Miksi miehet istuu busseissa haarat levällään
tänäänkin näin yhden miehen joka istui vastapäätäni jalat suurin piirtein sivuspagaatilla. Miksi?
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
tänäänkin näin yhden miehen joka istui vastapäätäni jalat suurin piirtein sivuspagaatilla. Miksi?
Pitäisiköhän tämänlaatuinen miesten istuma-asento ottaa mukaan metoo-kampanjaan? Saataisiin loppu tällaiselle mielikuva-ahdistelulle.
Vierailija kirjoitti:
Itse torjun manspredaajat istumalla bussissa niin että jalkani vievät minulle varatun tilan kokonaan. Siis niin että ne eivät ole yhtään viereisen penkin puolella.
Manspredaamista harrastavat eivät istu viereeni koska minun vieressäni ei voi levitellä jalkojaan.
n21
Tykkäätkö itse levitellä haaroja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan yhden hauskan junasta. Meitä oli neljä jätkää ja istuttiin niissä penkeissä mitkä on vastakkain. Joku siinä huomasi että katsokaapa meidän jalkoja. Kaikilla haara jossa vastakkaisen haarasta jäi yksi jalka edessä istuvan väliin. Jalkoja ei oltu mitenkään aseteltu vaan ne oli menneet niin ja se huvitti kaikkia kun yksi hoksasi sen.
Homostelun voisi hoitaa yksityisasunnossa, ei julkisessa liikennevälineessä.
Miten saat istumisen homosteluksi? Jokin fobia kenties? Älä ny kauheesti pety kun ollaan kaikki vieläkin heteroita.
Teillä on heterous kaapissa, jos junassa alatte vehtaamaan keskenänne.
Sä olet kaapissa kun näet joka asiassa homoutta. Keskenään istuminen ei millään lailla ole homoutta. Ei silti ei mulla ole mitään homoja vastaan. Tunnen yhden ja ihan asiallinen jätkä. Nyt saat varmasti uusia kierroksia.
Vierailija kirjoitti:
Tollaisen haaroittajasedän tullessa viereen alan aina selaamaan netistä yourballsarenotthatbig.com... ja silleen että herra isopalli varmasti sen näkee 😅
Miksi miesten alapäistä on ihan ok vitsailla, mutta kun vitsailee naisten varustuksista, niin on kauhea juntti ja sovinisti?
Bodarimeheni reidet ovat paksut ja lisäksi vehkeet sen verran isot että hänen on pakko istua jalat harallaan silloin joskus kun julkisilla matkustaa.
KAnnatta lukea ihan wikiä. Kivesten lämpötila on muuta aste alhaisempi kuin muu kroppa. Jos lämpötila nousee lakkaa siittiöiden toimitus. Syystä pallit roikkuvat helteellä ja nousevat pakkasella.
On luonnollista levittää jalkoja kun istuu, jo ihan sen takia, että kiveksen mahtuu johonkin sen keskinysän kanssa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kives#Kivesten_lämpötilan_säätely
Tuntuu pahalta kiveksissä jos jalat yhdessä niinkun naiset istuu
Näitä foorumin akkoja vaan ärsyttää kun ei voi lakata kattomasta sinne haaroihin kun elää ite niin munan puutteessa. Ja kuinkahan moni näistä valittajista muuten on läskejä? Tilastollisesti varmaan kuitenkin huomattava osa, niinkun on huomattava osa koko Suomen väestöstä. Ja läskit naiset vie myös enemmän tilaa julkisissa kuin sen yhden penkin verran. Viimeksikin kun olin bussissa niin viereeni tunkeutui istumaan joku virtahevon kokoinen akka jonka läskit pursusi kylkeäni vasten, melkein oksensin kun oli niin kuvottava kokemus.
Että lopettakaa se valittaminen.
Koska mä voin ja toisekseen, mulla on oikeasti toinen lonkka hieman pois kuopasta. Synnynnäinen vika. Tekee kipeää istua jalat yhdessä pitkän aikaa.
Onko siittiötuotannon takia tärkeää, ettei kivekset kuumene liikaa? Farkkujen puristuksenkin on todettu lisäävän lapsettomuusriskiä. Eli biologiaa.
Naiset usein kädet puuskassa, elleivät halua miehustaa ihailtavan ja vastoin päin: tiukkoja toppeja&anteliaita kaula-aukkoja... Lisääntymisviestintää. 💕
Ja arvoisat tyylileidit: eikö istuminen missi/mannekiiniasennossa sääret sievästi/siveästi ristissä lisää suonkohjuriskiä? Rennompi asento kaikille luontevampi.
Onhan se aika wt-hommaa.