Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassa antoi iäkkäälle väärin takaisin vaihtorahaa Karhulan s-amarketissa

Vierailija
01.04.2018 |

Eniten ihmetyttää se että kassa antoi rouvalle takaisin 25 euroa muutaman euron ostoksesta. Minkä rahan kassa sanoi vastaanottaneensa? 30e vai:)

Onneksi tilanne selvisi valvantakameran tallenteista.

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201804012200849879_u0.shtml

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas 😂 Kanssajonottaja sormet syyhyten odottanut, että pääsee soittamaan iltapaskaan tilanteessa, joka selvitettiin siinä paikan päällä. Virheet ovat inhimillisiä ja niitä sattuu ihmisille sekä työssä että vapaa-aikana vaikka koittaisi miten tarkka olla. Omalla kohdallani tosin kaikki ovat olleet maksajan mokia, muistetaan väärin millä on maksettu, ollaan kuultu tai "kuultu" väärin ostosten loppusumma ja jopa korttimaksun jälkeen odoteltu, että missäs vaihtorahat. Mutta aina nuo ovat selvinneet.

Tahallinen rahojen vienti on toki eri asia, löytyy niitä epärehellisiä ihan pikkurahan pöllijöistä siihen ison firman toimitusjohtajajaan, jolta on vähän mennyt omat ja yrityksen rahat sekaisin. Mutta vähemmistössähän nämä tapaukset ovat ja suurimmaksi osaksi takaa löytyy ihan jommankumman osapuolen erehdys.

Vierailija
82/82 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma kun aina nuo laskuvirheet ja muut töppäykset menevät niin päin, että asiakas kärsii. Vai koska olet viimeksi saanut liikaa vaihtorahaa takaisin?

Minä olen saanut itse asiakkaana. Ja töissä lukemattomat kerrat antanut omasta mielestään tasasumman laskeneelle ihmiselle rahaa takaisin. Ei minua ainakaan kiinnosta mitkään pikkuhilut, mitä voisi epärehellisyydellä tienata - ihan sen takia käyn töissä, että sillä palkalla rahoitan elämiseni 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi