Aahhaha! Sain parhaimmat naurut naapurin kyylän mokasta
Naapurissa asuu n. 55v kyttääjä ja tehovalittaja. Taloyhtiön yhteinen riesa. Olin viikonloppuna Tukholmassa laivareissulla ja jätin lapset kotiin keskenään. Maanantaina lastensuojelu soitti ja kertoi, että on tehty ilmoitus lasten heitteillejätöstä. Eivät kuulemma vain sen kummemmin puuttu asiaan, koska lapseni ovat jo 17 ja 18v. Okei no ovat ikäisekseen pienikokoiset ja iän arvioiminen voi toki hämätä. Jäi vissii naapurilta vaan iät kysymättä. Eipä siinä mitään. Kiitin naapuria hyvästä toiminnasta ja nyt se on mököttänyt siitä asti eikä enää tervehdi. Olen nauranut tämän episodin niin puhki koko taloyhtiön voimin.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Pastaa.
https://memegenerator.net/img/instances/400x/55094418/mmmmm-pasta.jpg
Vierailija kirjoitti:
Se mikä ihmetyttää on ettei näistä jutuista seuraa mitään naapurien kyttääjille?
Valitettavasti ei oo rangaistavaa. Vasta jos, kohde vangitaan tai pidätetään tai joutuu syytteeseen tai tuomitaan rangaistukseen, on kyseessä perätön/väärä ilmianto. Siitä saakin sitten jo itse ilmiantaja sakkoa tai jopa vankeutta. Lisäksi itse saa sitten niitä korvauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa asuu n. 55v kyttääjä ja tehovalittaja. Taloyhtiön yhteinen riesa. Olin viikonloppuna Tukholmassa laivareissulla ja jätin lapset kotiin keskenään. Maanantaina lastensuojelu soitti ja kertoi, että on tehty ilmoitus lasten heitteillejätöstä. Eivät kuulemma vain sen kummemmin puuttu asiaan, koska lapseni ovat jo 17 ja 18v. Okei no ovat ikäisekseen pienikokoiset ja iän arvioiminen voi toki hämätä. Jäi vissii naapurilta vaan iät kysymättä. Eipä siinä mitään. Kiitin naapuria hyvästä toiminnasta ja nyt se on mököttänyt siitä asti eikä enää tervehdi. Olen nauranut tämän episodin niin puhki koko taloyhtiön voimin.
Tyylikästä toimintaa naapurilta. Ei ihme, että mököttää. Eikä ihme, että naurattaa :D
Ööö... Minkä hiton takia koko aloitus täytyy kopioida??
Öööö.... Minkä hiton takia pitää ööööööööööötellä?
Öö-öttelijät bongattu!
Vierailija kirjoitti:
Juuri näistä syistä jätetään lapset keskenään vasta, kun nuorin on 18v.
Eivät voi sitten soittaa ollenkaan jos kummatkin on 18 vuotta.
Naapurit tietää lapsemme iät mutta ei pysy mukana heidän kasvussaan.Juttelin juuri toisen naapurin kanssa niin sanoi että jättää lapset ekaa kertaa yksin viikonlopuksi, kun nuorinkin täytti 18 vuotta.
Täällä on montakin jotka voisivat lasun tehdä.
Mikä teillä mättää? Ei normaalissa perheessä tarvitse noin ajatella. Vai että oikein naapurikin meinasi toimia samoin.
Vierailija kirjoitti:
Sama kävi meille, lähdin mieheni kanssa juhlimaan ja naapuri soitti poliisille että sinne ne lähti taksilla ihan kännissä ja jätti pienet lapset sekä sylivauvan keskenään, kuulen sen vauvan itkun koko ajan .
No, se itkevä vauva oli kissa enkä ymmärrä missä naapuri luuli minun piilotelleen vauvaa sen 2kk kun olimme siinä asuneet .D Ja lapseni olivat 15v sekä 17v, tytär 145cm pisamanaama ja poika 150cm huppu silmillä- hupparihemmo joten naapuri arvioi iät "vähän " alakanttiin", tosin tässäkin herää kysymys miksi pikkupojalla olisi mopo?
Miksi kissa itkee?
Naapurikyttääjät on ihan oma rotunsa. Kyse ei ole täyspäisestä ihmisestä, joka satunnaisesti huolestuu jostain tyyliin: itkevä pikkulapsi yöllä yksin pihalla vaan ne kyttää ja vainoaa ja yleensä ottaa jonkun piruparan uhrikseen. kun piruparka mielenterveytensä säilyttämisen vuoksi muuttaa, tämä kyttä löytää heti uuden uhri. Ei voi elää ilman "harrastustaan".
Näiden ihmisten kanssa on turha tapella. Se on kuin heittäisi bensaa liekkeihin. Heillä tuntuu olevan uskomattomasti voimavaroja, energiaa ja aikaa "harrastukselleen". Mitä enemmän tällaista ihmistä yrittää pistää kuriin, sitä raivokkaammin hän alkaa sotimaan. parempi kai ignoorata ja kärsiä tyyppiä, kuin satunnaista selkäsärkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurien kyttääjille voi kostaa. Tässä yksi tehty juttu. Poikkeavien bileet osoitteessa se ja se. Ilmainen alkoholi tarjoilu. Tyyppi sai aika mielenkiintoisia vieraita ovelle. Hermot sillä taisi olla aika tiukalla veen huudosta päätellen.
En ole koskaan nähnyt niin paljon ihme friikkejä kuin sen ilmoituksen jälkeen. Aivan hyvin olisi voinut luulla että naamiaiset tai halloveen bileet.
Onpa taas niin sepitetty kommentti.
Liimailtiinko tarinassa ilmoituksia lyhtypylväisiin vai pudoteltiin kutsuja sattumanvaraisesti postiluukuista? Poikkeavien bileet. Todella idioottimainen ilmaisu. Mitä tuo edes tarkoittaa? Moinen ääliömäisyys ei taatusti edes olisi hoikutellut paikalle yhtään ketään.
Paikallisten kauppojen ilmoitustauluille laiton sinne myydään/ostetaan sekaan. En olisi uskonut minkälaista porukkaa näinkin pienesstä kaupungista löytyy. Saat toki ajatella ja uskoa ihan mitä haluat. Testaa itse niin näet tyyppejä jotka on kuin huonosta elokuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurien kyttääjille voi kostaa. Tässä yksi tehty juttu. Poikkeavien bileet osoitteessa se ja se. Ilmainen alkoholi tarjoilu. Tyyppi sai aika mielenkiintoisia vieraita ovelle. Hermot sillä taisi olla aika tiukalla veen huudosta päätellen.
En ole koskaan nähnyt niin paljon ihme friikkejä kuin sen ilmoituksen jälkeen. Aivan hyvin olisi voinut luulla että naamiaiset tai halloveen bileet.
Liimailtiinko tarinassa ilmoituksia lyhtypylväisiin vai pudoteltiin kutsuja sattumanvaraisesti postiluukuista? Poikkeavien bileet. Todella idioottimainen ilmaisu. Mitä tuo edes tarkoittaa? Moinen ääliömäisyys ei taatusti edes olisi hoikutellut paikalle yhtään ketään.
Paikallisten kauppojen ilmoitustauluille laiton sinne myydään/ostetaan sekaan. En olisi uskonut minkälaista porukkaa näinkin pienesstä kaupungista löytyy. Saat toki ajatella ja uskoa ihan mitä haluat. Testaa itse niin näet tyyppejä jotka on kuin huonosta elokuvasta.
Oot nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet syyllistynyt rikokseen ja kaiken lisäksi siitä on myös todistusaineistoa. Lisäksi "poikkeava" on loukkaava ilmaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenvikaisen touhuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Aivan varmasti. Huoh.
Alkoholitarjoilu on muuten yhdyssana.
Kuten halloweenbileet.
Ihan tiedoksi, että halloweenbileet eivät ole mikään "poikkeavien" juhla.
Vierailija kirjoitti:
Naapurikyttääjät on ihan oma rotunsa. Kyse ei ole täyspäisestä ihmisestä, joka satunnaisesti huolestuu jostain tyyliin: itkevä pikkulapsi yöllä yksin pihalla vaan ne kyttää ja vainoaa ja yleensä ottaa jonkun piruparan uhrikseen. kun piruparka mielenterveytensä säilyttämisen vuoksi muuttaa, tämä kyttä löytää heti uuden uhri. Ei voi elää ilman "harrastustaan".
Näiden ihmisten kanssa on turha tapella. Se on kuin heittäisi bensaa liekkeihin. Heillä tuntuu olevan uskomattomasti voimavaroja, energiaa ja aikaa "harrastukselleen". Mitä enemmän tällaista ihmistä yrittää pistää kuriin, sitä raivokkaammin hän alkaa sotimaan. parempi kai ignoorata ja kärsiä tyyppiä, kuin satunnaista selkäsärkyä.
Se vähän riippuu siitäkin miten näihin kyyliin suhtautuu. Sehän on selvää ettei niillä ole muuta elämää kuin muiden kyttääminen. Omia takaisin antoja. Pieraisu postiluukkuun kun kyylä oli kuuntelemassa. Nopea oven avaus kun se taas kerran oli siellä. Vähän pää kopsahti. Viaton kysymys päin naamaa, saatko kiksejä toisten vakoilusta?
Tämä sai ihan kunnolla kierroksia ja soitti meille poliisitkin. Selitin niille tilanteen ja kertoivat että heille on ennenkin tullut soittoja kyseiseltä henkilöltä. Kuulin osan keskustelusta. Niin mutta kun ne nai siellä! Se yksikin pieree ihan hirveästi! Se muija sanoi kaiken huutamalla. Välillä kuului rauhallisempi ääni joka sanoi että valitettavasti kerrostaloissa kuuluu näitä elämisen ääniä. Te ette voi rouva niistä jatkuvasti valittaa meille.
Vierailija kirjoitti:
Sekopäinen naapuri kerran vuosia sitten sanoi että sinusta on tehty valitus, pidit liikaa meteliä vappuna. Mä olin että okei mä en ollut vappuna kotona. Eikä siitä ikinä tullut mitään huomautusta tai valitusta. Kunhan se yksi seko kävi ovella vinkumassa.
Meistä on valitettu kun koiramme haukkuu niin paljon. Se vain ettå meillä ei ole ikinä ollut koiraa emmekä ikinä koskaan ottaisi koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä et ihmiset välittää. Parempi näin ku oikeesti joku jäis heitteelle... Siksihän ilmoituskynnystä alennettiin, et parempi yleisen edun kannalta. Ihmiset on ihan liian välinpitämättömiä nykyään.
Niin just, koska turhat lasut ei yhtää rasita niitä lapsia, jotka oikeasti tarvitsisi apua... ylityöllistetään turhilla lasuilla jee....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyylikästä toimintaa naapurilta. Ei ihme, että mököttää. Eikä ihme, että naurattaa :D
Ööö... Minkä hiton takia koko aloitus täytyy kopioida??
Se oli aloittaja itse joka vastasi omaan viestinsä, kun ei muuten saanut vastauksia.
Satutko muuten olemaan just tämä kyttääjä?
Vierailija kirjoitti:
Sama kävi kaverille. Sinne tuli poliisit herättämään nuoret illalla. Kaikki olivat ihan ihmeissään. 18 ja 19 vuotiaat. Olivat kyllä koko viikon kaksistaan. Toinen oli toisen perheen lapsi ja se perhe piti silmällä parivaljakkoa. Muuten se olisi ihastuttavaa huolenpitoa naapurilta, mutta kun naapuri yritti aina kaikin keinoin tehdä kiusaa, niin kiusantekoa oli tuokin.
Mäkin oon kerran herännyt yöllä siihen, kun oli sossut ja poliisi ovella. Naapuri teki ilmoituksen, että lapsi jätetty yksin kotiin. Olin 17 ja oltiin ihan uusia asukkaita. Vanhemmat lähinnä kävi pari päivää siellä, koska mulla oli lippu Qstockiin ja ne päätyi siihen, että jos pärjäisin hotellissa niin pärjään kotonakin ja veivät mut yhden muuttokuorman yhteydessä uuteen kotiin etuajassa ja ajelevat itse vielä vanhaan kotiin pikkusisarusteni luo hoitamaan muuton loppuun.
Silloin teininä olin ihan lauta, 148cm ja tosi nuoren näköinen naamastakin enkä meikannut ikinä. Mun piti näyttää niille viranomaisille mopokorttia, että ne uskoi mun olevan ihan kykenevä katsomaan itseni perään kolme tai neljä päivää. Käskin niitä myös katsomaan jääkaappiin, joka oli täytetty niin, että sillä ois pärjännyt useampikin ihminen. Selitin vielä, että vanhemmat jätti mulle taksirahat, ettei tarvi edes yöllä kävellä yksin ulkona ku portilta tolpalle. Olivat ihan tyytyväisiä ja lähtivät. Naapuri oli kuulemma luullut, että oon jotain 13 ja jätetty yksin moneksi yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekopäinen naapuri kerran vuosia sitten sanoi että sinusta on tehty valitus, pidit liikaa meteliä vappuna. Mä olin että okei mä en ollut vappuna kotona. Eikä siitä ikinä tullut mitään huomautusta tai valitusta. Kunhan se yksi seko kävi ovella vinkumassa.
Meistä on valitettu kun koiramme haukkuu niin paljon. Se vain ettå meillä ei ole ikinä ollut koiraa emmekä ikinä koskaan ottaisi koiraa.
Mä löysin kotiin tullessa lapun, että jos ei lakkaa se yöllinen möykkä niin soittaa poliisit. Olin hieman hämmentynyt, koska olin illut viimeiset 3kk opiskelijavaihdossa eikä mun kämpässä ollut käynyt kuin mun äiti kastelemassa kukat aina välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä löysin kotiin tullessa lapun, että jos ei lakkaa se yöllinen möykkä niin soittaa poliisit. Olin hieman hämmentynyt, koska olin illut viimeiset 3kk opiskelijavaihdossa eikä mun kämpässä ollut käynyt kuin mun äiti kastelemassa kukat aina välillä.
Äitisi oli järjestänyt hurjia kotibileitä poissaollessasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kävi meille, lähdin mieheni kanssa juhlimaan ja naapuri soitti poliisille että sinne ne lähti taksilla ihan kännissä ja jätti pienet lapset sekä sylivauvan keskenään, kuulen sen vauvan itkun koko ajan .
No, se itkevä vauva oli kissa enkä ymmärrä missä naapuri luuli minun piilotelleen vauvaa sen 2kk kun olimme siinä asuneet .D Ja lapseni olivat 15v sekä 17v, tytär 145cm pisamanaama ja poika 150cm huppu silmillä- hupparihemmo joten naapuri arvioi iät "vähän " alakanttiin", tosin tässäkin herää kysymys miksi pikkupojalla olisi mopo?
Miksi kissa itkee?
Eivät ne itkekään, mutta se kuulostaa etenkin kerrostalossa erehdyttävästi vauvan itkulta !
Pastaa.