Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jännitän ja pelkään kakkaamista uuden miehen luona

Vierailija
23.03.2018 |

Ollaan kuukausi sitten tutustuttu ja nyt kerran vietetty yksi viikonloppu yhdessä minun luona. Silloin käytiin paljon ulkona ja pääsin kakkaamaan yleisiin vessoihin. Nyt meen pääsiäiseksi miehen luokse ja tarkoitus olisi viettää rauhallinen vklp tehden ruokaa ja katsellen elokuvia. Minua suorastaan kauhistuttaa ajatus, että pitää kakata niin, että mies kuulee. Se haju ja äänet. Antakaa vinkkejä, rohkaiskaa!! Tää on mulle tosi iso ongelma.

Kommentit (130)

Vierailija
81/130 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kakka tuli?

Vierailija
82/130 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun menet kakalle, pyydä mies pöntön viereen huutamaan "HYVÄ! HYVÄ! ANNA MENNÄ! VÄÄNNÄ SITÄ P.ASKAA NIIN ETTÄ PERÄSUOLI LENTÄÄ JA PÖNTTÖ VUORAANTUU! UPEAA!!! MAHTAVAN KAUHEA P.A.SKANHAJU! TAJU LÄHTEE!! TYTTÖ VÄÄNTI KUNNON P.A.S.KA.T!!! HYVÄ!"

Saatte näin yhteisen kokemuksen, ja lähennytte entisestään.

Haha! Mun mies käytti suunnilleen tuota taktiikkaa... tosin en pyytänyt sitä mukaan, vaan se tunki itse mukaan. Ja siis edelleen usein pamahtaa vessaan muka vahingossa aina kun olen kakalla, koska tietää, että mua ärsyttää se.

Mutta siis oikeesti, jos ujostuttaa, niin käytä käsisuihkua ja suihkuttele vettä pönttöön samalla kun kakkaat, se peittää äänet. Mies vaan luulee, että olet alapesulla. Ota joku hajuvesi mukaan ja suihkuttele sitä, jos käryää.

Laita musiikki täysille puhelimesta ja käytä hajustetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/130 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole sopivaa käydä kakalla toisen kotona tai muun ihmisen läsnäollessa ellei asuta yhdessä.

Kyllä aina päivän pari jaksaa pidättää tai käydä sit vaikka ylimääräisen kerran kaupassa (tai lähettää kumppanin kauppaan jotta voi itse kakantaa).

Vierailija
84/130 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanasta vesi juoksemaan ja huuhtelet bideesuihkulla pöntön lopuksi.

Mitä sitä turhaan juoksuttamaan vettä

Vierailija
85/130 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oo ainakaan koskaan käynyt poikaystävän kotona kakalla tai omassa kotona jos poikaystävä on ollut kylässä. Vasta kun on yhteinen koti aletaan sontia samassa taloudessa.

Vierailija
86/130 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ei ole sopivaa käydä kakalla toisen kotona tai muun ihmisen läsnäollessa ellei asuta yhdessä.

Kyllä aina päivän pari jaksaa pidättää tai käydä sit vaikka ylimääräisen kerran kaupassa (tai lähettää kumppanin kauppaan jotta voi itse kakantaa).

Minun puolesta voit istua vaikka paskalla samaan aikaan kun minä pesen hampaita lavuaarilla vaikka ei tunneta. Ihan sama minulle, kaikki paskovat ja isona poikana tiedän sen kyllä.

Vierailija
87/130 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa yhdessä 2 tyttöä 1 kuppi

Vierailija
88/130 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännityskakka se vasta pistääkin pytyn rytisemään kuuluvasti kun se lopulta on pakko päästää ulos... xD

Vierailija
89/130 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun puolesta voit istua vaikka paskalla samaan aikaan kun minä pesen hampaita lavuaarilla vaikka ei tunneta. Ihan sama minulle, kaikki paskovat ja isona poikana tiedän sen kyllä.

Aika epähygieenistä pestä hampaita jos toinen sontii vieressä.

Vierailija
90/130 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaakin varoa! Miehillä on tapana ottaa kakka talteen ja viedä analysoitavaksi. Tämä mahdollistaa monen moisen stalkkauksen! Putinkaan ei kakkaa valtiovierailulla isäntien vessaan!

Vierailija
91/130 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veden juoksuttamiset tai muut ei peitä niitä ääniä. Siellä vessassa istuessa ne veden kohinat kuulostaa kovalta, mutta ei oven toisella puolella.

Vierailija
92/130 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina kaapissa seurustelun alkuvaihetta varten Imodiumia, jota otan kun on yökyläilyä tiedossa. Alkuvaiheen huumaan kuuluu romantiikka ja vähän siloteltu kiiltokuva ihastuksen kohteesta, en halua pilata sitä tuomalla ulostamisen arkisuutta liian aikaisin suhteeseen.

Kyllä, tiedän että kaikki käy kakalla mut en mä ihan kuukauden tapailun jälkeen vielä halua haistaa saati kuulla toisen paskomista, taikka kumppani minun.

Vierailija
93/130 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä sitä harjaa sen perässä pyörittele.

Vierailija
94/130 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sä tiedät et kun esim vetää vessan niin niitä paskahiukkasia lentää ympäri toalettia? Jos vedät vessan kansi auki ja hammasharja jossain mukissa lavuaarin reunalla niin sitä sontaa päätyy siihenkin.

Voisin kuvitella että jos joku ripuloi siinä vieressä niin sitä saattaa kans vähän lentää. Tai jos vetää vessan ennen kuin olet valmis.

Vierailija
95/130 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sä tiedät et kun esim vetää vessan niin niitä paskahiukkasia lentää ympäri toalettia? Jos vedät vessan kansi auki ja hammasharja jossain mukissa lavuaarin reunalla niin sitä sontaa päätyy siihenkin.

Voisin kuvitella että jos joku ripuloi siinä vieressä niin sitä saattaa kans vähän lentää. Tai jos vetää vessan ennen kuin olet valmis.

Se on harmi jos sinulla ripuli lentää pitkin huonetta. Ymmärrän nyt että et uskalla käydä toisten kuullen siellä vessassa. Koin valaistumisen juuri.

Vierailija
96/130 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on torvimainen kuuntelulaite jolla tulee kuunneltua naisvieraiden vessapuuhia. Turhaa koitatte peitellä veden lotraamisella, kuulen kaiken! Ja vesilasku seuraa perässä perkele!

Vierailija
97/130 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vessaan ja laita ovi kiinni siellä

Vierailija
98/130 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntelija kirjoitti:

Itselläni on torvimainen kuuntelulaite jolla tulee kuunneltua naisvieraiden vessapuuhia. Turhaa koitatte peitellä veden lotraamisella, kuulen kaiken! Ja vesilasku seuraa perässä perkele!

Sulla kuluu varmaan melkoinen määrä Serlaa, kun naiset pyyhkii vessassa ja sinä tumputat ulkopuolella.

Vierailija
99/130 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glade on touch mukaan laukkuun, ottaa sen pullon siitä pois kun se on laukussa ja sit asentaa sen kun tarvii käyttää. Sitruunantuoksu peittää parhaiten. Suoraan sanoen en ymmärrä koteja, joissa ei ole vessoissa vessanraikastimia.

Ja tämä oli vanha julkaisu tiedän, mutta ihan vaan vinkkinä muille.

Vierailija
100/130 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännä kerran seksin aikana köntsät miehen päälle (reverse cowgirl -asennosta onnistuu hyvin ennen kuin mies ehtii reagoida).

Sen jälkeen pönttöön paskominen ei tunnu miltään, kun on laskenut kaapelia miehen mahalle.