Kysymys siitä, miksi alat laittamaan ostoksiasi kassahihnalle vaikka en ole vielä laittanut kassahihnalle kapulaa?
Minun ostosten laittamiseni keskenolon näkee jo siitä, että kärryssä on maksettavaa tavaraa. En ole ikinä ymmärtänyt, miten jotkut kuvittelevat asiansa hoituvan nopeammin kassalla jos he tunkevat omat ostoksensa minun ostosteni sekaan enne kuin olen saanut kaiken kassahihnalle ja laittanut sen kassakapulan ostosteni päähän.
Myyjällähän menee enemmän aikaa setviä pois toisten ostoksia minun ostosteni seasta miinustaa ja ynnätä uudelleen.
Minulla ei ole vielä ikinä ollut niin kiire, ettenkö malttaisi odottaa edellisen asiakkaan laittavan kapulaa paikoilleen.
Kuinka te myyjät jaksatte päivästä päivään selvitellä näitä hätäisten tekemiä ostossekaannuksia? Voimia!
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Laitan aina jalkani takana nylkyttävän kärryn alapienalla, jolla saan pidätettyä nylkyttäjää ja välillä potkaistua taaksepäin.
Entäs jos on korilla liikkeellä?
Minä laitan ostokseni kassalle siinä vaiheessa kun edellinen lähtee jo maksamaan omiaan eikä ole vieläkään laittanut kapulaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet se joka miettii liian kauan laitaako kapula vai ei
Kuinka voin niin olla jos en ole saanut ostoskärryäni tyhjennettyä kassalle vaan lapan sinne tavaraa niin nopeasti kuin kykenen? Kun olen saanut KAIKKI ostokseni hihnalle niin sitten laitan sen kapulan merkiksi seuraavalle, että hän voi ryhtyä lappamaan ostoksiaan hihnalle.
Ehkä sinä olet se, joka ei ymmärrä kapulan merkitystä tai käyttötapaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos on riittävä turvaväli, vähän asiakkaita 2-3 ja vähän ostoksia. On naurettavaa tunkea sitä helkkarin halkoa siihen rakoon.
Et varmaan myöskään välitä liikennesäännöistä vaan pidät niitä turhana nillittämisenä siihen saakka, että jäät junan alle?
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan edellä oleva panee kapulan. Mikä ihme siinä voi olla niin vaikeata ymmärtää? Ei risteyksissäkään joka kerta arvota kenellä on väistämisvelvollisuus. Asia kun on selvä niin voi keskittyä niihin "tärkeämpiin asioihin". Tosin olen sitä mieltä että henkilöltä joka ei kykene ajatuksiltaan sitä kapulaa panemaan hihnalle, ei voi korkeampaakaan aivotoimintaa odottaa.
Sen huomaa ihan siitä kun katsoo minkälaista porukkaa jengi äänestää vuosi toisensa jälkeen Arkadianmäelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan aina jalkani takana nylkyttävän kärryn alapienalla, jolla saan pidätettyä nylkyttäjää ja välillä potkaistua taaksepäin.
Entäs jos on korilla liikkeellä?
Osa ihmisistä osaa pökkiä edelläolevan mustelmille ihan sillä ostoskorillakin.
Koska et vittu varmaan aikoiskaan laittaa siihen mua ennen sitä kapulaa!!!
Lähi idässä pommitetaan lapsia päivittäin
Itse olen ratkaissut ongelman tyhjäämällä korini siellä liukuhihnan alkupäässä, koska sinne se korikin jätetään ja niiltä tienoilta otetaan mahdolliset muovikassit. Hankala sinne väliin on kenenkään mitään heitellä, kun itse olen tientukkona sen aikaa, kunnes kori on tyhjä ja poissa käsistä ;)
Muista tuo myös kun takanasi jonottaa joku paikallinen bullmentula-klooni?