Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus: naiselliset naiset haluavat lapsia, korkeat testosteronitasot tuottavat veloja

Vierailija
31.03.2018 |

– Tutkimuksessa todettiin, että sekä kasvojen naisellisuus että se, kuinka monta lasta nainen haluaisi, ovat yhteydessä estrogeenitasoihin. Naisilla, jotka haluavat saada enemmän lapsia, oli korkeammat estrogeenitasot.

– Toisissa tutkimuksissa on puolestaan havaittu, että naisilla joilla on korkea testosteronitaso, on pienempi halu hankkia lapsia, Rantala lisää."

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/03/30/e-pillerit-sotkevat-parinvalin…

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilouutinen kilttimiehille:

Kiltti perheenisä saattaa saada nykyään enemmän jälkeläisiä kuin naistenmies. Hurjimmillaan on heitetty, että nyt on menossa machomiesten viimeinen vuosisata!

Vierailija
2/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ei yllätä, mun tuntemat velat ovat kaikki varsin maskuliinisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös naisilla, joilla on korkeampi testosteronitaso, ole korkeampi seksivietti (kuten miehillä)? Tällöin käy järkeen, että he eivät rationaalisesti halua lapsia, koska ymmärtävät että lapset rajoittaa elämää.

Mieli voi muuttua 3-kymmenissä kun hormonitasot tippuvat, vaikka piirteet pysyisi samoina.

Tarkoittaako testosteronin paljous suoraan hoivavietin puutetta? Kun se laskee, tuleeko hoivaviettiä vai ei? Mikä muu siihen vaikuttaa?

Vierailija
4/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset ovat tarpeeksi naiselliset kasvot, jotta tämä mammaominaisuus on helposti havaittavissa? Haluan kotiäidin vaimoksi, enkä mitään uraohjusta. Minkälainen naama pitää siis vaimoehdokkaalla olla?

Vierailija
5/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkevää luonnonvalinnan kannalta, vauvakuumeeseen tarvitaan naishormoneja ja niitä tarvitaan myös hoivaviettiin. Eihän siinä olisi mitään järkeä että ihmisellä olisi vauvakuume mutta hoivaviettiä ei. Miehekkäät naiset voivat toteuttaa itseään muulla tavalla kuin lisääntymällä.

Vierailija
6/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään miehellä naiset ei saa lapsia kun miehet ei oo heistä kiinnostuneita.

Vierailija
7/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vela? Vai velo? 

Vierailija
8/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset ovat tarpeeksi naiselliset kasvot, jotta tämä mammaominaisuus on helposti havaittavissa? Haluan kotiäidin vaimoksi, enkä mitään uraohjusta. Minkälainen naama pitää siis vaimoehdokkaalla olla?

Varmaan kannattaa siellä lähibaarissa ryhtyä jahtaamaan sitä sakkia, joka ei edes amikseen mene. Ei ole vaarana uraohjus silloin. Hiuslisäkkeet, täysi sotamaalaus niin painavine ripsineen, ettei silmät pysy auki, on suht varmat merkit,että estrogeenia riittää.

Vierailija
9/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehekkäät naiset on lesboja, kyllähän sekin rajoittaa lisääntymistä.

Vierailija
10/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilouutinen kilttimiehille:

Kiltti perheenisä saattaa saada nykyään enemmän jälkeläisiä kuin naistenmies. Hurjimmillaan on heitetty, että nyt on menossa machomiesten viimeinen vuosisata!

Mutta todellisuudessa se ei mene noin, vaan niin, että naiset vehtaavat j.ännisten kanssa ja synnyttävät liudan lapsia lukemattomille eri j.änniksille. Mutta j.änniksiä ei kiinnosta osallistua perhe-elämään vaan ne lähtevät etsimään nuoria, lapsettomia naisia. Sitten lopulta naiset kyllä ottavat k.ilttiksen, jolle tehtäväksi jää j.änniksen tai jopa useamman j.änniksen jälkikasvun elättäminen, kasvattaminen ja heidän kiukuttelunsa ja oikuttelunsa sietäminen.

Vierailija
11/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kannattaa siellä lähibaarissa ryhtyä jahtaamaan sitä sakkia, joka ei edes amikseen mene. Ei ole vaarana uraohjus silloin. Hiuslisäkkeet, täysi sotamaalaus niin painavine ripsineen, ettei silmät pysy auki, on suht varmat merkit,että estrogeenia riittää.

Kyse on estrogeenin tuottamista piirteistä eli pehmeät piirteet vs. kulmikkaat, pieni leuka, korkeat poskipäät.

Vierailija
12/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo yli nelikymppinen ja jos mietin ikäisistäni ketkä ei koskaan lapsia ole halunneet, niin kyllä ne ovat näitä vähän möreämpiäänisiä ja harteikkaampia leidejä.

Vierailija
13/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavasti voi miettiä naisia jotka ovat valinneet ammatikseen lastenhoitoalan, kyllähän ne on yleensä juuri näitä naisellisia. Ei tuolta päiväkodin tädeistä kovin maskuliinisia tapauksia löydy.

Vierailija
14/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kovaan vauvakuumeeseen hoidoksi testosteronia?

Vierailija
15/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon melkoisen naisellisen näköinen. En koskaan hinkunut kummemmin lapsia, yhden sain ja halusinkin. Ei kaduta todellakaan, päinvastoin. Rakastan seksiä, joten ei ongelmia hormonien kanssa.

En muuten myöskään ole kärsinyt juurikaan kuukautiskivuista koskaan (tai mitään muitakaan vaivoja, ei särje pää...). Oon melkoisen ongelmaton, rento ja hyväntuulinen. Harmi, kun mulle ei ole riittänyt miestä.

Laitoin miehenpuutteessa ilmoituksen treffipalstalle, ilman kuvaa kylläkin. Jotenkin vaan nolottaa, kun olen ollut siellä joskus vuosia sitten kerran ennenkin ja siellä on ne samat naamat edelleen kuin silloin. Ehkä pari uutta, en ole sentään kaikkia vielä tavannut. Joskus oli kuva, sain satoja viestejä, mutta en läytänyt ketään vakavastiotettavaa. Nyt profiilini on ollut palstalla muutaman viikon, sitä on katsottu yht. 10 kertaa! Viestejä olen saanut kahdelta n. 15 v itseäni nuoremmalta mieheltä ja kahdelta varatulta. Äääää...

Vierailija
16/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös naisilla, joilla on korkeampi testosteronitaso, ole korkeampi seksivietti (kuten miehillä)? Tällöin käy järkeen, että he eivät rationaalisesti halua lapsia, koska ymmärtävät että lapset rajoittaa elämää.

Mieli voi muuttua 3-kymmenissä kun hormonitasot tippuvat, vaikka piirteet pysyisi samoina.

Tarkoittaako testosteronin paljous suoraan hoivavietin puutetta? Kun se laskee, tuleeko hoivaviettiä vai ei? Mikä muu siihen vaikuttaa?

Eipä se naisen korkea seksivietti auta, kun nainen muistuttaa jo ulkonäöltään miestä ja käyttäytyykin paljon huonommin kuin tukkijätkä.

Vierailija
17/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämähän tarkoittaa sitä, että kannattaa katsella kauniita ja poikamaisia miehiä, jos haluaa paremman isän lapsilleen. Supermaskuliiniset testosteronihirmukimput ovat niitä lastenhylkääjiä todennäköisemmin, koska luultavasti eivät lapsia edes halua.

Vierailija
18/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä se naisen korkea seksivietti auta, kun nainen muistuttaa jo ulkonäöltään miestä ja käyttäytyykin paljon huonommin kuin tukkijätkä.

Vähänkö turhauttavaa miehen kannalta? Mitä enemmän nainen haluaa seksiä sitä miehekkäämmältä tämä näyttää... Ja jos naisellinen nainen haluaa seksiä, se johtuu palavasta vauvakuumeesta :/

Vierailija
19/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää että on korkea testosteronitaso? Olen pieni, hoikka, ujo nainen ja lastentekohalut puuttuvat. Ei ainakaan ulkonäöltä voi sanoa miehekkääksi tai lesbomaiseksi. Olen kiltti ja hiljainen. Voiko tätä hoitaa jotenkin jos vaikka alkaisikin haluamaan niitä lapsia?

Vierailija
20/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon melkoisen naisellisen näköinen. En koskaan hinkunut kummemmin lapsia, yhden sain ja halusinkin. Ei kaduta todellakaan, päinvastoin. Rakastan seksiä, joten ei ongelmia hormonien kanssa.

En muuten myöskään ole kärsinyt juurikaan kuukautiskivuista koskaan (tai mitään muitakaan vaivoja, ei särje pää...). Oon melkoisen ongelmaton, rento ja hyväntuulinen. Harmi, kun mulle ei ole riittänyt miestä.

Laitoin miehenpuutteessa ilmoituksen treffipalstalle, ilman kuvaa kylläkin. Jotenkin vaan nolottaa, kun olen ollut siellä joskus vuosia sitten kerran ennenkin ja siellä on ne samat naamat edelleen kuin silloin. Ehkä pari uutta, en ole sentään kaikkia vielä tavannut. Joskus oli kuva, sain satoja viestejä, mutta en läytänyt ketään vakavastiotettavaa. Nyt profiilini on ollut palstalla muutaman viikon, sitä on katsottu yht. 10 kertaa! Viestejä olen saanut kahdelta n. 15 v itseäni nuoremmalta mieheltä ja kahdelta varatulta. Äääää...

Naisellisuus ei tämän uutisen yhteydessä ole mikään pukeutumiseen/meikkaamiseen liittyvä juttu.

Ja kyllä ihminen harrastaa seksiä, oli sitten korkeat testosteronitasot tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi