Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aahhaha! Sain parhaimmat naurut naapurin kyylän mokasta

Vierailija
28.03.2018 |

Naapurissa asuu n. 55v kyttääjä ja tehovalittaja. Taloyhtiön yhteinen riesa. Olin viikonloppuna Tukholmassa laivareissulla ja jätin lapset kotiin keskenään. Maanantaina lastensuojelu soitti ja kertoi, että on tehty ilmoitus lasten heitteillejätöstä. Eivät kuulemma vain sen kummemmin puuttu asiaan, koska lapseni ovat jo 17 ja 18v. Okei no ovat ikäisekseen pienikokoiset ja iän arvioiminen voi toki hämätä. Jäi vissii naapurilta vaan iät kysymättä. Eipä siinä mitään. Kiitin naapuria hyvästä toiminnasta ja nyt se on mököttänyt siitä asti eikä enää tervehdi. Olen nauranut tämän episodin niin puhki koko taloyhtiön voimin.

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurissa asuu n. 55v kyttääjä ja tehovalittaja. Taloyhtiön yhteinen riesa. Olin viikonloppuna Tukholmassa laivareissulla ja jätin lapset kotiin keskenään. Maanantaina lastensuojelu soitti ja kertoi, että on tehty ilmoitus lasten heitteillejätöstä. Eivät kuulemma vain sen kummemmin puuttu asiaan, koska lapseni ovat jo 17 ja 18v. Okei no ovat ikäisekseen pienikokoiset ja iän arvioiminen voi toki hämätä. Jäi vissii naapurilta vaan iät kysymättä. Eipä siinä mitään. Kiitin naapuria hyvästä toiminnasta ja nyt se on mököttänyt siitä asti eikä enää tervehdi. Olen nauranut tämän episodin niin puhki koko taloyhtiön voimin.

Tyylikästä toimintaa naapurilta. Ei ihme, että mököttää. Eikä ihme, että naurattaa :D

Vierailija
2/109 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyylikästä toimintaa naapurilta. Ei ihme, että mököttää. Eikä ihme, että naurattaa :D

Ööö... Minkä hiton takia koko aloitus täytyy kopioida??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öööö.... Minkä hiton takia pitää ööööööööööötellä?

Vierailija
4/109 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä et ihmiset välittää. Parempi näin ku oikeesti joku jäis heitteelle... Siksihän ilmoituskynnystä alennettiin, et parempi yleisen edun kannalta. Ihmiset on ihan liian välinpitämättömiä nykyään.

Vierailija
5/109 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette asuneet siinä 2 vko, koska saitte häädön edellisestä asunnosta? Muutenhan se kyllä olisi tiennyt lastesi iät.

Vierailija
6/109 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli aloittaja itse joka vastasi omaan viestinsä, kun ei muuten saanut vastauksia.

Vierailija
7/109 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kävi kaverille. Sinne tuli poliisit herättämään nuoret illalla. Kaikki olivat ihan ihmeissään. 18 ja 19 vuotiaat. Olivat kyllä koko viikon kaksistaan. Toinen oli toisen perheen lapsi ja se perhe piti silmällä parivaljakkoa. Muuten se olisi ihastuttavaa huolenpitoa naapurilta, mutta kun naapuri yritti aina kaikin keinoin tehdä kiusaa, niin kiusantekoa oli tuokin.

Vierailija
8/109 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että lastensuojelu on täysin ylikuormitettu. Kuinka paljon johtuu katkerien kyylien omista ongelmista?

Vierailija
9/109 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lastensuojelu soita, koska näkevät lastesi iät järjestelmästä.

Vierailija
10/109 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheasti päätään vaivataan toisten asioilla.

Vierailija
11/109 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17 vuotias on alaikäinen

Vierailija
12/109 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kävi meille, lähdin mieheni kanssa juhlimaan ja naapuri soitti poliisille että sinne ne lähti taksilla ihan kännissä ja jätti pienet lapset sekä sylivauvan keskenään, kuulen sen vauvan itkun koko ajan .

No, se itkevä vauva oli kissa enkä ymmärrä missä naapuri luuli minun piilotelleen vauvaa sen 2kk kun olimme siinä asuneet .D Ja  lapseni olivat 15v sekä 17v,  tytär 145cm  pisamanaama ja poika  150cm  huppu silmillä- hupparihemmo joten naapuri arvioi iät "vähän " alakanttiin", tosin tässäkin herää kysymys miksi  pikkupojalla olisi mopo?

Vierailija
13/109 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ne muutenkaan soittele ja kertoile kuka ilmoituksen on tehnyt.

Vierailija
14/109 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette asuneet siinä 2 vko, koska saitte häädön edellisestä asunnosta? Muutenhan se kyllä olisi tiennyt lastesi iät.

Ollaan asuttu vuodesta 2010 ja kyylä 2008. -ap

Vierailija
15/109 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ovat velvollisia ilmoittamaan soitosta, koska toinen on vielä alle 18. Sanoivat sen itsekin, että ei toimenpiteitä ja toivotti hyvää pääsiäistä. -ap

Vierailija
16/109 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öööö.... Minkä hiton takia pitää ööööööööööötellä?

*reps. -ap

Vierailija
17/109 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ne muutenkaan soittele ja kertoile kuka ilmoituksen on tehnyt.

Ei nekään kertoneet kuka tehnyt, mutta yksi pieni yksityiskohta paljasti. Hän nimittäin kutsuu toista poikaamme eri nimellä (1 kirjain aina väärin), kun muut naapurit. Luulen, ettei hän tiedä pojan oikeaa nimeä tai kukaan ei vain ole kertonut, että nimessä 1 kirjain on eri. Ja näkihän sen naamasta, että hän se oli, kun katsoi syyllisin silmin ja yritti selittää. -ap

Vierailija
18/109 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä et ihmiset välittää. Parempi näin ku oikeesti joku jäis heitteelle... Siksihän ilmoituskynnystä alennettiin, et parempi yleisen edun kannalta. Ihmiset on ihan liian välinpitämättömiä nykyään.

On ihan hyvä, että välittää, mutta hän ei tainnut osata laskea, että jos pojat on molemmat lukiossa, niin ovat ainakin 16v. Tai sitten tiesi, mutta kuvitteli, että kaikista alle 18 pitää tehdä lasu. Hänellä ei itsellään ole lapsia, niin ei osaa arvioida ikää tai ei ymmärrä missä iässä lapsen saa jättää ilman vahtia -ap

Vierailija
19/109 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopäinen naapuri kerran vuosia sitten sanoi että sinusta on tehty valitus, pidit liikaa meteliä vappuna. Mä olin että okei mä en ollut vappuna kotona. Eikä siitä ikinä tullut mitään huomautusta tai valitusta. Kunhan se yksi seko kävi ovella vinkumassa.

Vierailija
20/109 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekopäinen naapuri kerran vuosia sitten sanoi että sinusta on tehty valitus, pidit liikaa meteliä vappuna. Mä olin että okei mä en ollut vappuna kotona. Eikä siitä ikinä tullut mitään huomautusta tai valitusta. Kunhan se yksi seko kävi ovella vinkumassa.

Edellisen asunnon vanhapiikanaapuri valitti, että kissamme oli säikyttänyt hänen pihakatajastaan poikivan linnunpesän asukkaat. Oikei urakalla valitti muille naapureille, kuinka kissa oli riehunut hänen takapihallaan. Sinänsä ikävää, että kissamme oli juuri tuolloin äitini kanssa ollut mökillä. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan