielestäni aika laaja ja kyllä toivoisin että myös miehellä olisi jo edes yksi lapsi eivätkä haluaisi enää lisää, mutta en itse halua enää enempää lapsia.
Miksi se oman lapsi saaminen on niin monelle miehelle lähes pakkomielle ? Tai ovat jättäneet sen hankkimisen niin myöhään ? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on netissä treffi ilmoitus niin miksei siinä lue että sinulla on lapsia? Säästäisit miehiltä vaivan lähteä treffeille jotka ovat ajan hukkaa.
Lapsi tai lapset on niin olennainen asia että se on mainittava aina. Mitä muuta olet salannut tulisi oitis mieleen kun alkaa juttelemaan tarkemmin. Rehellisyys ensin.
On se tietysti noinkin, mutta kyllä minä ensin haluan tutustua toiseen ja tavata ainakin muutaman kerran ennen kuin kerron että minulla on lapsia, en salaa sitä mutta en myöskään ihan ensimmäiseksi sitä kerro, ennen kuin saan jonkun käsityksen että voisiko tästä kehittyä jotain vakavaa ja ehkä pysyvää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikähaarukka on 28v-45v miehistä joita olen tapaillut mikä on mielestäni aika laaja ja kyllä toivoisin että myös miehellä olisi jo edes yksi lapsi eivätkä haluaisi enää lisää, mutta en itse halua enää enempää lapsia.
Miksi se oman lapsi saaminen on niin monelle miehelle lähes pakkomielle ? Tai ovat jättäneet sen hankkimisen niin myöhään ? Ap
Nykyisin noin 30 % prosenttia miehistä jää lapsettomiksi ja suuri osa vasten tahtoaan. Lapsen saaminen on "jätetty" myöhempään, kun kumppania ei löydy. Olen nainen, jonka lapset jo isoja, enkä missään nimessä alkaisi seurustella muehen kanssa, jolla sen ikäisiä lapsia kuin sinulla.
Minkä helvetin takia olet itse tehnyt lapsia jos suuri ihmettelysi aihe on se että miehet haluavat omia lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se tietysti noinkin, mutta kyllä minä ensin haluan tutustua toiseen ja tavata ainakin muutaman kerran ennen kuin kerron että minulla on lapsia, en salaa sitä mutta en myöskään ihan ensimmäiseksi sitä kerro, ennen kuin saan jonkun käsityksen että voisiko tästä kehittyä jotain vakavaa ja ehkä pysyvää. Ap
Onpa itsekästä. Hyvin itsekästä. Voi olla, että joku mies ei halunnut jatkaa ihan vain sen takia, ettet kertonut lapsistasi heti. Tuollainen kun on outoa.
Jos olet käynyt esim. kolme kertaa treffeillä saman miehen kanssa etkä kertonut lapsista, niin tuo vertautuu jo valehteluun. Olet antanut olettaa, että lapsia ei ole, koska ei niin olennaista asiaa voi jättää kertomatta sellaiselle jonka kanssa on tarkoitus pariutua.
Kukaan ei halua uusperhekuviota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhlaat sekä omaasi että miesten aikaa. Eikö olisi paljon tehokkaampaa laittaa lapsijuttu jo heti ilmoitukseen, ettei sellaiset edes vaivaudu jotka ei halua lapsia? Eikö ne ilmoitukset just sitä varten ole, että niiden avulla karsitaan heti joukosta sellaiset, joiden kanssa ei mitään kuitenkaan tulisi?
Minulla sama vaikka vain 1 lapsi joka jo lähemmäs 10v. Kun mainitsen lapsesta, moni mies katoaa. Kerron kyllä aina ennen treffejä.