Mitä Louhimiehen nyt pitäisi tehdä ja sanoa?
Te, jotka arvostelette eilistä puhetta teennäiseksi ja laskelmoiduksi. Te, joiden mielestä anteeksipyyntö ei ole ollut riittävä. Te, joiden mielestä ei olisi saanut osallistua Jussi Gaalaan.
Mitä te haluatte nähdä ja kuulla Louhimiehen nyt tekevän tässä tilanteessa?
Arvostelua tulee kaatosateena koko ajan joka asiasta, mutta mitään ette osaa sanoa, mitä odotatte? Arvostelette joka tapauksessa, ihan sama mitä tekee?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Akun pitäisi ohjata uusi miljoonaluokan elokuva, pääosissa nämä 8 naisnäyttelijää. Nehän jäi tämän viimeisimmän elokuvan castingin ulkopuolelle. Ehkä uusi naisten Tuntematon lievittäis kärsimystä.
Eihän Akulla ole, eikä näillä näkyminen enää tulekaan uutta elokuvaprojektia työn alle, joten hän ei voi ikinä näyttää teoillaan että opiksi on otettu. Puheitahan ei uskota.
Jännä sekin, että Aku tuntuu kaikista eniten loukanneen nyt täysin ulkopuolisia henkilöitä.
Ei hän ole loukannut minua henkilökohtaisesti, mutta hänen tekemänsä asiat järkyttivät ja ahdistivat minua, koska olen empaattinen ihminen ja toisaalta koska minulla on tarve uskoa, että maailma toimii suurimmaksi osaksi oikeudenmukaisesti, edes täällä Suomessa. Samalla tavalla minua ahdistaa kuulla esimerkiksi perheväkivallasta tai koulukiusaamisesta. Siksi olen tuntenut tarvetta keskustella asiasta. Se ei tarkoita , että minä vaatisin häneltä henkilökohtaista anteeksipyyntöä tai että kokisin näiden asioiden kohdistuvan minuun, yhtään sen enempää kuin Weinsteinin toiminnan tai jonkun random lastenhakkaajan.
"Hyvät leffat vaatii uhrauksia, jos olet itkupilli, eikä sinua kiinnosta tekemäsi työn laatu, näytteleminen ei ole sinua varten."
Onko meillä yhtäkään oikeaa syytä olettaa, että näin ei olisi juuri nyt tapahtumassa? Minusta ei. Mutta silti nettivouhkaajat tietävät paremmin.