Rajuimmat sperman lentämiset, mitkä olette nähneet?
Itse joskus darrassa panessa olen kokenut kovimmat ruiskimiset.
Kommentit (62)
Muistaakseni olin nukkunut hyvin ja huoletinut nesteytyksestä. Lähärissä vedin kullin ulos ja sanoin vaimolle että runkkaa loppuun. Kun sitten vielä sanoi siihen että "tule mun rinnoille" niin kyllähän sitä sinne asti lensi. Oli jotenkin tosi hyvä asento kun nojasin vaimon takareisiä vasten eikä tarvinnut jännittää lihaksia liikaa, mutta sai työnnettyä lantiota mahdollisimman eteen.
Nykyään vanhempana vain valuu, joskus voi lentää ekat lastit parisenkymmentä senttiä. Surkeaa. Vielä kolmekymppisenä jos veti lähärissä ulos ja runkkasi itse loppuun, niin lensi joskus vaimon pään yli tapeteille.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään vanhempana vain valuu, joskus voi lentää ekat lastit parisenkymmentä senttiä. Surkeaa. Vielä kolmekymppisenä jos veti lähärissä ulos ja runkkasi itse loppuun, niin lensi joskus vaimon pään yli tapeteille.
Yhdyn tähän! Voi niitä aikoja.
37v. ja vielä lentää välillä tapetille. Rinnoille/kasvoille aika usein. Snadisti harmittaa jos käy kuten kusikaarelle tuppaa usein ikääntyessä käymään.
Niin se menee että kun vanhemmaksi tulee, naiset vapautuu ja antaa roiskia mihin haluaa niin sitten se paine loppuu. On se niin väärin!
Pari kertaa on lentänyt seinälle asti miehellä. On nelikymppinen.
Lensi katosta läpi ja osui jotakin astronauttia visiiriin. Siitä uutisoitiin jossakin lehdessä joskus.
Meillä mies laukeaa usein rinnoille, koska tykkään siitä. Toisinaan ensimmäiset 1 tai 2 ruiskausta menevät tissien yli kaulalle saakka. Loput tulevat sitten vähemmällä nopeudella, tosin niitä voi tulla useampia. En sen "rajumpia" ole koskaan kokenut.
Ex tyttöystävä istui mun naamalla ja runkkasi samalla mua, spermaa lensi exän jalkapöytään asti.
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti nähnyt, mutta kuulin. Tai no, näinkin. Sain kerran yhden nuoren tyypin tulemaan housuihinsa. Vikittelin ja vokottelin ja puhuin tuhmia, pitelin sitä kiinni ja pikkusen pussasin. Annoin sen mukamas vahingossa nuuhkaista vähän pimpsukkaa pikkuhousujen läpi ja hieman alistin, kiusoittelin ja kieltäydyin riisumasta mitään paljaaks. Hieroin sitä kalsareiden päältä ja uhosin, että et kestä tätä kauaa. Eikä kauaa kestänytkään kun se laukesi housuunsa niin että suhina kuului ja kalsareihin tuli märkä alue. Reppana :D Joo tiedän, olen kamala kiusaaja, mutta näin yli nelikymppisenä ihana vaan kiusata nuorilta spermat housuun, antamatta niille kuitenkaan mitään.
Eikö siinä jää pitkälti itse ilman? Se jätkä kuitenkin laukes, joka on miehille se suurin nautinto....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti nähnyt, mutta kuulin. Tai no, näinkin. Sain kerran yhden nuoren tyypin tulemaan housuihinsa. Vikittelin ja vokottelin ja puhuin tuhmia, pitelin sitä kiinni ja pikkusen pussasin. Annoin sen mukamas vahingossa nuuhkaista vähän pimpsukkaa pikkuhousujen läpi ja hieman alistin, kiusoittelin ja kieltäydyin riisumasta mitään paljaaks. Hieroin sitä kalsareiden päältä ja uhosin, että et kestä tätä kauaa. Eikä kauaa kestänytkään kun se laukesi housuunsa niin että suhina kuului ja kalsareihin tuli märkä alue. Reppana :D Joo tiedän, olen kamala kiusaaja, mutta näin yli nelikymppisenä ihana vaan kiusata nuorilta spermat housuun, antamatta niille kuitenkaan mitään.
Eikö siinä jää pitkälti itse ilman? Se jätkä kuitenkin laukes, joka on miehille se suurin nautinto....
Kirjoittaja itse sanoo että ”ihana vaan kiusata antamatta mitään”, mutta nautintopoliisin mielestä oli taas kerran väärin nautittu 🙄
Ah, lentävät spermat. Orgioissa olisi kiva seurata lentäviä spermoja. Ja nuuhkia sitä hajumaailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Seinälle vaan, höh! Mulla on lentänyt tyttöystävän suuhoidon jälkeisellä käsihoidolla mökin kattoon asti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seinälle vaan, höh! Mulla on lentänyt tyttöystävän suuhoidon jälkeisellä käsihoidolla mökin kattoon asti!
Naapurimökin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Meillä kuitenkin tähtäsi mun rinnoille, ei kattoon. Olisi toki varmaan kattoonkin lentänyt mällit, kun pitkä mies ja matala katto. Olin kunnolla kiusannut ennen panoa, joten voimalla tuli.
Vierailija kirjoitti:
Muuten hauska tarina, mutta tuo ”reppana :D” tuottaa mielikuvan ikävästä asenteesta. Mikä reppana se nyt on, jos naisen kanssa pitkittyneessä leikissä laukeaa, kun sitähän juuri tavoittelitkin. Yrität vain korottaa itseäsi toisen yläpuolelle, ei se ole reilua seksiä.
Jos olen pitkään ollut laukeematta, niin lentää ihan sairaasti. Jos vaikka viikon-parin tauko tullut ja purkaa niitä paineita omin käsin, niin lentää omalle naamalle asti tai ohi pään seinälle tai mitä siellä sitten onkaan.
m40
Nuorelle naiselle kun pääsi pitkästä aikaa antamaan kyydit takaapäin ja puutosmällit piti ruiskia pakaroille, ensimmäinen hyrskäys lensi neitosen hiuksiin ja toinenkin lapojen väliin asti. M54
Vierailija kirjoitti:
Nuorelle naiselle kun pääsi pitkästä aikaa antamaan kyydit takaapäin ja puutosmällit piti ruiskia pakaroille, ensimmäinen hyrskäys lensi neitosen hiuksiin ja toinenkin lapojen väliin asti. M54
nuori nainen tuskin sai mitään..