Mitä "normaalit" ihmiset ajattelevat yksin ollessaan?
Olen ollut toistakymmentä vuotta masentunut ja ahdistunut ja omat ajatukset liittyvät aika paljon pahaan olooni ja elämäntilanteeseeni. En enää edes muista omia mielenliikkeitäni tätä edeltävältä ajalta...Mitä te ihmiset joita eivät jatkuvat murheet pakota mietitte? Siis vaikka yksin ollessa ja silloin kun ette keskity mihinkään. Kelaatteko edes takaisin mielessä esim. jotain tapaamisia ystävien kanssa tai jotain hauskoja juttuja tms? Kiinnostaa...
Kommentit (282)
Ajaattelen aika paljon mitä aikoisin tehdä, minne aikoisin mennä ja mitä haluaisin nähdä. Lisäksi ajattelen erilaisia ihmisiä ja millisia ne ovat tai mitä ne tekee tai miksi ne ovat sellaisia kuin ovat. Sitten mä ajattelen mun kissojani, niitten hauskoja temmpuja ja kaikkea niihin liittyviä asioita. Ajattelen myös huomisen päivän asioita, eli käynkä kaupassa ja pitäiskö jotain ostaa. Sitten mä tutkistelen itseäni, ja mietin että olinpas minä ajattelematon silloin kun olin nuori. Joskus ajattelen aikamatkaa nuoruuteen ja muistan paljon erilaisia asioita. Sitä miettiin mitä tekisi toisin, ja varmaan tekisin paljonkin toisin. Nyt ajattelen sitä, että lähden laittamaan ruokaa. Heippahei.
Kyse on mielikuvista ja eränlaisista assosiaatioista; jokin ajatus tai kommentti tai sana yhdistyy johonkin "kuvaan", joka voi olla oikeastaan mitä vain (väri, tietty henkilö, maisema).