Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus: naiselliset naiset haluavat lapsia, korkeat testosteronitasot tuottavat veloja

Vierailija
31.03.2018 |

– Tutkimuksessa todettiin, että sekä kasvojen naisellisuus että se, kuinka monta lasta nainen haluaisi, ovat yhteydessä estrogeenitasoihin. Naisilla, jotka haluavat saada enemmän lapsia, oli korkeammat estrogeenitasot.

– Toisissa tutkimuksissa on puolestaan havaittu, että naisilla joilla on korkea testosteronitaso, on pienempi halu hankkia lapsia, Rantala lisää."

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/03/30/e-pillerit-sotkevat-parinvalin…

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös naisilla, joilla on korkeampi testosteronitaso, ole korkeampi seksivietti (kuten miehillä)? Tällöin käy järkeen, että he eivät rationaalisesti halua lapsia, koska ymmärtävät että lapset rajoittaa elämää.

Mieli voi muuttua 3-kymmenissä kun hormonitasot tippuvat, vaikka piirteet pysyisi samoina.

Tarkoittaako testosteronin paljous suoraan hoivavietin puutetta? Kun se laskee, tuleeko hoivaviettiä vai ei? Mikä muu siihen vaikuttaa?

Eipä se naisen korkea seksivietti auta, kun nainen muistuttaa jo ulkonäöltään miestä ja käyttäytyykin paljon huonommin kuin tukkijätkä.

Vähänkö turhauttavaa miehen kannalta? Mitä enemmän nainen haluaa seksiä sitä miehekkäämmältä tämä näyttää... Ja jos naisellinen nainen haluaa seksiä, se johtuu palavasta vauvakuumeesta :/

Niin ja sitten päädytään seksittömään parisuhteeseen kun lapset on hankittu. Sitten ei enää seksi naisellista vaimoa kiinnosta.

Vierailija
22/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa uskoa tuohon, sillä olin itse urheileva poikatyttö ja olen aina halunnut lapsia ja saanut niitä heti halutessani. Olen myös hoitanut paljon  muitakin lapsia ja nyt hoidan ilomielin lastenlapsia.DD

Olen tehnyt testi, jonka mukaan olen enemmin mies kuin nainen:DDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää että on korkea testosteronitaso? Olen pieni, hoikka, ujo nainen ja lastentekohalut puuttuvat. Ei ainakaan ulkonäöltä voi sanoa miehekkääksi tai lesbomaiseksi. Olen kiltti ja hiljainen. Voiko tätä hoitaa jotenkin jos vaikka alkaisikin haluamaan niitä lapsia?

Jos haluat yhtäkkiä vasten toiveitasi lapsia, niin ala nopeasti syömään HK:n sinistä ja mäyristä myös kehiin. Sitten röyhtäilet ja piereskelet ja tunget kättä housuihin kun katsot tv:tä, niin johan loppuu lapsihalut.

Vierailija
24/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa uskoa tuohon, sillä olin itse urheileva poikatyttö ja olen aina halunnut lapsia ja saanut niitä heti halutessani. Olen myös hoitanut paljon  muitakin lapsia ja nyt hoidan ilomielin lastenlapsia.DD

Olen tehnyt testi, jonka mukaan olen enemmin mies kuin nainen:DDDD

Niin mutta tämä liittyy etenkin ulkonäköön, onko sun piirteetkin miehekkäät?

Vierailija
25/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös naisilla, joilla on korkeampi testosteronitaso, ole korkeampi seksivietti (kuten miehillä)? Tällöin käy järkeen, että he eivät rationaalisesti halua lapsia, koska ymmärtävät että lapset rajoittaa elämää.

Mieli voi muuttua 3-kymmenissä kun hormonitasot tippuvat, vaikka piirteet pysyisi samoina.

Tarkoittaako testosteronin paljous suoraan hoivavietin puutetta? Kun se laskee, tuleeko hoivaviettiä vai ei? Mikä muu siihen vaikuttaa?

Eipä se naisen korkea seksivietti auta, kun nainen muistuttaa jo ulkonäöltään miestä ja käyttäytyykin paljon huonommin kuin tukkijätkä.

Vähänkö turhauttavaa miehen kannalta? Mitä enemmän nainen haluaa seksiä sitä miehekkäämmältä tämä näyttää... Ja jos naisellinen nainen haluaa seksiä, se johtuu palavasta vauvakuumeesta :/

Niin ja sitten päädytään seksittömään parisuhteeseen kun lapset on hankittu. Sitten ei enää seksi naisellista vaimoa kiinnosta.

Heh, ihan totta minun kohdallani. En halunnut seksiä ennen vauvakuumetta, enkä halua seksiä nyt enää kun lapsiluku on täynnä.

Vierailija
26/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No toisaalta korkea estrogeenitaso naisellisilla naisilla kertoo siitä että heillä ei ole korkeaa seksiviettiä. Jotenkin ristiriitaista koska maskuliiniset miehethän seksivietteineen ovat silloin heille juuri niitä turn offeja.

Tunnistan itseni naiselliseksi naiseksi joka tykkää lapsista ja tiesin niitä hankkimani jo teini-ikäisenä. Minua on aina piirittäneet nuo seksiä vonkuvat ällötykset pelimiehet ym. mutta niille pehmomiehille en ole ollut ilmeisesti jostain syystä kiinnostava.

Isot rinnat, kurvikas vartalo ja tietty pehmeys on ollut puoleensa vetävää varmaan mutta pidän kyllä enemmän perheenisätyypeistä jonka kanssa sen perheen olis voinu tehdä. Eipä löytynyt sitä mutta onneks sin ne lapset kuitenkin.

Ristiriitainen tuo tutkimus joka tapauksessa on.

Vierailija
27/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tuo tulos ole ihan looginen, eikä siinä juuri ole kiistämistä? Naishormonit tuottavat vauvakuumeen ja hoivavietin, mieshormonit seksivietin. Jos naisella on paljon mieshormoneja, hänen viettinsä muistuttavat miesten viettejä ja sama toisinpäin.

Vierailija
28/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ollut poikatyttö, mutta jollakin tavalla koen että en ole sieltä naisellisesta päästä myöskään. Olen kokenut itseni usein ulkopuoliseksi muiden tyttöjen/naisten kanssa. Olen myös, mielenkiintoista sinänsä, biseksuaali, joskin minulla meni tovi tuon ymmärtämisessä. Luonteeltani olen dominoiva, mikä tuotti rutkasti ongelmia nuorempana kun en tajunnut miten outoa se muille oli. "Tuntuu" myös että olen seksuaalisempi tai ainakin kiinnostuneempi noista asioista kuin naisellisempi nainen, mutta tämä on puhtaasti sekalaisten tietolähteiden tulos. Monesti ajatellut että minussa on jotain estra testoa. Ja velahan minä olen. En oikein tiedä miten suhtautua tähän tutkimukseen vaikka loogiselta kuulostaa.

Vierailija
29/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää että on korkea testosteronitaso? Olen pieni, hoikka, ujo nainen ja lastentekohalut puuttuvat. Ei ainakaan ulkonäöltä voi sanoa miehekkääksi tai lesbomaiseksi. Olen kiltti ja hiljainen. Voiko tätä hoitaa jotenkin jos vaikka alkaisikin haluamaan niitä lapsia?

Jos haluat yhtäkkiä vasten toiveitasi lapsia, niin ala nopeasti syömään HK:n sinistä ja mäyristä myös kehiin. Sitten röyhtäilet ja piereskelet ja tunget kättä housuihin kun katsot tv:tä, niin johan loppuu lapsihalut.

Kumman haju ne lapsentekohalut vie? Römpsän vai pierujen?

Vierailija
30/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jo lapsesta asti valtava vauvakuume ja hoivavietti, mutta seksiviettiä ei juuri ollenkaan.

Vierailija
31/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, ilmeisesti olen miehekäs nainen. Korkeat poskipäät, pieni leuka, leveät hartiat, urheilullinen ja lihakset kasvaa nopeasti. Lapsia tein yhden, mieheni halusta ja pyynnöstä. Jos lapsia ei olisi tullut, en olisi lähtenyt hoitoihin vaan se olisi ollut mulle ihan ok tilanne. Kuitenkin mulla on ollut aina julmetut kuukautisvuodot ja -kivut, eikö nämä ole naisellisia asioita?

Vierailija
32/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman empiirisen tutkimusotannan perusteella voin lisäksi todeta, että ne maskuliiniset paljon seksiä haluavat naiset ovat todellakin kaikkea muuta kuin kauniita ja käyttäytyvät todellakin kuten miehet myös melkoisen dominoivia luonteeltaan.

Eksytään milloin minkäkin miehen kanssa sänkyyn oli omaa miestä tai ei. Melkoisen itserakkaita eli elävät omaa elämää muiden tunteista välittämättä jos lapsia saavat niin melkoinen kokemus niille lapsille. Ei siis mitään lapsirakkaita todellakaan.

Eli seksiä vonkaavat miehet sinne vaan näiden maskuliinisen naisten perään hus hus.

Vierailija
33/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehekkäät naiset on lesboja, kyllähän sekin rajoittaa lisääntymistä.

Mitä asentoja he suosivat?

Vierailija
34/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, ilmeisesti olen miehekäs nainen. Korkeat poskipäät, pieni leuka, leveät hartiat, urheilullinen ja lihakset kasvaa nopeasti. Lapsia tein yhden, mieheni halusta ja pyynnöstä. Jos lapsia ei olisi tullut, en olisi lähtenyt hoitoihin vaan se olisi ollut mulle ihan ok tilanne. Kuitenkin mulla on ollut aina julmetut kuukautisvuodot ja -kivut, eikö nämä ole naisellisia asioita?

Pieni leuka ja korkeat poskipäät nimenomaan ovat naisellisia piirteitä.

Vierailija
35/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman empiirisen tutkimusotannan perusteella voin lisäksi todeta, että ne maskuliiniset paljon seksiä haluavat naiset ovat todellakin kaikkea muuta kuin kauniita ja käyttäytyvät todellakin kuten miehet myös melkoisen dominoivia luonteeltaan.

Eksytään milloin minkäkin miehen kanssa sänkyyn oli omaa miestä tai ei. Melkoisen itserakkaita eli elävät omaa elämää muiden tunteista välittämättä jos lapsia saavat niin melkoinen kokemus niille lapsille. Ei siis mitään lapsirakkaita todellakaan.

Eli seksiä vonkaavat miehet sinne vaan näiden maskuliinisen naisten perään hus hus.

Mitä sitten? Ei miehillä ole yksinoikeus miehiseen elämäntyyliin.

Vierailija
36/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Olenko hybridi?

Vierailija
37/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

18/32: En tarkoittanut naisellisella ulkonäöllä(ni) meikkaamista ja pukeutumista, tosin pukeudun usein mekkoon ja joskus meikkasinkin päivittäin. Nykyään en.

Tarkoitin naisellisella ulkomuodolla naisellisia piirteitä, isohkoja rintoja, selvästi erottuvaa vyötäröä. En ole pieni enkä laiha, mutta sillä tavalla siro, että on kapeat nilkat ja ranteet, ei leveitä hartioita, vaikka liikun paljon jne. Ehkä monilla miehilläkin on, kai drag queenit on parhaita naisia :D

Lisäksi mulla on aina ollut pitkät hiukset ja kynnet, ne kasvaa hyvin. Jotain tällaista luonnostaan tulevaa ajattelin naisellisella ulkonäöllä, että en todellakaan hormonien takia näytä miehekkäältä.

Ja että kaikki harrastaa seksiä, joo vai? Ei mun ex-mies ainakaan erikoisemmin ollut kiinnostunut ja eikä monia naisia syytetä haluttomuudesta? Itse oon joutunut elämään puutteessa naimisissa ollessakin, saati nyt sinkkuna. Olen nyt keski-ikäinen ja yleensä seksihalut on kovemmat kuin miehillä, joita olen tavannut - tai kyvyt. En ole ikinä parisuhteessa kieltäytynyt seksistä. Saan orgasmin normaalissa yhdynnässä helposti, joka kerta ellei mies ole liian nopea / tosi huono. Tätä tarkoitin, eikö tässä just seksihaluista ja hormoneista puhuttu eikä siitä, että kaikki kuitenkin seksiä harrastaa. Minä muuten en, koska ei ole kumppania, mikä on ihan p:stä.

Vierailija
38/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiennyt nuoresta asti haluavani lapsia, vaikka en ole mikään erityisen naisellinen nainen. Mutta ovatkohan naisellisten naisten vauvahaaveet jotenkin erilaisia? Miettivätkö he, miten ihanaa on olla söpön pienen vauvan kanssa? En ainakaan vieraista vauvoista saa mitään "awww" -tunnetta. Ajattelen asiaa enemmän suvun jatkumisen kannalta, ja naiseuteen jotenkin vain kiinteästi kuuluvana asiana vaikka kaikille se ei olisi sitä. 

Joku voisi pitää minua liian kylmänä ihmisenä äidiksi, mutta mitä on hormoneista muuta kokemusta niin uskoisin että raskausajan hormonit tulevat kyllä vaikuttamaan persoonaan.

Vierailija
39/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilouutinen kilttimiehille:

Kiltti perheenisä saattaa saada nykyään enemmän jälkeläisiä kuin naistenmies. Hurjimmillaan on heitetty, että nyt on menossa machomiesten viimeinen vuosisata!

No onneksi taitaa mies loppua ennen kuin vuosisata.

Vierailija
40/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Olenko hybridi?

Mikä on hybridiseksuuaali? Kerro itsestäsi tarkemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi