Aahhaha! Sain parhaimmat naurut naapurin kyylän mokasta
Naapurissa asuu n. 55v kyttääjä ja tehovalittaja. Taloyhtiön yhteinen riesa. Olin viikonloppuna Tukholmassa laivareissulla ja jätin lapset kotiin keskenään. Maanantaina lastensuojelu soitti ja kertoi, että on tehty ilmoitus lasten heitteillejätöstä. Eivät kuulemma vain sen kummemmin puuttu asiaan, koska lapseni ovat jo 17 ja 18v. Okei no ovat ikäisekseen pienikokoiset ja iän arvioiminen voi toki hämätä. Jäi vissii naapurilta vaan iät kysymättä. Eipä siinä mitään. Kiitin naapuria hyvästä toiminnasta ja nyt se on mököttänyt siitä asti eikä enää tervehdi. Olen nauranut tämän episodin niin puhki koko taloyhtiön voimin.
Kommentit (109)
Toivottavasti pojat sentään osasivat olla siivosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lastensuojelu soita, koska näkevät lastesi iät järjestelmästä.
17 vuotias on alaikäinen
Itse muutin 16-vuotiaana pois vanhempien luota toiseen kaupunkiin opiskelemaan.
Ne kirjaavat ylös sen mitä kyylä sanoo puhelimessa tai lukevat sähköpostista/kirjeestä. Kyylä on voinut sanoa että naapurin "Mikko" vaikka kyseessä on Miko. Sossusta soittava sitten lukee sen valituksen ääneen asiakkaalle johon ottaa yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu on yhdeltä ammatiltaan hieroja. Ottaa kotonaan vastaan asiakkaita. Joku kyylä oli soittanut että siellä tehdään seksi ja/tai huumekauppaa. Tuttua asia nauratti kun kertoi poliisien visiitistä.
Se mikä ihmetyttää on ettei näistä jutuista seuraa mitään naapurien kyttääjille?
Nimenomaan. Tai seuraahan niistä. Selän takana moni tietää kyttääjästä ja sen toilailut todellakin kerrotaan ympäri kyliä, ja siitä varoitellaan. Eli paskan ihmisen maineen saa. Ja ihan ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ne muutenkaan soittele ja kertoile kuka ilmoituksen on tehnyt.
Ei nekään kertoneet kuka tehnyt, mutta yksi pieni yksityiskohta paljasti. Hän nimittäin kutsuu toista poikaamme eri nimellä (1 kirjain aina väärin), kun muut naapurit. Luulen, ettei hän tiedä pojan oikeaa nimeä tai kukaan ei vain ole kertonut, että nimessä 1 kirjain on eri. Ja näkihän sen naamasta, että hän se oli, kun katsoi syyllisin silmin ja yritti selittää. -ap
Eli lastensuojelu oli tutkinut perheen tiedot väestörekisteristä, mutta ei tajunnut että nimi ei ole Mico vaan Nico? Vai onko se vrk:ssakin väärin?
Ihan tyypillistä lastensuojelua. Meille tuli useampi kirje väärällä nimellä, siis nimi oli kirjoitettu väärin. Huomautin asiasta monta kertaa, mutta ei mennyt edes näin yksinkertainen asia perille, vakavimmista puhumattakaan. Todellakin ihmettelin, miten niin yksinkertaiset ihmiset oli päästetty niin paljon vartijoiksi.
Älä nyt viitti. Pitäähän se kyylienkin elää jotai elämää ku omaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa asuu n. 55v kyttääjä ja tehovalittaja. Taloyhtiön yhteinen riesa. Olin viikonloppuna Tukholmassa laivareissulla ja jätin lapset kotiin keskenään. Maanantaina lastensuojelu soitti ja kertoi, että on tehty ilmoitus lasten heitteillejätöstä. Eivät kuulemma vain sen kummemmin puuttu asiaan, koska lapseni ovat jo 17 ja 18v. Okei no ovat ikäisekseen pienikokoiset ja iän arvioiminen voi toki hämätä. Jäi vissii naapurilta vaan iät kysymättä. Eipä siinä mitään. Kiitin naapuria hyvästä toiminnasta ja nyt se on mököttänyt siitä asti eikä enää tervehdi. Olen nauranut tämän episodin niin puhki koko taloyhtiön voimin.
