Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys siitä, miksi alat laittamaan ostoksiasi kassahihnalle vaikka en ole vielä laittanut kassahihnalle kapulaa?

Vierailija
28.03.2018 |

Minun ostosten laittamiseni keskenolon näkee jo siitä, että kärryssä on maksettavaa tavaraa. En ole ikinä ymmärtänyt, miten jotkut kuvittelevat asiansa hoituvan nopeammin kassalla jos he tunkevat omat ostoksensa minun ostosteni sekaan enne kuin olen saanut kaiken kassahihnalle ja laittanut sen kassakapulan ostosteni päähän.

Myyjällähän menee enemmän aikaa setviä pois toisten ostoksia minun ostosteni seasta miinustaa ja ynnätä uudelleen.

Minulla ei ole vielä ikinä ollut niin kiire, ettenkö malttaisi odottaa edellisen asiakkaan laittavan kapulaa paikoilleen.

Kuinka te myyjät jaksatte päivästä päivään selvitellä näitä hätäisten tekemiä ostossekaannuksia? Voimia!

Kommentit (151)

Vierailija
1/151 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, tunnustan. Teen niin 100% provosointitarkoituksissa. Päivä menee pilalle ellei joku kapulamoukka tule tänne vouhkaamaan ostoskapulasta ja siitä kuinka joku tuntematon tyyppi ei osannut laittaa sitä juuri sillä lailla kuin hän olisi halunnut vaikka kaikista mahdollisista tavoista se on se ainoa oikea ja ehdottomasti paras.

Vierailija
2/151 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson että ”jahas, ap:lla on vielä leipäpussi ja voirasia ostoskorissa. Ne vievät suunnilleen tuonverran tilaa hihnalla.” Sitten laitan omia ostoksia sopivaksi arvioimaani kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/151 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vittuiluksi, kun et korjaa niitä luitasi siinä minua tyydyttävään tahtiin. Kyllä mä katson, että kamasi mahtuvat hihnalle. JOS laitat ne ripeästi.

Vierailija
4/151 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ootko se blondi, joka jäpätti puhelimeen samalla kun laittoi kamoja hihnalle. Ja sit keskeytti tavaroiden lastauksen, nojaili ja juorusi varmaan 10 minsaa, että kassan piti huutaa tuleeko muuta. Meinasi vetää korville..

Vierailija
5/151 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vittuiluksi, kun et korjaa niitä luitasi siinä minua tyydyttävään tahtiin. Kyllä mä katson, että kamasi mahtuvat hihnalle. JOS laitat ne ripeästi.

Oletko myös niitä jotka yrittävät nopeuttaa kassa-asiointi kiipeämällä edellä olevan reppuselkään?

Luuletko tosiaan että se kassahihna kulkee ja kassa piippaa sitä nopeammin mitä enemmän tönit sua ennen jonottavaa ihmistä?

Vierailija
6/151 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla noin kova kiire kotiin salkkareita vahtaamaan sipsipussin ja suklaan parissa?

Vierailija
7/151 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko myös niitä jotka yrittävät nopeuttaa kassa-asiointi kiipeämällä edellä olevan reppuselkään?

Luuletko tosiaan että se kassahihna kulkee ja kassa piippaa sitä nopeammin mitä enemmän tönit sua ennen jonottavaa ihmistä?

Useimmilla kassoillahan on kaksi kättä. Sen hihnan vois jakaa pituussuunnassa kahtia niin että kassa vetelee kahden asiakkaan tavaroita samanaikaisesti. Sitten maksupäätteitä vois olla kaksi päällekkäin. Kun kerran se hihnakin jakautuu kahtia niin kiipeämällä edellisen asiakkaan reppuselkään molemmat voisivat maksaa yhtäaikaa ja aikaa säästyis vallan mahdottomasti.

Vierailija
8/151 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ratkaisu olisi asentaa portti joka päästäisi vain yhden asiakkaan kerrallaan asioimaan hihnalle.

Vierailija
9/151 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pystyn käymään kaupassa aamulla ennen aamu kasia, jurpot ei ole tukkimassa hihnaa.

Vierailija
10/151 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toisinaan unohan laittaa sen kapulan. Kun tervehdin ja jutustan nopeasti kassan kanssa.

Se on kiva ja huomaavaista kun seuraava ei siitä ongelmoi vaan reippaasti laittaa ostoksensa hihnalle ja sitten sen kapulan kun siihen ylettyy....voi itku. Menikö nyt tuokin ihan väärin?

Vierailija
11/151 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi pystyn käymään kaupassa aamulla ennen aamu kasia, jurpot ei ole tukkimassa hihnaa.

Onko se nykyään jurpoutta laittaa ostokset hihnalle normaalissa tahdissa? Ainakin minulla on joka ikinen kerta maksukortti kädessä ennen kuin kassa on valmis. Tietenkään en ala maksamaan näiden väliinänkeäjien ostoksia vaan selvitän kassan kanssa tilanteen loppuun saakka.

Vierailija
12/151 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli AP ei osaa itse laittaa sitä kapulaa???

Vierailija
13/151 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo tullut mieleen että tää ois jollekin ihmiselle ongelma. Ostokset on saatu hoidettua silloinkin kun niitä kapuloita ei oltu vielä keksittykään.

Joissain pienemmissä kaupoissa on kassoilla kovin vähän niitä kapuloita. Jos kaikki kapulat ovat käytössä, joskus päätän latoa ostokset hihnalle ja laitan kapulan siihen väliin kun sellainen vapautuu. Tällöin jätän toki selvän välin ostosten väliin. Samoin kapulan kurkottelu liian kaukaa tarkoittaa usein sitä, että joutuisi "lähentelemään" edellä olevaa asiakasta tai sen ostoksia.

Vierailija
14/151 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on väliä joku puoli metriä niin kaikki sen ymmärtää ilman kapulaakin. Onhan se aika loukkaavaa kassaakin kohtaan laittaa kapula siihen väliin.

Vierailija
15/151 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky ihmiskunnassa suosion saaminen on kuin mitä se nyt vain on. Tosin tästä ap tuli todella kaunis meren ääni... en tiedä mikä ääni nyt siis taas tästä tuli.

Kyllähän vain vittu lauteille! Saatana!

Vierailija
16/151 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 switches damn what a riding thing....

Vierailija
17/151 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyky ihmiskunnassa suosion saaminen on kuin mitä se nyt vain on. Tosin tästä ap tuli todella kaunis meren ääni... en tiedä mikä ääni nyt siis taas tästä tuli.

Kyllähän vain vittu lauteille! Saatana!

Anna kun arvaan: äänestät vasemmistoa?

Vierailija
18/151 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua takapuoleen rytmikkäästi ostoskärryllään pökkinyt mummokin ajattelin näin, tai sitten hän toteutti jotain omituista mummolesbofantasiaansa. Se kyllä sattui ihan oikeasti.

Vierailija
19/151 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu!! On se sullakin ongelmat!!!

Pakkaa saatana ne sun romus sieltä hihnan päästä, niin hoituu toikin ongelma!!

Ei luoja!!! Kuinka TYHMÄ ihminen voi olla!??

Vierailija
20/151 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyhmä ja ahdistunut  kusipää, haluan tehdä sinulle kiusaa. Pelkään että hihna loppuu. Haluaisin nyrkiniskusi turpaani.