Lapset muodostuivat taas kerran ylitsepääsemättömäksi esteeksi :(
Olen 31v kahden 6v ja 4v pojan yksinhuoltajaäiti, ja olen normaalivartaloinen ja ihan perusnätti, asun pk-seudulla ja työskentelen vakuutusalalla.
Olen eronnut lasteni isästä 3 vuotta sitten jonka kanssa olin yli 10 vuotta ja vasta nyt hiljattain alkanut käydä treffeillä ja tuntuu että nuo minun lapset ovat muodustuneet aivan ylitsepääsemättömäksi esteeksi kaikille miehille joita olen tapaillut, viimeinenkin sanoi että "luonteemme ja elämäntilanteemme eivät sovi yhteen"
Kaikki tämä on tapahtunut aina kun on selvinnyt että minulla on jo lapsia ja että se minun lapsilukuni on jo täysi.
Tämä on ilmeisesti aika yleistä, en haluaisi elää koko loppuelämääni ilman miestä :(
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Valitettavaa sun kannalta, mutta ymmärrän vastapuolta hyvin. Itse en halua lapsia, enkä halua elää lapsiperhe-elämää. En halua kotiini lapsia edes joka toinen viikonloppu, saati pitemmäksi aikaa. En halua kumppania, jolla on lapsia, niin yksinkertaista se on. Satunnainen seurustelu voisi tulla kysymykseen, mutta niin, ettei mun tarvitse olla niiden lasten kanssa tekemisissä, eikä juuri edes kuulla niistä mitään. Minua ei kiinnosta kenenkään lapset.
Kuulostaa varmasti ilkeältä ja kylmältä, mutta kaikki nyt vain eivät halua lapsia elämäänsä, ja heillä on siihen valintaan oikeus.
Hyvä sentään, että myönnät olevasi ilkeä ja kylmä. Ihmisessä on jotain olennaista pahasti vialla jos ei pidä lapsista ja eläimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on netissä treffi ilmoitus niin miksei siinä lue että sinulla on lapsia? Säästäisit miehiltä vaivan lähteä treffeille jotka ovat ajan hukkaa.
Lapsi tai lapset on niin olennainen asia että se on mainittava aina. Mitä muuta olet salannut tulisi oitis mieleen kun alkaa juttelemaan tarkemmin. Rehellisyys ensin.
On se tietysti noinkin, mutta kyllä minä ensin haluan tutustua toiseen ja tavata ainakin muutaman kerran ennen kuin kerron että minulla on lapsia, en salaa sitä mutta en myöskään ihan ensimmäiseksi sitä kerro, ennen kuin saan jonkun käsityksen että voisiko tästä kehittyä jotain vakavaa ja ehkä pysyvää. Ap
Ethän ole tosissasi? Sinä siis suoraan huijaat miehiä jättämällä kertomatta noin olennaisen asian. Siitähän se vasta selviäisi onko mies tosissaan ja voiko tulla jotain vakavaa ja pysyvää, kun heti kerrot lapsistasi ja mies päättää silti jatkaa tapailua.
Ja vaikka miestä ei lapsesi haittaisikaan niin jos saa tietää asiasta vasta myöhemmin niin tuntee varmasti olonsa huijatuksi eikä kai kukaan järkevä halua jatkaa tuollaisen huijarinaisen kanssa.
Taitaa ongelma olla enemmänkin tuo että et enää suostu tekemään uuden miehen kanssa edes yhtä lasta.
Ei yksinhuoltajien pidä kertoa lapsista heti, ei ainakaan missään treffipalstoilla - sehän on ihan suositeltu turvallisuusasia.
Aloittajan kannattaa ottaa mies, jolla on omia lapsia ja lapsiluku täynnä.
Noin 30-kymppiset miehet elää nykyään vielä nuoruuttaan. Aloille asettuminen eivä ole varmaan monenkaan mielessä 5-10 vuoteen. Kevyt seurustelu varmasti lähinnä mielessä.
Abba kirjoitti:
Noin 30-kymppiset miehet elää nykyään vielä nuoruuttaan. Aloille asettuminen eivä ole varmaan monenkaan mielessä 5-10 vuoteen. Kevyt seurustelu varmasti lähinnä mielessä.
Aloilleen asettumista pohtiva mies ei taatusti ole kiinnostunut yhäreistä mutta seksisuhteessa asialla ei ole väliä.
Mulla on kolme lasta, oon 32 v nätti ja normipainoinen, ja miehiä ois oikeesti jonoksi asti. Siis ihan parisuhteeseen. Toki mun lasten isä on myös lasten kanssa ja mulla on lapsivapaata välillä. En tiedä mistä on kyse sun kohdalla, mutta ei ne lapset kyllä välttämättä mikään ongelma oo. Varmasti joillekin on mutta mun kohdalle ei oo sellasia sattunut.
Ymmärtävätköjän naiset kuinka iso pettymys on miehelle kun nainen jota luulee lapsettomaksi ja johon viritrelee vielä pientä ihastumistakin kertookin yhtäkkiä että mulla lapsia. Siinä on aika tyhjä olo.
Vierailija kirjoitti:
Abba kirjoitti:
Aloilleen asettumista pohtiva mies ei taatusti ole kiinnostunut yhäreistä mutta seksisuhteessa asialla ei ole väliä.
Tämä. Tuo on niin suuri miinus parisuhdetta ajatellen, että siihen ryhtyy vain mies joka ei muuta saa ja nainen ei ole halukas seksisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtävätköjän naiset kuinka iso pettymys on miehelle kun nainen jota luulee lapsettomaksi ja johon viritrelee vielä pientä ihastumistakin kertookin yhtäkkiä että mulla lapsia. Siinä on aika tyhjä olo.
Ja eikö teistä miehistä tunnu törkeältä jos toivoo saavan lapsia ja muutaman tapailun jälkeen nainen ilmoittaa lällällää minun kanssa lapsia ei enää tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Yritä jaksaa niin kauan kunnes lapset on omillaan. Kyllä viisikymppisenäkin vielä ehtii aloittaa uuden elämän uuden puolison kanssa.
Ap:han on 31 vuotta, hän on vasta nelikymppinen, kun pojat ovat jo isoja ja menevät omia menojaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 31v kahden 6v ja 4v pojan yksinhuoltajaäiti, ja olen normaalivartaloinen ja ihan perusnätti, asun pk-seudulla ja työskentelen vakuutusalalla.
Olen eronnut lasteni isästä 3 vuotta sitten jonka kanssa olin yli 10 vuotta ja vasta nyt hiljattain alkanut käydä treffeillä ja tuntuu että nuo minun lapset ovat muodustuneet aivan ylitsepääsemättömäksi esteeksi kaikille miehille joita olen tapaillut, viimeinenkin sanoi että "luonteemme ja elämäntilanteemme eivät sovi yhteen"
Kaikki tämä on tapahtunut aina kun on selvinnyt että minulla on jo lapsia ja että se minun lapsilukuni on jo täysi.
Tämä on ilmeisesti aika yleistä, en haluaisi elää koko loppuelämääni ilman miestä :(
Se on kyllä kumma.
Tunnen vaikka kuinka monta uusperheellistä. Lisäksi tunnen monia ihmisiä, jotka seurustelevat.
Ainut jos ensimmäiseksi latelet tiedoksi, että lapset ovat sitten sun tärkeysjärjestyksessä ykkönen. Tai vielä pahempaa, ilmoitat eläväsi "lasten ehdoilla". Ei kukaan täysjärkinen ala suhteeseen ihmisen kanssa joka kertoo olevansa pikkulasten kumipallo.
Vai onko kuvioissa hankala ex tai useampia?
Tällaisia mä varoisin.
En todellakaan ymmärrä, missä ne kaikki yh.äidit ja yh.isät ovat tavanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja eikö teistä miehistä tunnu törkeältä jos toivoo saavan lapsia ja muutaman tapailun jälkeen nainen ilmoittaa lällällää minun kanssa lapsia ei enää tehdä?
Suhde loppuu sitten siihen.
parastaelämässä kirjoitti:
Minä olen löytänyt miehiä joille lapsi, lapset, ei ole olleet mikään turn off, joillekin on ollut jopa toivottu asia. Mutta sinä olet itse pilannut asian jättämällä heti kertomatta että sinulla on jo lapsia. Ei kannata mennä ollenkaan treffeille sitä kertomatta. Ja vaikka ajattelet nyt ettet halua enempää niin olet niin nuori, että se mieli voi vielä hyvinkin muuttua. Et olisi ensimmäinen iltatähden saanut.
Mutta jos sekin suhde menisi pieleen, niin sitten olisi jo kolmen lapsen yksinhuoltajaäiti ja lapsia kahden eri miehen kanssa ja tiedän hyvin mitä sellaista naisista ajatellaan.
Täälläkin ollaan useaan otteeseen kirjoitettu: yh äiti= markkina-arvo/jälleenmyyntiarvo lähes nolla tai erittäin huono.
Sitä en halua, vaikka se taitaa jo noin olla tai siltä alkaa ainakin vaikuttaa. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta se on tapahtunut jo niin monta kertaa ei enää tule kovin suurena yllätyksenä.
Minusta taas vaikuttaa, että kaikki tuntemani eronneet ihmiset, joilla lapsia, löytävät eron jälkeen uudet kumppanit nopeasti.
Osalla lapseton kumppani, osalla lapsellinen.
Perustavat uusperheitä, viisaimmat asuvat ja seurustelevat eri talouksissa.
Monilla on vielä useampia lapsia kuin sinulla. En mitenkään usko, että nämä sinun kaksi lasta olisivat kaikille ylitsepääsemätön este. Mutta rehellisyyttä peliin! Kerrot heti lapsistasi.
Miten olet ajatellut seurustella, kun on kaksi noin pientä lasta?
Lähteekö pojat mukaan treffeille?
Paras varmaan etsiä seuraa yh.kerhoista.
Kuulostaa oudolta, että 31-v. äiti sanoo ettei halua lisää lapsia.
Mihin tarkoitukseen etsit miestä, mitä tarjottavaa sulla on, muuta kuin uuvuttava pikkulapsihärdelli?
Täytyy sanoa, että mua rasittaa yh.ihmiset jopa kavereina. Niiden kanssa ei oikein suunnitelmat pidä ja jos lapset on mukana, niin yhdessäolo on levotonta.
Lapset väsyy ja väsyttää ja rajoittaa elämää.
Sellaista se on ja siksipä sitä kannattaisi miettiä ainakin kahdesti kenen kanssa alkaa lisääntymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat hyvän kunnollisen miehen niin sun on joustettava tuosta lapsiluku on täynnä asenteesta. Vain seksiin ehkä kelpaat mutta oikeaa suhdetta et tule saamaan niin kauan kuin olet tuollainen. Näin se vaan on.
Paitsi mulla, joka 26-v yh:na menin kimppaan velamiehen kanssa. Oma lapsiluku oli täynnä jo tuolloin. Meillä on lapsi lentämässä pesästä, ollaan onnellisia edelleen. Tai nyt vasta ollaankin, tämähän vain paranee. ;)
Toisin sanoen miehen on kestettävä ja jaksettava sitä kumppanin lasta ja odotettava kärsivällisesti vuosikaudet, että lapsi lentää pesästä, ennen kuin elämä paranee. Harva mies viitsii lähteä tuohon.
Niinpä, uusperhekuviot ovatkin täysin vapaaehtoisia valintoja. Toisaalta, vapaaehtoisesti lapseton mies ei ole yhtä kuin lastenvihaaja, ja sellaisenhan nyt ei muutenkaan kannata lähteä suhteeseen yh:n kanssa.
Minä olen löytänyt miehiä joille lapsi, lapset, ei ole olleet mikään turn off, joillekin on ollut jopa toivottu asia. Mutta sinä olet itse pilannut asian jättämällä heti kertomatta että sinulla on jo lapsia. Ei kannata mennä ollenkaan treffeille sitä kertomatta. Ja vaikka ajattelet nyt ettet halua enempää niin olet niin nuori, että se mieli voi vielä hyvinkin muuttua. Et olisi ensimmäinen iltatähden saanut.