Tervehdi sitä aina ystävällisesti ja hymyillen. Varmasti ottaa joka kerta päähän.
Vierailija kirjoitti:
Ne kirjaavat ylös sen mitä kyylä sanoo puhelimessa tai lukevat sähköpostista/kirjeestä. Kyylä on voinut sanoa että naapurin "Mikko" vaikka kyseessä on Miko. Sossusta soittava sitten lukee sen valituksen ääneen asiakkaalle johon ottaa yhteyttä.
Ei lue mitään valitusta ääneen vaan kysyy tietyt standardikysymykset, joihin pitää vastata omin sanoin. Sossu sanoo että " on saatu tietoomme huoli, että teillä lapset ovat viikonlopun kotona ilman vanhempia.Voitko kertoa,mitä viime viikonloppuna on tapahtunut?".
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt viitti. Pitäähän se kyylienkin elää jotai elämää ku omaa ei ole.
Hoitoon niiden pitäis päästä...
Vierailija kirjoitti:
Sama kävi meille, lähdin mieheni kanssa juhlimaan ja naapuri soitti poliisille että sinne ne lähti taksilla ihan kännissä ja jätti pienet lapset sekä sylivauvan keskenään, kuulen sen vauvan itkun koko ajan .
No, se itkevä vauva oli kissa enkä ymmärrä missä naapuri luuli minun piilotelleen vauvaa sen 2kk kun olimme siinä asuneet .D Ja lapseni olivat 15v sekä 17v, tytär 145cm pisamanaama ja poika 150cm huppu silmillä- hupparihemmo joten naapuri arvioi iät "vähän " alakanttiin", tosin tässäkin herää kysymys miksi pikkupojalla olisi mopo?
Miten ton ikäset voi olla noin lyhyitä????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervehdi sitä aina ystävällisesti ja hymyillen. Varmasti ottaa joka kerta päähän.
Tämä!
Oikein äänekkäästi aina kun sen kyylän näkee. Se meinaan alkaa rassata jossain vaiheessa oikein pahasti.
Teki niin tai näin, aina se on väärin. Jos lapsesi ovat pienikokoiset ja näyttävät tosi nuorilta, niin ainakin minusta naapurisi teki oikein. Pitäisikö ummistaa silmät, jos naapurit jättäisivät kaksi nuorta lasta viikonlopuksi yksin ja lähtisivät matkalle? Jos lapsille tapahtuisi jotain, ihmiset ihmettelisivät, miksi kukaan ei puuttunut asiaan? Miksei edes naapuri voinut asiasta kenellekään ilmoittaa? Joo, tällä kertaa kyseessä oli lapselta näyttävät 17- ja 18-vuotiaat, mutta olisivat voineet olla vaikka 12- ja 13-vuotiaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
17 vuotias on alaikäinen
Olihan sillä se 18-vuotias huoltaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttu on yhdeltä ammatiltaan hieroja. Ottaa kotonaan vastaan asiakkaita. Joku kyylä oli soittanut että siellä tehdään seksi ja/tai huumekauppaa. Tuttua asia nauratti kun kertoi poliisien visiitistä.
Se mikä ihmetyttää on ettei näistä jutuista seuraa mitään naapurien kyttääjille?
Kunnianloukkaussyytte olisi paikallaan. Sitä ei tiedä kuinka monelle ovat totena asiaa kertoneet.
Niin varmaan olisi. Tämä tuttuni otti asian niin huumorilla ettei edes ajatellut moista. Sen on myös kertonut että paljon joutuu sanomaan puhelimessa että hän ei tarjoa seksipalveluita. Monet luulee että hieronta on kiertoilmaisu.
Kyllä täytyy olla epämääräistä mainontaa. Monet eivät todellakaan luule hierojien tarjoavan seksipalveluja.
Ei tarvitse olla epämääräistä mainontaa, vaan tietyllä sijainnilla ja mieluiten hierojana nainen, joka tekee työtä yksin kotona tai työhuoneella. Kaikenlaiset sikapossut soittelivat ystävälleni tiedustellen intiimialueiden hieronnan mahdollisuudesta. Ei voinut yrityksen nimestä tai mainonnasta mitenkään käsittää väärin palveluita. Ei mitenkään.
Ennen kun asuntoja etsittiin lehti-ilmoituksella, niin kaverille tuli 27 tarjousta, joista yksi oli asiallinen. Tiedän, koska asui minun luonani ja ilmoituksessa oli minun Puh numero. Ei ole ajat sitten muuttuneet.
Vierailija kirjoitti:
No mutta, kylläpäs se nyt sattui hyvin, että tuommoinen virhe, jota et ole koskaan korjannut! Eikä kukaan naapureista. Luonnollisin reaktio on, jos joku sanoo esim: "Tuo naapurini Nikke on huonokäytöksinen poika." Niin naapuri taatusti korjaa että "Sen nimi on Vikke, ei Nikke".
Mutta kehittelepäs lisää tätä provoa, kastotaan lähteekö lentoon.
Oletko sinä se kyyläävä naapuri, josta tässä puhutaan? Vaikutat hyvin loukkaantuneelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kävi meille, lähdin mieheni kanssa juhlimaan ja naapuri soitti poliisille että sinne ne lähti taksilla ihan kännissä ja jätti pienet lapset sekä sylivauvan keskenään, kuulen sen vauvan itkun koko ajan .
No, se itkevä vauva oli kissa enkä ymmärrä missä naapuri luuli minun piilotelleen vauvaa sen 2kk kun olimme siinä asuneet .D Ja lapseni olivat 15v sekä 17v, tytär 145cm pisamanaama ja poika 150cm huppu silmillä- hupparihemmo joten naapuri arvioi iät "vähän " alakanttiin", tosin tässäkin herää kysymys miksi pikkupojalla olisi mopo?
En haluaisi järkyttää sinua, mutta ilmeisesti on minun pakko: on olemassa paljon aikuisiakin ihmisiä, jotka ovat lyhyitä.
Toisaalta, teini-iässä ihminen voi venähtää vuodenkin aikana hurjasti. Minun luokallani oli aikoinaan poika, joka 9. luokan alussa oli täysin kehittymätön pikkupoika. Seuraavana keväänä hän oli lähes 180 cm :n pituinen nuorimies.
Anonyymi ohikulkija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi järkyttää sinua, mutta ilmeisesti on minun pakko: on olemassa paljon aikuisiakin ihmisiä, jotka ovat lyhyitä.
Toisaalta, teini-iässä ihminen voi venähtää vuodenkin aikana hurjasti. Minun luokallani oli aikoinaan poika, joka 9. luokan alussa oli täysin kehittymätön pikkupoika. Seuraavana keväänä hän oli lähes 180 cm :n pituinen nuorimies.
"..mutta ilmeisesti minun on pakko", piti sanomani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnianloukkaussyytte olisi paikallaan. Sitä ei tiedä kuinka monelle ovat totena asiaa kertoneet.
Niin varmaan olisi. Tämä tuttuni otti asian niin huumorilla ettei edes ajatellut moista. Sen on myös kertonut että paljon joutuu sanomaan puhelimessa että hän ei tarjoa seksipalveluita. Monet luulee että hieronta on kiertoilmaisu.
Kyllä täytyy olla epämääräistä mainontaa. Monet eivät todellakaan luule hierojien tarjoavan seksipalveluja.
Ei tarvitse olla epämääräistä mainontaa, vaan tietyllä sijainnilla ja mieluiten hierojana nainen, joka tekee työtä yksin kotona tai työhuoneella. Kaikenlaiset sikapossut soittelivat ystävälleni tiedustellen intiimialueiden hieronnan mahdollisuudesta. Ei voinut yrityksen nimestä tai mainonnasta mitenkään käsittää väärin palveluita. Ei mitenkään.
Ennen kun asuntoja etsittiin lehti-ilmoituksella, niin kaverille tuli 27 tarjousta, joista yksi oli asiallinen. Tiedän, koska asui minun luonani ja ilmoituksessa oli minun Puh numero. Ei ole ajat sitten muuttuneet.
Miten ammatihieroja ja asunnonhaku liittyvät toisiinsa?
Naurettu puhki koko taloyhtiön voimin useaan kertaan?
Vaikka ap kuvittelee tämän olevat kotenkin järistyttävän "hauskaa", niin taloyhtiön muita ihmisiä tuollainen tuskin jaksaa kiinnostaa saati naurattaa. Kaikilla on oma elämänsä.
"Parhaimmat naurut"? Mikä tässä on hauskaa? Saati sellaista, jolle nauretaan ääneen moneen kertaan?