Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tesoman (Tampere) surma ratkeamassa, tekijä ilmottautui itse poliisille

Vierailija
30.03.2018 |

Kyseessä siis keissi, jossa perheenisä puukotettiin kuoliaaksi kävelytiellä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005624376.html

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nuori tekijä, tapahtuma-aikaan 2014 20-vuotias.

Vierailija
2/55 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole osannut varoa pojannassikkaa, että tekee tyhmän tempun ilman syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tekijä kertoo motiiviksi?

Vierailija
4/55 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiköhän poliisi tutkimuksissaan edes lähelle?

Tietääkö kukaan motiivia?

Vierailija
5/55 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole osannut varoa pojannassikkaa, että tekee tyhmän tempun ilman syytä.

Aivan. Onkohan tuolla kuinka paljon rikollista taustaa, en usko, että ensimmäistä kertaa tekee jotain rikollista.

Vierailija
6/55 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan motiivia?

Sitä ei ole vielä kerrottu. Varmaankin lähempänä oikeudenkäyntiä/sen yhteydessä se kerrotaan.

Vierailija
7/55 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että ei. Olisihan ne sen jo itse kiinni napanneet edes kuulusteluihin jos olisivat lähellä olleet.

Vierailija
8/55 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tekijä ollut siitä poikakolmikosta jota poliisi yritti tavoittaa vai onkohan se joku muu.

Vierailija
9/55 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että ei. Olisihan ne sen jo itse kiinni napanneet edes kuulusteluihin jos olisivat lähellä olleet.

vaikutti aika vaikealta pähkinältä poliisillekkin. tietty on voinut käydä kuulusteiluissa ja onnistunut huijaamaan

tulee mieleen että jonkun / joidenkin on täytynyt tietää, mutta kukaan ei vasikoinut

Vierailija
10/55 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista on myös, mikä on saanut yli kolmen vuoden jälkeen tunnustamaan.

Vierailija
11/55 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Motiivia tuskin edes on. Näitä tapauksiahan on paljon, jossa joku on tapettu esimerkiksi sen takia että tuolla uhrilla ei ole ollut antaa tupakkaa tuolle tappajalle. Yleensä nuo tappajat ovat näitä ns. syrjäytyneitä moniongelmaisia, todennäköisesti tuo ko. tappaja on ollut päihteiden vaikutuksen alaisena (alkoholi, Subutex, amfetamiini, bentsodiatsepiinit)

Vierailija
12/55 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaikutti aika vaikealta pähkinältä poliisillekkin. tietty on voinut käydä kuulusteiluissa ja onnistunut huijaamaan

tulee mieleen että jonkun / joidenkin on täytynyt tietää, mutta kukaan ei vasikoinut

Poliisillahan on tekijän dna:ta, että jos kuulusteluissa huijaa niin dna viimeistään paljastaa. Tosin en tiedä, että otetaanko dna kuinka rutiinisti kuulusteluissa käyneiltä.

Luulen myös, että muut on myös tienneet, mutta eivät ole vasikoineet. Toivottavasti kerrotaan, että miksi tekijä tuli nyt esiin omasta tahdostaan.

Vierailija
13/55 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Motiivia tuskin edes on. Näitä tapauksiahan on paljon, jossa joku on tapettu esimerkiksi sen takia että tuolla uhrilla ei ole ollut antaa tupakkaa tuolle tappajalle. Yleensä nuo tappajat ovat näitä ns. syrjäytyneitä moniongelmaisia, todennäköisesti tuo ko. tappaja on ollut päihteiden vaikutuksen alaisena (alkoholi, Subutex, amfetamiini, bentsodiatsepiinit)

Totta.

Vierailija
14/55 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista on myös, mikä on saanut yli kolmen vuoden jälkeen tunnustamaan.

Normaalia ihmistä tuollainen jää vaivaamaan ja kohtalaisen usein se käydään itse tunnustamassa lopulta jos ei sitä ennen jäädä kiinni. Sitten on ne poikkeusyksilöt jotka voivat ilman tunnontuskia elellä loppuelämänsä tuollaisen salaisuuden kanssa.

Vierailija
15/55 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän tämä sitten menee, että pääseekö tuo tekijä 1/3 tuomiolla kun on ollut 20 vuotias tekoaikaan, mutta jäi kiinni vasta nyt kun on yli 21-vuotias? Tuomio varmaankin tulee enintään taposta, mutta luulen että tämä väännetään törkeäksi pahoinpitelyksi ja kuolemantuottamukseksi. Vankilassa pitäminen on niin kallista, että siksi annetaan mahdollisimman lieviä tuomioita.

Vierailija
16/55 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla niin yksinkertainen syy että omatunto on alkanut kolkuttaa.

Vierailija
17/55 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän tämä sitten menee, että pääseekö tuo tekijä 1/3 tuomiolla kun on ollut 20 vuotias tekoaikaan, mutta jäi kiinni vasta nyt kun on yli 21-vuotias? .

Tuomio menee sem mukaan mitä tekijä oli tekoaikaan.

Vierailija
18/55 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisillahan on tekijän dna:ta, että jos kuulusteluissa huijaa niin dna viimeistään paljastaa. Tosin en tiedä, että otetaanko dna kuinka rutiinisti kuulusteluissa käyneiltä.

Luulen myös, että muut on myös tienneet, mutta eivät ole vasikoineet. Toivottavasti kerrotaan, että miksi tekijä tuli nyt esiin omasta tahdostaan.

hmm... tuskin siis kuulusteltu jos kerta poliisilla oli tekijän dna, koska silloin dna näyte olisi sitonut suoraan vähintään osalliseksi rikokseen.

luultavasti yksi siitä tuntemattomaksi jääneestä kolmikosta

motiivi ollut viha/isottelu ja kavereille näyttäminen

Vierailija
19/55 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalia ihmistä tuollainen jää vaivaamaan ja kohtalaisen usein se käydään itse tunnustamassa lopulta jos ei sitä ennen jäädä kiinni. Sitten on ne poikkeusyksilöt jotka voivat ilman tunnontuskia elellä loppuelämänsä tuollaisen salaisuuden kanssa.

3 vuotta on 20-vuotiaan elämässä jo todella pitkä siivu. Kestää vuoden, kestää kaksi, kestää kolmannenkin. Luulisi jo että olisi kestänyt lopun ikäänsä.

Vierailija
20/55 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vankilassa pitäminen on niin kallista, että siksi annetaan mahdollisimman lieviä tuomioita.

Ei pidä paikkaansa. Vankilassa pitäminen on kyllä kallista, mutta ei sitä oteta huomioon tuomioita jaettaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi