Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aahhaha! Sain parhaimmat naurut naapurin kyylän mokasta

Vierailija
28.03.2018 |

Naapurissa asuu n. 55v kyttääjä ja tehovalittaja. Taloyhtiön yhteinen riesa. Olin viikonloppuna Tukholmassa laivareissulla ja jätin lapset kotiin keskenään. Maanantaina lastensuojelu soitti ja kertoi, että on tehty ilmoitus lasten heitteillejätöstä. Eivät kuulemma vain sen kummemmin puuttu asiaan, koska lapseni ovat jo 17 ja 18v. Okei no ovat ikäisekseen pienikokoiset ja iän arvioiminen voi toki hämätä. Jäi vissii naapurilta vaan iät kysymättä. Eipä siinä mitään. Kiitin naapuria hyvästä toiminnasta ja nyt se on mököttänyt siitä asti eikä enää tervehdi. Olen nauranut tämän episodin niin puhki koko taloyhtiön voimin.

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin tuskastunut siihen, että ls-ilmoituksia tehtaillaan nykyään ihan kiusantekomielessä.

Aivan kuin ei lastensuojelijoiden työmäärä olisi ihan tarpeeksi suuri ihan oikeiden tapausten myötä!!!

Kuka tahansa voi "lämpimikseen" soittaa lastensuojeluun ja valehdella ummet, lammet.

Onneksi siellä on myös ammattiatitoista porukkaa, joka tunnistaa kiusanteon, vaikka kyllähän sekin resursseja vie, kun joutudaan ainakin soittamaan ja ilmoittamaan, että turha, perusteeton ilmoitus on tehty... :/

Vierailija
102/109 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lastensuojelu soita, koska näkevät lastesi iät järjestelmästä.

Eikä ne muutenkaan soittele ja kertoile kuka ilmoituksen on tehnyt.

Ei nekään kertoneet kuka tehnyt, mutta yksi pieni yksityiskohta paljasti. Hän nimittäin kutsuu toista poikaamme eri nimellä (1 kirjain aina väärin), kun muut naapurit. Luulen, ettei hän tiedä pojan oikeaa nimeä tai kukaan ei vain ole kertonut, että nimessä 1 kirjain on eri. Ja näkihän sen naamasta, että hän se oli, kun katsoi syyllisin silmin ja yritti selittää. -ap

No mutta, kylläpäs se nyt sattui hyvin, että tuommoinen virhe, jota et ole koskaan korjannut! Eikä kukaan naapureista. Luonnollisin reaktio on, jos joku sanoo esim: "Tuo naapurini Nikke on huonokäytöksinen poika." Niin naapuri taatusti korjaa että "Sen nimi on Vikke, ei Nikke".

Mutta kehittelepäs lisää tätä provoa, kastotaan lähteekö lentoon.

Mä uskon tän varsin hyvin, koska mun yksi perhetuttu ei usko millään joitain nimiä korjauksista huolimatta. Kivilä oli aina kivelä, viima oli aina viima jne. ja hän oli aivan kuuro näille huomautuksille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurien kyttääjille voi kostaa. Tässä yksi tehty juttu. Poikkeavien bileet osoitteessa se ja se. Ilmainen alkoholi tarjoilu. Tyyppi sai aika mielenkiintoisia vieraita ovelle. Hermot sillä taisi olla aika tiukalla veen huudosta päätellen.

En ole koskaan nähnyt niin paljon ihme friikkejä kuin sen ilmoituksen jälkeen. Aivan hyvin olisi voinut luulla että naamiaiset tai halloveen bileet.

Onpa taas niin sepitetty kommentti.

Liimailtiinko tarinassa ilmoituksia lyhtypylväisiin vai pudoteltiin kutsuja sattumanvaraisesti postiluukuista? Poikkeavien bileet. Todella idioottimainen ilmaisu. Mitä tuo edes tarkoittaa? Moinen ääliömäisyys ei taatusti edes olisi hoikutellut paikalle yhtään ketään.

Paikallisten kauppojen ilmoitustauluille laiton sinne myydään/ostetaan sekaan. En olisi uskonut minkälaista porukkaa näinkin pienesstä kaupungista löytyy. Saat toki ajatella ja uskoa ihan mitä haluat. Testaa itse niin näet tyyppejä jotka on kuin huonosta elokuvasta.

Kotirauhan häirintää. Tai pikemminkin siitä fantasiointia, toivottavasti.

Vierailija
104/109 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lastensuojelu soita, koska näkevät lastesi iät järjestelmästä.

17 vuotias on alaikäinen

16-vuotias saa päättää oman asuinpaikkansa.

Vierailija
105/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiin. Sama täällä.

Vierailija
106/109 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kävi meille, lähdin mieheni kanssa juhlimaan ja naapuri soitti poliisille että sinne ne lähti taksilla ihan kännissä ja jätti pienet lapset sekä sylivauvan keskenään, kuulen sen vauvan itkun koko ajan .

No, se itkevä vauva oli kissa enkä ymmärrä missä naapuri luuli minun piilotelleen vauvaa sen 2kk kun olimme siinä asuneet .D Ja  lapseni olivat 15v sekä 17v,  tytär 145cm  pisamanaama ja poika  150cm  huppu silmillä- hupparihemmo joten naapuri arvioi iät "vähän " alakanttiin", tosin tässäkin herää kysymys miksi  pikkupojalla olisi mopo?

Miksi kissa itkee? 

Eivät ne itkekään, mutta se kuulostaa etenkin kerrostalossa  erehdyttävästi vauvan itkulta !

Ihan tutkitusti on selvitetty, että kissan naukuminen aiheuttaa ihmisen aivoissa saman reaktion kuin pikkuvauvan itku.

Vierailija
107/109 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä et ihmiset välittää. Parempi näin ku oikeesti joku jäis heitteelle... Siksihän ilmoituskynnystä alennettiin, et parempi yleisen edun kannalta. Ihmiset on ihan liian välinpitämättömiä nykyään.

Hyvä toki mutta väittäisin että on todellakin olemassa kyttääjiä, joiden päällimmäisenä motiivina ei suinkaan ole välittäminen.

Vierailija
108/109 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että tällaiset naurut tällä kertaa naapurin toiminnasta.

Mistä ap keksit ensi viikolle uuden provon?

Tyylisi on nimittäin tunnistettava.

Vierailija
109/109 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kävi kaverille. Sinne tuli poliisit herättämään nuoret illalla. Kaikki olivat ihan ihmeissään. 18 ja 19 vuotiaat. Olivat kyllä koko viikon kaksistaan. Toinen oli toisen perheen lapsi ja se perhe piti silmällä parivaljakkoa. Muuten se olisi ihastuttavaa huolenpitoa naapurilta, mutta kun naapuri yritti aina kaikin keinoin tehdä kiusaa, niin kiusantekoa oli tuokin.

Höpö höpö. Jos joku tekee lastensuojeluilmoituksen tulee sosiaalityöntekijä, ei poliisi. Ehkäpä joku muu syy miksi paikalle oli kutsuttu poliisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi