Sara Sieppi on näköjään postannut jonkun nätimmän naisen kuvan omanaan.
Kommentit (123)
Sara on kaunis, mutta 26 vuotiaaksi iho näyttää tosi vanhalle. Liikaa ollut auringossa. Ja se keskiruskea tukka oli parempi, näytti paljon luonnollisemmalle ja kävi paremmin.
Jokatapauksessa miljoona kertaa kauniimpi kuin minä:(
Mun kannalta hyvä että hän on muuttanut tyylinsä feikiksi ja tunkkaiseksi... empähän ole enää niin kateellinen kun sillon kun hän oli luonnollisemman näköinen ja ihan älyttömän kaunis
Vierailija kirjoitti:
Mun kannalta hyvä että hän on muuttanut tyylinsä feikiksi ja tunkkaiseksi... empähän ole enää niin kateellinen kun sillon kun hän oli luonnollisemman näköinen ja ihan älyttömän kaunis
http://static.iltalehti.fi/kuvagalleria/img/yleinen/17076.jpg
Älyttömän kaunis?
Todella, todella valjun näköinen.
Tuo iho kyllä näyttää pahalta, muuten nätti nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://static.iltalehti.fi/kuvagalleria/img/yleinen/17076.jpg
Älyttömän kaunis?
Todella, todella valjun näköinen.
Kuva otettu salamavalolla joten tekee paljon kalpeemman näköiseksi
Sarakin tullut siihen ikään jo, että otettava hiusten vaalennus kehiin saadakseen huomiota.
Toi hiekanvaalea/keskiruskea hiusväri oli tosi kaunis saralla! Näytti freesiltä, luonnolliselta ja korosti kauniisti silmiä ja piirteitä.
Nainen on naiselle susi ja sen näkee tästäkin keskustelusta. Pidättekö itseänne nyt kauniimpana ja nuorekkaampana, kun on saanut arvostella kaunista Saraa?
Tykkään uudesta hiusväristä, mutta muutoin on kyllä sanottava, että huh huh. Eikä välttämättä hyvällä. Kaula näyttää blurratulta, koska leukalinjaa on kuvankäsittelyllä kavennettu ja oikea ihon tilanne näkyy decolteella. Aika ryppyinen nuoren ihmisen decolteeksi. Ja noi meikit, ripset sun muut: kääk. Luonnossa varmaan sentään on kuitenkin vähän nätimpi, tällaiset käsitellyt kuvat on ihan kammottavia.
Taas tämä sama, joka on ollut täällä jo ainakin 20x100 kertaa.
Eikö muuta löydy?
No ei ole kyllä yhtään vanhan näköinen. Mitä hittoa 😂😂😂😂 nuori ja kaunis nainen on ja siltä myös näyttääkin!
Kuka sama täällä jankkaa tosta dekolteesta? Ihan sairas pakkomielle sulla!
Vierailija kirjoitti:
Plaah se tumma tukka oli niin paljon parempi.... Noita tusinablondeja on ku sieniä sateella. Onneksi Martina Aitolehti ja Suvi Pitkänen luottavat tummaan tukkaan. Se on kaunein.
Juuri näin. Ei nuo vaaleat edes sovi hänelle. Ja dekoltee jäänyt ilman filtteriä, kun tosi kuivan ja ryppyisen näköinen iho... Eikös tuo ole pitkälle alle 30 ja nyt jo iho noin vanhan näköinen tissivaossa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sama täällä jankkaa tosta dekolteesta? Ihan sairas pakkomielle sulla!
Sarako se siellä pimahti? Itsekin huomasin tuon dekolten kuivan korppuisen ihon. Sen nyt vaan huomaa, kun nuorella ihmisellä dekoltee näyttää keski-ikäisen naisen dekolteelta.
kauhean teennäisen näköinen ja muovinen. elääkö tämä ihminen näistä kuvista?
Eikö tuollakaan ihmisellä tosiaan ole mitään muuta harrastusta/työtä/mielenkiinnon kohdetta, kuin oma pärstä ja sen sutiminen sekä instakuvien ottaminen ja tykkäyksien kalasteleminen? Narsistista ja säälittävää touhua. Eikös tuo vähän aikaa sitten julistanut suureen ääneen, että hän luopuu tekoripsistään ja tekotukastaan... ei näköjään ole luopunutkaan, vaan lisännyt niitä entisestään. Muovisen ja ruman näköinen. Voisin kuvitella, ettei Roopekaan tuommoisesta pakkelinukesta tykkää.
Dekoltee näyttää ihan 50v:n naisen dekolteelta. Liikaa aurinkoa?
Itseni ainakin kasvatettu niin ettei ole tarpeen ruotia kenenkään ulkonäköä netissä, edes ex-missin. Eri asia sitten puhua jostakin auringonoton vaikutuksista ihoon.
Mutta olen siinä samaa mieltä, että Siepillä tuntuu olevan aina tarpeen "antaa takaisin." Tuntuu, että koko blogikin on perustettu sitä varten, että voi paremmin selitellä näitä omia kohuja tai päästä näpäyttämään jotakin seurajaa typerästä kommentista. Jos joku nyt on niin moukka, että kommentoi "paksuista" reisistä niin so what? Ei aikuiset huonokäytöksiset ihmiset valitettavasti muuta käytöstään sillä, että näitä ojentaa. Keskittyisi enemmän niihin positiivisiin kommentoihin, niin tämä ruokkii itse itseään.
Harvemmin olen Siepistä nähnyt mitään uutisia, jossa hän hehkuttaa, kuinka hänellä on upeita seuraajia ja saa palautteesta voimaa. Herää vain kysymys, että jos tuntuu enemmän keskittyvän näihin negatiivisiin palautteisiin niin mitä järkeä edes olla julkisuudessa. Varsinkin kun työnään on nimenomaan olla esillä, ei niinkään oman ammattitaidon esittely. Samoin valittanut, kuinka ärsyttää, kun sitä missileimaa joutuu kantamaan koko ikänsä. Ööh, oliskohan sillä omalla toiminalla myös jotakin tekemistä asian kanssa. Harvemmin olen nähnyt uutisia, jossa hän nostaisi meteliä muiden puolesta mutta, jos hänen ulkonäköään tai jotakin muuta kritisoidaan niin johan nousee mekkala.
Vierailija kirjoitti:
Itseni ainakin kasvatettu niin ettei ole tarpeen ruotia kenenkään ulkonäköä netissä, edes ex-missin. Eri asia sitten puhua jostakin auringonoton vaikutuksista ihoon.
Mutta olen siinä samaa mieltä, että Siepillä tuntuu olevan aina tarpeen "antaa takaisin." Tuntuu, että koko blogikin on perustettu sitä varten, että voi paremmin selitellä näitä omia kohuja tai päästä näpäyttämään jotakin seurajaa typerästä kommentista. Jos joku nyt on niin moukka, että kommentoi "paksuista" reisistä niin so what? Ei aikuiset huonokäytöksiset ihmiset valitettavasti muuta käytöstään sillä, että näitä ojentaa. Keskittyisi enemmän niihin positiivisiin kommentoihin, niin tämä ruokkii itse itseään.
Harvemmin olen Siepistä nähnyt mitään uutisia, jossa hän hehkuttaa, kuinka hänellä on upeita seuraajia ja saa palautteesta voimaa. Herää vain kysymys, että jos tuntuu enemmän keskittyvän näihin negatiivisiin palautteisiin niin mitä järkeä edes olla julkisuudessa. Varsinkin kun työnään on nimenomaan olla esillä, ei niinkään oman ammattitaidon esittely. Samoin valittanut, kuinka ärsyttää, kun sitä missileimaa joutuu kantamaan koko ikänsä. Ööh, oliskohan sillä omalla toiminalla myös jotakin tekemistä asian kanssa. Harvemmin olen nähnyt uutisia, jossa hän nostaisi meteliä muiden puolesta mutta, jos hänen ulkonäköään tai jotakin muuta kritisoidaan niin johan nousee mekkala.
juuri näin
Kummallista että niin monet naiset ovat tykästyneet ulkonäköön, joka on yleinen "aikuisviihteen" parissa työskentelevillä, "eksoottisilla tanssijoilla" ja pumpattavilla "seksinukeilla" (tykkään lainausmerkeistä as you can see...). Töröhuulet, pallotissit, JÄRKYTTÄVÄT tekoripset jne. Parhaalla tahdollakaan tuollaista ei voi sanoa kauniiksi. Ovat todella kuin muovinukkeja, ei luonnollisuuden häivääkään. Hyi.