Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "normaalit" ihmiset ajattelevat yksin ollessaan?

Vierailija
28.03.2018 |

Olen ollut toistakymmentä vuotta masentunut ja ahdistunut ja omat ajatukset liittyvät aika paljon pahaan olooni ja elämäntilanteeseeni. En enää edes muista omia mielenliikkeitäni tätä edeltävältä ajalta...Mitä te ihmiset joita eivät jatkuvat murheet pakota mietitte? Siis vaikka yksin ollessa ja silloin kun ette keskity mihinkään. Kelaatteko edes takaisin mielessä esim. jotain tapaamisia ystävien kanssa tai jotain hauskoja juttuja tms? Kiinnostaa...

Kommentit (282)

Vierailija
61/282 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksette te, jotka olette tyytymättömiä elämään tai se tuntuu tyhjältä, muuta elämää mieleiseksenne? Usein tyytymättömyyden kokeminen on mielen merkki siitä että tarvitsette konkreettisia muutoksia.

Menkää päiväksi metsään, hiljentykää haaveilemaan. Minkälaista elämää haluaisitte elää? Kaipaatko ihmisten seuraa vaiko luonnon läheisyyttä? Miten olisi vaikka muutto ympäristöön, josta nauttii?

Muutos on yleensä hyvästä, elämän hyvään virtaan kuuluu eteenpäin meneminen.

Älä jää vellomaan. Elämä on nyt...

Anteeksi nyt vaan, mutta metsään meneminen ei auta siinä muutoksen konkreettisessa toteuttamisessa, joka on se vaikea kohta. 

Vierailija
62/282 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin 90% vapaa-ajasta töitä. En todellakaan pysty hallitsemaan ajatuksiani, vaikka kuinka pinnistelen. Aina tunkee jokin työjuttu mieleen, jotain hankalia ja paskoja, ei toki kivoja ja hyvin meneviä. Sitten stressaan sitä, että en pysty olemaan ajattelematta töitä, vituttaa kun palkkaa ei makseta vapaa-ajan ajattelusta. Vinkkejä, miten sais ajattelun turtumaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/282 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä muut ovat vastanneet, kun en jaksanut ketjua lukea läpi.

Itselläni ajatukset poukkoilevat sinne tänne. Harvemmpin pystyn ajattelemaan yhtä asiaa pidempään. 

Välillä teen mietin mitä ruoaksi, teen kauppalistaa, sitten ajatukset käyvät sairaassa isässäni, koska saisin hänet sairaalaan, mutta mikä olikaan se jvg:n hyvä biisi, paljonkohan tuota lunta on jo tullut tänä talvena, Hitsi, se nuohooja on edelleen tilaamatta, mikä sen tanssivan lihavan tytön nimi on siinä tv-sarjassa, onkohan se naimisissa, pitääpä googlata, samalla vois googlata lisätietoa muista tv-sarjojen näyttelijöistä. Muistinko maksaa sähkölaskun??

Tuossa saattaa olla ajatuksia 5 min ajalta. Tuota rataa menee yöuniin saakka.

Vierailija
64/282 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitä tekis ruuaksi ja milloin pitää käydä kaupassa ja mitä tuoda sieltä..mitään herkkuja en kyllä nyt osta ja haluan säästää rahaa..mitä hyvää elokuvaa nyt katsoisin netflixistä..milloin jaksaisin nuo pyykit lajitella..jumpatakki pitäs. Mitä teen tälle tukalle kun se on mennyt niin kauheaksi..joka päivä myös kun katson peiliin niin en ole tyytyväinen naamatauluuni, kyllä sitä näyttää rupsahtaneelta ja se on tapahtunut tässä parin vuoden aikana.

Töissä en ole ja on liikaa aikaa miettiä kaikkea mahdollista eikä olo ole kovinkaan virkku

Vierailija
65/282 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu että en mieti mitään. Luen kotona paljon joten silloin tietenkin mietin lukemaani mutta muuten mieli on melkoisen tyhjä.

Vierailija
66/282 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä

-Mies

Moi! Olet nainen.

Vierailija
67/282 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun Luin otsikon, ajattelin, että sellaista kuin normaali kaikkia koskeva ajattelu, ei ole olemassakaan.

Mutta...

Vierailija
68/282 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluahan sitä aina tulee ajateltua.

Vierailija
69/282 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelen.

Esimerkiksi viikon ruokalistaa, uutta sisustusta, uutta tyyliä, ulkomaan matkaa jne.

Vierailija
70/282 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatuksensa voi valita. Pyri tietoisesti ajattelemaan mukavia asioita

Ajatuksia ei voi valita mutta voi valita miten niihin suhtautuu.

Vierailija
71/282 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana seksiä ja ryyppäämistä ja seksiä.

Nyt vanhana ja sairaana kuolemaa ja olevia ja tulevia kipuja.

Vierailija
72/282 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin 90% vapaa-ajasta töitä. En todellakaan pysty hallitsemaan ajatuksiani, vaikka kuinka pinnistelen. Aina tunkee jokin työjuttu mieleen, jotain hankalia ja paskoja, ei toki kivoja ja hyvin meneviä. Sitten stressaan sitä, että en pysty olemaan ajattelematta töitä, vituttaa kun palkkaa ei makseta vapaa-ajan ajattelusta. Vinkkejä, miten sais ajattelun turtumaan?

Minulla sama. Vapaa-aikaa minulla on joka tapauksessa lähinnä vain viikonloppuisin, sillä arki menee yleensä klo 7.30 - 21.00 (usein myöhempäänkin) joko töissä tai työmatkalla. Työtä on paljon ja se on vaativaa, ja viikonloppuisin pyörii mielessä että meniköhän jokin juttu sittenkin väärin jne.

Työn lisäksi poden huonoa omaatuntoa siitä etten harrasta liikuntaa ja sitä että haluaisin olla yksin. Asun avopuolison kanssa samassa asunnossa ja hän luonnollisesti käytännössä aina silloin kotona kun minäkin olen, ihan vaan sen takia että olen kotona töiden takia aika vähän. Töiden jälkeen ja viikonloppuisin haluaisin vain olla yksin, aidosti yksin, enkä siten että joku on samaan aikaan samassa asunnossa eri huoneessa. Menee hirveästi turhaa energiaa siihen kun angstaan sitä etten saa olla yksin. Voinette arvata, ettei parisuhteemme ole millään maailman parhaimmalla mallilla...

Vierailija
73/282 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällä hetkellä lievä masennus. En ehkä ole oikea ihminen vastaamaan tähän. Riippuu paljon päivästä. Aika paljon juuri nyt pyörittelen ihmissuhdekiemuroita päässäni. Välillä mietin seksiä, lapsiani, työkuvioita, harrastuksia, mitä teen seuraavaksi jne.

Vierailija
74/282 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ehkä hassu, mutta mä olen ennen ollut tosi kova ajattelija ja haaveilija. Nykyään vähemmän koska perhe-elämä vie paljon ajatuksia. Mutta mun päässä kelaillaan aika pitkälti tiettyjä samoja asioita:

-mitä tekisin jos voittaisin lotossa. Mietin sen elämän tosi tarkkaan (millasen talon rakentaisin, millaisen yrityksen perustaisin ja miten se pyörisi yms).

-mietin vanhoja tapahtumia ja tavallaan päässäni muutan tapahtuneita (mietin miten asia olisi edennyt jos olisin tehnyt jotain toisin).

-tosi paljon mietin teiniajan exää. Maan ja taivaan väliltä. Miten meillä menisi nyt yhdessä, miten asiat ois voinu mennä paremmin ja välillä vaan muistelen vanhoja.

-välillä mietin mitä jos olisin realityohjelmissa. Esim temptation islandissa ja muissa hömppäohjelmissa.

-tulevia tapahtumia, sisustusideoita yms.

Oon aina rakastanut sitä jos on saanut vaan hengailla koko päivän ja ajatella asioita.

Vierailija
75/282 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin jännitti avata tämä ketju luettavaksi :) Mutta kiva tietää, että en ehkä sittenkään ole ainoa aikuinen joka käy jotain mielikuvistuskeskusteluja päänsä sisällä.

Tykkään olla yksin, siitä että saan uppoutua ajatuksiini ihan täysin. En todellakaan pyörittele mitään arjen asioita päässäni, vaan kuvittelen kaikenlaista: keskusteluja ihmisten kanssa, osa liittyy työhön, esim. puheen pitämistä mitä onkin hyvä harjoitella ja monesti olen todennut, että tästä on ollut hyötyä oikeassa elämässä, mutta osa ihan täysin höpöhöpö tilanteita, vaikka tilanne jossa kerron läheisilleni voittaneeni lotossa tai pelastan jonkun hengen. Siitä miten erään miehen kanssa tilanne voisi edetä, vaikka todellisuudessa välillämme ei ole yhtään mitään. Hauskoja mutta myös vaikeita tilanteita. Pahinta on se, kun kuvittelen hauskan keskustelun päässäni ja esim. naurahdan ääneen autossa ja puoliso kysyy mille nauran enkä oikeasti voi selittää että keksinpä tässä juuri päästäni sellaisen keskustelun joka oli hauska..

Vierailija
76/282 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä

-Mies

Hei, olen ehkä outo mutta minua on aina kiinnostanut tämä. 😁

Siis, jos mies jatkuvasti ajattelee seksiä, niin mitä hän siitä ajattelee? Jotain tiettyä naista, jotain tiettyä tilannetta, ihan yleisesti miltä seksi tuntuu, vai jotain muuta, fantasiaa?

Ihan ilman sarvia ja hampaita, olen utelias.

Nainen

Minulla se vaihtelee tilanteen mukaan. Jos seurustelen niin kuvittelen senhetkistä kumppania, miten koskettaisin ja alkaisin riisua häntä ja niin edelleen. Muistelen aiempia seksikertoja hänen kanssaan yksityiskohtaisesti ja mietin mitä tekisi mieli tehdä nyt.

Jos taas olen ollut pitkään sinkkuna, niin seksiä tulee mietittyä jotenkin yleisemmällä tasolla ja kasvottomammin ja kuviteltua jotain uusia kumppaneita, mutta kaipa siinäkin on elementtejä jotka ovat jääneet mieleen aiemmista kokemuksista.

Vierailija
77/282 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa, rahaa, seksiä, puolisoani, omaa painoani ja ulkonäköäni, opintojeni etenemistä ja siihen liittyviä tehtäviä...siinä ne perus.

Vierailija
78/282 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No v.ttuahan sitä normaali nuorimies miettii.

Vierailija
79/282 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan, pelaan ja ajattelen miten halkasen niiden ihmisten kalloja ketkä ovat kohdelleet minua huonosti tai pettäneet.

Vierailija
80/282 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että kylläpä taas väsyttää työpäivän jälkeen. Päätäkin vähän särkee. Ärsyttävää alkaa tekemään ruokaa. Ah, ihanaa pullakahvit. Mistäköhän tuo väsymys johtuu ja voisiko sille tehdä jotakin. Päätäkin juilii. Olen aika ratkaisukeskeinen ihminen ja mietin koko ajan jos mulla on joku vaiva, että mistä se voisi johtua ja voisiko sille tehdä jotain? Olisko liikaa ruokaa? Liian vähän? Pitäskö ottaa särkylääke vai ei....jne.  Taidanpa mennä sohvalle makaamaan. Olispa mies täällä ja oltais kahdestaan, nyt olis kiva saada seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän