Miksi joillain ihmisillä on vielä tänä päivänä kirjahylly?
Kaiken, siis kaiken, saa nykyään e-kirjoina. Miksi joku hamstraa vielä pölyä kerääviä ja tilaa vieviä kirjoja?
Kommentit (849)
Siksi että heillä, toisin kuin sinulla Kouvolan tuki-alueella asuvalla skunkkitukalla, on jotain mitä laittaa sinne
Mitä hittoo se sulle kuuluu? E-kirja ei ole oikea kirja.Jos mä haluan lukea kirjaa, ni haluan tuntea kirjan sivut käsissäni.
Koska minä tuomitsen sinut kirjahyllysi perusteella. Mikään mitä sanot tai teet ei vaikuta mielipiteeseeni sinusta niin paljon kuin kirjahyllysi.
Olen karsinut viime vuosien aikana kirjoja tosi paljon. Nyt on jäljellä enää tärkeimmät, ja mahtuvat yhden seinän kokoiseen kirjahyllyyn. Työhuoneessa. Kirjahylly on puuta, jos se nyt jotenkin tärkeä asia on jollekin.
Voisiko AP vastata, missä niitä kirjoja säilytetään, jos ei ole kirjahyllyä.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että joillain on kirjoja, aika monilla on.
Niin, keskiluokalla on. Onhan kirjahylly keskiluokan symboli.
Jotkut lukee romaneja, eikä sekoile romaanien kanssa. Supo liittyy. Ja narsismi.
En usko että e- kirjoina on muita kuin "hittejä", harvinaisemmat pitää kuitenkin hakea paperisina.
Eipä paperisen kanssa lopu virta kesken (no joskus lukijasta)
Putoaa kirja vahingossa lattialle niin eipä mee miksikään.
Kokeile käyttää rypistettyä e-kirjaa hätäwcpaperina
sätkäpaperin sijaan pakkotilanteessa aika ronskia kääräistä sätkä e- kirjaan?
No ajattelepa näin: jos henkilö on esim. 54-vuotias ja kova lukija, hänelle on ehtinyt kertyä aikamoinen kotikirjasto ennen kuin e-kirjat edes keksittiin. Ja kyllä, suurin osa kirjoista on siltikin luettu kirjastosta lainaten, vain ne parhaimmat teokset ja "aarteet" on hankittu kotiin.
Onneksi kirjahyllyt ovat taas muodissa. En koskaan lue e-kirjoja; kirjan pitää olla oikea, paperinen kirja - kuka jaksaa koko ajan tuijottaa jotain ruutua..?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kirjahyllyt ovat taas muodissa. En koskaan lue e-kirjoja; kirjan pitää olla oikea, paperinen kirja - kuka jaksaa koko ajan tuijottaa jotain ruutua..?
Miettikää jos olisi pakko seurata muotia tässäkin asiassa. Ensin heivaa hyllyn kirjoineen muodin takia, sitten ostaa uuden kirjahyllyn ja uudet kirjat, kun hylly tulee takaisin muotiin. Kalliiksi tulee.
Koska minä ja lapseni harrastetaan lukemista.
Se, että kuuntelee äänikirjoja ei ole Lukemista, vaan kuuntelua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää jos olisi pakko seurata muotia tässäkin asiassa. Ensin heivaa hyllyn kirjoineen muodin takia, sitten ostaa uuden kirjahyllyn ja uudet kirjat, kun hylly tulee takaisin muotiin. Kalliiksi tulee.
Just tämä! Ylipäätään jokaisella on oikeus harrastaa mitä haluaa, vaikka se ei olisi "muodikasta"
On joillain vielä kämpässään keittiökin, vaikka kaiken ruuan saa nykyään tilattua foodoralla valmiina kotiin.
dorka.
Sen takia, että kaverit näkee miten paljon mä olen lukenut uskonnollisia tekstejä sekä kylmän sodan aikaista poliittista historiaa.
Um ja jos iltarentoutuu lukemalla niin ei jää kirjasta virta päälle ja paristo lopu vaikka simahtaisi kesken.
Onhan joillan vieläkin levysoitin ja levyjä sekä kasettisoitinkin. Miksi?
Koska sen median pitäminen kädessä on se juttu - miksi katsoa kaikkea lasilevyltä?
Ja kyllä, C-kasetteja myydään edelleenkin, kuten hehkulamppuja.
Siksi että kirjoja on helpompi säilyttää seinähyllyssä kuin jossain muualla.
Typerä aloitus. Aina näitä miksi miksi- aloituksia. Onko nää jotain ala- asteikäisiä lapsia joilla kyselykausi?