Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet istuu busseissa haarat levällään

Vierailija
27.03.2018 |

tänäänkin näin yhden miehen joka istui vastapäätäni jalat suurin piirtein sivuspagaatilla. Miksi?

Kommentit (153)

Vierailija
121/153 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap menee kirjastoon, lainaa kuvateoksen ihmisen anatomiasta ja fysiologiasta, katselee niitä kuvia ja tekee loogisia johtopäätöksiä.

Vierailija
122/153 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on todella ärsyttävää! Kuljin aikoinaan lukioon täydellä bussilla ja joskus jouduin muutaman muun kanssa seisomaan, kun nuoret sällit koipineen vei kaksi paikkaa. Matka kesti yli puoli tuntia, ja 3 kertaa meinasin pyörtyä, kun piti seistä matalan verenpaineen kera.

Etkö saa suutasi auki kun on tilanne päällä. Olisit sanonut suoraan, "ettei teillä pojat mitkään isot pallit ole, ainoastaan pienet aivot. Joten jalat normiasentoon, ja heti. Pesemättömiä palleja ei tarvitse tulla tuulettelemaan". Prkl!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/153 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla (normaalikokoinen ellei pienehkö) mies hartialeveys on 50cm. Kaupunkibussin istuinleveys on noin 47cm, paikallisjunassa jotkut paikat huomatttavasti kapeampia. Boeing 777:ssa vain 43 senttiä, miten normaalikokoinen mahtuu noihin? Toki penkin sivuille jää onneksi tyhjää lentokoneessa niin ei tarvitse olla ihan toisessa kiinni.

Vierailija
124/153 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt menee armotta off topic. En sano tätä valituksella vaan ihaillen. Nähtiin kerran junassa kun yksi nuorehko nainen valtasi kaksi penkkiä kun nukkui. Ei siinä mitään samassa vaunussakin jäi tyhjiä paikkoja.

Laittoi toisen jalkansa alleen ikäänkuin tyynyksi ja nukkui siinä.

Itse kun on notkea kuin rautakanki niin anteeksi kun katsoin pari sekunttia ihaillen. Jos en olisi itse nähnyt että joku voi nukkua sellaisessa asennossa niin en uskoisi. Olen mä vähän kateellinen sille miehelle jolla on niin notkea nainen. Oletuksella että tämä nainen on hetero.

Vierailija
125/153 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N46 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan yhden hauskan junasta. Meitä oli neljä jätkää ja istuttiin niissä penkeissä mitkä on vastakkain. Joku siinä huomasi että katsokaapa meidän jalkoja. Kaikilla haara jossa vastakkaisen haarasta jäi yksi jalka edessä istuvan väliin. Jalkoja ei oltu mitenkään aseteltu vaan ne oli menneet niin ja se huvitti kaikkia kun yksi hoksasi sen.

Homostelun voisi hoitaa yksityisasunnossa, ei julkisessa liikennevälineessä

miten te mahdutte junan penkeille leveissä haara-asennoissa?Istutteko reisi reittä vasten?

Vierailija
126/153 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos istuu oman paikkansa levyisesti, niin liian leveästi istuva mies vetää koipensa pois, kun ei halua istua reisi reittä vasten

127/153 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea ihmisen biologiaa, vastaus siis löytyy anatomiasta.

Vierailija
128/153 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junassahan se ongelma vasta onkin. Ei pysty pitkine koipineen olemaan kuin yhdessä asennossa, jos liikautat jalkaasi osuu se vastakkaisella puolella olevan polveen. Ihmetelen sitä, että asiasta valittaa ne joilla ei ole pienintäkään ongelmaa mahtua. Ihan niinkuin olisi ihmisen oma vika ettei mahdu penkeille. Minulle kuuluu puolet vaikka en sitä tarvitsekkaan näytää olevat kejussa pääpiirre.

Suvaitsematonta on kiusata muita joiden pakko yrittää löytää edes jonkinlainen asento jossa olla pitkän matkan ajan.

Vierailija
129/153 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö nyt haaroihinkin kirjoittaa lappu "Mun silmät on täällä ylhäällä"?

Vierailija
130/153 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska polvet yhdessä istuminen on epäluonnollinen asento ihtään missään istuessa. Jos jalkoja voisi enemmän suoristaa, niin silloin niitä voi viedä enemmän yhteen, mutta bussissa se suoristaminen ei yleensä onnistu.

samoin se on naisillakin, joten toi on vain tekosyy levitellä.

Vierailija
131/153 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten viimeisiä epätoivoisia keinoja yrittää pitää "vallastaan" kiinni. Onneksi minä kuljen yksityisautolla, joten en mainittuun ilmiöön törmää.

Vierailija
132/153 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan syystä on Madridissa kielletty manspreading ja Japanissa on metroissa merkkejä sitä kieltämässä ilmeisesti. Se on ihan sama miten on mukavampi olla ja mikä on muka-dominoivaa, ei ole pakko julkisissa viedä kahden tilaa jos ei oma perseen leveys sitä vaadi. Mukavuudenhalulla on turha selitellä mitään kun tuskin kukaan joka päivä tuntikausia joutuu ahtaissa paikoissa istumaan. Jos ei pysty ottamaan toisia huomioon on huonotapainen ihminen, eli lähinnä sika, eikä mitään muuta.

Vierailija
133/153 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut naiset laittaa laukkunsa viereiselle istuimelle,vaikka bussissa tai ratikassa on tungosta.Paras ostaa laukulle lippu

Vierailija
134/153 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tänäänkin näin yhden miehen joka istui vastapäätäni jalat suurin piirtein sivuspagaatilla. Miksi?

Helppo kysymys:

1. Jotta naiset paasevat ihastelemaan sukukalleuksiani

2. Jotta sukukalleuteni eivat hikoile ja ole puristuksissa turhaan

3. Koska olen mies

4. Koska se harmittaa suuresti naisia

Muita kysymyksia?

Vierailija
135/153 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N46 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan yhden hauskan junasta. Meitä oli neljä jätkää ja istuttiin niissä penkeissä mitkä on vastakkain. Joku siinä huomasi että katsokaapa meidän jalkoja. Kaikilla haara jossa vastakkaisen haarasta jäi yksi jalka edessä istuvan väliin. Jalkoja ei oltu mitenkään aseteltu vaan ne oli menneet niin ja se huvitti kaikkia kun yksi hoksasi sen.

Homostelun voisi hoitaa yksityisasunnossa, ei julkisessa liikennevälineessä.

Miten saat istumisen homosteluksi? Jokin fobia kenties? Älä ny kauheesti pety kun ollaan kaikki vieläkin heteroita.

Teillä on heterous kaapissa, jos junassa alatte vehtaamaan keskenänne.

Vierailija
136/153 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensin pieni anatomian kertaus: Kivekset muodostavat siittiöitä sekä

testosteronia. Erityisesti siittiötuotanto häiriintyy jos kivespussien

lämpötila on korkea. Tämän takia luonto on nimenomaan laittanut ne pussit

kehon ulkopuolelle, koska siellä on viileämpää.

Jos viereeni istuu joku niin kohteliaana miehenä koitan toki viedä

mahdollisimman vähän tilaa, vaikka isokokoinen olenkin.

Jos taas istun yksin, annan tilaa pusseille koska isot reidet puristavat pusseja ikävästi ja

siittiö sekä testotuotanto kärsii. Vaimonikin arvostaa koska on turha kyntää jos ei siemen idä.

Joten valitettavasti tässä kohtaa ei vaakakupissa paljoa paina jonkun kuivakan

femakon mielenrauha jos vastapäätä istuu. Koittakaa kestää siskot jos

se esteettisesti on epämiellyttävää. Ei kukaan pakota katselemaan.

Joillain naisihmisillä ei niin pientä pussia sitten olekkaan etteikö sillä voisi

viedä kanssamatkustajilta yhden penkin vierestään. Siinä olis peiliinkatsomisen paikka.

Vierailija
137/153 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnosta miksi istut haarat auki vaan se miksi viet toiselta maksavalta matkustajalta tilan? Jos tila liian ahdas tai sairaus niin sinun pitää ostaa toinen lippu toiselle vievällesi penkille. Miksi sinun ongelmateestasi pitäisi kärsiä täysin tuntematon?

Tässä on samaa logiikkaa kun siinä hitaan poikansa naisten pukuhuoneeseen tuoneella naisella: ei yhtään ajattele muita ketkä kokevat sen ahdistavaksi. Minäminäminä... Joiltakin vaan puuttuu se kyky huomioida muut ihmiset ympärillä.

Vierailija
138/153 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N46 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homostelun voisi hoitaa yksityisasunnossa, ei julkisessa liikennevälineessä

miten te mahdutte junan penkeille leveissä haara-asennoissa?Istutteko reisi reittä vasten?

Polvet osui toisiinsa. Meillä oli ne käsinojat välissä sillä vaikutuksensa vaikkeivat jalkoihin yllä. Kaikki oltiin suht pitkiä niin raajat ottaa tilansa. Hyvin sitä kuitenkin mahduttiin ja nuorena kesti muutenkin ne junamatkojen rasitukset.

Joskus lyötiin pientä vetoa montako juoppoa käy häiritsemässä. Yöjunissa ne juokaleet on niin vakioita että nollaa veikkaaamalla voitti harvoin mutta sentään joskus.

Vierailija
139/153 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse torjun manspredaajat istumalla bussissa niin että jalkani vievät minulle varatun tilan kokonaan. Siis niin että ne eivät ole yhtään viereisen penkin puolella.

Manspredaamista harrastavat eivät istu viereeni koska minun vieressäni ei voi levitellä jalkojaan.

n21

Vierailija
140/153 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi miehet istuu busseissa haarat levällään"

Avaapa  ap vähän että mitkä nämä haarat ovat?

Vastaustasi suurella mielenkiinnolla odottaen ;)