Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pika apua. Mokkapalapellillinen leivottu ja pilkottu eilen. Reunat vähän kuivahkot nyt, saako mitenkään pehmennettyä?

Vierailija
24.03.2018 |

Tyttö olo eilen itse leiponut ja innoissaan sitten pilkkonutkin valmiiksi. En tajunnut eilen suojata mitenkään niin nyt palat on sitten vähän kovia reunoilta ja myyjäisiin pitäiai kohta lähteä...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskimpa haittaa. Sinahin niitä voi vähän kostuttaa vaikka vedellä tai kahvilla.

Vierailija
2/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 sekuntia mikrossa ja kääritään muoviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesihanan alle laittaisin.

Vierailija
4/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo pieni kovuus ainakaan minua haittaisi; enemmän se olisi pikanttilisä, joka kertoisi, että on kotitekoinen ja itse tehty, eikä mahd niinkään äidin (tai isän) tekemä; eikä ainakaan kaupasta ostettu. Iloisia (Pääsiäis) myyjäisiä.

Vierailija
5/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 sekuntia mikrossa ja kääritään muoviin.

Mä latoisin vielä uudelleenlämmityksen ajaksi ne palat uudestaan yhteen ettei kyljistä enempää kosteutta karkaa vaan kostuttaa viereistä palaa.

Vierailija
6/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuttelisin/pirskottelisin laimeaa kahvia (tai vettä) reunoille ja alustalle ja antaisin muhia ilmatiiviisti sen aikaa mitä mahdollista.

Vierailija
7/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kehtaa viedä kuivia känttyjä myytäväksi?

Vierailija
8/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikista vinkeistä. Kostuttelin niitä nyt sitten varovasti kahvilla. 😊

Ap

Vierailija
9/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman pintakuivasta mokkapalasta -"kuivaan känttyyn" on ainakin minusta pitkä matka. Minusta on hienoa, että tyttö itse on leiponut. (Näin pitäsikin olla). Enemmän minua hieman kismittää se, kun melko usein tuntuu sille, että oli sitten koulun tai harrasteporukan varainkeruusta (myyjäisistä) kyse, niin aina on se joukko, joka ei halua tehdä muuta kuin korkeintaan kitistä ja vinkua, että onko pakko. No. pakko ei ole. Mutta, jos ja kun rahat on saatu kokoon ja on varojen käyttämisen aika, niin mielessä käy, ettei varojen keruuseen osallistumattomien tarvitse myöskään osallistua varojen käyttöön, kuten niillä kustannettavalle matkalle.   

Vierailija
10/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskimpa haittaa. Sinahin niitä voi vähän kostuttaa vaikka vedellä tai kahvilla.

TuskiM...

Vierailija
11/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saati mikrossa vielä pyöräytettynä, sitten kai ne vasta hetken päästä ovatkin sitkeitä?

Vierailija
12/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäksi aikaa mikroon vesikupin kanssa

Vierailija
13/13 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän jälkeen en ainakaan osta ikinä mitään kotileivonnaisia 🤢

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi