Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassa antoi iäkkäälle väärin takaisin vaihtorahaa Karhulan s-amarketissa

Vierailija
01.04.2018 |

Eniten ihmetyttää se että kassa antoi rouvalle takaisin 25 euroa muutaman euron ostoksesta. Minkä rahan kassa sanoi vastaanottaneensa? 30e vai:)

Onneksi tilanne selvisi valvantakameran tallenteista.

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201804012200849879_u0.shtml

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt samoin. Pikku hiprakassa nakkikioskilla naiskassa yritti huijata. Oli varmaan omistaja.

Vierailija
2/82 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksi pitää jättää seteli näkyville ennen kuin antaa vaihtorahat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on käynyt samoin. Pikku hiprakassa nakkikioskilla naiskassa yritti huijata. Oli varmaan omistaja.

Ei tässä käynyt samoin.

Vierailija
4/82 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle aikanaan käyny kassatyöntekijänä sama. Ei todellakaan mitään huijausyritystä taustalla, vaan ihan inhimillinen ajatuskatkos. 

Vierailija
5/82 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat näissä pahimpia. Itselläni useampikin tapaus, jossa saanut väärin rahaa (joskus liikaakin) ja aina ollut naiskassa.

Vierailija
6/82 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut mielenkiintoista olla paikalla ja kuunnella että minkä rahan kassa väitti saaneensa.

Vierailija
7/82 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat näissä pahimpia. Itselläni useampikin tapaus, jossa saanut väärin rahaa (joskus liikaakin) ja aina ollut naiskassa.

Eräässä kaupassa on mieskassa ja ison setelin kanssa en uskalla mennä hänen kauttaan. Maksimi 20 e.

Vierailija
8/82 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli työpaikaruokalassa epärehellisen oloinen kassahenkilö. Tunne osoittauui oikeaksi kun kerran maksaessani käteisellä tämä yritti huijata minulta kympin. Alkoi sitten hädissään selitellä luinka oli seteli kädessä mutta jotenkin vaan meni takaisin lippaaseen. Hohhoijaa.

Vierailija
9/82 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallinen teko. Hän paljastaa asian juuri siinä että ei voi perustella että minkä rahan vanhus antoi. Kassan olisi pitänyt tarjota 15 e vaihtoraa ja silloin olisi voinut olla vahinko. Olisi antanut takaisin 20 eurosta.

Vierailija
10/82 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä meillä tavaratalossa myyjiä ohjeistettiin, että jos asiakas väittää antaneensa isomman rahan kuin mistä sai takaisin niin koskaan ei saa antaa kassasta takaisin vaan pyytää yhteystiedot ja virhe korjataan seuraavana päivänä, kun kassa on laskettu ja sillä voidaan varmistaa tuo virhe. Muutaman kerran näitä väittäjiä oli ja koskaan ei kassa heittänyt.

Vierailija
11/82 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle aikanaan käyny kassatyöntekijänä sama. Ei todellakaan mitään huijausyritystä taustalla, vaan ihan inhimillinen ajatuskatkos. 

Miten se ajatuskatkos tulee esimerkkitapauksessa?

Eikö kassan olisi pitänyt myöntää virheensä siinä vaiheessa kun antaa muutaman euron ostoksesta 25 euroa takaisin?

Vierailija
12/82 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä meillä tavaratalossa myyjiä ohjeistettiin, että jos asiakas väittää antaneensa isomman rahan kuin mistä sai takaisin niin koskaan ei saa antaa kassasta takaisin vaan pyytää yhteystiedot ja virhe korjataan seuraavana päivänä, kun kassa on laskettu ja sillä voidaan varmistaa tuo virhe. Muutaman kerran näitä väittäjiä oli ja koskaan ei kassa heittänyt.

Eihän se voinutkaan heittää, kun kassa pistää ylimääräisen taskuunsa!

Vierailija
13/82 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuulumatonta, suorastaan pöyristyttävää! Onneksi joku raportoi tästäkin iltalehdelle. Ikävä tilanne tietty, mutta ei ehkä uutisoinnin arvoinen.

Vierailija
14/82 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vilunkikaupassa laitat setelin kassaan ennen vaihtorahojen antamista?

Vierailija
15/82 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin lounaskassana ja "kirjallisuusväki" yritti lähes aina vedättää käydessään. Aina - ihan jokainen kerta ehdotin kassan laskemista heti siinä paikan päällä - eikä koskaan tarvinnut siihen hommaan alkaa.

Vierailija
16/82 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö ole opetettu että seteli pidetään kassalippaan päällä vaihtotapahtuman ajan?

K-kauppa(?)

Vierailija
17/82 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko prosentuaalisesti esim ruokakaupoissa on edes mieskassoja?

10-15%?

Vierailija
18/82 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin lounaskassana ja "kirjallisuusväki" yritti lähes aina vedättää käydessään. Aina - ihan jokainen kerta ehdotin kassan laskemista heti siinä paikan päällä - eikä koskaan tarvinnut siihen hommaan alkaa.

Miksi tungit annetut rahat kassaan ennen maksutapahtuman päättymistä?

Vierailija
19/82 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se ajatuskatkos tulee esimerkkitapauksessa?

Eikö kassan olisi pitänyt myöntää virheensä siinä vaiheessa kun antaa muutaman euron ostoksesta 25 euroa takaisin?

Vaikea tietysti työntekijän päähän on päästä että mitä siellä on ajateltu. Työntekijä oli itse kuitenkin ehdottanut vartijalle valvontakameran tarkistamista, joten tuskimpa huijausyritys kuitenkaan. Parempi tarkistaa epävarmassa tilanteessa ettei kassa heitä suuntaan taikka toiseen ja kaikki menee oikein. Valitettavasti kassalla itse ainakin tulin kyyniseksi asiakkaan virhevalituksille, kun yleensä ne olivat aiheettomia. 

Vierailija
20/82 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheitä sattuu. Rahan kanssa joutuu kyllä keskittymään todella, että laskut menee oikein. Sen takia kaikki huijarit just yrittää sotkea sitä keskittymistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi