Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys siitä, miksi alat laittamaan ostoksiasi kassahihnalle vaikka en ole vielä laittanut kassahihnalle kapulaa?

Vierailija
28.03.2018 |

Minun ostosten laittamiseni keskenolon näkee jo siitä, että kärryssä on maksettavaa tavaraa. En ole ikinä ymmärtänyt, miten jotkut kuvittelevat asiansa hoituvan nopeammin kassalla jos he tunkevat omat ostoksensa minun ostosteni sekaan enne kuin olen saanut kaiken kassahihnalle ja laittanut sen kassakapulan ostosteni päähän.

Myyjällähän menee enemmän aikaa setviä pois toisten ostoksia minun ostosteni seasta miinustaa ja ynnätä uudelleen.

Minulla ei ole vielä ikinä ollut niin kiire, ettenkö malttaisi odottaa edellisen asiakkaan laittavan kapulaa paikoilleen.

Kuinka te myyjät jaksatte päivästä päivään selvitellä näitä hätäisten tekemiä ostossekaannuksia? Voimia!

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vittuiluksi, kun et korjaa niitä luitasi siinä minua tyydyttävään tahtiin. Kyllä mä katson, että kamasi mahtuvat hihnalle. JOS laitat ne ripeästi.

Oletko myös niitä jotka yrittävät nopeuttaa kassa-asiointi kiipeämällä edellä olevan reppuselkään?

Luuletko tosiaan että se kassahihna kulkee ja kassa piippaa sitä nopeammin mitä enemmän tönit sua ennen jonottavaa ihmistä?

Useimmilla kassoillahan on kaksi kättä. Sen hihnan vois jakaa pituussuunnassa kahtia niin että kassa vetelee kahden asiakkaan tavaroita samanaikaisesti. Sitten maksupäätteitä vois olla kaksi päällekkäin. Kun kerran se hihnakin jakautuu kahtia niin kiipeämällä edellisen asiakkaan reppuselkään molemmat voisivat maksaa yhtäaikaa ja aikaa säästyis vallan mahdottomasti.

Muista tuo myös kun takanasi jonottaa joku paikallinen bullmentula-klooni?

Vierailija
142/151 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan aina jalkani takana nylkyttävän kärryn alapienalla, jolla saan pidätettyä nylkyttäjää ja välillä potkaistua taaksepäin.

Entäs jos on korilla liikkeellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan ostokseni kassalle siinä vaiheessa kun edellinen lähtee jo maksamaan omiaan eikä ole vieläkään laittanut kapulaa.

Vierailija
144/151 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet se joka miettii liian kauan laitaako kapula vai ei

Kuinka voin niin olla jos en ole saanut ostoskärryäni tyhjennettyä kassalle vaan lapan sinne tavaraa niin nopeasti kuin kykenen? Kun olen saanut KAIKKI ostokseni hihnalle niin sitten laitan sen kapulan merkiksi seuraavalle, että hän voi ryhtyä lappamaan ostoksiaan hihnalle.

Ehkä sinä olet se, joka ei ymmärrä kapulan merkitystä tai käyttötapaa?

Vierailija
145/151 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on riittävä turvaväli, vähän asiakkaita 2-3 ja vähän ostoksia. On naurettavaa tunkea sitä helkkarin halkoa siihen rakoon.

Et varmaan myöskään välitä liikennesäännöistä vaan pidät niitä turhana nillittämisenä siihen saakka, että jäät junan alle?

Vierailija
146/151 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan edellä oleva panee kapulan. Mikä ihme siinä voi olla niin vaikeata ymmärtää? Ei risteyksissäkään joka kerta arvota kenellä on väistämisvelvollisuus. Asia kun on selvä niin voi keskittyä niihin "tärkeämpiin asioihin". Tosin olen sitä mieltä että henkilöltä joka ei kykene ajatuksiltaan sitä kapulaa panemaan hihnalle, ei voi korkeampaakaan aivotoimintaa odottaa.

Sen huomaa ihan siitä kun katsoo minkälaista porukkaa jengi äänestää vuosi toisensa jälkeen Arkadianmäelle.

Vierailija
147/151 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kapula on idiooteille.

Vierailija
148/151 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan aina jalkani takana nylkyttävän kärryn alapienalla, jolla saan pidätettyä nylkyttäjää ja välillä potkaistua taaksepäin.

Entäs jos on korilla liikkeellä?

Osa ihmisistä osaa pökkiä edelläolevan mustelmille ihan sillä ostoskorillakin.

Vierailija
149/151 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et vittu varmaan aikoiskaan laittaa siihen mua ennen sitä kapulaa!!!

Vierailija
150/151 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi idässä pommitetaan lapsia päivittäin

Vierailija
151/151 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ratkaissut ongelman tyhjäämällä korini siellä liukuhihnan alkupäässä, koska sinne se korikin jätetään ja niiltä tienoilta otetaan mahdolliset muovikassit. Hankala sinne väliin on kenenkään mitään heitellä, kun itse olen tientukkona sen aikaa, kunnes kori on tyhjä ja poissa käsistä ;)