Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Louhimiehen nyt pitäisi tehdä ja sanoa?

Vierailija
24.03.2018 |

Te, jotka arvostelette eilistä puhetta teennäiseksi ja laskelmoiduksi. Te, joiden mielestä anteeksipyyntö ei ole ollut riittävä. Te, joiden mielestä ei olisi saanut osallistua Jussi Gaalaan.

Mitä te haluatte nähdä ja kuulla Louhimiehen nyt tekevän tässä tilanteessa?

Arvostelua tulee kaatosateena koko ajan joka asiasta, mutta mitään ette osaa sanoa, mitä odotatte? Arvostelette joka tapauksessa, ihan sama mitä tekee?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys ettei kukaan arvostelija osaa vastata tähän. Tai ei uskalla. Ei tulisi järkeviä vastauksia. Arvostelijat ovat katkeria ja haluavat vain nähdä ihmisen mahdollisimman kiusattuna ja lynkata maanrakoon. Mikään muu ei riitä. Ovatko yhtän parempia kuin Louhimiehen teot? Saavat varmaan tyydytystä siitä, että on joku jota voi "hyväksytysti" kivittää.

Vierailija
2/63 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi sanoa enää yhtään mitään. Hänen pitäisi tehdä asioita. Puheilla ei maailmaa muuteta vaan teoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hän puhui ihan hyvin. Mutta onko pakko alkaa heti puhua asioista yli pääsemisestä, anteeksiantamisesta, katharsiksesta ja unohtamisesta? Eikö me voida istua edes muutamaa minuuttia sen epämukavan asian kanssa, että hän on toiminut väärin, sitä ei voi välttämättä heti anteeksi antaa tai unohtaa.

Toisekseen on tärkeää pitää mielessä, että ensisijaisesti tässä ei ole kyse yksilöistä vaan kulttuurisista rakenteista.

Vierailija
4/63 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi sanoa enää yhtään mitään. Hänen pitäisi tehdä asioita. Puheilla ei maailmaa muuteta vaan teoilla.

Okei joo, olen samaa mieltä. Tosin asiasta puhuminenkin on teko mielestäni. Mutta millaisia tekoja tarkoitat, että hänen pitää nyt tehdä?

Vierailija
5/63 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi alkajaisiksi myöntää tekonsa. Siitä sen pitäisi lähteä. Ei syyttää uhreja väärinymmärryksistä ja tekeytyä itse uhriksi.

Ikävä kyllä tunnistan nuo Louhimiehen käyttämät argumentit, sillä on kokemusta narsistisesta ja henkisesti väkivaltaisesta miehestä, joka ei myönnä tekojaan, syyttää minua väörinymmärryksistä, ei pyydä anteeksi kuin korkeinhan sitä, että olen kokenut jonkun asian väärin, ei pyydä anteeksi ja myönnä sitä, no :nä on tehnyt. Pitäisi kai alkaa nauhoittaa keskusteluja, mutta ei varmaan myöntäisi silti. Havaintojeni mukaan Louhimies on toistaiseksi toiminut ihan samoin. Hänen pitäisi OTTAA VASTIU TOISTAAN, MYÖNTÄÄ NE JA PYYTÄÄ NIITÄ ANTEEKSI. Ja sitten muuttaa käytöstään.

Vierailija
6/63 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi alkajaisiksi myöntää tekonsa. Siitä sen pitäisi lähteä. Ei syyttää uhreja väärinymmärryksistä ja tekeytyä itse uhriksi.

Ikävä kyllä tunnistan nuo Louhimiehen käyttämät argumentit, sillä on kokemusta narsistisesta ja henkisesti väkivaltaisesta miehestä, joka ei myönnä tekojaan, syyttää minua väörinymmärryksistä, ei pyydä anteeksi kuin korkeinhan sitä, että olen kokenut jonkun asian väärin, ei pyydä anteeksi ja myönnä sitä, no :nä on tehnyt. Pitäisi kai alkaa nauhoittaa keskusteluja, mutta ei varmaan myöntäisi silti. Havaintojeni mukaan Louhimies on toistaiseksi toiminut ihan samoin. Hänen pitäisi OTTAA VASTIU TOISTAAN, MYÖNTÄÄ NE JA PYYTÄÄ NIITÄ ANTEEKSI. Ja sitten muuttaa käytöstään.

Kuuntelitko eilistä puhetta? Alla linkki josta voit sen lukea.

https://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201803232200834331_vd.shtml

Vierailija
7/63 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan turha keskustelu, koska ei ne kovaäänisimmät valittajat osaa muuta kuin valittaa. Eivät osaa esittää mitään ratkaisuja vaan kaikki on huonosti. Sama ilmiö näkyy myös esimerkiksi työpaikoilla, kaikki on huonosti ja valivali.

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee, vai miten se sanonta meneekään?

Vierailija
8/63 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kuuntelin.

Ammattitaitoisen kriisiviestintätoimiston huippuunsa hiotto taidonnäyte. Aku treenannut tunnollisesti, paastonnut että näyttäisi riutuneelta ja esitys oli muutenkin oikein hieno.

Joku pönttö sitten erehtyy luulemaan sitä aidoksi. 😂

Vierailija
9/63 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akun ei tarvitse tehdä yhtään mitään. Ensi viikolla on jo uusi riepoteltava. Tämä aika on sellainen, että ihmisillä (nuoret naiset etupäässä) pitää olla joku, jota haukkua sydämensä kyllyydestä. Sillä tavalla oma elämä tuntuu jollakin tavalla merkitykselliseltä.

Vierailija
10/63 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kuuntelin.

Ammattitaitoisen kriisiviestintätoimiston huippuunsa hiotto taidonnäyte. Aku treenannut tunnollisesti, paastonnut että näyttäisi riutuneelta ja esitys oli muutenkin oikein hieno.

Okei. Tämä ei nyt oikein liittynyt tähän keskusteluun vaan länkytät samaa mitä on jo kuultu. Osaisitko antaa jonkin kommentin, että mitä Akun pitäisi tehdä tai sanoa, jos tuo puhe ei ollut mielestäsi oikein?

Vierailija
11/63 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miten tuo lainaus menikin noin hassusti.

Vierailija
12/63 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla, että on ohjannut elokuvan jossa naisnäyttelijät ovat tulleet kuulluiksi haastavissa kohtauksissa.

Vierailija
13/63 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kuulla, että on ohjannut elokuvan jossa naisnäyttelijät ovat tulleet kuulluiksi haastavissa kohtauksissa.

Siis haluaisit kuulla Louhimiehen sanovan näin? Eikö se olisi valehtelua?

Vierailija
14/63 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole tässä maassa hyviä ohjaajia arvostettu, Kateus....

Vierailija
15/63 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei joo, olen samaa mieltä. Tosin asiasta puhuminenkin on teko mielestäni. Mutta millaisia tekoja tarkoitat, että hänen pitää nyt tehdä?

Ei tänään tai huomenna yhtään mitään. Ei voi olla liian kiire kun on kyse loppuelämän kestävistä muutoksista, eikä pidä odottaa liian nopeaa "anteeksiantoa". Jos hänellä on hallussaan asiatonta materiaalia niin hänen tulisi hävittää ne. Samoin sellaisia muita epäkohtia, joita huhuina tai lehdessä on ollut ja ne pystyy korjaamaan niin sitten korjaa ne. Terapian hän ilmeisesti sanoi jo aloittaneensa joka on hyvä juttu. Hän voisi kenties laittaa projektit jäihin hetkeksi ja opiskella uusia tekniikoita (myös sitä toisen aitoa kohtaamista ja kuuntelemista). Jos olisin hän niin palkkaisin seuraavaan projektiin valvojan, joka valvoo työtapaa  ja "turvahenkilön" näyttelijöitä varten joille he voivat uskoutua tarvittaessa ja hän auttaa kommunikaatio-ongelmissa. Samoin pitää huolehtia, että stunt-valvonta sujuu jatkossa paremmin ja valvoa mieluummin liian tarkkaan kuin liian löysästi. Yht'äkkisistä muutoksista on päästävä eroon. Ajan kanssa konkreettisia muutoksia, ei mitään kiirettä, kunhan asia kerrallaan tapahtuu. Ei mitään poppaskonsteja vaan tekee asiat paremmin siinä järjestyksessä kun niitä tulee. Se on sitä todellista muutosta.

Vierailija
16/63 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kuuntelin.

Okei. Tämä ei nyt oikein liittynyt tähän keskusteluun vaan länkytät samaa mitä on jo kuultu. Osaisitko antaa jonkin kommentin, että mitä Akun pitäisi tehdä tai sanoa, jos tuo puhe ei ollut mielestäsi oikein?

Kommentoin tuolle pässinpäälle joka linkittä tuota ”anteeksipyyntöä”.

Aku Louhimies varmaan seuraavaksi jatkaa tuon saman kriisiviestintätoimiston asiakkaana, hankkii lakimiehen siltä varalta että joutuu juridisiin ongelmiin ja yksityisrintamalla mahdollisesti on sitten vastassa lasu, joka ehkä kiinnostuu siitä, miten ne Akun lapset on siellä kuvauksissa olleet ja kokeneet.

Hänen kannattaisi hakeutua hoitoon, mutta itse en usko, että siitä mitään oikeaa hyötyä tuollaiselle ihmiselle on. Vaikuttaa sairaudentunnottomalta.

Vierailija
17/63 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa tilaa muiden äänille ja sen jälkeen kadota julkisuudesta. En ymmärrä, miksi tuli tilaisuuteen. Jos halusi antaa Tuntemattoman tyyppien juhlia, eikä tehdä numeroa itsestään, niin se olisi onnistunut jäämällä tilaisuudesta pois. Lisäksi tilan antaminen heille, joita on kohdellut väärin, on empatian osoittamista. Nyt hän tuli heidän nenänsä eteen itkemään ja hakemaan sääliä. Tekemään itsestään sen henkilön, joka ansaitsee myötätunnon. Minä olisin yksinkertaisesti kirjoittanut lausunnon, jonka joku toinen olisi saanut lukea. Se olisi osoittanut oikeasti, että haluaa muiden jatkavan keskustelua rauhassa ilman, että itse tavoittelee sääliä, tai itkulla ja perheeseensä vetoamalla yrittää saada heitä tuntemaan syyllisyyttä siitä, että ovat kyseisen keskustelun yleensäkin aloittaneet. En tykännyt myös siitä, että edelleen vihjaili naisten valehtelevan lapsinäyttelijöihin kohdistuneista taktiikoista. Niistä on useampi ihminen kertonut. Katsotaan jatkaako samalla itsesääli-linjalla myös EVS:n haastattelussa. Sanooko suoraan, että naiset puhuivat totta, hän ei enää kärsi muistinmenetyksestä, vaan ottaa vihdoin vastuun tekosistaan ja ei aio enää kerätä sääliä ja huomiota itseensä, vaan antaa kaltoin kohdelluiden äänen kuulua. 

Vierailija
18/63 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kuuntelin.

Kommentoin tuolle pässinpäälle joka linkittä tuota ”anteeksipyyntöä”.

Aku Louhimies varmaan seuraavaksi jatkaa tuon saman kriisiviestintätoimiston asiakkaana, hankkii lakimiehen siltä varalta että joutuu juridisiin ongelmiin ja yksityisrintamalla mahdollisesti on sitten vastassa lasu, joka ehkä kiinnostuu siitä, miten ne Akun lapset on siellä kuvauksissa olleet ja kokeneet.

Hänen kannattaisi hakeutua hoitoon, mutta itse en usko, että siitä mitään oikeaa hyötyä tuollaiselle ihmiselle on. Vaikuttaa sairaudentunnottomalta.

On sanonut hakeneensa apua.

Et osaa siis muuta kuin arvostella, se tuli nyt kyllä jo selväksi ettei sinulla ole mitään annettavaa tähän keskusteluun, joka koskee sitä, mitä arvostelijat odottavat.

Vierailija
19/63 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Akun pitäisi ohjata uusi miljoonaluokan elokuva, pääosissa nämä 8 naisnäyttelijää. Nehän jäi tämän viimeisimmän elokuvan castingin ulkopuolelle. Ehkä uusi naisten Tuntematon lievittäis kärsimystä. 

Eihän Akulla ole, eikä näillä näkyminen enää tulekaan uutta elokuvaprojektia työn alle, joten hän ei voi ikinä näyttää teoillaan että opiksi on otettu. Puheitahan ei uskota.

Jännä sekin, että Aku tuntuu kaikista eniten loukanneen nyt täysin ulkopuolisia henkilöitä. 

Vierailija
20/63 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Näin sen. Muistutti kovin narsitimiestäni.

Onko sinulla laittaa linkkiä mtv3 kympin uutisten haastatteluun, jossa Louhimies paljasti yllättäen todelliset kasvonsa, kun ei tiennyt olevansa suorassa lähetyksessä?